ဟာသစုဗူး (၆)
"မွားရက္ၾကပါေပ့"
ရုပ္ရွင္ေလာကမွာ အျမဲက်င္လည္ေနၾကတ့ဲ သရုပ္ေဆာင္ေတြ၊ ပညာရွင္ေတြေတာ့ ရိုက္ကြင္းေတြကုိ ဘယ္လိုျဖတ္သန္းၾကေလသလဲ မသိဘူး က်ေနာ္တို႔ေတာ့ ၁၅ မိနစ္စာ ဇာတ္လမ္းတိုေလးကုိ အမွားမွားအယြင္းယြင္းနဲ႔ ကေမာက္ကမေပါင္းမ်ားစြာနဲ႔ ရိုက္လိုက္ၾကရတာ တေနကုန္လို႔ တမိုးခ်ဳပ္သြားခ့ဲတယ္။
ဒါကလည္း အျပစ္ေျပာစရာေတာ့ မရိွပါဘူးဗ်ာ...
ဒါရိုက္တာ ဆရာဦးဟုတ္လိႈင္ကလြဲလို႔ ရုပ္ရွင္အေၾကာင္း၊ ရိုက္ကြင္းအေၾကာင္း၊ သရုပ္ေဆာင္ပညာအေၾကာင္း သိတ့ဲသူ ပါမွ မပါပဲကုိး...
ပါဝင္သရုပ္ေဆာင္ေပးၾကတ့ဲ ညီငယ္၊ ညီမငယ္ေတြဆိုတာကလည္း ဒီလိုဗီဒီယိုဇတ္လမ္းမွာ သရုပ္ေဆာင္ဖူးဖို႔ မေျပာနဲ႔ အရပ္ျပဇာတ္မွာေတာင္ ပါခ့ဲဖူးၾကတာ မဟုတ္ေလ
မွားလိုက္ ျပန္ရိုက္လိုက္နဲ႔ စကားေျပာခန္းတစ္ခုကုိ ၆ ခါ၊ ၇ ခါ ေလာက္ ျပန္ရိုက္ၾကရတယ္။
ဒါရိုက္တာဆရာဦးဟုတ္လိႈင္ကု ိ ကူညီေပးရင္းနဲ႔ က်ေနာ္ကုိယ္တိုင္ ေတြ႔ထိသိျမင္ခ့ဲရတာေတြ အထဲကမွ အမွတ္တရ ျဖစ္က်န္ခ့ဲတ့ဲ အမွားေလးေတြကုိ
ေျပာျပခ်င္လို႔...
ရီလည္း ရီရလို႔ပါ။
===========
1. ငါက မခင္ခ်င္ဘူး
===========
ဇာတ္ဝင္ခန္းက ဒီလို... ...
မင္းသမီးတစ္ေယာက္ထဲ ေကာ္ရစ္ဒါအတိုင္း ေလွ်ာက္လာမယ္
ေကာ္ရစ္ဒါမွာ ရပ္ေနတ့ဲ မင္းသားနဲ႔ မင္းသားသူငယ္ခ်င္းက ရိသ့ဲသ့ဲ လွမ္းေျပာမယ္။
မင္းသမီးက ဆက္ေလွ်ာက္မယ္။
မင္းသားတို႔ ၂ ေယာက္က ေနာက္ကေျပးလိုက္လာျပီး လမ္းပိတ္ရပ္လိုက္မယ္။
ျပီးေတာ့ မင္းသမီးကုိ ေျပာမယ္... ...
"ညီမေလး... ေနပါအံုးကြာ၊ နာမည္ေလး မသိရဘူးလား"
"နင္တို႔ ေတာ္ေတာ္လြန္ေနျပီေနာ္"
"မလြန္ပါဘူးကြာ... အကုိတို႔က ခင္ခ်င္လို႔ပါ"
"ငါက မခင္ခ်င္ဘူး... ဖယ္"
"မဖယ္ဘူးကြာ.."
"မဖယ္ရင္ ကဲဟယ္"
"ျဖန္း..."
... ဆိုျပီး ပါးခ်။
ကတ္.... ဒါပဲ
ရီဟာဇယ္ ၄ ၾကိမ္လုပ္တယ္... အားလံုး အိုေခ... ...
