Saturday, September 7, 2013

က်ေနာ္နဲ႕ ဂီတသူရဲေကာင္းမ်ား (၉)

Min Kyaw Khine September 6, 2013 at 12:29am

က်ေနာ္ သူတို႕နဲ႕တြဲေနတဲ့အခ်ိန္တုန္းက သူတို႕အသက္ေတြက ၃၅ ဝန္းက်င္၊ ကိုရဲက အားလံုးထဲမွာ အႀကီးဆံုး၊ အားလံုးက ကိုရဲကိုေလးစားၾကတယ္ အကိုႀကီးတေယာက္လိုမ်ိဳး၊ ကိုတိုးရဲ႕ပံုစံက စကားနည္း တယ္၊ သူခင္တဲ့သူဆို အတည္ေပါက္နဲ႕ ေနာက္တတ္တယ္၊
အျမဲတမ္း Ray Ban ေနကာမ်က္မွန္နဲ႕၊ သူ႕ ဘယ္ဘက္လက္မွာလို႕ထင္တယ္ လက္သူၾကြယ္မွာ အနက္ေရာင္စိတ္ပုတီးအေသးစားေလးကို ၄ ပါတ္ေလာက္ပါတ္ထားတာ၊ သူက်ေနာ့္ေျပာျပတာတခုရွိတယ္၊ သူေက်ာင္းသားဘဝက မိန္းခေလးအေဆာင္ေတြမွာသီခ်င္းသြားဆိုရင္ အဆိုေတာ္ ညိဳညိဳရိမ္ (အဲဒီတုန္းက ညိဳညိဳရိမ္က အဆိုေတာ္မျဖစ္ေသးဘူး) တို႕ အျမဲတန္း သူ႕အခန္းကေနနားေထာင္ေနက်တဲ့၊ ကိုတိုးက ရူပါလဲရွိတယ္ေလ၊ သူ႕ပံုစံက ဆရာမင္းသိခၤရဲ႕ ဇာတ္ေကာင္ စေနေမာင္ေမာင္ စတိုင္မ်ိဳး၊ ဒါေၾကာင့္ ကိုအုန္းျမင့္ (ရီေဇာ္) ကို အိုင္ပီလို႕ေခၚတာေလ၊ ကိုေမာင္က်ေတာ့ သူ႕မ်က္မွန္ႀကီးပင့္ပင့္ၿပီး စကားေျပာတတ္တယ္၊ အရပ္လဲရွည္တယ္ (သူတို႕အားလံုးအရပ္ရွည္ၾကပါတယ္) အရပ္ ၅ ေပ ၈ ေလာက္ကေတာ့ ရွိၾကတယ္။ ကိုေနဝင္းက်ေတာ့ အျမဲတန္းက်ေနာ့္ ကိုႀကြားေလ့ရွိတာ သူ႕မွာ ပါးမႊာရွိတယ္ဆိုတဲ့အေၾကာင္း၊ သူမ်ားေတြ ေမးႏွစ္ထပ္ရွိတယ္ပဲၾကားဖူးေတြ႕ဖူးတယ္၊ သူ႕က်မွ ပါးႏွစ္ထပ္ရွိတဲ့အေၾကာင္း၊ သူတို႕ လိစၦဝီ လို႕ စဖြဲ႕ခဲ့ၾကတယ္၊ ကိုတိုးရဲ႕ အဥၨလီအတြက္ ဂီတဥၨလီ မွာ၊ ေနာက္ပိုင္းမွာ (Medium Wave) မဇိ်ၥမလိႈင္း လို႕နံမည္ေျပာင္းလိုက္ၾကတယ္၊


လီယိုနတ္ ေမာင္ေမာင္လြင္၊ သားေထြး၊ ေဇာ္မ်ိဳးထြဋ္၊ ကိုရဲလြင္၊ ကိုခင္ေမာင္တိုး၊ ကိုေနဝင္း၊ ကိုတြတ္ကီ (David Tunmyaing)
Photo Credit: Zin Wai Latt

