Monday, June 24, 2013

"သီခ်င္း၏ အႏုပညာရသကုိ ပံ့ပုိးပုံေဖာ္ၾကသည္႕ဂီတမွဴးမ်ား"


သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ဆုိတစ္ပုဒ္ ပရိသတ္ ရင္ထဲ ေရာက္ရွိေအာင္လုပ္ ေဆာင္ၾကရာတြင္ ဂီတမွဴးမ်ား၏ အခန္းက႑မွာလည္း အေရးႀကီးသည္။ သႀကၤန္မုိး၊ မႈံေရႊရည္၊ လြမ္းေငြ႕တေဝေဝစသည့္ ႐ုပ္ရွင္ ကားမ်ားတြင္ သီဆုိထည့္သုံးခဲ့ေသာ ေတးသီခ်င္းမ်ားမွာ ယခုထိ လတ္ဆတ္ေနတုန္းျဖစ္သည္။ ယင္းသုိ႔ ရွင္သန္ရန္အတြက္ ေတးဂီတဖန္တီးမႈအပုိင္းျဖစ္သည့္ ဂီတမွဴး၏ အခန္းက႑သည္ အင္မတန္ အေရးႀကီးသည္။

၄င္းႏွင့္ပတ္သက္၍ ဂီတပညာရွင္ဓိရာမုိရ္ ေျပာျပသည္မွာ "ျမန္မာျပည္မွာ ဂီတေလာကထဲ စတင္ဝင္လာၾကရင္ တီးဝုိင္းက Player ေတြနဲ႔ သူ႕ဘာသာသူအလ်ဥ္းသင့္သလုိ arrangement လုပ္ၾကတာမ်ားတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကုိယ္ေတြ ကက်ေတာ့ သီခ်င္း တစ္ပုဒ္ကုိ ဒီ့ထက္ပုိၿပီးေလးနက္ေအာင္၊ စာသားေတြကုိ ဒီထက္ပုိ ေလးနက္ေအာင္ခံစားခ်င္တယ္။

အဲဒီစာသားေတြအတြက္လုိအပ္တဲ့ အသံေတြမွန္သမွ်ကုိဇာတ္ပုိ႔ လုိမ်ိဳး တတ္ႏုိင္သေလာက္ အဲဒီအထဲကုိ ထည့္ေပးရတယ္။အဲဒီအခါက်ေတာ့ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္က ဘယ္လုိျဖစ္လာမလဲဆုိရင္ ပုိၿပီးေတာ့ ေလးနက္ စရာရွိတာလည္း ေလးနက္လာတယ္။ ပုိၿပီးေတာ့ လြမ္းစရာရွိတာလည္း ပုိလြမ္းလာတယ္၊ ပုိၿပီးေတာ့ စဥ္းစား စရာရွိတာ စဥ္းစားလာမယ္။ ပုိၿပီးေတာ့လည္း ခံ့ညား လာမယ္။ အဲဒီလုိမ်ိဳးေပါ့။ ဒါကေတာ့ ဂီတမွဴးေတြရဲ႕ အဓိက အလုပ္လုိ႔ျမင္ပါတယ္။ Player တစ္ေယာက္ကေတာ့ ဂီတမွဴးနဲ႔ ညိႇႏိႈင္းၿပီးေတာ့ သူဘယ္လုိေကာင္းေအာင္တီးမလဲဆုိတာ ညႇိလုိ႔ ရတယ္။

သူတုိ႔ကလည္း အေရးပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ သီခ်င္း တစ္ပုဒ္ ရဲ႕ ေကာင္းက်ိဳး၊ ဆုိးက်ိဳး၊ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ရဲ႕ အရသာက ဂီတမွဴး ေတြအေပၚမွာ မူတည္ေနပါတယ္။ ဂီတမွဴးတင္ျပပုံေကာင္း ရင္ေကာင္းသေလာက္ အဲဒီသီခ်င္းက ေကာင္းမွာပါ။ ဂီတမွဴး ေကာင္းတစ္ေယာက္ျဖစ္ဖုိ႔ဆုိတာက ကုိယ္ယုံၾကည္တဲ့ ဂီတကုိ တအားခံစားႏုိင္ရမယ္။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ စာသားေတြရဲ႕ျဖစ္တည္ မႈ၊ သူ႕ရဲ႕ကြဲျပားမႈေတြကုိ နားလည္ရမယ္။ ေနာက္ၿပီး သူ႕ကုိ အေရာင္ တင္တဲ့ ေနရာမွာ ေလာဘႀကီးေနလုိ႔လည္း မရဘူး။ ဂီတမွဴးဆုိတာ လုိအပ္ရင္လုိအပ္တဲ့ေနရာမွာ လုိအပ္တဲ့တူရိယာကုိ အေကာင္းဆုံး အသုံးခ်ႏုိင္စြမ္း ရွိတာဟာ ဂီတမွဴးေကာင္းတစ္ေယာက္ရဲ႕ အရည္အခ်င္းပါ" ဟု သံုးသပ္ေျပာျပခဲ့သည္။

ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ ဝါရင့္ဂီတမွဴးတစ္ေယာက္ျဖစ္သူ ဦးခင္ေမာင္ႀကီးကလည္း" ဂီတမွဴးတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ေတာ့ အကုန္လုံးႏွံ႕ႏွံ႕စပ္စပ္သိထားရတာေပါ့။ ဘယ္ေနရာမွာ ဘာလုိ မယ္။

ဘယ္ေနရာမွာ ဘာပုိေနတယ္စသည္ျဖင့္ ဥာဏ္ကြန္႔ျမဴးႏုိင္စြမ္း ရွိရမယ္။ ဒါမွ တစ္ဦးတစ္ေယာက္ေကာင္း မဟုတ္ဘဲအကုန္လုံး ေအာင္ျမင္မွာေလ။ ႐ုပ္ရွင္မွာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ဂီတမွာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ဖန္တီးမႈအပုိင္းက အဓိက အေရးႀကီးတယ္။ ဒီဘက္ေခတ္မွာ တစ္ဦးတစ္ေယာက္တည္း အကုန္ လုပ္သြားတာေတြရွိတယ္။ ေတာ္ၾက ပါတယ္။ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ျဖစ္ျဖစ္၊ ေနာက္ခံတီးလုံးပဲျဖစ္ျဖစ္ အတီး ပုိင္းမပါ၊ မကြန္႔ျမဴးရင္ အဲဒီသီခ်င္း စာသား၊ အဲဒီဇာတ္ကား ဘယ္ေလာက္ပဲ စာသားလွေနပါေစ ထင္သေလာက္ျဖစ္လာမွာ မဟုတ္ဘူး။

ဇာတ္ကားတစ္ကားအတြက္ ဇာတ္ဝင္ေတးက အဓိက က်တယ္။ အဲဒီလုိေကာင္းဖုိ႔အတြက္ တီးခတ္ေပး လုိက္ရတဲ့ ဖန္တီးသူ ဂီတမွဴးကအစြမ္းကုန္ႀကိဳးစားရမယ္။ တာဝန္ယူရတဲ့ အပုိင္း ပုိႀကီးတာေပါ့။ အရင္ တုန္းကဆုိရင္ ဂီတလုလင္ ဦးကုိကုိ တုိ႔၊ စႏၵရားလွထြဋ္တုိ႔၊ စႏၵရားခ်စ္ေဆြတုိ႔ေခတ္မွာ ေတး သီခ်င္း ေတြ၊ ေနာက္ခံတီးလုံးေတြကုိ သီးသန္႔စီေရးၾက၊ တီးၾကတယ္။ အေၾကာင္းအရာက ဘယ္လုိ၊ ဘယ္ပုံစံနဲ႔သြားခ်င္တယ္စသည္ျဖင့္လာ အပ္ၾကတာ။ ဒီေတာ့ အခ်ိန္ယူၿပီး ဖန္တီးၾကရေတာ့ လက္ရာေျမာက္တယ္။

ဂႏၲဝင္တြင္ၾကတာမ်ားတယ္။ ဂီတမွဴးတစ္ေယာက္ရဲ႕ အဓိကတာဝန္က ယုံၾကည္မႈရွိရမယ္။ မတူကြဲျပားတဲ့ ဂီတတူရိယာေတြကုိ အနည္းအက်ဥ္းထက္မက ႏွံ႕စပ္သိနားလည္ႏုိင္စြမ္းရွိရမယ္။ ဦးေဆာင္ႏုိင္ရမယ္။ ဒါဟာ ဂီတမွဴးေကာင္းတစ္ေယာက္ ပါပဲ" ဟု သီခ်င္းတစ္ပုဒ္၏အလွ၊အႏုပညာရသမ်ားကုိ ေျပာျပခဲ့သည္။

မ်ိဳးေမာင္၊M ဘြယ္

0 comments:

Post a Comment

စာမေရးျဖစ္ေတာ့တာေၾကာင့္ က်ေနာ္ႀကိဳက္ၿပီး ဖတ္ေစခ်င္တဲ့ စာေလးေတြကို တင္ထားပါတယ္ဗ်ာ

Followers

Total Pageviews

အမွာပါးစရာမ်ားရွိေနရင္

Pop up my Cbox

Blog Archive

အက္ဒမင္

အျခားက႑မ်ားကို ေလ့လာရန္

ရွာေဖြေလ ေတြ႔ရွိေလ

စာေပျမတ္ႏိုးသူမ်ား

free counters
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...