Tuesday, September 10, 2013

" ႐ုပ္ရွင္ေဝဖန္ေရး နည္းသြားရျခင္းအေၾကာင္း ႐ုပ္ရွင္ေဝဖန္ေရးဆရာ ဦးဝင္းၿငိမ္းႏွင့္ေတြ႕ဆုံျခင္း "



အထက္တန္း ေက်ာင္းသားဘဝကတည္းက ႐ုပ္ရွင္ၾကည့္ရတာကို ဝါသနာပါခဲ့ၿပီး မႏၲေလးၿမိဳ႕မွာ အထက္တန္းေက်ာင္းသားဘဝကတည္းက မႏၲေလး႐ုပ္ရွင္ ၿခံ၊ ေရႊမန္း ႐ုပ္ရွင္ၿခံတို႔မွာ ႐ုပ္ရွင္႐ိုက္တာသြား သြားၾကည့္ခဲ့သူ၊ အဲဒီကတည္းက ေဒၚဝါဝါဝင္းေရႊ၊ ေဒၚခင္သန္းႏု၊ ဦးထြန္းေဝ၊ ဦးေရႊဘ အစရွိတဲ့ သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား နဲ႔ သိကြၽမ္း ခင္မင္ခဲ့သူ ေရႊအျမဳေတမဂၢဇင္း အယ္ဒီတာခ်ဳပ္ ဆရာဦးဝင္းၿငိမ္း အား ႐ုပ္ရွင္ေဝဖန္ေရး အေၾကာင္းေတြ ေရးျဖစ္ခဲ့ပုံကို ေမးျမန္းျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။

ေမး- ေဝလင္းဟန္ဆိုတဲ့ ကေလာင္အျပင္ တျခား ကေလာင္ဘယ္ႏွစ္ မ်ဳိးနဲ႔ ေရးျဖစ္ခဲ့တာရွိပါသလဲ။

ေျဖ- ေဝလင္းဟန္ဆိုတာက ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ ဂီတေဝဖန္ေရး ကေလာင္ပါ။ ႐ုပ္ရွင္ကို ဒီကေလာင္နာမည္နဲ႔ မေရးပါဘူး။ ေရးရင္ ဝင္းၿငိမ္း၊ မိုးေက်ာ္ထြန္းတို႔နဲ႔ပဲ ေရးပါတယ္။



ေမး- ဆရာ့အေနနဲ႔ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားေတြကို ေဝဖန္ၿပီး ေရးသားတဲ့ အခါမ်ဳိးမွာ အမွတ္တရရွိခဲ့တဲ့ ဇာတ္ကားမ်ဳိးရွိရင္လည္း ေျပာျပေပးပါဦး။

ေျဖ- မွတ္မိတာတစ္ခုကိုေျပာ ရရင္ ဒါ႐ိုက္တာသက္ေမာင္ေမာင္က သူ႐ိုက္ထားတဲ့ " ေအာင္ျမင္ေသာေန႔" ဇာတ္ကားကို ႐ုပ္ရွင္ျမႇင့္တင္ေရးမွာ အထူးပြဲ ဖိတ္ျပခဲ့ပါတယ္။ ေဒၚျမင့္ ျမင့္ခိုင္ သီလရွင္ဝတ္ၿပီး ထြက္လာတဲ့အခ်ိန္ သားျဖစ္တဲ့ စိုးသူက ေမေမလို႔ ေခၚလိုက္တာေၾကာင့္ သံေယာဇဥ္ၿငိသြားတဲ့ သေဘာနဲ႔ ေကာေဇာအနားသတ္ခ်ည္မွ်င္ ကေလးမ်ားနဲ႔ ျမင့္ျမင့္ခိုင္ ေျခသည္းတို႔ ညိႇသြားတာကို ျပပါတယ္။