မဇိ်ၥမလိႈင္းထူေထာင္သူေတြကေတာ့ ကိုရဲ၊ ကိုတိုး၊ ကိုေမာင္ နဲ႕ ကိုေနဝင္းတို႕ပါ၊ တီးဝိုင္းအေနနဲ႕က်မွ Lead Guiter ကိုေဇာ္ႀကီး (ေဇာ္မ်ိဳးထြဋ္)၊  Key Board မ်ိဳးခင္ (ကြယ္လြန္)၊ တခါတေလ လီယိုနတ္ ေမာင္ေမာင္လြင္ က Key Board ဝင္တီးေပးတယ္။၊ Drum က အရင္ ေက်ာ္ေဆြဟန္ တီးေသးတယ္၊ ခု ေနာက္ပိုင္းကိုတြတ္ကီ (David Tun Myaing) ပင္တိုင္တီးတယ္။

အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက ကိုတိုးတေယာက္ပဲ အိမ္ေထာင္နဲ႕၊ သူ႕အမ်ိဳးသမီး မေဝ ဆိုတာနံမည္ပဲၾကားဖူးတယ္၊ က်ေနာ္တခါမွ မဆံုဖူးပါဘူး၊ က်ေနာ္မႏၱေလးလဲ အဲဒီအခ်ိန္အထိ တခါမွမေရာက္ဖူးဘူး၊ က်န္တဲ့ လိစၦဝီမ်ားကေတာ့ လူလြတ္ေတြ။

ကိုထီး (စိုင္းထီးဆိုင္) တို႕ ရတနာၿမိဳင္ (ခရမ္းျပာ) အေဆာင္ကေန ကမာရြတ္ လွည္းတန္းက ဦးထြန္းလင္းျခံလမ္းကိုေျပာင္းသြားၾကေတာ့ သူတို႕ေနခဲ့တဲ့ တိုက္ႀကီးအလယ္ထပ္ကို ကိုတိုးတို႕ေျပာင္းေနၾကတယ္၊ ကိုထီးတို႕က ကမာရြတ္ကိုေျပာင္းသြားၿပီးမွ သူတို႕ေနတဲ့အိမ္နားက ေက်ာင္းသူတေယာက္ ညဘက္ စာေအာ္ေအာ္ၿပီးက်က္တာၾကားၾကရင္း ေရဒီယိုကမာရြတ္သီခ်င္းျဖစ္လာတာလို႕သိရတယ္၊ ဒီထက္ပိုသိတဲ့သူေတြရွိရင္ ေရးၾကေစခ်င္ပါတယ္၊ သူတို႕ The Wild Ones က Drum တီးတဲ့ Jonny Paul နဲ႕ Organ တီးတဲ့ Peter Paul တို႕ရဲ႕ ညီအငယ္ဆံုး က က်ေနာ္နဲ႕ TTC ပညာေရးတကၠသိုလ္ ေလ့က်င့္ေရးေက်ာင္းက ငယ္သူငယ္ခ်င္း ေအာင္ထြန္းဇံ (Johnny Paul) ပါ၊ သူတို႕ေတြက စီးပြားေရးတကၠသိုလ္ပါေမာကၡခ်ဳပ္ေဟာင္း ဆရာဝီလ်ံေပါ (William Paul)ရဲ႕ သားေတြေလ။


က်ေနာ္တို႕ ကိုရဲတို႕အုပ္စုက ညဘက္ အိပ္ၾကတဲ့သူေတြမဟုတ္ဘူး၊ တခါတေလညေတြမွာ ကိုေနဝင္းနဲ႕က်ေနာ္ ရတနာၿမိဳင္အေဆာင္ေအာက္ထပ္က ရခိုင္ကေက်ာင္းသားကိုထြန္းေအာင္ရဲ႕ အခန္းထဲ ႏွစ္ေယာက္ထဲ တင္ပလႅင္ေခြထိုင္ၾကၿပီး တေယာက္နဲ႕ တေယာက္ သမာဓိ စိတ္တည္ၿငိမ္မႈရွိမရွိ စမ္းၾကတယ္၊ ဘယ္လိုစမ္းၾကသလဲဆိုေတာ့ ႏွစ္ေယာက္သား မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ တင္ပလႅင္ေခြထိုင္ မ်က္ေစ့မွိတ္၊ ခဏၾကာရင္ ထိုင္ေနတဲ့သူေရွ႕ လက္ဝါးနဲ႕ ထိုင္ေနတဲ့ ကုတင္ၾကမ္းျပင္ကို ဖ်န္း...ကနဲ ရိုက္ခ်လိုက္တာ၊ သမာဓိရွိတဲ့သူဆိုရင္ မ်က္ေစ့မွိတ္ထိုင္ေနတဲ့သူက လံုးဝ မတံုမလႈပ္ရွိေနရမယ္၊ သမာဓိရွိေနတယ္ေပါ့၊ ဖ်န္းကနဲရိုက္လိုက္လို႕ ခႏၶာကိုယ္က ဆတ္ ကနဲ တြန္႕သြားတယ္ဆိုရင္ ဒါ သမာဓိမရွိေသးဘူးဆိုတဲ့သေဘာ တေယာက္နဲ႕တေယာက္စမ္းၾကတာေလ....အဲ့လိုေတြ ေနခဲ့ၾကတာ....

