တင္ပဏၰာ ေနာင္အရွည္ေကာင္းၾကေစ ( ၃ ) - ဇာဂနာ
သြားဘက္ဆုိင္ရာ
ေဆးတကၠသုိလ္ကုိ တတိယႏွစ္ေက်ာင္းသားအျဖစ္နဲ႔ ၁၉၈ဝ မွာ
ကြၽန္ေတာ္ေရာက္ခဲ့ပါတယ္။ တုိက္တုိက္ဆုိင္ ဆုိင္ပဲ၊ အဲသည္ႏွစ္မွာ သြားဘက္
ဆုိင္ ရာေဆး တကၠသုိလ္ရဲ႕ တတိယအႀကိမ္ဘြဲ႕ႏွင္းသဘင္ အခမ္းအနားနဲ႔
တည့္တည့္တုိးေတာ့တာပါပဲ။ အရင္ကဆုိရင္ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔တကၠသိုလ္ရဲ႕ ဘြဲ႕
ႏွင္းသဘင္ အခမ္း အနားဟာ ေဆးတကၠသုိလ္ (၁) နဲ႔တြဲၿပီးလုပ္ခဲ့ရတာပါ။
တသီးတျခားျဖစ္ လာခဲ့တာ သံုးႀကိမ္ပဲရွိေသးတာေပါ့။ ဒီေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တု႔ိ
တကၠသိုလ္ပါေမာကၡခ်ဳပ္ ဆရာႀကီး ဦးေအာင္သန္းကေရာ ဌာနမွဴး ဆရာဦး
ျမင့္ႏုိင္တုိ႔ကပါ ေက်ာင္းသူေက်ာင္းသားေတြ ရဲ႕ ပေဒသာကပြဲကုိထည့္ခ်င္ၾကတယ္။
ဒီဘြဲ႕ ေပးတဲ့ အခမ္းအနားၿပီးရင္ ညဘက္မွာ ညစာ စားပြဲလုပ္ေလ့ရွိတာကုိး။ အရင္ကေတာ့ ညစာစားပြဲမွာ တီးဝုိင္းတစ္ခုငွား၊ အဆုိေတာ္ ေတြဆုိၾကေပါ့။ သည္ႏွစ္မွာေတာ့ ကုိယ့္ ေက်ာင္းက ေက်ာင္း သား ေတြရဲ႕ ပေဒသာ ကပြဲကုိ စမ္းသပ္ခ်င္လာတဲ့သေဘာပါ။ ေငြ ကုန္ေၾကးက်လည္း သက္သာသြားမယ္။ ေက်ာင္းရဲ႕လႈပ္ရွားမႈတစ္ခုလည္း ျဖစ္သြား မယ္။ (ေဆးတကၠသုိလ္ ၁ ကုိ ၾကြားခ်င္တာ လည္းပါပါလိမ့္မယ္)။ ဒီေတာ့ကာ သြားဘက္ ဆုိင္ရာ ေဆးတကၠသိုလ္မွာ အရင္က အၿငိမ့္ ကခဲ့ဖူးတဲ့ ကုိသန္းထြတ္ေအးတုိ႔၊ မခင္ထားရီ (ဆုမုၾတာ) တုိ႔ရွိ တယ္။ ဒါေပမဲ့ အခုသူတုိ႔က သည္ႏွစ္ဘြဲ႕ယူၾကမွာ။ မနက္ဘြဲ႕ယူ ညစင္ေပၚ တက္က၊အဲသလုိမ်ဳိးေတာ့ မသင့္ေတာ္ဘူးဆုိ ၿပီး ဆရာေတြကလက္မခံ။ (ကြၽန္ေတာ္ဘြဲ႕ယူ တဲ့ေန႔တုန္းကေတာ့ သင့္ေတာ္တယ္ထင္ပါရဲ႕၊ အၿငိမ့္ကခဲ့ရပါတယ္)။ တစ္ခါကုိသန္းထြတ္ ေအးတုိ႔ေနရာကုိ ဆက္ခံမယ့္ေက်ာင္းသူ ေက်ာင္းသားေတြကလည္းမရွိ (သူတုိ႔နဲ႔ ကြၽန္ ေတာ္တုိ႔ၾကားမွာ ငါးႏွစ္ကြာပါတယ္)။
သည္ ေတာ့ သည္ႏွစ္မွေက်ာင္းကုိေရာက္လာတဲ့ ေမာင္မယ္သစ္လြင္ေတြထဲကပဲ ရွာမွျဖစ္မယ္ လုိ႔ ေဒါက္တာ ဦးျမင့္ႏုိင္က ေတြးမိသြားတယ္ ထင္ပါရဲ႕။ ကြၽန္ေတာ့္ကုိေခၚၿပီး ”အၿငိမ့္ကႏုိင္ မလား၊ တုိ႔တကၠသုိလ္မွာ အရင္တုန္းက ေဒါက္တာသန္းထြတ္ေအးတုိ႔ ကဖူးတယ္၊ သူ တုိ႔တုန္းက နာမည္ရတယ္၊ ေအာင္ျမင္တယ္၊ ခုမင္းတုိ႔အလွည့္မွာ အဲသလုိ လုပ္ႏုိင္မလား” လုိ႔ ေမးပါေလေရာ။ ”လုပ္ႏုိင္ပါတယ္” လုိ႔ ကြၽန္ေတာ္ေျဖမိလုိက္ပါတယ္။ (ဒီတုန္းက ကြၽန္ေတာ္ဘာေၾကာင့္ အလြယ္တကူအေျဖ ေပးလုိက္မိမွန္း မသိခဲ့ပါဘူး။ ေနာက္ေတာ့မွ တျဖည္းျဖည္းသံုးသပ္လာခဲ့မိတာက ကြၽန္ ေတာ့္ရင္ထဲမွာ ပုန္းေနတဲ့ စိတ္ကေလးကုိ သြားပုတ္ႏႈိးလုိက္သလုိ ျဖစ္သြားတာေၾကာင့္ ပဲလုိ႔ အေျဖရခဲ့ပါတယ္)။ ဒါနဲ႔ပဲ ဆရာဦးျမင့္ ႏုိင္က ”မင္းတုိ႔ကုိ ဇာတ္တုိက္ရက္ တစ္လ ေပးမယ္၊ ငါ့ကုိ လာကျပ၊ ငါသေဘာက်မွ ဆရာႀကီးဆီ တင္ျပေပးမယ္”လုိ႔ေျပာၿပီး ကြၽန္ ေတာ့္ကုိ တာဝန္ေပးလုိက္ပါေလေရာ။ ကြၽန္ေတာ္စြတ္ရြတ္ၿပီးသာ ေခါင္းညိတ္ လာခဲ့တာ။ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔အတန္းထဲမွာ က