ကဲ ရိုက္မယ္
ကင္မရာ 1... ရယ္ဒီ
ကင္မရာ 2... ရယ္ဒီ
ရယ္ဒီ 5-4-3-2-1-Go... ... ...
မင္းသမီးေလွ်ာက္လာတယ္..
မင္းသားနဲ႔ သူ႔အေဖာ္ ေျပးလိုက္တယ္...
လမ္းပိတ္ရပ္ျပီး ေျပာတယ္... ....
"ညီမေလး... ေနပါအံုးကြာ၊ နာမည္ေလး မသိရဘူးလား"
"နင္တို႔ ေတာ္ေတာ္လြန္ေနျပီေနာ္"
"မလြန္ပါဘူးကြာ... အကုိတို႔က ခင္ခ်င္လို႔ပါ"
အဲ...
အဲဒမွာ ေတြ႔တာပဲ ဗ်ဳိ႕... ...
မင္းသားက "... အကုိတို႔က ခင္ခ်င္လို႔ပါ" ဆိုရင္
မင္းသမီးက... "ငါက မခင္ခ်င္ဘူး ဖယ္" လို႔ ေျပာရမွာ
ဒါကုိ မမင္းသမီး တကယ္ေျပာလိုက္တာက ဒီလိုေလး... ...
"ငါက မခံခ်င္ဘူး...ဖယ္".... တ့ဲ။
"ဖြီး... ဟီး ဟီး ဟီး" ဝုိင္းရီၾကေရာ... ...
ဘုရား ဘုရား ... မင္းသားက ဘာမ်ားသြားေျပာလို႔ပါလိမ့္လ ို႔ မနည္း ျပန္စဥ္းစားယူရတယ္။
ေကာင္းဘူးလားဗ်ာ.. ...
=========
2. ေဟ့... ရပ္ ရပ္
=========
ဒီအခန္းက ခုနက ဇာတ္ဝင္ခန္းနဲ႔ အဆက္ေပ့ါ
မင္းသားက လိုက္ေႏွာက္ယွက္လို႔ မင္းသမီးက မင္းသားကုိ ပါးရုိက္မယ္
အဲဒါကုိ ရုတ္တရက္လွမ္းျမင္လိုက္တ့ဲ လူၾကီးတစ္ေယာက္က ဝိုင္းၾကည့္ေနတ့ဲ လူအုပ္ထဲကေန တိုးထြက္လာမယ္
ျပီးေတာ့... ေအာ္ျပီး လွမ္းတားမယ္... ...
"ေဟ့... ရပ္... ရပ္".... လို႔။ ဒါပဲ။
ရီဟာဇယ္ ၃ ၾကိမ္လုပ္တယ္။
အားလံုး အုိေခ... ...
ကဲ ရိုက္မယ္
ကင္မရာ 1... ရယ္ဒီ
ကင္မရာ 2... ရယ္ဒီ
ရယ္ဒီ 5-4-3-2-1-Go... ... ...
မင္းသမီးက မင္းသားကုိ ပါးရိုက္တယ္
"ျဖန္း..."
မင္းသား ေခါင္းလည္ထြက္သြားတယ္
အဲဒီမွာ လူၾကီးဝင္လာျပီး လွမ္းေအာ္ျပီး တားတယ္... ...
"ေဟ့... ရုိက္... ရိုက္".... တ့ဲ။
မင္းသား ခမ်ာ ဇီးရြက္ေလာက္ မ်က္ႏွာေလးနဲ႔ အဲဒီလုူၾကီးကုိ လွည့္ၾကည့္ရွာတယ္၊ သနားစရာေလးရယ္... ...
မင္းသမီးကလည္း သူ႔ကုုိေျမွာက္ေပးတ့ဲသူ ရိွတယ္ဆိုျပီး ထပ္ရုိက္မယ္ တကဲ ကဲ လုပ္ေနလို႔ မနည္း ဆြဲထားရတယ္
စိတ္ၾကီးပ့ါ... ...
============
3. မတ္တပ္ကုိယ္ေတာ္
============
ဇာတ္ဝင္ခန္းက ဒီလို... ...
မင္းသမီးက ျဖတ္ေလွ်ာက္သြားမယ္
မင္းသားသူငယ္ခ်င္းက မင္းသားကုိ လက္တို႔ျပီးေျပာမယ္... ...
