Wednesday, September 7, 2011

"စိတ္ညစ္ေနေသာ ေဆာ့ခေရတီးႏွင့္ ေပ်ာ္ရႊင္ေနေသာ ၀က္တစ္ေကာင္"

created the doc: "စိတ္ညစ္ေနေသာ ေဆာ့ခေရတီးႏွင့္...
Cloud Cuckoo Land created the doc:
မာရသြန္ အေျပးသမားတုိ႔၏ ႏွလံုးသည္ ႀကီး၏။ အသက္ရွည္တာ မေတြ႔ရ။ လူသည္ ေျပးေသာ သတၲ၀ါ မဟုတ္၊ ဥပမာ ျမင္းသည္ ေျပးေသာ သတၲ၀ါ ျဖစ္သည္။ လူသည္ ၀ေသာ သတၲ၀ါ မဟုတ္။ (၀လွ်င္ က်န္းမာေရးႏွင့္ မညီညြတ္) ၀က္သည္ ၀ေသာ သတၲ၀ါ ျဖစ္သည္။ 
(သစၥာနီ)
စာေရးဆရာ သစၥာနီ၏ အဆိုအမိန္႔မ်ားကို အႂကြင္းမဲ့ လက္ခံ သေဘာတူရန္ မည္သုိ႔မွ် မျဖစ္ႏုိင္ေၾကာင္း အထူး တလည္ ရွင္းျပဖုိ႔ မလုိဟု ထင္ပါသည္။ သို့ရာတြင္ အေၾကာင္း တုိက္ဆုိင္သည့္ အခါ ဒႆန ဆန္ဆန္ ေျပာတတ္ေသာ သူ၏ သေဘာ အယူတုိ႔ကို မတူမွ်ေသာ္မွ သေဘာက် လုိက္ခ်င္ သလုိလုိ ျဖစ္မိသည္ကို ႐ိုး႐ိုးပဲ ၀န္ခံလုိပါသည္။

“ကြၽန္ေတာ္ဟာ အင္မတန္ ထူးျခားတဲ့သူပါ။ စားပဲြမွာ အလုပ္လုပ္ေနရင္းကေန ကြၽန္ ေတာ့္ေရွ႔က တီဗီြဇာတ္လမ္းကို ၾကည့္လုိ့ရတယ္။ ဧည့္သည္ ေျပာေနတာကိုလည္း နား ေထာင္လို႔ ရတယ္။ တစ္ခ်ိန္တည္းမွာပဲ ႐ံုးခန္း အျပင္ဘက္က ကြၽန္ေတာ့္ အတြင္းေရးမွဴး မေလး အတင္းအဖ်င္း ေျပာေနတာေတြကုိ စိတ္၀င္တစား နား ေထာင္လုိ့ရတယ္။ အာ႐ံုေတြ ျဖန္႔က်က္ထားႏုိင္ေအာင္ ကြၽန္ေတာ္က ေလ့က်င့္ထားၿပီး သား”

ပညာရပ္ တစ္ခု၌ ကြၽမ္းက်င္ လိမၼာခဲ့သျဖင့္ အေတာ္ အတန္ ေအာင္ျမင္ ေက်ာ္ၾကား ေနေသာ ကြၽန္ေတာ့္ မိတ္ေဆြ ႀကီးတစ္ဦးက သူ႔ကိုယ္သူ အေလးအနက္ ယံုၾကည္မႈရွိ ေသာ အမူအရာျဖင့္ ေျပာလုိက္ေသာ အခါ ကြၽန္ေတာ္သည္ ဆရာ သစၥာနီကို ဖ်တ္ခနဲ သတိရလုိက္မိပါသည္။ ဆံုလည္ ကုလားထုိင္ေပၚမွ သူ႔ကိုယ္ခႏၶာကို ၾကည့္မိရာ သူသည္ ၀က္တစ္ေကာင္ကဲ့သုိ႔ ၀ၿဖီး မေနသျဖင့္ ဇေ၀ဇ၀ါျဖစ္ခဲ့ ရပါသည္။