ကိုေမာင္၊ ကိုတိုး၊ ကိုရဲနဲ႕ ကိုေနဝင္းတို႕က စာအရမ္းဖတ္ၾကတယ္၊ စာအမ်ိဳးအစားေတာ္ေတာ္စံုေအာင္ဖတ္ၾကတယ္၊ ကိုေမာင္ဆိုရင္ လူထုဘက္ေတာ္သား ဆရာမႀကီး လူထုေဒၚအမာရဲ႕ တူအရင္းေခါက္ေခါက္၊ ဘာသာေရးစာအုပ္ေတြလဲ အကုန္ႏွံ႕စပ္ေအာင္ကိုဖတ္တာ၊ ကိုရဲက သူတို႕ဆီကစာအုပ္ေတြအျမဲယူဖတ္တယ္၊ လက္ေတြ႕လဲက်င့္တယ္၊ ဒါေၾကာင့္ ကိုရဲက ဗုဒၶဓမၼအေၾကာင္းေတြ နားလည္လာတယ္၊ ကိုယ္တိုင္လဲေလ့လာတယ္၊ ကိုရဲရဲ႕ မိသားစုအားလံုးက ခရစ္ယန္ဘာသာဝင္ေတြျဖစ္ေပမဲ့ သူ ဗုဒၶဘာသာအေပၚတကယ္သက္ဝင္ယံုၾကည္လာၿပီး ဗုဒၶဘာသာဝင္အျဖစ္ ကူးေျပာင္းခဲ့တဲ့ ေမတၱာသမားႀကီးကိုရဲလြင္ပါ။ ဒါေၾကာင့္လဲ သူတို႕ေရးတဲ့သီခ်င္းေတြ သံစဥ္ေတြမွာ အဓိပၸါယ္ေတြ၊ ဒသနေတြ၊ အေတြးအေခၚေတြ ပါေနၾကတာပဲ။

ကိုတိုးရဲ႕ အစပိုင္းအေခြေတြကို လမ္းမေတာ္က လိႈင္ ေတးသံသြင္းကျဖန္႕ခဲ့တယ္၊ ေနာက္ သူစေပါက္မဲ့ မဟာဆန္သူအေခြကို ဇင္ေယာ္ ေတးသံသြင္းက စ ျဖန္ခဲ့တယ္၊ ဇင္ေယာ္ ေတးသံသြင္းဆိုတာက ကိုေမာင့္ညီမအရင္း ဂ်ီဂ်ီး (ယဥ္ယဥ္ေထြး)နဲ႕ သူ႕ ခင္ပြန္း ေဇာ္ျမင့္ (ရီျမင့္ ရုပ္ရွင္ျဖန္႕ခ်ိေရး) တို႕ရဲ႕ ေတးသံသြင္းဆိုင္ပါ၊ စင္ေယာ္လို႕ ျဖစ္လာတာက ေဇာ္ျမင့္ ရဲ႕ ေရွ႕ကနံမည္ ေဇာ္ နဲ႕ ယဥ္ယဥ္ေထြးရဲ႕ ေရွ႕ကနံမည္ ယဥ္ ၊ ႏွစ္လံုးေပါင္းလိုက္ေတာ့ ေဇာ္ယဥ္၊ အဲဒီမွာတင္ ဇင္ေယာ္ ျဖစ္လာတာပါ။ ကိုေမာင့္ညီမဆိုေတာ့ ကိုတိုးအေပၚ ေစတနာအျပည့္နဲ႕ ျဖန္႕ေပးခဲ့တာ က်ေနာ္သိတယ္၊ ယဥ္ယဥ္ေထြး (ဂ်ီဂ်ီး) က က်ေနာ္နဲ႕ သိပ္ခင္တဲ့သူငယ္ခ်င္းကိုး...သိတာေပါ့၊

