ဝါးလံုးဝါးျခမ္း အယူအဆ အလုပ္မျဖစ္ပါ
တစ္ဖက္ကၾကည့္ေတာ့ ဝါးလံုး၊ အျခားတစ္ဖက္ကၾကည့္ေတာ့ ဝါးျခမ္း၊ ၾကည့္တဲ့ဘက္ေပၚမူတည္ျပီး ႏွစ္ေယာက္စလံုးမွန္တယ္။ ဘယ္သူမွမွားဘူး။ ကိစၥတစ္ခုနဲ႔ပတ္သက္ျပီး ရပ္တည္ခ်က္ သေဘာထား အျမင္ခ်င္း
ေျဖာင့္ေျဖာင့္ၾကီးဆန္႔က်င္ေနၾကသူ ႏွစ္ဦးရဲ႕ အျငင္းပြားမႈကုိေျဖရွင္းရာမွာ
ႏွစ္ဘက္စလံုးရဲ႕ ျငိဳျငင္မႈကုိ မခံခ်င္တဲ့ ၾကား၀င္ျဖန္ေျဖသူေတြ ေျပာေလ့ရွိ
ၾကတဲ့ စကားပါ။ ၾကားရဖန္မ်ားလြန္းလုိ႔ လူမ်ားစုက စနစ္တက်ေသေသခ်ာခ်ာ
အနုလံုပဋိလံု ဆန္းစစ္မႈေတာင္ မလုပ္ၾကေတာ့ဘဲ အလြယ္တကူ လက္ခံသြားေလ့ရွိၾကတဲ့
“အမွန္ေယာင္” အဆုိတစ္ခုလည္း ျဖစ္ပါတယ္။
တကယ္ေတာ့ အဲဒီအဆုိဟာ မွားယြင္းတဲ့အဆုိတစ္ခုျဖစ္တယ္ဆုိတာကုိ နည္းနည္းေလး ေရွ႕တုိးစဥ္းစား ၾကည့္လုိက္ရံုနဲ႔ သိနုိင္ပါတယ္။ ဘက္မလိုက္တဲ့ ခံုသမာတိတစ္ဦးဆုိတဲ့ နာမည္ဂုဏ္ျဒပ္ကုိ မထုိက္မတန္ ရယူလုိေလ့ရွိၾကတဲ့ အထက္ကေျပာခဲ့သလုိမ်ဳိး ဖ်န္ေျဖသူေတြ သူတုိ႔အဆုိအတြက္ အသံုးျပဳတဲ့ ဝါးနဲ႔ပတ္သက္ ျပီးေျပာရရင္ အေျဖမွန္က ႏွစ္ခုမရွိပါဘူး။ တစ္ခုတည္းသာ ရွိပါတယ္။ အဲဒါက အဲဒီဝါးဟာ ဝါးျခမ္းသာျဖစ္တယ္ ဆုိတဲ့ အေျဖပါ။ ျပႆနာတစ္ခုအတြက္ အေျဖမွန္ကုိရွာရာမွာ အဲဒီျပႆနာကုိ အလယ္ဗဟုိမွာထားျပီး ဘက္ေပါင္းစံုက ခ်ဥ္းကပ္ေလ့လာရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီ ဝါးလံုးလား၊ ဝါးျခမ္းလား ဆုိတဲ့ ျပႆနာမွာလည္း ဒီလုိပဲ လုပ္ရမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဝါးကုိ အလယ္မွာထားျပီး ပတ္ပတ္လည္က ေလွ်ာက္ၾကည့္လုိက္ရင္ အဲဒီဝါးဟာ ဝါးလံုး မဟုတ္၊ ဝါးျခမ္းသာျဖစ္တယ္ ဆုိတာကုိ ေသခ်ာေပါက္ေတြ႔ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အျငင္းပြားေနသူ ႏွစ္ေယာက္စလံုး ဝါးကုိ တစ္ပတ္အျပည့္ပတ္ျပီး ၾကည့္ဖုိ႔လုိအပ္တာ မွန္ေပမဲ့ ဝါးျခမ္းဘက္က ၾကည့္သူအဖုိ႔ ဒီကိစၥမွာ အေျဖက ရွင္းရွင္းၾကီး ေပၚလြင္ေနျပီးသားျဖစ္တာမုိ႔ သူ႔အဖုိ႔ တစ္ပတ္ပတ္ၾကည့္စရာ မလုိတာ သဘာ၀က်ပါတယ္။ ဆင္ေကာင္ၾကီးေတြ႔ေနပါလ်က္နဲ႔ က်မ္းေဟာင္းေတြမွာ ေရးထားတဲ့ ဆင္ဆုိတာရဲဲ႕ေဖာ္ျပခ်က္ေတြနဲ႔ စစ္ေဆးျပီး မွ ဒါဟာ ဆင္ျဖစ္တယ္လုိ႔ အသိအမွတ္ျပဳစရာ မလုိသလုိပါပဲ။ ဝါးျခမ္းဘက္က ၾကည့္သူအဖုိ႔ သူ႔ေရွ႕မွာရွိေနတဲ့ ဝါးဟာ ဝါးျခမ္းကလဲြျပီး တျခားဘာမွမျဖစ္နုိင္ပါဘူး။ ဝါးလံုးဘက္က ၾကည့္တဲ့သူကသာ သူ႔ေရွ႕က ဝါးဟာ ဝါးလံုး လည္းျဖစ္နုိင္တယ္၊ ဝါးျခမ္းလည္းျဖစ္နုိင္တယ္ဆုိတဲ့ ဒြိဟေတြနဲ႔ ဝါးကုိ တစ္ပတ္အျပည့္ ပတ္ၾကည့္ျပီးမွ အေျဖမွန္ရွာရမွာပါ။
အမွန္တရားရွာေဖြတဲ့ ကိစၥနဲ႔ပတ္သက္ျပီး စကားေၾကာနည္းနည္းရွည္သြားမိတာကုိ ခြင့္လႊတ္ပါ။ အဓိက ေျပာခ်င္တာက ေလာကမွာ အမွန္တရားဆုိတာ ႏွစ္ခုမရွိဘူး၊ တစ္ခုပဲရွိတယ္ ဆုိတာ ျဖစ္ပါတယ္။
အျငင္းအခံုေတြမွာ ဘယ္ဟာအမွန္တရားလဲဆုိတာ ေပၚထြက္လာဖုိ႔ အခ်ိန္သိပ္ၾကာၾကာ မေစာင့္ရတာ မ်ဳိးေတြ ရွိသလုိ ဆယ္စုႏွစ္ ရာစုႏွစ္ေတြနဲ႔ ခ်ီျပီးေစာင့္ရတာမ်ဳိးေတြလည္း ရွိတတ္ပါတယ္။ ရွားပါးေပမယ့္ တခ်ိဳ႕ေသာ အျငင္းအခံုေတြမ်ားေတာ့ အဲသေလာက္ဆယ္စုႏွစ္ရာစုႏွစ္ေတြ ေက်ာ္ျဖတ္ျပီးတဲ့ေနာက္မွာေတာင္ အခုအထိဘယ္သူအမွန္၊ ဘယ္သူအမွားဆုိတာ ထင္ထင္ရွားရွားေပၚထြက္လာျခင္း မရွိေသးတာေတြလည္း ရွိပါတယ္။ ဥပမာ အစၥေရး-ပါလက္စတုိင္း ပဋိပကၡလုိမ်ဳိးေပါ့။