တတ္တဲ့လူရွိလား၊မရွိလားလည္းမသိ။ လူျပက္ ပုိးပါတာ ဘယ္ႏွေယာက္ရွိမွန္းလည္းမသိ၊ ၿပီး ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔အတန္းထဲမွာ စုစုေပါင္း လူဦးေရ ၆ဝ တည္းရွိတာ။ ေယာက်္ားေလးက ၄၈ ေယာက္၊ မိန္းကေလးက ၁၂ ေယာက္၊ သူမ်ားတကာ ေက်ာင္းေတြမွာလို ေသာင္းခ်ီ ၿပီးရွိေနတာမဟုတ္၊ တစ္ခါ ေဆး တကၠသိုလ္ ေရာက္လာတယ္ ဆုိကတည္းက စာခ်ဳိးေတြ၊ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ေက်ာင္းစာကလြဲရင္ ဘာမွသိတာမဟုတ္။ ေနာက္ၿပီး ေက်ာင္းသူ၊ ေက်ာင္းသား အမ်ား စုက အေဆာင္ေက်ာင္း သားေတြ၊ ကြၽန္ေတာ္က ေန႔ေက်ာင္းသား။ တစ္ေယာက္အေၾကာင္း တစ္ေယာက္သိဖို႔က မလြယ္၊ ခုေတာင္ လူ ၆ဝ ရဲ႕ နာမည္ကို အလြတ္ရေသး တာမဟုတ္၊ မခက္ဘူးလား။
လူႀကံေတာ့လည္း ထရံမွာ အေၾကးြ မွတ္လို႔ရတယ္ဆုိတာလုိ ကြၽန္ေတာ္ ပထမဆုံး တီးေခါက္မိတာက အေဆာင္ေက်ာင္းသား ေတြပါ။ သူတို႔ က ေန႔ေက်ာင္းသားေတြထက္ ပိုၿပီးစည္းလုံးတယ္၊ ႐ိုင္းပင္းတယ္၊ ေဘာ္ဒါ စိတ္ေပါ့ေလ။ ကြၽန္ေတာ္ကံေကာင္းသြားခဲ့ပါ တယ္။ မအူပင္က လင္းထြတ္ကို သြားေမးမိ ေတာ့ သူကပိုးကိုး၊ ေရႊမန္းတင္ေမာင္လို ဟဲ ရမလား၊ ခင္ေမာင္ရင္လို ဟစ္ရမလား၊ ဗက ဘိုးဘိုးႀကီးလို ရြတ္ရမလား အားလုံးအရည္ က်ဳိေသာက္ထား တဲ့ေကာင္။ ႏွစ္ခါ မေခၚ ရဘူး ဘယ္ေန႔လဲဆိုတာမ်ဳိး။ လင္းထြတ္ကမွ တစ္ ဆင့္ သနပ္ပင္သား ေအာ္စကာ(ခ) သိန္း ေငြေသာ္၊ ရမည္းသင္းသား ေက်ာ္ျမင့္စိုး၊ ေရ နံေခ်ာင္းသား ေအာင္ေက်ာ့ ဖုန္းတို႔နဲ႔ပါ ပူး ေပါင္းမိခဲ့ၾကပါတယ္။ တုိတုိေျပာရရင္ လူရႊင္ ေတာ္ေတြရၿပီေပါ့။(ေအာင္ေက်ာ့ဖုန္းက တစ္ ပတ္ေလာက္အၾကာမွာ စိတ္ညစ္ၿပီးထြက္ သြားခဲ့ပါတယ္)။ မင္းသမီးကိစၥ ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ လင္းထြတ္တို႔တိုင္ပင္ၿပီး ယုဝတီေဆာင္မွာ ေနတဲ့ မသက္စိန္(ေမာ္လၿမိဳင္)ကိုသြားၿပီး အကူအညီေတာင္းခဲ့ပါတယ္။ အဲသည္မွာ တစ္ခါတည္း ကို ခြေတြက်ကုန္ေတာ့တာပါပဲ။ အဲသည္ မသက္စိန္က ေတာ္ေတာ္ ကတတ္ တဲ့မိန္းကေလးျဖစ္ေနပါေလေရာ။ ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔က သူ႔ကိုေခၚလုိ႔မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး။ အေၾကာင္းကေတာ့ ဇာတ္ခုံၿပိဳက်ႏိုင္ေလာက္ ေအာင္ သူဟာ ဖြံ႕ၿဖိဳးေနလို႔ပါပဲ။ အားလည္း နာတယ္ ခင္းလည္းခင္ပါတယ္ဆုိၿပီး သူ႕ကို ေခ်ာ့ေမာ့လို႔ နည္းနည္းပါးပါး ကတတ္တဲ့ မိန္း ကေလးတစ္ေယာက္ ရွာခိုင္းရပါေတာ့တယ္။ အဲဒီမွာ နည္းနည္းပါးပါးကတတ္ၿပီး အေျခခံ ေလာက္သင္ဖူးတဲ့ စစ္ကိုင္းက တင္မိုးသန္းကို ေတြ႕ပါေလ ေရာ။ ဒါနဲ႔ပဲ မသက္စိန္ကို အကူ အညီေတာင္းၿပီး တင္မုိးသန္းကို တစ္ပြဲတိုးက ႏိုင္ဖို႔ ကက္ဆက္သီခ်င္းနဲ႔ အက က်င့္ခုိင္းခဲ့ ရပါေတာ့တယ္။ မင္းသမီးကိစၥ ၿပီးသြားျပန္ ေတာ့ လူရႊင္ ေတာ္ေတြဘက္ လွည့္ရျပန္ပါတယ္။ ဘာေတြ ေျပာၿပီး ဘာေတြျပက္ၾကမလဲ။ မုိးေက်ာ္၊ ဆိုနီ ျပက္တာက ဘယ္လို၊ ေစ်းသည္ႀကီးဆန္နီက ဘယ္လို၊ ဦးသိန္းဆု၊ ဦးၾကယ္နီ၊ ဦးဟန္ၫြန္႔ က ဘယ့္ႏွယ္ အဲသလိုေတြ ေလွ်ာက္ေျပာ တာပဲရွိတယ္။ ျပက္လုံးတစ္လုံးကို ဘယ္လုိ ျပက္ရမယ္မွန္းမသိၾကဘူး။ ငယ္ငယ္က ဇာတ္ခုံေပၚ တက္ခဲ့ဖူးတာ၊ ေက်ာင္းကပြဲ ေတြမွာ ကခဲ့ဖူးတာေတြဟာ အသုံးမဝင္မွန္း အဲဒီက်မွ သိလာရပါေတာ့တယ္။