ဒါကလည္း ထင္ထင္ရွားရွား ျပရမွာဆိုေတာ့ Big Close up နဲ႔ ျပပါတယ္။ ဒီကားမွာ ျမင့္ျမင့္ခိုင္က တကယ္ ေခါင္းတုံးတုံးၿပီး သီလရွင္ဝတ္ျပတာ
ပါ။ ဒါေပမဲ့ေျခသည္းကို ျပလိုက္တဲ့ ေနရာမွာေတာ့ ေျခသည္းက ရွည္ေနပါတယ္။ ႐ုပ္ရွင္ၿပီးသြားေတာ့ ကြၽန္ေတာ္က " မၾကဴ ေခါင္းတုံးေတာင္တုံးႏိုင္ပါလ်က္နဲ႔ ေျခသည္းဘာေၾကာင့္
မလွီးတာလဲ" လို႔ ေမးမိၿပီး " ဒီကားမွာ မၾကဴအကယ္ဒမီရမွာ ေသခ်ာတယ္ ရရင္လည္းေကာက္ႏုတ္ခ်က္ျပတဲ့အခါ အဲဒီအခန္းက ပိတ္ကားအျပည့္ျမင္ရလိမ့္မယ္" လို႔ ေျပာ ျဖစ္ပါတယ္။

ဒီေတာ့ ျမင့္ျမင့္ခိုင္က သူ ေျခသည္းလွီးထားပါ တယ္လို႔ျငင္းပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္ ဆက္ေျပာစရာမရွိေတာ့ပါဘူး။ တကယ္လည္း သူအကယ္ဒမီရ သြားပါတယ္။ ေကာက္ႏုတ္ခ်က္ျပေတာ့

အဲဒီအခန္းက ပိတ္ကား ျပည့္ျမင္ရပါတယ္။ ဆုယူၿပီးေတာ့ ျမင့္ျမင့္ခိုင္က မလုံမလဲနဲ႔ " သူက အဲဒီကဒ္ကို ျပန္႐ိုက္ပါရေစလု႔ိေျပာတာ။ ကိုႏိုင္(ဒါ႐ိုက္ တာသက္ေမာင္ေမာင္) က အေရး မႀကီးပါဘူးလို႔ ေျပာ တာေၾကာင့္ ျပန္မ႐ိုက္ျဖစ္တာ" လို႔ဆိုပါတယ္။

ေနာက္တစ္ေယာက္ရွိေသးတယ္။ ခ်ဳိၿပဳံးေပါ့။ " အေမ့ေျခရာဇာတ္ကား" မွာ ရာဘာ ဖိနပ္အစုတ္ႀကီးနဲ႔ အေျပးအလႊားလာေနတာကို ကင္မရာက ႐ိုက္ျပလုိက္ေတာ့ ေျခသည္းရွည္ႀကီးနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္ ေျပာေတာ့ မခ်ဳိက " အဲဒီ...က ကြၽန္မကို ေျခေထာက္႐ုိက္မယ္ လို႔မေျပာဘူး။ အခုျပမွပဲ
ျမင္ရတာ" လို႔ဆိုပါတယ္။ ဒီအခန္းကလည္း အကယ္ဒမီေကာက္ႏုတ္ခ်က္ထဲမွာ ပါပါတယ္။

ဒါေတြကေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ စာမ်က္ႏွာေပၚမွာမတင္ဘဲ သူတို႔နဲ႔ေျပာ ျဖစ္ခဲ့တာေတြပါ။

စာမ်က္ႏွာေပၚတင္ျဖစ္ခဲ့တာ မွတ္မွတ္ရရေျပာ ရရင္ေတာ့ အကယ္ဒမီေတြ အမ်ားႀကီးရသြားတဲ့ " တိုက္ပြဲေခၚသံ" ဇာတ္ကားပါ။

ဒီဇာတ္ကားက ႏိုင္ငံျခား႐ုပ္ရွင္ကားတစ္ ကားျဖစ္တဲ့ Power of One ကို ဘာသာျပန္ၿပီး႐ိုက္တာပါ။ ဘာသာျပန္တယ္လို႔ ကြၽန္ေတာ္သုံးတာက အားလုံးထပ္ တူထပ္မွ်ျဖစ္ေနလို႔ပါ။