"ေဟ့ေရာင္... ဟိုမွာ မင္းေကာင္မေလး... ..လိုက္ၾကမယ္"
"ေအး... " ဆိုျပီး ၂ ေယာက္သား ေျပးလိုက္ရမယ္
ကတ္... ဒါပဲ။
လြယ္လြယ္ေလး ရီဟာဇယ္မလိုဘူး
တန္းရိုက္မယ္... အိုေခ?
အိုေခ...
ရယ္ဒီ 5-4-3-2-1-Go... ... ... ဆိုျပီး
မင္းသမီးက ျဖတ္ေလွ်ာက္သြားတယ္
မင္းသားသူငယ္ခ်င္းက မင္းသားကုိ လက္တို႔ျပီးေျပာတယ္... ...
"ေဟ့ေရာင္... ဟိုမွာ မင္းေကာင္မေလး... ..လိုက္ၾကမယ္"
"ေအး... " ဆိုျပီး မင္းသား ေျပးလိုက္တယ္
မင္းသားသူငယ္ခ်င္းက မတ္တပ္ၾကီး ရပ္က်န္ခ့ဲတယ္...
"ကတ္... ကတ္... ကတ္ "... ဆိုျပီး ဆရာဦးဟုတ္လိႈင္က အဲဒီမတ္တပ္ကုိယ္ေတာ္ကုိ လွမ္းေအာ္တယ္... ...
"မင္းက... ရီး ျဖစ္လို႔ မတ္တပ္ၾကီး ရပ္က်န္ခ့ဲရတာလဲ ဟ"
"ငင္... တိပူးေရ... ဆရာက လိုက္လို႔ အစက ေျပာမွ ေျပာပဲနဲ႔"
"အာ... မေအေပး..."
ဒါရိုက္တာခမ်ာ အလြန္ေတာ္တ့ဲ တပည့္ေတြ ရထားတာေလ ငိ ငိ
=======
4. ေမေမ့ဘဝ
=======
မင္းသမီးက ႏိုင္ငံျခားမွာ သြားျပီးအလုပ္လုပ္မယ္လို႔ အေမဆီမွာ ခြင့္ေတာင္းခန္း။
အေမက မလႊတ္ခ်င္ေတာ့ သမီးကုိ တားမယ္... ...
"မသြားပါနဲ႔ သမီးရယ္... ... ဒီ သမီးေလးႏွစ္ေယာက္ဟာ ေမေမ့ဘဝပါ"
ရီဟာဇယ္ (ဘယ္ႏွၾကိမ္မွန္း မမွတ္မိ)
အိုလည္းေကေရာ ရိုက္တာေပ့ါ... ...
"မသြားပါနဲ႔ သမီးရယ္... ... ဒီ သမီးေလးႏွစ္ေယာက္ဘဝဟာ ေမေမပါ"
ငင္... ႏိုင္ငံျခားကုိ ေမေမသြားမွာလား သမီးသြားမွာလား ဟင္... ..
"ကတ္ ကတ္ ကတ္"
"အငီး မႊားလို႔ မႊားလို႔"
==========
5. စကၤာပူရဲ႕ ဥပေဒ
==========
လိုက္ေနွာက္ယွက္တ့ဲလူကုိ ကုိယ္ထိလက္ေရာက္ တုန္႔ျပန္လိုက္တာ မွားတယ္ဆိုတ့ဲအေၾကာင္း အန္တီၾကီးက မင္းသမီးကုိ ဆံုးမတ့ဲ အခန္း... ...
အန္တီၾကီးေျပာရမယ့္ စကားတခ်ဳိ႕က... ..
"သမီးက ကုိယ္ထိလက္ေရာက္ မတုန္႔ျပန္ရဘူးကြဲ႔၊ စကၤာပူမွာ ဥပေဒက လူတိုင္းလူတိုင္းကုိ အျပည့္အဝ အကာအကြယ္ေပးထားတာေလ..."
ရီဟာဇယ္ ၆ ၾကိမ္
အားလံုးအဆင္ေျပျပီဆိုျပီး စရိုက္တယ္... ...
ရယ္ဒီ 5-4-3-2-1-Go... ... ...