ဒါေပမဲ့ ကမၻာ့သမုိင္း(အနည္းဆံုးေတာ့ ေခတ္သစ္ကမၻာ့သမုိင္း) မွာ ျဖစ္ပြားခဲ့တဲ့ ပတ္သက္လုိ႔ကေတာ့ အမွန္နဲ႔ အမွား (တစ္နည္း) ဘယ္သူမွန္တယ္၊ ဘယ္သူမွားတယ္ဆုိတဲ့ ခဲြျခားသတ္မွတ္မႈဟာ အေသအခ်ာကုိ ရွိပါတယ္။ အမွားလုိ႔ သတ္မွတ္ျခင္းခံရသူေတြက သူတုိ႔လုပ္ရပ္သာမွန္ကန္ခဲ့ေၾကာင္း ကမၻာဆံုးတုိင္ ျငင္းခံု ေနၾကမွာျဖစ္ေပမဲ့ သမုိင္းက (တနည္း) ကမၻာ့ျပည္သူ အမ်ားစုၾကီးက သူတုိ႔ဘက္မွာ မရပ္ပါဘူး။
ဝါးလံုးလုိ႔ေျပာတဲ့သူလည္း မွန္တယ္၊ ဝါးျခမ္းလုိ႔ ေျပာတဲ့သူလည္း မွန္တယ္ဆုိတဲ့ မွန္ေျပာင္းနဲ႔ အမွန္တရားကို ဘယ္လုိရွာေဖြမွာလဲ။ သူ႔အဖုိ႔ ကမၻာၾကီးဟာ အမွားတစ္ခုမွ မရိွဘဲ အမွန္ေတြနဲ႔သာျပည့္ႏွက္ေန တဲ့ အစစအရာရာ ျပီးျပည့္စံုေနတဲ့ ေကာင္းကင္ဘံုၾကီးတစ္ခုပဲ ျဖစ္ေနျပီေပါ့။ အဲဒီ မွန္ေျပာင္းထဲမွာ ဟစ္တလာနဲ႔ သူ႔လူေတြ ဂ်ဴး ၆သန္းကုိ သတ္ခဲ့တာလည္း မွန္တယ္။ ေဘာ့စနီးယားစစ္ပဲြမွာ ဆာ့ဘ္တပ္ဖဲြ႔ေတြက မူဆလင္ေတြ ေထာင္နဲ႔ခ်ီျပီး အစုလုိက္အျပံဳလုိက္သတ္ခဲ့တာလည္း မွန္တယ္။ ရဝမ္ဒါမွာ ဟူတူေတြက လူေပါင္း ၈သိန္းေလာက္ကုိ ရက္တစ္ရာအတြင္း သတ္ပစ္ခဲ့တာလည္း မွန္တယ္။ ကေမၻာဒီးယားျပည္သူ ၂သန္းေက်ာ္ ေသဆံုးခဲ့ရတဲ့ ခမာနီေတြရဲ႕မူဝါဒလည္း မွန္တယ္။ အဲဒီ အယူအဆအရဆုိရင္ အဲဒီလူေတြကုိ ခံုရံုးတင္စစ္ေဆး ေနတဲ့ လုပ္ရပ္ကလည္း မွန္တာပါပဲ။
သာမန္စဥ္းစားၾကည့္လုိက္ရံုနဲ႔ အဲဒီအယူအဆဟာ ဝကၤပါထဲမွာပဲ တဝဲလည္လည္ လမ္းေပ်ာက္ျပီး ဘယ္ကုိမွမေရာက္၊ ဘာအေျဖမွ မထြက္နုိင္တဲ့ အယူအဆျဖစ္တယ္ဆုိတာကုိ ေတြ႔ၾကမွာပါ။
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔နုိင္ငံရဲ႕သမုိင္း (အထူးသျဖင့္ နုိင္ငံေရးစနစ္ ဂငယ္ေကြ႔ေကြ႔သြားခဲ့တဲ့ လြန္ခဲ့တဲ့ႏွစ္ေပါင္း ၅၀ နီးပါးေလာက္က စခဲ့တဲ့သမုိင္း) မွာလည္း ဘယ္ဟာအမွန္၊ ဘယ္ဟာအမွားဆုိျပီး ျငင္းခံုေနၾကဆဲျဖစ္တဲ့ အေရးကိစၥေတြ ရွိေနတာ အားလံုးအသိပါ။ ဖက္ဒရယ္ ျပည္ေထာင္စုကိစၥ၊ တပ္မေတာ္ရဲဲ႕ အခန္းက႑ကိစၥ၊ စစ္မွန္ေသာဒီမုိကေရစီစနစ္ကိစၥ၊ ယံုၾကည္ခ်က္ေၾကာင့္ က်ခံေနရေသာ အက်ဥ္းသားကိစၥ စတဲ့ စတဲ့ အေရးကိစၥ ေတြမွာ ျငင္းခံုမႈေတြ ရွိေနတာပါ။