အမွန္အတုိင္းေျပာရရင္ ကြၽန္ေတာ္ဟာအဲသည္ အခ်ိန္တုန္းက ေတာ္ေတာ္ ပြဲတုိးဖူးေနတဲ့ လူတစ္ ေယာက္ျဖစ္ေနပါၿပီ။ စာေပ ေဟာေျပာပြဲေတြမွာ ကေလးအသံတု ေမာင္သူရဆိုၿပီး ေျခာက္ႏွစ္ေလာက္ ျမန္မာ ျပည္ အႏွံ႕လွည့္လည္ခဲ့ဖူးပါၿပီ။ အၿငိမ့္နဲ႔ ပတ္သက္လို႔ကေတာ့ ႏွစ္ခါပဲစင္ေပၚတက္ ဖူးပါေသးတယ္။ တစ္ခါကရွစ္တန္း ေက်ာင္း သားဘဝ၊ တစ္ခါကဆယ္တန္းေက်ာင္းသား ဘဝမွာပါ။ ဆယ္တန္းေက်ာင္းသားဘဝက အျဖစ္အပ်က္ဟာ ယေန႔တုိင္မေမ့ႏိုင္ဆို တာလိုပါပဲ။ ဇာဂနာကို လူျပက္ ျဖစ္ေအာင္ ေမာင္းႏွင္တဲ့အားေတြထဲမွာ ထိပ္ဆုံးကပါခဲ့ ပါတယ္။ အဲသည္အခ်ိန္တုန္းက ကြၽန္ေတာ္ ဟာ စင္ျမင့္နဲ႔ေတာ္ေတာ္နီးစပ္ေနပါၿပီ။ လက္ခုပ္သံရဲ႕အရသာကို ေတာ္ေတာ္သိေန ပါၿပီ။ ၁၉၇၆ ခုႏွစ္ ႏိုဝင္ဘာမွာ ကြၽန္ေတာ့္ အေမရဲ႕ ဇာတိေတာင္စြန္းၿမိဳ႕မွာ စာဆိုေတာ္ ေဟာေျပာပြဲတစ္ခု လုပ္ခဲ့ပါတယ္။ ေမေမ ရယ္၊ ေဒၚခင္ေဆြဦးရယ္၊ ေလးေလးရယ္၊ ဆရာႀကီးဦးရန္ေအာင္ရယ္၊ ကြၽန္ေတာ္ ရယ္ သြားေရာက္ခဲ့ၾကပါတယ္။ စာေပေဟာ ေျပာပြဲစင္ျမင့္ေပၚမွာ အသံတုလုပ္ၿပီး၊ ရယ္ စရာနည္းနည္းပါးပါးေျပာျပ၊ ပရိသတ္ေတြက သေဘာက်ဆိုေတာ့ ကိုယ့္ကိုယ္ ကိုယ္ ထင္မိ သြားပုံရပါရဲ႕။ ကြၽန္ေတာ့္ဝမ္းကြဲ ညီမေလးနဲ႔ အတူ အၿငိမ့္ခုံေပၚတက္ကဖို႔ လြယ္လြယ္ပဲ ဆုံးျဖတ္မိခဲ့ပါေတာ့တယ္။ သူတို႔ရပ္ သူတို႔ရြာ မွာက ၿမိဳ႕ေပၚက မင္းသမီးေတြနဲ႔ ရြာကလူ ေတြေပါင္းၿပီး ျပဇာတ္ကတာတို႔၊ ၿမိဳ႕က လူ ရႊင္ေတာ္ေတြနဲ႔ နယ္ခံေက်ာင္းသူ၊ အရပ္သူ ေတြေပါင္းၿပီး အၿငိမ့္ကတာတို႔ ဆိုတဲ့ဓေလ့ ေတြက ရွိေနတာကိုး။ သည္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ ညီမနဲ႔အတူတူကဖို႔ ေမာ္လၿမိဳင္က လူရႊင္ ေတာ္ႏွစ္ေယာက္ကို ငွားထားပါတယ္။ တုိတုိ ေျပာရင္ အဲသည္လူရႊင္ေတာ္ႏွစ္ေယာက္နဲ႔ တြဲၿပီး ကြၽန္ေတာ္ဟာ လူျပက္အျဖစ္နဲ႔ စင္ ေပၚတက္ခဲ့ရပါေတာ့တယ္။
ပြဲမကခင္တုန္းက အဲသည္လူရႊင္ေတာ္ႏွစ္ဦးနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္ဇာတ္ တုိက္ခဲ့ပါေသးတယ္။ ေတာင္ေပၚ ကရွမ္းႀကီး တစ္ေယာက္ မြန္ျပည္နယ္ကိုလာလည္တဲ့ ျပက္လုံး၊ ပေဟဠိျပက္လုံး၊ ႐ုပ္ရွင္နာမည္ဖြက္ တဲ့ ျပက္လုံးတို႔ျဖစ္ပါတယ္။ တကယ္လည္း စင္ေပၚကိုေရာက္ေရာ သူတို႔ေတြဟာ အဲ သည္ျပက္လုံးေတြ တစ္လုံးမွ မျပက္ေတာ့ပါ ဘူး။ သူတို႔ဘာသာ ျပက္ခ်င္တဲ့ဟာေတြ ေလွ်ာက္ျပက္၊ ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ ‘ဟုတ္ပါ့’ ကလြဲလို႔ ဘာမွျပန္ မေျပာတတ္ဘဲ ေနာက္ တစ္ေန႔ ၿမိဳ႕ထဲမထြက္ရဲေလာက္ေအာင္ အရွက္ေတြအႀကီးႀကီးကြဲခဲ့ပါေတာ့တယ္။ ဒီေနရာမွာ သင္ခန္းစာ ေတာ္ေတာ္ႀကီး ႀကီးမားမားရ လိုက္တာ ကေတာ့ ‘ကိုယ့္မွာ ဝမ္း စာမရွိဘဲနဲ႔ ဘယ္ေတာ့မွ လူေရွ႕မထြက္နဲ႔’ဆို တာပါပဲ။ (အဲဒီလူရႊင္ေတာ္ႏွစ္ေယာက္နဲ႔ ေနာက္ ၁၂ ႏွစ္အၾကာမွာ ျပန္လည္ဆုံေတြ႕ ခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီအေၾကာင္းကို ေနာင္ေတာ့ ထည့္ေရးသြားပါ့မယ္။) အထက္က စကားျပန္ဆက္ရရင္ လူရႊင္ ေတာ္ျပက္လုံးနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ အေတြ႕အႀကဳံ ကြၽန္ေတာ္တို႔မွာ လုံးဝ မရွိ တာပါဘဲ။ သည္ ေတာ့ ဘာလုပ္ၾကမလဲ။ ငါးပိဖုတ္တာေတာင္ ဆရာမျပ နည္းမက်လို႔ဆိုတာကိုး။ ေတာင္ ရွည္ေတာင္ မဝတ္တတ္တဲ့ေကာင္ေတြ ကမ်ား ရာရာသသဆိုတဲ့ အသံေတြေတာင္ ၾကား သလုိလိုျဖစ္လာပါတယ္။ အနည္းဆုံးကို ေတြး ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ရန္ကုန္တကၠသိုလ္ႀကီးကို ေျပးျမင္ပါေတာ့တယ္။ ေက်ာင္းသားခ်င္း ႐ိုင္း ပင္းမွာပဲဆိုတဲ့စိတ္နဲ႔ အားကိုးတႀကီးေရာက္ သြားခဲ့တာ ကြၽန္ေတာ့္အမွားပဲ။ ဟုိေန႔ေရႊ႕ သည္ေန႔ေရႊ႕ အႏုပညာအသင္းခန္းထဲ ထုိင္ ခုိင္းထား။ သူတုိ႔ကေတာ့ စစ္တုရင္ ကစားေန၊ ညေနေလာက္က်မွ ညီေလးတုိ႔ေရ နက္ျဖန္မွ တစ္ေခါက္ျပန္လာခဲ့ဆုိတာေတြ မ်ားလာ ေတာ့ လင္းထြတ္က ကြၽန္ေတာ့္ကုိ မင္းတုိ႔ ရန္ကုန္သားေတြ သည္လုိ ပဲလားလို႔ တဖ်စ္ ေတာက္ေတာက္ေျပာ၊ေတာ္ပါၿပီကြာ၊ ေနာက္ ေန႔ကစလုိ႔ငါမလုိက္ေတာ့ပါဘူးလုိ႔လင္းထြတ္ ကထုတ္ေျပာတဲ့ အထိ သူ႔ခမ်ာ စိတ္ပ်က္ (ကြၽန္ေတာ့္မွ က်ိတ္ရွက္)ေနေပမယ့္ ေနာက္တစ္ေန႔ မွာရန္ကုန္တကၠသုိလ္ အႏုပညာအသင္းခန္း ကုိကြၽန္ေတာ္ေရာက္ခဲ့ရျပန္ပါတယ္။
အဲသည္ မွာမည္သည့္ အရပ္ကေစ လႊတ္လုိက္ သည္ မွန္းမသိတဲ့ လူသူေတာ္ေကာင္းႀကီးနဲ႔ ေတြ႕ လုိက္ရပါေတာ့တယ္။သူ႔အမည္က ကုိေအာင္ ကုိကုိ၊သႀကၤန္မွာမေျပာေတာ့ဘူးဆိုတဲ့အသင္း ကုိ ကမကထလုပ္ေနသူ။ ရန္ကုန္တကၠသုိလ္ရဲ႕ လူရႊင္ ေတာ္ေဟာင္း ကုိလံဘား။ အခုလုပ္ငန္းခြင္ဝင္ေနေပမယ့္ အႏုပညာအသင္းကုိသံေယာဇဥ္ ရွိသူပီပီ တစ္ပတ္တစ္ရက္ ေလာက္အလည္ လာေလ့ရွိသူ ျဖစ္ပါတယ္။ သူကပဲေတာင္ ရွည္ဝတ္ပံု၊ ေခါင္းေပါင္းေပါင္း ပံုေတြကုိျပခဲ့သလုိျပက္လံုးတခ်ဳိ႕ ကုိလည္းေျပာျပခဲ့ပါတယ္။ သူ႔ျပက္လံုးေတြ ကခါးေအာက္ပုိင္း ျပက္လံုးေတြ မ်ားေနတဲ့အတြက္ကြၽန္ေတာ့္စိတ္နဲ႔ သိပ္မ ေတြ႕လွေပမယ့္ကြၽန္ေတာ့္အတြက္ေက်းဇူးတင္ ရမယ့္စာရင္းထဲမွာ ထိပ္ဆံုးကထားပါတယ္။
သည္ေတာ့ရင္ ျပက္လံုးကိစၥ ဘယ္လုိ လုပ္ၾကမလဲ။ ကြၽန္ေတာ္ေတာ္ေတာ္ ေခါင္းခဲ သြားပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔မွာ ကူကယ္ရာမဲ့ ျဖစ္ေနပါၿပီ။ ကြၽန္ေတာ္ၾကည့္ဖူး၊ ၾကားဖူးတဲ့ ျပက္လံုး ေတြေရးခ်၊ လင္းထြတ္ၾကည့္ဖူးၾကား ဖူးတဲ့ ျပက္လံုးေတြေရးခ်၊ ေကာင္းမယ္ထင္ တာေတြေရြးၿပီး ဇာတ္တုိက္ၾကည့္ ေတာ္ေတာ္ အဆင္မေျပပါဘူး။ ဘာလုိေနမွန္း မသိေအာင္ ကုိ အဆင္မေျပလွပါဘူး။ သည္လုိနဲ႔ လြယ္ အိတ္ထဲ ေက်ာင္းစာအုပ္မဟုတ္တဲ့ ဗလာစာ အုပ္ေတြကိုထည့္၊ လမ္းမေတာ္တစ္ဝုိက္က အၿငိမ့္ပြဲ လက္ခံတဲ့ ဌာနေတြကုိ သြား၊ ဘယ္ေန႔ မွာ ဘယ္အၿငိမ့္ ဘယ္ေနရာမွာကသလဲဆုိ တာကုိ လုိက္စံုစမ္းေတာ့တာပါပဲ။ ေန႔ဘက္ မွာ လူထုေဒၚအမာရဲ႕ အၿငိမ့္တုိ႔၊ ျပည္သူခ်စ္ ေသာ အႏုပညာသည္မ်ားတုိ႔၊ ဆရာႀကီးမင္း သုဝဏ္ညႊန္ျပခဲ့တဲ့ ကဗ်ာ့ဘဏ္တုိက္တုိ႔၊ ဆရာသခင္တင္ဦး (ဗုိလ္သခင္ဆရာ) ေျပာ ျပတဲ့ ျပက္လံုးတုိ႔၊ ဓာတ္ဆီဓာတ္ ဆံျပက္လံုး တုိ႔ဆုိတာေတြကုိ ဖတ္မွတ္၊ ညဘက္က်ေတာ့ အၿငိမ့္ေတြေလွ်ာက္ၾကည့္၊ သေဘာက်တဲ့ ျပက္လံုးေတြမွတ္လုိက္နဲ႔ ရက္ေပါင္း ၂ဝ ေလာက္၊ ေတာက္ေလွ်ာက္ လုပ္လာ လုိက္တာ အဲသည္အပတ္ လစဥ္စာေမးပြဲမွာ ကြၽန္ေတာ္ဟာ ဘာသာစံု က်႐ႈံးျဖစ္သြားပါေတာ့တယ္။
via:popularmyanmarnews.com
ဒီဘြဲ႕ ေပးတဲ့ အခမ္းအနားၿပီးရင္ ညဘက္မွာ ညစာ စားပြဲလုပ္ေလ့ရွိတာကုိး။ အရင္ကေတာ့ ညစာစားပြဲမွာ တီးဝုိင္းတစ္ခုငွား၊ အဆုိေတာ္ ေတြဆုိၾကေပါ့။ သည္ႏွစ္မွာေတာ့ ကုိယ့္ ေက်ာင္းက ေက်ာင္း သား ေတြရဲ႕ ပေဒသာ ကပြဲကုိ စမ္းသပ္ခ်င္လာတဲ့သေဘာပါ။ ေငြ ကုန္ေၾကးက်လည္း သက္သာသြားမယ္။ ေက်ာင္းရဲ႕လႈပ္ရွားမႈတစ္ခုလည္း ျဖစ္သြား မယ္။ (ေဆးတကၠသုိလ္ ၁ ကုိ ၾကြားခ်င္တာ လည္းပါပါလိမ့္မယ္)။ ဒီေတာ့ကာ သြားဘက္ ဆုိင္ရာ ေဆးတကၠသိုလ္မွာ အရင္က အၿငိမ့္ ကခဲ့ဖူးတဲ့ ကုိသန္းထြတ္ေအးတုိ႔၊ မခင္ထားရီ (ဆုမုၾတာ) တုိ႔ရွိ တယ္။ ဒါေပမဲ့ အခုသူတုိ႔က သည္ႏွစ္ဘြဲ႕ယူၾကမွာ။ မနက္ဘြဲ႕ယူ ညစင္ေပၚ တက္က၊အဲသလုိမ်ဳိးေတာ့ မသင့္ေတာ္ဘူးဆုိ ၿပီး ဆရာေတြကလက္မခံ။ (ကြၽန္ေတာ္ဘြဲ႕ယူ တဲ့ေန႔တုန္းကေတာ့ သင့္ေတာ္တယ္ထင္ပါရဲ႕၊ အၿငိမ့္ကခဲ့ရပါတယ္)။ တစ္ခါကုိသန္းထြတ္ ေအးတုိ႔ေနရာကုိ ဆက္ခံမယ့္ေက်ာင္းသူ ေက်ာင္းသားေတြကလည္းမရွိ (သူတုိ႔နဲ႔ ကြၽန္ ေတာ္တုိ႔ၾကားမွာ ငါးႏွစ္ကြာပါတယ္)။
သည္ ေတာ့ သည္ႏွစ္မွေက်ာင္းကုိေရာက္လာတဲ့ ေမာင္မယ္သစ္လြင္ေတြထဲကပဲ ရွာမွျဖစ္မယ္ လုိ႔ ေဒါက္တာ ဦးျမင့္ႏုိင္က ေတြးမိသြားတယ္ ထင္ပါရဲ႕။ ကြၽန္ေတာ့္ကုိေခၚၿပီး ”အၿငိမ့္ကႏုိင္ မလား၊ တုိ႔တကၠသုိလ္မွာ အရင္တုန္းက ေဒါက္တာသန္းထြတ္ေအးတုိ႔ ကဖူးတယ္၊ သူ တုိ႔တုန္းက နာမည္ရတယ္၊ ေအာင္ျမင္တယ္၊ ခုမင္းတုိ႔အလွည့္မွာ အဲသလုိ လုပ္ႏုိင္မလား” လုိ႔ ေမးပါေလေရာ။ ”လုပ္ႏုိင္ပါတယ္” လုိ႔ ကြၽန္ေတာ္ေျဖမိလုိက္ပါတယ္။ (ဒီတုန္းက ကြၽန္ေတာ္ဘာေၾကာင့္ အလြယ္တကူအေျဖ ေပးလုိက္မိမွန္း မသိခဲ့ပါဘူး။ ေနာက္ေတာ့မွ တျဖည္းျဖည္းသံုးသပ္လာခဲ့မိတာက ကြၽန္ ေတာ့္ရင္ထဲမွာ ပုန္းေနတဲ့ စိတ္ကေလးကုိ သြားပုတ္ႏႈိးလုိက္သလုိ ျဖစ္သြားတာေၾကာင့္ ပဲလုိ႔ အေျဖရခဲ့ပါတယ္)။ ဒါနဲ႔ပဲ ဆရာဦးျမင့္ ႏုိင္က ”မင္းတုိ႔ကုိ ဇာတ္တုိက္ရက္ တစ္လ ေပးမယ္၊ ငါ့ကုိ လာကျပ၊ ငါသေဘာက်မွ ဆရာႀကီးဆီ တင္ျပေပးမယ္”လုိ႔ေျပာၿပီး ကြၽန္ ေတာ့္ကုိ တာဝန္ေပးလုိက္ပါေလေရာ။ ကြၽန္ေတာ္စြတ္ရြတ္ၿပီးသာ ေခါင္းညိတ္ လာခဲ့တာ။ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔အတန္းထဲမွာ က တတ္တဲ့လူရွိလား၊မရွိလားလည္းမသိ။ လူျပက္ ပုိးပါတာ ဘယ္ႏွေယာက္ရွိမွန္းလည္းမသိ၊ ၿပီး ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔အတန္းထဲမွာ စုစုေပါင္း လူဦးေရ ၆ဝ တည္းရွိတာ။ ေယာက်္ားေလးက ၄၈ ေယာက္၊ မိန္းကေလးက ၁၂ ေယာက္၊ သူမ်ားတကာ ေက်ာင္းေတြမွာလို ေသာင္းခ်ီ ၿပီးရွိေနတာမဟုတ္၊ တစ္ခါ ေဆး တကၠသိုလ္ ေရာက္လာတယ္ ဆုိကတည္းက စာခ်ဳိးေတြ၊ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ေက်ာင္းစာကလြဲရင္ ဘာမွသိတာမဟုတ္။ ေနာက္ၿပီး ေက်ာင္းသူ၊ ေက်ာင္းသား အမ်ား စုက အေဆာင္ေက်ာင္း သားေတြ၊ ကြၽန္ေတာ္က ေန႔ေက်ာင္းသား။ တစ္ေယာက္အေၾကာင္း တစ္ေယာက္သိဖို႔က မလြယ္၊ ခုေတာင္ လူ ၆ဝ ရဲ႕ နာမည္ကို အလြတ္ရေသး တာမဟုတ္၊ မခက္ဘူးလား။