"သမီးက... ကုိေထာက္လက္ရိ မတုန္႔ျပန္ ျပန္ ျပန္"
"ကတ္ ကတ္ ကတ္... ကုိယ္ထိလက္ေရာက္ပါ အန္တီရယ္"
"ေဆာဒီး ေဆာဒီး ငီး ငီး"
ကဲ ျပန္စမယ္... ... အုိေခေနာ္... အုိေခ... ..
ရယ္ဒီ 5-4-3-2-1-Go... ... ...
"သမီးက ကုိယ္ထိလက္ေရာက္ မတုန္႔ျပန္ရဘူးကြဲ႔၊ ဥပေဒမွာ လူတိုင္းလူတိုင္းက စကၤာပူကုိ အကြာအကယ ္ကယ္ ကယ္.."
"ငင္... ကတ္ ကတ္ ကတ္ အန္တိန္ မွားေနျပီ"
"အန္တီပါ ဟ့ဲ"
"အဲ... သူမ်ားမွားတာၾက သိထွာ"
ကဲ ျပန္ရုိက္မယ္... ...... အုိေခ... ..
ရယ္ဒီ 5-4-3-2-1-Go... ... ...
"..... ..... ..... "
"ဟာ... ကတ္ ကတ္ ကတ္"
ျပန္ရုိက္မယ္... ...
ရယ္ဒီ 5-4-3-2-1-Go... ... ...
"... ... ... ... ..."
"အား မွားျပန္ျပီ ကတ္ ကတ္ ကတ္ ကတ္ ဂန္႔"
============
6. ကင္မရာနဲ႔ မီးေၾကာင့္
============
အဲဒီ အန္တီၾကီးက ခီနခီနမွားေနေတာ့ ရုိက္တာကုိ ခဏနားျပီး စိတ္ေအးေအးထားဖို႔ ေျပာရတယ္... ..
"အန္တီရယ္... စိတ္ကုိေလွ်ာ့ထားပါ၊ ရီဟာဇယ္လုပ္တုန္းက အုိေခေနရဲ႕သားနဲ႔"
"ရီဟာဇယ္အိုေခတာေတာ့မွန္တာေ ပ့ါ့ သားရယ္၊ ဒါေပမယ့္ တကယ္ရိုက္မယ္ဆိုျပီး မီးေတြဝိုင္းထိုး၊ ကင္မရာေတြလည္း စရိုက္ေရာ လူက အေယာင္ေယာင္ အမွားမွား ျဖစ္ကုန္တာ"
အဲဒီမွာ ေဘးကေန အသာၾကည့္ေနတ့ဲ ဆရာဦးဟုတ္လိႈင္က ဝင္ေျပာတယ္... ...
"ကဲ... ဒါဆိုရင္ ဒီက အစ္မၾကီး အဆင္ေျပေအာင္... ငါတို႔က မီးမထိုး ကင္မရာမဖြင့္ဘဲ ရိုက္ၾကစို႔"
"ငင္... ဆရာ၊ အဲလိုရုိက္လို႔ ရလို႔လား ဟင္"
"အာ... မေအေပး ရြ႔ဲေျပာေနတာ ဟ"
"တိပါပူး၊ ဆရာတီထြင္ထားတ့ဲ ရုိက္ကြင္း နည္းပညာသစ္လားလို႔ ငိ ငိ"
"ခြီး မသား၊ စိတ္ညစ္ရတ့ဲ အထဲ နင္ကတမ်ဳိး"
=======
7. Lunchner
=======
ဒီလိုနဲ႔ပဲ... ...
ေန႔လည္စာနဲ႔ ညစာ ႏွစ္ခုေပါင္း (Lunchner) ကုိ ည ၉နာရီခြဲမွာ စားခ့ဲရပါေၾကာင္း။
အမွတ္တရေတြပါပဲဗ်ာ
သန္၄ကုိ-ေပါက္ကရေရးသည္။
https://www.facebook.com/ thanlayko
ရုပ္ရွင္ေလာကမွာ အျမဲက်င္လည္ေနၾကတ့ဲ သရုပ္ေဆာင္ေတြ၊ ပညာရွင္ေတြေတာ့ ရိုက္ကြင္းေတြကုိ ဘယ္လိုျဖတ္သန္းၾကေလသလဲ မသိဘူး က်ေနာ္တို႔ေတာ့ ၁၅ မိနစ္စာ ဇာတ္လမ္းတိုေလးကုိ အမွားမွားအယြင္းယြင္းနဲ႔ ကေမာက္ကမေပါင္းမ်ားစြာနဲ႔ ရိုက္လိုက္ၾကရတာ တေနကုန္လို႔ တမိုးခ်ဳပ္သြားခ့ဲတယ္။
ဒါကလည္း အျပစ္ေျပာစရာေတာ့ မရိွပါဘူးဗ်ာ...