အကယ္ဒမီရဲ႕မူဝါဒမွာ ႏိုင္ငံျခားကားကိုမွီျငမ္းရင္ သ႐ုပ္ေဆာင္ဆုေတြ ေပးခြင့္ရွိေပမယ့္ ဇာတ္ကားဆုမေပးရပါဘူး။ အကယ္ဒမီဆုေပးပြဲၿပီးေတာ့ အဲဒီတုန္းက လွ်မ္းလွ်မ္းေတာက္ ေနတဲ့
လွ်ပ္တျပက္ဂ်ာနယ္မွာ ကြၽန္ေတာ္ေရးလိုက္တာကို ကိုျမတ္ခိုင္က မ်က္ႏွာဖုံးေဆာင္းပါးအျဖစ္ တင္ေပးခဲ့တယ္။ ကြၽန္ေတာ္ေရးခဲ့တာက တည့္တည့္ ေရးတာမဟုတ္ဘဲ " ေဟာလီးဝုဒ္
႐ုပ္ရွင္ေလာကက ျမန္မာကားကိုခိုးခ်ေနၿပီ " ဆုိၿပီး ေျပာင္းျပန္ေရးခဲ့တာပါ။ အဲဒီလိုေရးခဲ့လို႔လည္း စာေပစိစစ္ေရးကေန လြတ္ခဲ့ပါတယ္။

နားလည္သူေတြ လည္ သြားေပမယ့္ နားမလည္သူေတြက တကယ္လားလို႔ ဖုန္းတဂြမ္ဂြမ္ ဆက္ၿပီးေမးၾကတယ္။ ဒီကားက ျမန္မာ့႐ုပ္ရွင္ သမိုင္းမွာပထမဆုံး ဇာတ္ညႊန္းဆုေပးခဲ့တဲ့ကားပါ။

ေမး- လူအမုန္းမ်ားတဲ့ ႐ုပ္ရွင္ေဝဖန္ေရးကို ဆရာ့အေနနဲ႔ ဘာေၾကာင့္ လုပ္ျဖစ္ခဲ့ပါသလဲ။

ေျဖ- ႐ုပ္ရွင္ကို ခ်စ္တာကတစ္ေၾကာင္း၊ အျမင္မေတာ္တာေတြ႕ရင္ မေနႏိုင္မထိုင္ႏိုင္ ေျပာ ခ်င္တဲ့ကြၽန္ေတာ့္စိတ္ေၾကာင့္ တစ္ေၾကာင္း ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ ကြၽန္ေတာ့္နာမည္က ဗုဒၶဟူးနာမ္
ျဖစ္ေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ္က အဂၤါသားပါ။ အဂၤါသားမ်ားက ဆရာ လုပ္ရမယ္ဆိုရင္ကိုယ့္ထမင္း ကိုယ္စားၿပီး ဘႀကီးႏြားေက်ာင္းတတ္ၾကပါသတဲ့။ ကြၽန္ေတာ္လည္း
အဲဒီလိုျဖစ္မယ္ထင္ပါတယ္။ မွန္တာေျပာရင္ ဘယ္ေလာကမွာပဲ ျဖစ္ျဖစ္မုန္းတတ္ၾကတာဓမၼတာ ပါပဲ။ေဝဖန္ေရးေရးၿပီးဆုိမွ ေတာ့ အမုန္းခံရမွာေၾကာက္ မေနေတာ့ပါဘူး။
မႀကိဳက္ရင္လဲေသလိုက္လို႔ပဲ သေဘာထားပါတယ္။

ေမး- အခုလက္ရွိ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ဘယ္လို ေဝဖန္အႀကံျပဳ ခ်င္ပါသလဲဆရာ။

ေျဖ-ဇာတ္လမ္းကညံ႔၊ သ႐ုပ္ေဆာင္ကခ်ာ၊ ႐ိုက္ကူးပုံကသုံး မရဒါေတြမ်ားေနေတာ့ ေဝဖန္ခ်င္စိတ္လည္း မရွိေတာ့ပါဘူး။ ေဝဖန္ရင္လည္း ကြၽန္ေတာ္ အသက္ရွည္မယ္မထင္ပါဘူး။ ေခတ္ကာလသားသမီးေတြက တယ္လည္းလက္ေစာင္းထက္ၾကသကိုး