လူႀကံေတာ့လည္း ထရံမွာ အေၾကးြ မွတ္လို႔ရတယ္ဆုိတာလုိ ကြၽန္ေတာ္ ပထမဆုံး တီးေခါက္မိတာက အေဆာင္ေက်ာင္းသား ေတြပါ။ သူတို႔ က ေန႔ေက်ာင္းသားေတြထက္ ပိုၿပီးစည္းလုံးတယ္၊ ႐ိုင္းပင္းတယ္၊ ေဘာ္ဒါ စိတ္ေပါ့ေလ။ ကြၽန္ေတာ္ကံေကာင္းသြားခဲ့ပါ တယ္။ မအူပင္က လင္းထြတ္ကို သြားေမးမိ ေတာ့ သူကပိုးကိုး၊ ေရႊမန္းတင္ေမာင္လို ဟဲ ရမလား၊ ခင္ေမာင္ရင္လို ဟစ္ရမလား၊ ဗက ဘိုးဘိုးႀကီးလို ရြတ္ရမလား အားလုံးအရည္ က်ဳိေသာက္ထား တဲ့ေကာင္။ ႏွစ္ခါ မေခၚ ရဘူး ဘယ္ေန႔လဲဆိုတာမ်ဳိး။ လင္းထြတ္ကမွ တစ္ ဆင့္ သနပ္ပင္သား ေအာ္စကာ(ခ) သိန္း ေငြေသာ္၊ ရမည္းသင္းသား ေက်ာ္ျမင့္စိုး၊ ေရ နံေခ်ာင္းသား ေအာင္ေက်ာ့ ဖုန္းတို႔နဲ႔ပါ ပူး ေပါင္းမိခဲ့ၾကပါတယ္။ တုိတုိေျပာရရင္ လူရႊင္ ေတာ္ေတြရၿပီေပါ့။(ေအာင္ေက်ာ့ဖုန္းက တစ္ ပတ္ေလာက္အၾကာမွာ စိတ္ညစ္ၿပီးထြက္ သြားခဲ့ပါတယ္)။ မင္းသမီးကိစၥ ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ လင္းထြတ္တို႔တိုင္ပင္ၿပီး ယုဝတီေဆာင္မွာ ေနတဲ့ မသက္စိန္(ေမာ္လၿမိဳင္)ကိုသြားၿပီး အကူအညီေတာင္းခဲ့ပါတယ္။ အဲသည္မွာ တစ္ခါတည္း ကို ခြေတြက်ကုန္ေတာ့တာပါပဲ။ အဲသည္ မသက္စိန္က ေတာ္ေတာ္ ကတတ္ တဲ့မိန္းကေလးျဖစ္ေနပါေလေရာ။ ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔က သူ႔ကိုေခၚလုိ႔မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး။ အေၾကာင္းကေတာ့ ဇာတ္ခုံၿပိဳက်ႏိုင္ေလာက္ ေအာင္ သူဟာ ဖြံ႕ၿဖိဳးေနလို႔ပါပဲ။ အားလည္း နာတယ္ ခင္းလည္းခင္ပါတယ္ဆုိၿပီး သူ႕ကို ေခ်ာ့ေမာ့လို႔ နည္းနည္းပါးပါး ကတတ္တဲ့ မိန္း ကေလးတစ္ေယာက္ ရွာခိုင္းရပါေတာ့တယ္။ အဲဒီမွာ နည္းနည္းပါးပါးကတတ္ၿပီး အေျခခံ ေလာက္သင္ဖူးတဲ့ စစ္ကိုင္းက တင္မိုးသန္းကို ေတြ႕ပါေလ ေရာ။ ဒါနဲ႔ပဲ မသက္စိန္ကို အကူ အညီေတာင္းၿပီး တင္မုိးသန္းကို တစ္ပြဲတိုးက ႏိုင္ဖို႔ ကက္ဆက္သီခ်င္းနဲ႔ အက က်င့္ခုိင္းခဲ့ ရပါေတာ့တယ္။ မင္းသမီးကိစၥ ၿပီးသြားျပန္ ေတာ့ လူရႊင္ ေတာ္ေတြဘက္ လွည့္ရျပန္ပါတယ္။ ဘာေတြ ေျပာၿပီး ဘာေတြျပက္ၾကမလဲ။ မုိးေက်ာ္၊ ဆိုနီ ျပက္တာက ဘယ္လို၊ ေစ်းသည္ႀကီးဆန္နီက ဘယ္လို၊ ဦးသိန္းဆု၊ ဦးၾကယ္နီ၊ ဦးဟန္ၫြန္႔ က ဘယ့္ႏွယ္ အဲသလိုေတြ ေလွ်ာက္ေျပာ တာပဲရွိတယ္။ ျပက္လုံးတစ္လုံးကို ဘယ္လုိ ျပက္ရမယ္မွန္းမသိၾကဘူး။ ငယ္ငယ္က ဇာတ္ခုံေပၚ တက္ခဲ့ဖူးတာ၊ ေက်ာင္းကပြဲ ေတြမွာ ကခဲ့ဖူးတာေတြဟာ အသုံးမဝင္မွန္း အဲဒီက်မွ သိလာရပါေတာ့တယ္။