ဒါရိုက္တာ ဆရာဦးဟုတ္လိႈင္ကလြဲလို႔ ရုပ္ရွင္အေၾကာင္း၊ ရိုက္ကြင္းအေၾကာင္း၊ သရုပ္ေဆာင္ပညာအေၾကာင္း သိတ့ဲသူ ပါမွ မပါပဲကုိး...
ပါဝင္သရုပ္ေဆာင္ေပးၾကတ့ဲ ညီငယ္၊ ညီမငယ္ေတြဆိုတာကလည္း ဒီလိုဗီဒီယိုဇတ္လမ္းမွာ သရုပ္ေဆာင္ဖူးဖို႔ မေျပာနဲ႔ အရပ္ျပဇာတ္မွာေတာင္ ပါခ့ဲဖူးၾကတာ မဟုတ္ေလ
မွားလိုက္ ျပန္ရိုက္လိုက္နဲ႔ စကားေျပာခန္းတစ္ခုကုိ ၆ ခါ၊ ၇ ခါ ေလာက္ ျပန္ရိုက္ၾကရတယ္။
ဒါရိုက္တာဆရာဦးဟုတ္လိႈင္ကု
ေျပာျပခ်င္လို႔...
ရီလည္း ရီရလို႔ပါ။
===========
1. ငါက မခင္ခ်င္ဘူး
===========
ဇာတ္ဝင္ခန္းက ဒီလို... ...
မင္းသမီးတစ္ေယာက္ထဲ ေကာ္ရစ္ဒါအတိုင္း ေလွ်ာက္လာမယ္
ေကာ္ရစ္ဒါမွာ ရပ္ေနတ့ဲ မင္းသားနဲ႔ မင္းသားသူငယ္ခ်င္းက ရိသ့ဲသ့ဲ လွမ္းေျပာမယ္။
မင္းသမီးက ဆက္ေလွ်ာက္မယ္။
မင္းသားတို႔ ၂ ေယာက္က ေနာက္ကေျပးလိုက္လာျပီး လမ္းပိတ္ရပ္လိုက္မယ္။
ျပီးေတာ့ မင္းသမီးကုိ ေျပာမယ္... ...
"ညီမေလး... ေနပါအံုးကြာ၊ နာမည္ေလး မသိရဘူးလား"
"နင္တို႔ ေတာ္ေတာ္လြန္ေနျပီေနာ္"
"မလြန္ပါဘူးကြာ... အကုိတို႔က ခင္ခ်င္လို႔ပါ"
"ငါက မခင္ခ်င္ဘူး... ဖယ္"
"မဖယ္ဘူးကြာ.."
"မဖယ္ရင္ ကဲဟယ္"
"ျဖန္း..."
... ဆိုျပီး ပါးခ်။
ကတ္.... ဒါပဲ
ရီဟာဇယ္ ၄ ၾကိမ္လုပ္တယ္... အားလံုး အိုေခ... ...
ကဲ ရိုက္မယ္
ကင္မရာ 1... ရယ္ဒီ
ကင္မရာ 2... ရယ္ဒီ
ရယ္ဒီ 5-4-3-2-1-Go... ... ...
မင္းသမီးေလွ်ာက္လာတယ္..
မင္းသားနဲ႔ သူ႔အေဖာ္ ေျပးလိုက္တယ္...
လမ္းပိတ္ရပ္ျပီး ေျပာတယ္... ....
"ညီမေလး... ေနပါအံုးကြာ၊ နာမည္ေလး မသိရဘူးလား"
"နင္တို႔ ေတာ္ေတာ္လြန္ေနျပီေနာ္"
"မလြန္ပါဘူးကြာ... အကုိတို႔က ခင္ခ်င္လို႔ပါ"
အဲ...