“အဲဒီ ငနဲနဲ့ ခင္ဗ်ားဖက္ ျဖစ္မေနနဲ့။ ခင္ဗ်ားတုိ႔ က်ဳပ္တို႔က ကိုယ့္သမုိင္း ကိုယ္ ေရးခဲ့ ၾကတာ။ အဲဒီငနဲက ဘာသမိုင္းမွ ရွိတာ မဟုတ္ဘူး။ ေငြက လြဲလုိ့ ဘာမွရွိတာ မဟုတ္ဘူး” ဟု ေျပာခဲ့ဖူးေသာ ေနာင္ေတာ္ႀကီး တစ္ဦးမွာ အနည္းငယ္၀ဖုိင့္ သည္ဟု ဆုိႏုိင္ေသာ သူတစ္ဦး ျဖစ္ပါသည္။ သို႔ေသာ္ သူမၾကာ မၾကာ ေျပာေျပာေနတတ္သည့္ သူ႔သမုိင္းဆုိတာ မည္သည့္ အရာကို ဆုိလုိေၾကာင္း ကြၽန္ေတာ္ ေကာင္းစြာ မသိပါ။ ကြၽန္ေတာ္သည္လည္း ကြၽန္ေတာ့္ သမုိင္းကို ေရးၿပီးသလား ဆုိတာ မေသခ်ာပါ။ သို႔ေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ့္ကို သူႏွင့္ ထပ္တူ ထား၍ အေကာင္းေျပာေန သလုိလုိျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္ သူ ေျပာလုိက္တာကို အေၾကာက္အကန္ ျငင္းဆန္ဖုိ႔ရာ ေမ့ေလ်ာ့ ေနခဲ့ပါသည္။

လူဆုိသည္မွာ ကိုယ့္ကိုယ္ ကိုယ္ “ထင္” တစ္လံုးႏွင့္ ေနတတ္သူခ်ည္းျဖစ္ ေလသလား။ လူတို႔သည္ မိမိကိုယ္ကို ထင္တစ္လံုးႏွင့္ အသက္႐ွဴ ရွင္ သန္ရင္းဘ၀ကို ေက်နပ္စြာ ေလာင္ကြၽမ္း ေပ်ာ္ပိုက္ ေနၾကသူမ်ား ျဖစ္ေလသလား။ စဥ္းစားစရာပဲ ျဖစ္ပါသည္။
_ _ _
“ဟုတ္လား အဲဒီ လုပ္ပိုင္ခြင့္ကို ကိုရင္ ပိုင္တယ္လုိ႔ ထင္တယ္လား။ ခုေနေတာ့ ကိုရင့္ လက္မွတ္ တစ္ခ်က္ေၾကာင့္ လူတစ္ေယာက္ရဲ႔ ဘ၀အနိမ့္ အျမင့္က ေျပာင္းလဲသြားႏုိင္ တယ္။ မိသားစုတစ္စုရဲ႔ အဆင္ေျပမႈ မေျပမႈက ေျပာင္းလဲ သြားႏုိင္တယ္။ဒီေတာ့ အဲဒီလုပ္ပိုင္ ခြင့္ကို ကိုရင္ပိုင္တယ္လုိ႔ ထင္ဦးမွာေပါ့ေလ။ ဒါေပမယ့္ ကိုရင့္လက္မွတ္တစ္ခ်က္ဟာ ၁၅ ျပားေတာင္ မတန္တဲ့အခါမ်ဳိး ေရာက္တဲ့ အခါမွာေတာ့ အဲဒီလုပ္ပိုင္ခြင့္ကို ကိုရင္ပိုင္ မပိုင္ ဆန္းစစ္ ၾကည့္ဖုိ႔ လုိမယ္ လုိ့ ဆရာထင္တယ္”

အဲဒီလုိဆို ဆံုးမတတ္ေသာ ဆရာႀကီး တစ္ဦး၏ တပည့္ျဖစ္ခြင့္ ရခဲ့ပါလ်က္ အၿငိမ္းစား ယူခဲ့ၿပီးသည့္ သီတင္းကြၽတ္ ကာလမ်ားတြင္ သူ႔ထံ အရင္လုိ ပ်ားပန္းခပ္မွ် လာေရာက္ ကန္ေတာ့ၾကသူမ်ား ဖယ္ခြာ စိမ္းကားသြားၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ၀မ္းနည္းစကား ဆုိသူကို က႐ုဏာ သက္ရမည္လား၊ ဥေပကၡာျပဳရမည္လား မသိႏုိင္ေတာ့ပါေခ်။