ေမး- အခုေခတ္မွာ ႐ုပ္ရွင္ေဝဖန္ ေရးေရးတာမ်ဳိး ေတြ နည္းသြားရ ျခင္းအေၾကာင္းနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ဆရာ့ရဲ႕သေဘာထားေလးကို သိခ်င္ပါတယ္။

ေျဖ- ဟုတ္တယ္။ ႐ုပ္ရွင္ေဝဖန္ ေရးဆိုတာမရွိသေလာက္ ရွားသြားၿပီ။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ကလည္း တစ္ေလာကလုံးနဲ႔ ရင္းႏွီးပတ္သက္ေနေတာ့ ျမန္မာပီပီ ကိုယ္ျမင္တာကိုေရးၿပီး စာမ်က္ႏွာ
ေပၚတင္တာထက္ ပုဂၢိဳလ္ခ်င္းေတြ႕ၿပီး အားနည္း ခ်က္ေတြကို ေထာက္ျပတာေလာက္ပဲ လုပ္ၾကေတာ့တယ္။

ဟိုတေလာက ဂယက္ထသြားတဲ့ ဗီဒီယိုကားတစ္ကားဆိုရင္
ဒါ႐ိုက္တာကလည္း ကိုယ့္ညီလို၊ ကိုယ္တူလို ျဖစ္ေန၊ သ႐ုပ္ေဆာင္ကလည္း ကိုယ့္တူ၊ ကိုယ့္သားလိုျဖစ္ေနတယ္။ ဒါ ႐ိုက္တာကို ေမးခ်င္တယ္။ မင္းႏိုင္ငံျခားကရထားတဲ့ဒီပလိုမာ ေတြ ဟာ ဒီလိုဇာတ္ဝင္ခန္းမ်ဳိး ႐ိုက္ဖို႔ လားလို႔၊ မင္းသားကိုလည္း ေမးခ်င္တယ္။ မင္းကိုယ္တိုင္က ဒီဇာတ္ဝင္ခန္းကိုလိုလိုလားလားဘာေၾကာင့္မ်ား ႐ိုက္ခ်င္ရတာလဲလို႔။

ေမး- ေဖ့စ္ဘုတ္ေပၚက ႐ုပ္ရွင္ ေဝဖန္ေရးေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီးေတာ့ ကိုယ္တိုင္ေလ့လာသုံးသပ္မိတာ ေတြ ရွိပါသလား။

ေျဖ- ေဖ့စ္ဘုတ္ဆိုတာ ဆိုရွယ္မီဒီယာျဖစ္တဲ့အတြက္ ေကာင္းက်ဳိးအတြက္ သုံးသင့္တဲ့ေနရာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္ တို႔ ျမန္မာလူငယ္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကေတာ့ တလြဲအသုံးခ်ေန ၾကတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ္ တင္စရာရွိတာကို တင္ေပမယ့္ သူမ်ားေရးတာကိုဖတ္ခဲပါတယ္။ ဖတ္ရင္လည္း ယုံၾကည္မႈ မရွိလွပါဘူး။

သိမ့္သိမ့္
-------------------------------------
Popular Journal

0 comments:

Post a Comment

စာမေရးျဖစ္ေတာ့တာေၾကာင့္ က်ေနာ္ႀကိဳက္ၿပီး ဖတ္ေစခ်င္တဲ့ စာေလးေတြကို တင္ထားပါတယ္ဗ်ာ

Followers

Total Pageviews

အမွာပါးစရာမ်ားရွိေနရင္

Pop up my Cbox

Blog Archive

အက္ဒမင္

အျခားက႑မ်ားကို ေလ့လာရန္

ရွာေဖြေလ ေတြ႔ရွိေလ

စာေပျမတ္ႏိုးသူမ်ား

free counters
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...