အဲဒမွာ ေတြ႔တာပဲ ဗ်ဳိ႕... ...
မင္းသားက "... အကုိတို႔က ခင္ခ်င္လို႔ပါ" ဆိုရင္
မင္းသမီးက... "ငါက မခင္ခ်င္ဘူး ဖယ္" လို႔ ေျပာရမွာ
ဒါကုိ မမင္းသမီး တကယ္ေျပာလိုက္တာက ဒီလိုေလး... ...
"ငါက မခံခ်င္ဘူး...ဖယ္".... တ့ဲ။
"ဖြီး... ဟီး ဟီး ဟီး" ဝုိင္းရီၾကေရာ... ...
ဘုရား ဘုရား ... မင္းသားက ဘာမ်ားသြားေျပာလို႔ပါလိမ့္လ
ေကာင္းဘူးလားဗ်ာ.. ...
=========
2. ေဟ့... ရပ္ ရပ္
=========
ဒီအခန္းက ခုနက ဇာတ္ဝင္ခန္းနဲ႔ အဆက္ေပ့ါ
မင္းသားက လိုက္ေႏွာက္ယွက္လို႔ မင္းသမီးက မင္းသားကုိ ပါးရုိက္မယ္
အဲဒါကုိ ရုတ္တရက္လွမ္းျမင္လိုက္တ့ဲ လူၾကီးတစ္ေယာက္က ဝိုင္းၾကည့္ေနတ့ဲ လူအုပ္ထဲကေန တိုးထြက္လာမယ္
ျပီးေတာ့... ေအာ္ျပီး လွမ္းတားမယ္... ...
"ေဟ့... ရပ္... ရပ္".... လို႔။ ဒါပဲ။
ရီဟာဇယ္ ၃ ၾကိမ္လုပ္တယ္။
အားလံုး အုိေခ... ...
ကဲ ရိုက္မယ္
ကင္မရာ 1... ရယ္ဒီ
ကင္မရာ 2... ရယ္ဒီ
ရယ္ဒီ 5-4-3-2-1-Go... ... ...
မင္းသမီးက မင္းသားကုိ ပါးရိုက္တယ္
"ျဖန္း..."
မင္းသား ေခါင္းလည္ထြက္သြားတယ္
အဲဒီမွာ လူၾကီးဝင္လာျပီး လွမ္းေအာ္ျပီး တားတယ္... ...
"ေဟ့... ရုိက္... ရိုက္".... တ့ဲ။
မင္းသား ခမ်ာ ဇီးရြက္ေလာက္ မ်က္ႏွာေလးနဲ႔ အဲဒီလုူၾကီးကုိ လွည့္ၾကည့္ရွာတယ္၊ သနားစရာေလးရယ္... ...
မင္းသမီးကလည္း သူ႔ကုုိေျမွာက္ေပးတ့ဲသူ ရိွတယ္ဆိုျပီး ထပ္ရုိက္မယ္ တကဲ ကဲ လုပ္ေနလို႔ မနည္း ဆြဲထားရတယ္
စိတ္ၾကီးပ့ါ... ...
============
3. မတ္တပ္ကုိယ္ေတာ္
============
ဇာတ္ဝင္ခန္းက ဒီလို... ...
မင္းသမီးက ျဖတ္ေလွ်ာက္သြားမယ္
မင္းသားသူငယ္ခ်င္းက မင္းသားကုိ လက္တို႔ျပီးေျပာမယ္... ...
"ေဟ့ေရာင္... ဟိုမွာ မင္းေကာင္မေလး... ..လိုက္ၾကမယ္"
"ေအး... " ဆိုျပီး ၂ ေယာက္သား ေျပးလိုက္ရမယ္
ကတ္... ဒါပဲ။
လြယ္လြယ္ေလး ရီဟာဇယ္မလိုဘူး
တန္းရိုက္မယ္... အိုေခ?
အိုေခ...
ရယ္ဒီ 5-4-3-2-1-Go... ... ... ဆိုျပီး
မင္းသမီးက ျဖတ္ေလွ်ာက္သြားတယ္
မင္းသားသူငယ္ခ်င္းက မင္းသားကုိ လက္တို႔ျပီးေျပာတယ္... ...