အမွန္အတုိင္းေျပာရရင္ ကြၽန္ေတာ္ဟာအဲသည္ အခ်ိန္တုန္းက ေတာ္ေတာ္ ပြဲတုိးဖူးေနတဲ့ လူတစ္ ေယာက္ျဖစ္ေနပါၿပီ။ စာေပ ေဟာေျပာပြဲေတြမွာ ကေလးအသံတု ေမာင္သူရဆိုၿပီး ေျခာက္ႏွစ္ေလာက္ ျမန္မာ ျပည္ အႏွံ႕လွည့္လည္ခဲ့ဖူးပါၿပီ။ အၿငိမ့္နဲ႔ ပတ္သက္လို႔ကေတာ့ ႏွစ္ခါပဲစင္ေပၚတက္ ဖူးပါေသးတယ္။ တစ္ခါကရွစ္တန္း ေက်ာင္း သားဘဝ၊ တစ္ခါကဆယ္တန္းေက်ာင္းသား ဘဝမွာပါ။ ဆယ္တန္းေက်ာင္းသားဘဝက အျဖစ္အပ်က္ဟာ ယေန႔တုိင္မေမ့ႏိုင္ဆို တာလိုပါပဲ။ ဇာဂနာကို လူျပက္ ျဖစ္ေအာင္ ေမာင္းႏွင္တဲ့အားေတြထဲမွာ ထိပ္ဆုံးကပါခဲ့ ပါတယ္။ အဲသည္အခ်ိန္တုန္းက ကြၽန္ေတာ္ ဟာ စင္ျမင့္နဲ႔ေတာ္ေတာ္နီးစပ္ေနပါၿပီ။ လက္ခုပ္သံရဲ႕အရသာကို ေတာ္ေတာ္သိေန ပါၿပီ။ ၁၉၇၆ ခုႏွစ္ ႏိုဝင္ဘာမွာ ကြၽန္ေတာ့္ အေမရဲ႕ ဇာတိေတာင္စြန္းၿမိဳ႕မွာ စာဆိုေတာ္ ေဟာေျပာပြဲတစ္ခု လုပ္ခဲ့ပါတယ္။ ေမေမ ရယ္၊ ေဒၚခင္ေဆြဦးရယ္၊ ေလးေလးရယ္၊ ဆရာႀကီးဦးရန္ေအာင္ရယ္၊ ကြၽန္ေတာ္ ရယ္ သြားေရာက္ခဲ့ၾကပါတယ္။ စာေပေဟာ ေျပာပြဲစင္ျမင့္ေပၚမွာ အသံတုလုပ္ၿပီး၊ ရယ္ စရာနည္းနည္းပါးပါးေျပာျပ၊ ပရိသတ္ေတြက သေဘာက်ဆိုေတာ့ ကိုယ့္ကိုယ္ ကိုယ္ ထင္မိ သြားပုံရပါရဲ႕။ ကြၽန္ေတာ့္ဝမ္းကြဲ ညီမေလးနဲ႔ အတူ အၿငိမ့္ခုံေပၚတက္ကဖို႔ လြယ္လြယ္ပဲ ဆုံးျဖတ္မိခဲ့ပါေတာ့တယ္။ သူတို႔ရပ္ သူတို႔ရြာ မွာက ၿမိဳ႕ေပၚက မင္းသမီးေတြနဲ႔ ရြာကလူ ေတြေပါင္းၿပီး ျပဇာတ္ကတာတို႔၊ ၿမိဳ႕က လူ ရႊင္ေတာ္ေတြနဲ႔ နယ္ခံေက်ာင္းသူ၊ အရပ္သူ ေတြေပါင္းၿပီး အၿငိမ့္ကတာတို႔ ဆိုတဲ့ဓေလ့ ေတြက ရွိေနတာကိုး။ သည္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ ညီမနဲ႔အတူတူကဖို႔ ေမာ္လၿမိဳင္က လူရႊင္ ေတာ္ႏွစ္ေယာက္ကို ငွားထားပါတယ္။ တုိတုိ ေျပာရင္ အဲသည္လူရႊင္ေတာ္ႏွစ္ေယာက္နဲ႔ တြဲၿပီး ကြၽန္ေတာ္ဟာ လူျပက္အျဖစ္နဲ႔ စင္ ေပၚတက္ခဲ့ရပါေတာ့တယ္။
ပြဲမကခင္တုန္းက အဲသည္လူရႊင္ေတာ္ႏွစ္ဦးနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္ဇာတ္ တုိက္ခဲ့ပါေသးတယ္။ ေတာင္ေပၚ ကရွမ္းႀကီး တစ္ေယာက္ မြန္ျပည္နယ္ကိုလာလည္တဲ့ ျပက္လုံး၊ ပေဟဠိျပက္လုံး၊ ႐ုပ္ရွင္နာမည္ဖြက္ တဲ့ ျပက္လုံးတို႔ျဖစ္ပါတယ္။ တကယ္လည္း စင္ေပၚကိုေရာက္ေရာ သူတို႔ေတြဟာ အဲ သည္ျပက္လုံးေတြ တစ္လုံးမွ မျပက္ေတာ့ပါ ဘူး။ သူတို႔ဘာသာ ျပက္ခ်င္တဲ့ဟာေတြ ေလွ်ာက္ျပက္၊ ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ ‘ဟုတ္ပါ့’ ကလြဲလို႔ ဘာမွျပန္ မေျပာတတ္ဘဲ ေနာက္ တစ္ေန႔ ၿမိဳ႕ထဲမထြက္ရဲေလာက္ေအာင္ အရွက္ေတြအႀကီးႀကီးကြဲခဲ့ပါေတာ့တယ္။ ဒီေနရာမွာ သင္ခန္းစာ ေတာ္ေတာ္ႀကီး ႀကီးမားမားရ လိုက္တာ ကေတာ့ ‘ကိုယ့္မွာ ဝမ္း စာမရွိဘဲနဲ႔ ဘယ္ေတာ့မွ လူေရွ႕မထြက္နဲ႔’ဆို တာပါပဲ။ (အဲဒီလူရႊင္ေတာ္ႏွစ္ေယာက္နဲ႔ ေနာက္ ၁၂ ႏွစ္အၾကာမွာ ျပန္လည္ဆုံေတြ႕ ခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီအေၾကာင္းကို ေနာင္ေတာ့ ထည့္ေရးသြားပါ့မယ္။) အထက္က စကားျပန္ဆက္ရရင္ လူရႊင္ ေတာ္ျပက္လုံးနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ အေတြ႕အႀကဳံ ကြၽန္ေတာ္တို႔မွာ လုံးဝ မရွိ တာပါဘဲ။ သည္ ေတာ့ ဘာလုပ္ၾကမလဲ။ ငါးပိဖုတ္တာေတာင္ ဆရာမျပ နည္းမက်လို႔ဆိုတာကိုး။ ေတာင္ ရွည္ေတာင္ မဝတ္တတ္တဲ့ေကာင္ေတြ ကမ်ား ရာရာသသဆိုတဲ့ အသံေတြေတာင္ ၾကား သလုိလိုျဖစ္လာပါတယ္။ အနည္းဆုံးကို ေတြး ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ရန္ကုန္တကၠသိုလ္ႀကီးကို ေျပးျမင္ပါေတာ့တယ္။ ေက်ာင္းသားခ်င္း ႐ိုင္း ပင္းမွာပဲဆိုတဲ့စိတ္နဲ႔ အားကိုးတႀကီးေရာက္ သြားခဲ့တာ ကြၽန္ေတာ့္အမွားပဲ။ ဟုိေန႔ေရႊ႕ သည္ေန႔ေရႊ႕ အႏုပညာအသင္းခန္းထဲ ထုိင္ ခုိင္းထား။ သူတုိ႔ကေတာ့ စစ္တုရင္ ကစားေန၊ ညေနေလာက္က်မွ ညီေလးတုိ႔ေရ နက္ျဖန္မွ တစ္ေခါက္ျပန္လာခဲ့ဆုိတာေတြ မ်ားလာ ေတာ့ လင္းထြတ္က ကြၽန္ေတာ့္ကုိ မင္းတုိ႔ ရန္ကုန္သားေတြ သည္လုိ ပဲလားလို႔ တဖ်စ္ ေတာက္ေတာက္ေျပာ၊ေတာ္ပါၿပီကြာ၊ ေနာက္ ေန႔ကစလုိ႔ငါမလုိက္ေတာ့ပါဘူးလုိ႔လင္းထြတ္ ကထုတ္ေျပာတဲ့ အထိ သူ႔ခမ်ာ စိတ္ပ်က္ (ကြၽန္ေတာ့္မွ က်ိတ္ရွက္)ေနေပမယ့္ ေနာက္တစ္ေန႔ မွာရန္ကုန္တကၠသုိလ္ အႏုပညာအသင္းခန္း ကုိကြၽန္ေတာ္ေရာက္ခဲ့ရျပန္ပါတယ္။
အဲသည္ မွာမည္သည့္ အရပ္ကေစ လႊတ္လုိက္ သည္ မွန္းမသိတဲ့ လူသူေတာ္ေကာင္းႀကီးနဲ႔ ေတြ႕ လုိက္ရပါေတာ့တယ္။သူ႔အမည္က ကုိေအာင္ ကုိကုိ၊သႀကၤန္မွာမေျပာေတာ့ဘူးဆိုတဲ့အသင္း ကုိ ကမကထလုပ္ေနသူ။ ရန္ကုန္တကၠသုိလ္ရဲ႕ လူရႊင္ ေတာ္ေဟာင္း ကုိလံဘား။ အခုလုပ္ငန္းခြင္ဝင္ေနေပမယ့္ အႏုပညာအသင္းကုိသံေယာဇဥ္ ရွိသူပီပီ တစ္ပတ္တစ္ရက္ ေလာက္အလည္ လာေလ့ရွိသူ ျဖစ္ပါတယ္။ သူကပဲေတာင္ ရွည္ဝတ္ပံု၊ ေခါင္းေပါင္းေပါင္း ပံုေတြကုိျပခဲ့သလုိျပက္လံုးတခ်ဳိ႕ ကုိလည္းေျပာျပခဲ့ပါတယ္။ သူ႔ျပက္လံုးေတြ ကခါးေအာက္ပုိင္း ျပက္လံုးေတြ မ်ားေနတဲ့အတြက္ကြၽန္ေတာ့္စိတ္နဲ႔ သိပ္မ ေတြ႕လွေပမယ့္ကြၽန္ေတာ့္အတြက္ေက်းဇူးတင္ ရမယ့္စာရင္းထဲမွာ ထိပ္ဆံုးကထားပါတယ္။
သည္ေတာ့ရင္ ျပက္လံုးကိစၥ ဘယ္လုိ လုပ္ၾကမလဲ။ ကြၽန္ေတာ္ေတာ္ေတာ္ ေခါင္းခဲ သြားပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔မွာ ကူကယ္ရာမဲ့ ျဖစ္ေနပါၿပီ။ ကြၽန္ေတာ္ၾကည့္ဖူး၊ ၾကားဖူးတဲ့ ျပက္လံုး ေတြေရးခ်၊ လင္းထြတ္ၾကည့္ဖူးၾကား ဖူးတဲ့ ျပက္လံုးေတြေရးခ်၊ ေကာင္းမယ္ထင္ တာေတြေရြးၿပီး ဇာတ္တုိက္ၾကည့္ ေတာ္ေတာ္ အဆင္မေျပပါဘူး။ ဘာလုိေနမွန္း မသိေအာင္ ကုိ အဆင္မေျပလွပါဘူး။ သည္လုိနဲ႔ လြယ္ အိတ္ထဲ ေက်ာင္းစာအုပ္မဟုတ္တဲ့ ဗလာစာ အုပ္ေတြကိုထည့္၊ လမ္းမေတာ္တစ္ဝုိက္က အၿငိမ့္ပြဲ လက္ခံတဲ့ ဌာနေတြကုိ သြား၊ ဘယ္ေန႔ မွာ ဘယ္အၿငိမ့္ ဘယ္ေနရာမွာကသလဲဆုိ တာကုိ လုိက္စံုစမ္းေတာ့တာပါပဲ။ ေန႔ဘက္ မွာ လူထုေဒၚအမာရဲ႕ အၿငိမ့္တုိ႔၊ ျပည္သူခ်စ္ ေသာ အႏုပညာသည္မ်ားတုိ႔၊ ဆရာႀကီးမင္း သုဝဏ္ညႊန္ျပခဲ့တဲ့ ကဗ်ာ့ဘဏ္တုိက္တုိ႔၊ ဆရာသခင္တင္ဦး (ဗုိလ္သခင္ဆရာ) ေျပာ ျပတဲ့ ျပက္လံုးတုိ႔၊ ဓာတ္ဆီဓာတ္ ဆံျပက္လံုး တုိ႔ဆုိတာေတြကုိ ဖတ္မွတ္၊ ညဘက္က်ေတာ့ အၿငိမ့္ေတြေလွ်ာက္ၾကည့္၊ သေဘာက်တဲ့ ျပက္လံုးေတြမွတ္လုိက္နဲ႔ ရက္ေပါင္း ၂ဝ ေလာက္၊ ေတာက္ေလွ်ာက္ လုပ္လာ လုိက္တာ အဲသည္အပတ္ လစဥ္စာေမးပြဲမွာ ကြၽန္ေတာ္ဟာ ဘာသာစံု က်႐ႈံးျဖစ္သြားပါေတာ့တယ္။
via:popularmyanmarnews.com
0 comments:
Post a Comment