ဒါေပမဲ့ ကိုတိုး ဇင္ေယာ္နဲ႕ ျဖန္႕ခဲ့တဲ့ အေခြေတြက

၁။ မဟာဆန္သူ

၂။ ၾကိဳးၾကာသံ

၃။ မ်က္သြယ္

၄။ ေရာင္စဥ္ခုႏွစ္သြယ္

၅။ ေ၀းခဲ႔ျပီပန္းခရမ္းျပာ

၆။ ပန္ေတာ္ဦး

၇။ ရည္ရြယ္သူ အထိပဲ

ေနာက္ပိုင္းေခြေတြက် ခ်ိဳၾကည္သာ ေတးသံသြင္းကို ကူးသြားခဲ့တာၾကားခဲ့ရတယ္။ ဘာေၾကာင့္ ေျပာင္းသြားလဲဆိုတာေတာ့ က်ေနာ္လဲ မသိဘူး။


သားေထြး ၊ ေကျမိဳး ၊ ကိုခ်စ္ကို ၊ သားငယ္ ၊ ႏိုင္မင္း
Credit: Zin Wai Latt
 
ကိုတိုး  ၾကိဳးၾကာသံအေခြထြက္တဲ့အခ်ိန္ သူ ရန္ကုန္ ဘားလမ္းထဲက ဇင္ေယာ္ ေတးသံသြင္းကေန က်ေနာ့္ကို ေတြ႕ရေအာင္လို႕ လွမ္းေခၚလို႕ ဇင္ေယာ္မ်က္ေစာင္းထိုးက ရွမ္းေခါက္ဆြဲဆိုင္မွာ ႏွစ္ေယာက္ဆံုၾကပါေသးတယ္၊ က်ေနာ့ေရွ႕တင္ပဲ ပရိတ္သတ္ရဲ႕ ေအာ္တိုလက္မွတ္ထိုးဖို႕ ေတာင္းဆိုၾကတာေတြ႕ေတာ့ က်ေနာ္ဝမ္းသာရပါတယ္၊ အဲဒီအခ်ိန္ေတြကေတာ့ သူ အေဆာင္ညေတြနဲ႕ ေဝးခဲ့ၿပီေလ၊ သူ႕အတြက္ အေဆာင္ညေတြကို သတိရရံုပဲရွိရေတာ့မွာပါ၊

ကိုရဲ အိမ္ေထာင္က်တဲ့အခ်ိန္ က်ေနာ္ရန္ကုန္မွာမရွိဘူး၊ က်ေနာ္ ေတာင္ႀကီးေရာက္ေနတဲ့အခ်ိန္၊ အေမ့အကို ရွမ္းျပည္နယ္ပညာေရးမႈးတာဝန္က်တဲ့အိမ္ (ေတာင္ႀကီး)မွာ က်ေနာ္ေရာက္ေနတုန္း သူအိမ္ေထာင္က်တာ၊ က်ေနာ္ရန္ကုန္ျပန္ေရာက္မွ အဲဒီအေၾကာင္းေတြသိရတာ၊ သူ အိမ္ေထာင္က်ေတာ့ ရတနာၿမိဳင္ (ခရမ္းျပာ) မွာမေနရေတာ့ဘူးေလ၊ အိမ္ေထာင္က်ၿပီကိုး၊ ဘယ္မွာေနလဲ စံုစမ္းလိုက္ေတာ့ အင္းစိန္မွာ၊ သူေျပာတဲ့စကားအတိုင္းေျပာရရင္ သူအိမ္ကဆင္းေနက် အင္းစိန္၊ သူ႕အိမ္ေလးဆီသြားေတာ့ ခ်စ္စရာအိမ္ေလးပါ၊ သြပ္မိုး ဝါးထရံကာနဲ႕ အိမ္ထဲမွာလည္းသပ္သပ္ရပ္ရပ္နဲ႕ ေနခ်င့္စဖြယ္အိမ္ေလး၊ အဲဒီက်မွ သူ႕ ဇနီး Tammy (ေရႊဘိုသူ) ကိုေတြ႕ဖူးရတာ၊ ကိုရဲ ကမိတ္ဆက္ေပးေတာ့ က်ေနာ္နဲ႕ ငယ္သူငယ္ခ်င္းေတြလို ဆက္ဆံပါတယ္၊ နင္ ငါ ေပါ့၊ က်ေနာ္ေတာ့ ကိုရဲအတြက္ ဝမ္းသာမိတယ္၊ ကိုရဲေတာ့ အေျခက်ခဲ့ၿပီလို႕။