“ဒီမယ္ စာေရးဆရာရဲ႔။ ခင္ဗ်ား ၀တၴဳေရးဖို႔ အတြက္ က်ဳပ္ရဲ႔ အေတြ႔အႀကံဳေတြကို ေျပာျပရဦးမယ္ သိလား။ သိပ္ကို အံ့ၾသစရာ ေကာင္းတယ္။ သိပ္ကို စိတ္၀င္စား စရာေကာင္းတယ္။ အဲဒါကိုသာ ခင္ဗ်ား ၀တၴဳေရး ႏုိင္ရင္ ႏုိင္ငံေက်ာ္ႀကီး ျဖစ္မွာ ေသခ်ာတယ္။ သိပ္ကို ႀကီးက်ယ္ ခမ္းနားသြားမွာ ေသခ်ာတယ္”
ကြၽန္ေတာ္ ၀တၴဳေလးေတြ ေတာေရးေတာင္ေရး ေရးျဖစ္ခဲ့စဥ္က သူတုိ႔ ကိုယ္သူတုိ႔ အတၲဂူအိမ္ထဲ ေလာင္ကြၽမ္း ေပ်ာ္ပိုက္႐ံုျဖင့္ အားမရႏိုင္ပါ ဘဲ၊ထင္တစ္လံုးကို လူျမင္ကြင္း ထဲ ဆြဲဆြဲသြင္းလာၿပီး အေၾကာက္ အလန္႔ မရွိ ေျပာတတ္ ဆုိတတ္သူ တခ်ဳိ႔ႏွင့္ ႀကံဳခဲ့ ဖူးပါသည္။“ေဟာဟိုမွာ စာေရး ဆရာ လာေနၿပီ။ သူ႔ေရွ႔မွာ စကားဆင္ျခင္ေျပာမွ။ သူက ကုန္ၾကမ္း ရွာေနတာ။ ၀တၴဳထဲ ထည့္ေရးလုိက္မွ ဟုတ္ေပ့ျဖစ္ ေနဦးမယ္” ဟု ေျပာတတ္သူတုိ႔လည္း ရွိခဲ့ပါသည္။

တခ်ဳိ႔က က်ီစယ္ျခင္း သက္သက္မွ် ျဖစ္သည္။ တခ်ဳိ႔ ကေတာ့ သူ႔ကိုယ္သူ ထင္တစ္လံုးႏွင့္ ေျပာျခင္းျဖစ္သည္။ သူ႔အေၾကာင္း ေရးလုိက္လွ်င္ပဲ ကမၻာေက်ာ္မည္ ထင္တတ္သည္။ သူႀကံဳခဲ့ရသည္တို႔ သာလွ်င္ အင္မတန္ ခမ္းနားဆန္း ျပား၍ လူတကာက စိတ္၀င္တစား ရွိမည္ ထင္တတ္သည္။ ထင္ေပၚလုိေသာ စိတ္အခံႏွင့္ စိတ္ပ်က္စရာေကာင္းေလာက္ ေအာင္ေန တတ္ေျပာတတ္သူ မ်ားပဲ ျဖစ္ပါသည္။ ၀တၴဳေရး ဆရာ တစ္ေယာက္၏ “လိပ္ျပာ ႏိုးမႈ” ဆုိတာကိုပင္စိုးစဥ္းမွ် ၾကားခဲ့ဖူးပံုမရဘဲထင္ရာျမင္ရာ ေျပာတတ္သူမ်ားပဲ ျဖစ္ပါသည္။

“ထင္တစ္လံုး” ဆုိသည္ မွာ ရံဖန္ရံခါ သူတုိ့ တန္ဖိုး ထားသည့္ ႏႈန္းစံတစ္ခုလည္း ျဖစ္ေနတတ္ပါသည္။ “အဲဒီ ပုဂၢိဳလ္ေလးက အထဲက ျပန္ လာတာဆုိ” ဟူေသာ ေမးခြန္း ကို “အလကားပါ ဒီငနဲက ေျခာက္လေလာက္နဲ႔ ျပန္လာၿပီး အေကာင္ လုပ္ေနတာ” ဟု ေျဖေသာ သူတစ္ဦးကို ေတြ႔ဖူး သည္။ သူက ငါးႏွစ္ေလာက္ ေနခဲ့ရသည္ဟု ၾကားဖူးသည္။ သူ႔အလုိအတုိင္း ဆုိပါက ကိုကိုး ကြၽန္းမွာ လက္ပစ္ကူးခဲ့သူကို ေတြ႔လွ်င္ပင္ အိပ္ရာေခါင္းရင္း မွာ ခ်ိတ္ဆြဲဖို့ ဓာတ္ပံုတစ္ပံု ေတာင္းထားရေတာ့မလုိျဖစ္ ေနသည္။