အဲဒီအျမင္သေဘာထား မတူကဲြျပားမႈေတြကုိ အခုအခ်ိန္မွာ အမ်ဳိးသားျပန္လည္သင့္ျမတ္ေရး အက်ဳိးငွာ ေနာက္ကုိေရႊ႕ထားေပမဲ့ အဲဒါေတြဟာ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာေတာ့ မလဲြမေသြကိုင္တြယ္ ေျဖရွင္းၾကရမယ့္ အေရးကိစၥေတြပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဝါးလံုးလည္းမွန္တယ္၊ ဝါးျခမ္းလည္းမွန္တယ္ဆုိျပီး ကမၻာတည္သေရြ႕ ေယာင္ဝါးဝါး လုပ္ထားလုိ႔ ရမယ့္ကိစၥေတြ မဟုတ္ပါဘူး။ တစ္ခုတည္းေသာ အမွန္တရားေပၚထြက္လာေအာင္ ႏွစ္ဘက္စလံုးက အျပဳသေဘာေဆာင္တဲ့ စိတ္ထားအေျခခံနဲ႔ မျဖစ္မေနလက္တဲြပူးေပါင္း ေျဖရွင္းၾကရမွာပါ။
အေၾကာင္းကေတာ့ အေရးၾကီးတဲ့ကိစၥေတြနဲ႔ပတ္သက္ျပီး တစ္ခုတည္းေသာ အမွန္တရား ေပၚထြက္လာျခင္းမရွိဘဲ ဘယ္နုိင္ငံမွ ေရွ႕ကို အားေကာင္းေမာင္းသန္ ေျခလွမ္းမ်ားနဲ႔ လွမ္းေလွ်ာက္သြားနုိင္မွာ မဟုတ္လုိ႔ပါပဲ။
ခုိင္မင္း
ျပည္သူ႔ေခတ္ဂ်ာနယ္ အတဲြ ၂ အမွတ္ ၇၅ မွ
တကယ္ေတာ့ အဲဒီအဆုိဟာ မွားယြင္းတဲ့အဆုိတစ္ခုျဖစ္တယ္ဆုိတာကုိ နည္းနည္းေလး ေရွ႕တုိးစဥ္းစား ၾကည့္လုိက္ရံုနဲ႔ သိနုိင္ပါတယ္။ ဘက္မလိုက္တဲ့ ခံုသမာတိတစ္ဦးဆုိတဲ့ နာမည္ဂုဏ္ျဒပ္ကုိ မထုိက္မတန္ ရယူလုိေလ့ရွိၾကတဲ့ အထက္ကေျပာခဲ့သလုိမ်ဳိး ဖ်န္ေျဖသူေတြ သူတုိ႔အဆုိအတြက္ အသံုးျပဳတဲ့ ဝါးနဲ႔ပတ္သက္ ျပီးေျပာရရင္ အေျဖမွန္က ႏွစ္ခုမရွိပါဘူး။ တစ္ခုတည္းသာ ရွိပါတယ္။ အဲဒါက အဲဒီဝါးဟာ ဝါးျခမ္းသာျဖစ္တယ္ ဆုိတဲ့ အေျဖပါ။ ျပႆနာတစ္ခုအတြက္ အေျဖမွန္ကုိရွာရာမွာ အဲဒီျပႆနာကုိ အလယ္ဗဟုိမွာထားျပီး ဘက္ေပါင္းစံုက ခ်ဥ္းကပ္ေလ့လာရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီ ဝါးလံုးလား၊ ဝါးျခမ္းလား ဆုိတဲ့ ျပႆနာမွာလည္း ဒီလုိပဲ လုပ္ရမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဝါးကုိ အလယ္မွာထားျပီး ပတ္ပတ္လည္က ေလွ်ာက္ၾကည့္လုိက္ရင္ အဲဒီဝါးဟာ ဝါးလံုး မဟုတ္၊ ဝါးျခမ္းသာျဖစ္တယ္ ဆုိတာကုိ ေသခ်ာေပါက္ေတြ႔ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အျငင္းပြားေနသူ ႏွစ္ေယာက္စလံုး ဝါးကုိ တစ္ပတ္အျပည့္ပတ္ျပီး ၾကည့္ဖုိ႔လုိအပ္တာ မွန္ေပမဲ့ ဝါးျခမ္းဘက္က ၾကည့္သူအဖုိ႔ ဒီကိစၥမွာ အေျဖက ရွင္းရွင္းၾကီး ေပၚလြင္ေနျပီးသားျဖစ္တာမုိ႔ သူ႔အဖုိ႔ တစ္ပတ္ပတ္ၾကည့္စရာ မလုိတာ သဘာ၀က်ပါတယ္။ ဆင္ေကာင္ၾကီးေတြ႔ေနပါလ်က္နဲ႔ က်မ္းေဟာင္းေတြမွာ ေရးထားတဲ့ ဆင္ဆုိတာရဲဲ႕ေဖာ္ျပခ်က္ေတြနဲ႔ စစ္ေဆးျပီး မွ ဒါဟာ ဆင္ျဖစ္တယ္လုိ႔ အသိအမွတ္ျပဳစရာ မလုိသလုိပါပဲ။ ဝါးျခမ္းဘက္က ၾကည့္သူအဖုိ႔ သူ႔ေရွ႕မွာရွိေနတဲ့ ဝါးဟာ ဝါးျခမ္းကလဲြျပီး တျခားဘာမွမျဖစ္နုိင္ပါဘူး။ ဝါးလံုးဘက္က ၾကည့္တဲ့သူကသာ သူ႔ေရွ႕က ဝါးဟာ ဝါးလံုး လည္းျဖစ္နုိင္တယ္၊ ဝါးျခမ္းလည္းျဖစ္နုိင္တယ္ဆုိတဲ့ ဒြိဟေတြနဲ႔ ဝါးကုိ တစ္ပတ္အျပည့္ ပတ္ၾကည့္ျပီးမွ အေျဖမွန္ရွာရမွာပါ။
အမွန္တရားရွာေဖြတဲ့ ကိစၥနဲ႔ပတ္သက္ျပီး စကားေၾကာနည္းနည္းရွည္သြားမိတာကုိ ခြင့္လႊတ္ပါ။ အဓိက ေျပာခ်င္တာက ေလာကမွာ အမွန္တရားဆုိတာ ႏွစ္ခုမရွိဘူး၊ တစ္ခုပဲရွိတယ္ ဆုိတာ ျဖစ္ပါတယ္။