ကိုရဲက မိုင္ေက်ာ္ခင္း လၻက္ရည္ဆိုင္သြားရေအာင္ကြာ ဆိုေတာ့ အိုေက ေပါ့၊ ႏွစ္ေယာက္သား BPI (ဘီပီအိုင္) ဝင္းထဲက ႏွင္းဆီလၻက္ရည္ဆိုင္ကိုသြားၾကတယ္၊ လၻက္ရည္မေသာက္ခင္ သဇင္နဲ႕ သြားေတြ႕လိုက္ၾကေသးတယ္။ မိုင္ေက်ာ္ခင္းရာ ကိုယ္ေအးေအးေဆးေဆး စကားေတြေျပာခ်င္တယ္ မိုင္ေက်ာ္ခင္း ဘာေတြလုပ္ေနလဲ လို႕ေမးေတာ့၊ ကိုရဲေရ ခု က်ေနာ္ ၃၄ လမ္း အလယ္ဘေလာ့က စိန္ၾကယ္ စာကူးစက္အခန္းမွာ ဖုန္းတလံုး စားပြဲတလံုးငွားၿပီး ပံုႏွိပ္စက္ လုပ္ငန္း ရံုးခန္းလုပ္ထားတယ္၊ ပံုႏွိပ္စက္နံမည္က ဇြန္ ပံုႏွိပ္တိုက္၊ အခ်ိန္မေရြးလာခဲ့ဗ်ာ လို႕ေျပာလိုက္တယ္၊ အဲဒီအခ်ိန္က ျမန္မာေငြ ၃၅ က်ပ္တန္၊ ၂၅ က်ပ္တန္၊ ၁၅ က်ပ္တန္ေတြ မသိမ္းခင္ေလးအခ်ိန္ကာလ...၊

ကိုရဲတခုခုေတာ့ က်ေနာ့္ကိုရင္ဖြင့္စရာ တိုင္ပင္စရာ တခုခုေတာ့ရွိေနၿပီဆိုတာ က်ေနာ္သိတယ္၊

မနက္ ၁ဝ နာရီေနာက္ပိုင္း လာခဲ့ ကိုရဲရာ..က်ေနာ္ရွိမယ္လို႕ ေျပာခဲ့တယ္၊ အိုေက မိုင္ေက်ာ္ခင္း ကိုယ္နက္ျဖန္ ေန႕လည္လာခဲ့မယ္ ေအးေဆးစကားေျပာၾကမယ္။ မိုင္ေက်ာ္ခင္းကို ေျပာျပစရာေတြရွိတယ္ကြာ...တဲ့။

က်ေနာ္ သတိထားမိတာက ကိုရဲမ်က္ႏွာမွာ အေရာင္ေတြက ခရမ္းျပာအေရာင္ႏုႏုေတြေျပးေနတယ္။

(မင္းေက်ာ္ခိုင္)

ဆက္ပါဦးမည္

0 comments:

Post a Comment

စာမေရးျဖစ္ေတာ့တာေၾကာင့္ က်ေနာ္ႀကိဳက္ၿပီး ဖတ္ေစခ်င္တဲ့ စာေလးေတြကို တင္ထားပါတယ္ဗ်ာ

Followers

Total Pageviews

အမွာပါးစရာမ်ားရွိေနရင္

Pop up my Cbox

Blog Archive

အက္ဒမင္

အျခားက႑မ်ားကို ေလ့လာရန္

ရွာေဖြေလ ေတြ႔ရွိေလ

စာေပျမတ္ႏိုးသူမ်ား

free counters
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...