တန္ဖိုးထားသည့္ ႏႈန္းစံ မတူညီသူတုိ့ကို မိတ္ဖဲြ႔ေပးမိ ျခင္းေၾကာင့္ ကသိကေအာက္ ျဖစ္ရဖူးပံုကိုလည္း အလ်ဥ္း သင့္သျဖင့္ ေျပာျပခ်င္ေသး သည္။
ကြၽန္ေတာ့္မွာ မိတ္ေဆြ အ၀န္းအ၀ိုင္း ႏွစ္ခုရွိသည္။ ဘယ္သူက ဘယ္ရာထူး အဆင့္ ေရာက္မွဟု တြက္ခ်က္ ခ်ိန္ဆ၍ “အေရးတယူျပဳ” တတ္ေသာ ေကာ္လာျဖဴ မိတ္ ေဆြမ်ားႏွင့္ ဘယ္သူက ဘယ္ေလာက္ ဖတ္ထားလို႔ ဘာေတြ ေရးၿပီးၿပီလဲဟု တြက္ခ်က္ ခ်ိန္ဆ၍ “အေရးတယူျပဳ” တတ္ေသာ စာသမား မိတ္ေဆြ မ်ားျဖစ္သည္။ အေၾကာင္း ႀကံဳႀကိဳက္၍ အဲသည္လို မိတ္ေဆြႏွစ္ဦးကို မိတ္ဖဲြ႔ေပးမိ သည့္အခါ ေကာ္လာျဖဴမိတ္ ေဆြကလည္း စုတ္တီးစုတ္ ဖတ္ေနေသာ စာသမားကို အေပၚစီးမွ ေမွးစင္းၾကည့္သည္။ စာသမား မိတ္ေဆြကလည္း ကမ္နားသစ္ပင္ကို နန္းမ သံုးေဆာင္ ထင္ေနေသာ ေကာ္လာ ျဖဴကို အေပၚစီးမွ ေမွးစင္းၾကည့္ သည္။ “ဖုန္ထူသည့္ ေျခေထာက္ႏွင့္ လွည္းလမ္းေၾကာင္း ေပၚမွ ႏြားေက်ာင္း သားငယ္ပင္လွ်င္လည္း၊ ဆင္စြယ္ နန္းေတာ္ထက္မွ မဟာ ဧကရာဇ္ဘုရင္ကို ေမာ္ၾကည့္ အံတုရဲေသာ မာန ရွိသည္သာ ျဖစ္၏”ဟူေသာ ငယ္စဥ္ဖတ္ဖူး သည့္ စာတစ္ပုဒ္ကို သတိရ လုိက္ခ်င္စရာ ျဖစ္ပါသည္။
ဒိုင္အုိဂ်နီး(စ္)ႏွင့္ အလက္ဇႏၵားသဂရိတ္တုိ့ ေတြ႔ ဆံုခန္းကို သတိရမိပါသည္။

ဒိုင္အုိဂ်နီး(စ္)က ဂရိ
ေခတ္ ေတြးေခၚရွင္ တစ္ဦးျဖစ္သည္။ အိုးမရွိ အိမ္မရွိ၊ ေျခသလံုး အိမ္တုိင္။ ေန႔အခါ ဖိနပ္ မပါ ေျခဗလာျဖင့္ မီးအိမ္ တစ္လံုးကို ကိုင္စဲြသြား လာတတ္သူ။ ညဥ့္အခါ စည္ပိုင္းထဲ၀င္ အိပ္တတ္သူ။ “အရစၥတိုတယ္က ရွင္ဘုရင္ အလုိရွိတဲ့ အခ်ိန္ နံနက္စာ စားတယ္။ ဒိုင္အုိ ဂ်နီး(စ္)ကေတာ့ သူအလုိ ရွိတဲ့ အခ်ိန္သူ စားတယ္” ဟု ေျပာခဲ့ သူ ျဖစ္သည္။

တစ္ခါေသာ္ မက္ဆီဒိုးနီး ယား ဘုရင္ အလက္ဇႏၵားသ ဂရိတ္ႏွင့္ ဒိုင္အုိဂ်နီး(စ္)တုိ႔ ေတြ႔သည္။
“ကြၽႏ္ုပ္ အလက္ဇႏၵားပါ၊ (The Great)လုိ႔ တဲြေခၚေလ့ ရွိတယ္”

“ကြၽႏ္ုပ္ ဒိုင္အုိဂ်နီး(စ္)ပါ၊ (The Dog) လုိ႔ တဲြေခၚေလ့ ရွိတယ္”