အျငင္းအခံုေတြမွာ ဘယ္ဟာအမွန္တရားလဲဆုိတာ ေပၚထြက္လာဖုိ႔ အခ်ိန္သိပ္ၾကာၾကာ မေစာင့္ရတာ မ်ဳိးေတြ ရွိသလုိ ဆယ္စုႏွစ္ ရာစုႏွစ္ေတြနဲ႔ ခ်ီျပီးေစာင့္ရတာမ်ဳိးေတြလည္း ရွိတတ္ပါတယ္။ ရွားပါးေပမယ့္ တခ်ိဳ႕ေသာ အျငင္းအခံုေတြမ်ားေတာ့ အဲသေလာက္ဆယ္စုႏွစ္ရာစုႏွစ္ေတြ ေက်ာ္ျဖတ္ျပီးတဲ့ေနာက္မွာေတာင္ အခုအထိဘယ္သူအမွန္၊ ဘယ္သူအမွားဆုိတာ ထင္ထင္ရွားရွားေပၚထြက္လာျခင္း မရွိေသးတာေတြလည္း ရွိပါတယ္။ ဥပမာ အစၥေရး-ပါလက္စတုိင္း ပဋိပကၡလုိမ်ဳိးေပါ့။
ဒါေပမဲ့ ကမၻာ့သမုိင္း(အနည္းဆံုးေတာ့ ေခတ္သစ္ကမၻာ့သမုိင္း) မွာ ျဖစ္ပြားခဲ့တဲ့ ပတ္သက္လုိ႔ကေတာ့ အမွန္နဲ႔ အမွား (တစ္နည္း) ဘယ္သူမွန္တယ္၊ ဘယ္သူမွားတယ္ဆုိတဲ့ ခဲြျခားသတ္မွတ္မႈဟာ အေသအခ်ာကုိ ရွိပါတယ္။ အမွားလုိ႔ သတ္မွတ္ျခင္းခံရသူေတြက သူတုိ႔လုပ္ရပ္သာမွန္ကန္ခဲ့ေၾကာင္း ကမၻာဆံုးတုိင္ ျငင္းခံု ေနၾကမွာျဖစ္ေပမဲ့ သမုိင္းက (တနည္း) ကမၻာ့ျပည္သူ အမ်ားစုၾကီးက သူတုိ႔ဘက္မွာ မရပ္ပါဘူး။
ဝါးလံုးလုိ႔ေျပာတဲ့သူလည္း မွန္တယ္၊ ဝါးျခမ္းလုိ႔ ေျပာတဲ့သူလည္း မွန္တယ္ဆုိတဲ့ မွန္ေျပာင္းနဲ႔ အမွန္တရားကို ဘယ္လုိရွာေဖြမွာလဲ။ သူ႔အဖုိ႔ ကမၻာၾကီးဟာ အမွားတစ္ခုမွ မရိွဘဲ အမွန္ေတြနဲ႔သာျပည့္ႏွက္ေန တဲ့ အစစအရာရာ ျပီးျပည့္စံုေနတဲ့ ေကာင္းကင္ဘံုၾကီးတစ္ခုပဲ ျဖစ္ေနျပီေပါ့။ အဲဒီ မွန္ေျပာင္းထဲမွာ ဟစ္တလာနဲ႔ သူ႔လူေတြ ဂ်ဴး ၆သန္းကုိ သတ္ခဲ့တာလည္း မွန္တယ္။ ေဘာ့စနီးယားစစ္ပဲြမွာ ဆာ့ဘ္တပ္ဖဲြ႔ေတြက မူဆလင္ေတြ ေထာင္နဲ႔ခ်ီျပီး အစုလုိက္အျပံဳလုိက္သတ္ခဲ့တာလည္း မွန္တယ္။ ရဝမ္ဒါမွာ ဟူတူေတြက လူေပါင္း ၈သိန္းေလာက္ကုိ ရက္တစ္ရာအတြင္း သတ္ပစ္ခဲ့တာလည္း မွန္တယ္။ ကေမၻာဒီးယားျပည္သူ ၂သန္းေက်ာ္ ေသဆံုးခဲ့ရတဲ့ ခမာနီေတြရဲ႕မူဝါဒလည္း မွန္တယ္။ အဲဒီ အယူအဆအရဆုိရင္ အဲဒီလူေတြကုိ ခံုရံုးတင္စစ္ေဆး ေနတဲ့ လုပ္ရပ္ကလည္း မွန္တာပါပဲ။