အျပန္အလွန္ မိတ္ေဆြဖဲြ႔ ၿပီးသကာလ၊ အလက္ဇႏၵား ဘုရင္က ဆုေတာ္လာဘ္ေတာ္ ခ်ီးျမႇင့္လုိေသာ သေဘာျဖင့္ “မိမိထံမွ အလုိရွိရာ ေတာင္း ခံပါ” ဟု ေျပာလိုက္ေသာ အခါ ေနပူစာ လံႈေနေသာ ဒိုင္အုိ ဂ်နီး(စ္)က“ဟုတ္ကဲ့၊ ေနေရာင္ ကြယ္ေနလုိ႔ ေဘးဖယ္ေပးပါ” ဟူ၍ ေတာင္းခံလုိက္သည္။ သို႔ေသာ္ ပ်ဳိရြယ္ေသာ စစ္ဘုရင္ အလက္ဇႏၵား ဧကရာဇ္သည္ ဒိုင္အုိဂ်နီး(စ္)ထံ၌ ႏွစ္ၿခိဳက္ ေက်နပ္ဖြယ္ရာ တစ္စံုတစ္ရာကို ရွာေဖြေတြ႔ရွိခဲ့သည္ဟု ထင္ရပါသည္။
“ငါအလက္ဇႏၵား မလုပ္ ခဲ့ရင္ ဒိုင္အုိဂ်နီး(စ္)လုပ္မွာပဲ” ဟု ေျပာခဲ့ေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ပါ သည္။
_ _ _
“ေျပာရရင္ တစ္ဘ၀လံုး ကုန္မယ္ သူ႔တစ္ကိုယ္လံုးမွာ သူ၀တ္လာတဲ့ အက်ႌပဲ ေကာင္းတယ္ ႐ႈေမွ်ာ္ခင္းေတြပါလို႔မို႔”

ေမာင္ေခ်ာႏြယ္၏ ကဗ်ာ တစ္စက အမ်ဳိးမ်ဳိး အျပားျပားေသာ လူတုိ႔၏ တန္ဖိုးသင့္ တတ္သည့္ ႏႈန္းစံေတြ ေပတံေတြကို ေမးခြန္း ထုတ္လုိက္ သကဲ့သုိ႔ ထင္ရပါသည္။ ဓနဥစၥာအားျဖင့္၊ ရာထူး စည္းစိမ္အားျဖင့္ မ်ဳိး႐ိုး ဂုဏ္သိမ္ႏွင့္ ေက်ာ္ေစာထင္ရွား ဂုဏ္ပကာသနအားျဖင့္ အေရး ေရာက္၍ ေပါက္ေျမာက္ေနသူ တုိ့က “ငါႏွင့္ငါသာ ႏိႈင္းစရာ” ဟု ဘ၀င္ ေျမာက္ကာ၊ ကမၻာ ေလာကကို ေမွးစင္းရီေ၀ေသာ မ်က္လံုးမ်ားျဖင့္ စီးမိုးၾကည့္ ေနဆဲမွာပင္ အစဥ္ ထာ၀ရ ဆုိတာ သခၤါရ အလုိပါဟူ၍ ဥာဏ္ပညာႏွင့္ ေစာေၾကာႏုိင္ သူတို႔က သနား က႐ုဏာသက္ ေနတတ္ပါသည္။

ေအသင္ၿမိဳ႔ျပ ႏုိင္ငံမ်ား ေခတ္က ပရမတၴတရားကို မယံုၾကည္ေသာ၊ ဆင္ျခင္တံု တရားကို ေသြဖည္ေသာ၊ လူ သည္ အမွားႏွင့္ အမွန္ကို နာခံ ေသ၀ပ္ရန္ မလုိဘဲ ကိုယ္ ထင္ရာ ကိုယ္လုပ္ခြင့္ ရွိသည္ဟု ယံုၾကည္ေသာ၊ ဆုိဖီဆရာ(Sophists) တုိ႔၏ ၾသ၀ါဒေၾကာင့္ ဂရိ လူ႔အဖဲြ႔ အစည္း ပ်က္စီး ယိုယြင္းလာခဲ့သည္။ ထုိကာလ၌ပင္ လူသည္ ဆင္ျခင္တံု တရားႏွင့္ ဥာဏ္ပညာကို နာခံေသ၀ပ္ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ အမွန္တရားကို ျမတ္ႏိုးအပ္၍ လူ႔အဖဲြ႔အစည္းအတြင္း ႐ိုင္း ပင္းစာနာသင့္ေၾကာင္း ေျပာေဟာ ပို့ခ်သူတစ္ဦးေပၚ ေပါက္ လာခဲ့သည္။

ေဆာ့ခရတိၲပဲ ျဖစ္သည္။
“အုိ . . .ေအသင္ၿမိဳ႕သားတုိ႔၊ သင္တုိ႔ သြားမည့္ လမ္းက ရွင္လမ္း၊ ငါသြားမည့္ လမ္းက ေသလမ္း ဘယ္လမ္းက ျမတ္သည္ဆုိတာ သင္တုိ႔လည္း မသိ၊ ငါလည္း မသိ၊ အဂၢဘံုသာ သိေရာ့မည္”
သူသည္ ၿပိန္းဖ်င္းေသာ သူတုိ႔ လက္ခံသည့္ အယူ၀ါဒကို လက္မခံ ျငင္းဆန္ခဲ့ျခင္းေၾကာင့္ ေအသင္ၿမိဳ႕သား တရားသူႀကီးတုိ႔ ကမ္းလင့္ေသာ အဆိပ္ခြက္ကို ေက်ေက် နပ္နပ္ႀကီးကိုပဲ ေမာ့ေသာက္ ပစ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ ကမၻာ ေလာကဆုိတာ ပါးစပ္ႀကီးေတြနဲ႔ တည္ေဆာက္ခဲ့တာ မဟုတ္ေၾကာင္း အေကာင္း ဆံုး သက္ေသျပခ်က္ တစ္ခု ျဖစ္မည္ထင္သည္။
_ _ _
ဒီမယ္၊ ေက်ာျပင္ခံုးခံုးနဲ႔
တြင္းေအာင္းေနတဲ့ အေကာင္က
သင္ . . .ငွက္လုိ႔ ေျပာတိုင္း မယံုဘူး
ၾကက္ (သို႔မဟုတ္) ၀က္တစ္ ေကာင္ကလည္း
သူ႔ကိုယ္သူ ငွက္လုိ႔
ေျပာႏုိင္တာပဲ မဟုတ္လား။

ဤစာတမ္းငယ္ကို အဆံုး မသတ္မီ စာဖတ္သူကို ေတာင္းပန္စရာ ႏွစ္ခုရွိပါသည္။
တစ္ခုမွာ ကုန္လြန္ခဲ့ေသာ ႏွစ္ကာလမ်ားက ေရးဖဲြ႔ခဲ့ေသာ ကြၽန္ေတာ္၏ ကဗ်ာတစ္စကို ထည့္သြင္း ေဖာ္ျပခဲ့ျခင္းႏွင့္ ေနာက္တစ္ခုမွာ ကိုယ့္ကိုယ္ ကိုယ္ထင္တစ္လံုးႏွင့္ အုိင္က်င္း ဖဲြ႔ေပ်ာ္ပိုက္ကာ ေလာင္ကြၽမ္းဖုိ႔ အသင့္ျပင္ ေနသူတုိ႔ အေၾကာင္းကိုသာပဲ ျပန္ေျပာျပႏုိင္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ စင္စစ္စိတ္ညစ္ ေနေသာ ေဆာ့ခရတိၲကို လည္းေကာင္း၊ ေပ်ာ္ရႊင္ေနေသာ ေဆာ့ခရတိၲကိုလည္း ေကာင္း၊ ကြၽန္ေတာ္ မေတြ႔ မျမင္ခဲ့ရေၾကာင္း ျပန္ေျပာျပဖုိ႔ မလုိဘူး ထင္ပါသည္။
သူက ေနရာတကာ ေတြ႔ ရတတ္ေသာ သူမ်ဳိး မဟုတ္ပါ။

Written by ေမာင္ရင့္မာ

0 comments:

Post a Comment

စာမေရးျဖစ္ေတာ့တာေၾကာင့္ က်ေနာ္ႀကိဳက္ၿပီး ဖတ္ေစခ်င္တဲ့ စာေလးေတြကို တင္ထားပါတယ္ဗ်ာ

Followers

Total Pageviews

အမွာပါးစရာမ်ားရွိေနရင္

Pop up my Cbox

Blog Archive

အက္ဒမင္

အျခားက႑မ်ားကို ေလ့လာရန္

ရွာေဖြေလ ေတြ႔ရွိေလ

စာေပျမတ္ႏိုးသူမ်ား

free counters
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...