သာမန္စဥ္းစားၾကည့္လုိက္ရံုနဲ႔ အဲဒီအယူအဆဟာ ဝကၤပါထဲမွာပဲ တဝဲလည္လည္ လမ္းေပ်ာက္ျပီး ဘယ္ကုိမွမေရာက္၊ ဘာအေျဖမွ မထြက္နုိင္တဲ့ အယူအဆျဖစ္တယ္ဆုိတာကုိ ေတြ႔ၾကမွာပါ။
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔နုိင္ငံရဲ႕သမုိင္း (အထူးသျဖင့္ နုိင္ငံေရးစနစ္ ဂငယ္ေကြ႔ေကြ႔သြားခဲ့တဲ့ လြန္ခဲ့တဲ့ႏွစ္ေပါင္း ၅၀ နီးပါးေလာက္က စခဲ့တဲ့သမုိင္း) မွာလည္း ဘယ္ဟာအမွန္၊ ဘယ္ဟာအမွားဆုိျပီး ျငင္းခံုေနၾကဆဲျဖစ္တဲ့ အေရးကိစၥေတြ ရွိေနတာ အားလံုးအသိပါ။ ဖက္ဒရယ္ ျပည္ေထာင္စုကိစၥ၊ တပ္မေတာ္ရဲဲ႕ အခန္းက႑ကိစၥ၊ စစ္မွန္ေသာဒီမုိကေရစီစနစ္ကိစၥ၊ ယံုၾကည္ခ်က္ေၾကာင့္ က်ခံေနရေသာ အက်ဥ္းသားကိစၥ စတဲ့ စတဲ့ အေရးကိစၥ ေတြမွာ ျငင္းခံုမႈေတြ ရွိေနတာပါ။
အဲဒီအျမင္သေဘာထား မတူကဲြျပားမႈေတြကုိ အခုအခ်ိန္မွာ အမ်ဳိးသားျပန္လည္သင့္ျမတ္ေရး အက်ဳိးငွာ ေနာက္ကုိေရႊ႕ထားေပမဲ့ အဲဒါေတြဟာ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာေတာ့ မလဲြမေသြကိုင္တြယ္ ေျဖရွင္းၾကရမယ့္ အေရးကိစၥေတြပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဝါးလံုးလည္းမွန္တယ္၊ ဝါးျခမ္းလည္းမွန္တယ္ဆုိျပီး ကမၻာတည္သေရြ႕ ေယာင္ဝါးဝါး လုပ္ထားလုိ႔ ရမယ့္ကိစၥေတြ မဟုတ္ပါဘူး။ တစ္ခုတည္းေသာ အမွန္တရားေပၚထြက္လာေအာင္ ႏွစ္ဘက္စလံုးက အျပဳသေဘာေဆာင္တဲ့ စိတ္ထားအေျခခံနဲ႔ မျဖစ္မေနလက္တဲြပူးေပါင္း ေျဖရွင္းၾကရမွာပါ။
အေၾကာင္းကေတာ့ အေရးၾကီးတဲ့ကိစၥေတြနဲ႔ပတ္သက္ျပီး တစ္ခုတည္းေသာ အမွန္တရား ေပၚထြက္လာျခင္းမရွိဘဲ ဘယ္နုိင္ငံမွ ေရွ႕ကို အားေကာင္းေမာင္းသန္ ေျခလွမ္းမ်ားနဲ႔ လွမ္းေလွ်ာက္သြားနုိင္မွာ မဟုတ္လုိ႔ပါပဲ။
ခုိင္မင္း
ျပည္သူ႔ေခတ္ဂ်ာနယ္ အတဲြ ၂ အမွတ္ ၇၅ မွ
0 comments:
Post a Comment