"ေဟ့ေရာင္... ဟိုမွာ မင္းေကာင္မေလး... ..လိုက္ၾကမယ္"
"ေအး... " ဆိုျပီး မင္းသား ေျပးလိုက္တယ္
မင္းသားသူငယ္ခ်င္းက မတ္တပ္ၾကီး ရပ္က်န္ခ့ဲတယ္...
"ကတ္... ကတ္... ကတ္ "... ဆိုျပီး ဆရာဦးဟုတ္လိႈင္က အဲဒီမတ္တပ္ကုိယ္ေတာ္ကုိ လွမ္းေအာ္တယ္... ...
"မင္းက... ရီး ျဖစ္လို႔ မတ္တပ္ၾကီး ရပ္က်န္ခ့ဲရတာလဲ ဟ"
"ငင္... တိပူးေရ... ဆရာက လိုက္လို႔ အစက ေျပာမွ ေျပာပဲနဲ႔"
"အာ... မေအေပး..."
ဒါရိုက္တာခမ်ာ အလြန္ေတာ္တ့ဲ တပည့္ေတြ ရထားတာေလ ငိ ငိ
=======
4. ေမေမ့ဘဝ
=======
မင္းသမီးက ႏိုင္ငံျခားမွာ သြားျပီးအလုပ္လုပ္မယ္လို႔ အေမဆီမွာ ခြင့္ေတာင္းခန္း။
အေမက မလႊတ္ခ်င္ေတာ့ သမီးကုိ တားမယ္... ...
"မသြားပါနဲ႔ သမီးရယ္... ... ဒီ သမီးေလးႏွစ္ေယာက္ဟာ ေမေမ့ဘဝပါ"
ရီဟာဇယ္ (ဘယ္ႏွၾကိမ္မွန္း မမွတ္မိ)
အိုလည္းေကေရာ ရိုက္တာေပ့ါ... ...
"မသြားပါနဲ႔ သမီးရယ္... ... ဒီ သမီးေလးႏွစ္ေယာက္ဘဝဟာ ေမေမပါ"
ငင္... ႏိုင္ငံျခားကုိ ေမေမသြားမွာလား သမီးသြားမွာလား ဟင္... ..
"ကတ္ ကတ္ ကတ္"
"အငီး မႊားလို႔ မႊားလို႔"
==========
5. စကၤာပူရဲ႕ ဥပေဒ
==========
လိုက္ေနွာက္ယွက္တ့ဲလူကုိ ကုိယ္ထိလက္ေရာက္ တုန္႔ျပန္လိုက္တာ မွားတယ္ဆိုတ့ဲအေၾကာင္း အန္တီၾကီးက မင္းသမီးကုိ ဆံုးမတ့ဲ အခန္း... ...
အန္တီၾကီးေျပာရမယ့္ စကားတခ်ဳိ႕က... ..
"သမီးက ကုိယ္ထိလက္ေရာက္ မတုန္႔ျပန္ရဘူးကြဲ႔၊ စကၤာပူမွာ ဥပေဒက လူတိုင္းလူတိုင္းကုိ အျပည့္အဝ အကာအကြယ္ေပးထားတာေလ..."
ရီဟာဇယ္ ၆ ၾကိမ္
အားလံုးအဆင္ေျပျပီဆိုျပီး စရိုက္တယ္... ...
ရယ္ဒီ 5-4-3-2-1-Go... ... ...
"သမီးက... ကုိေထာက္လက္ရိ မတုန္႔ျပန္ ျပန္ ျပန္"
"ကတ္ ကတ္ ကတ္... ကုိယ္ထိလက္ေရာက္ပါ အန္တီရယ္"
"ေဆာဒီး ေဆာဒီး ငီး ငီး"
ကဲ ျပန္စမယ္... ... အုိေခေနာ္... အုိေခ... ..
ရယ္ဒီ 5-4-3-2-1-Go... ... ...
"သမီးက ကုိယ္ထိလက္ေရာက္ မတုန္႔ျပန္ရဘူးကြဲ႔၊ ဥပေဒမွာ လူတိုင္းလူတိုင္းက စကၤာပူကုိ အကြာအကယ ္ကယ္ ကယ္.."
"ငင္... ကတ္ ကတ္ ကတ္ အန္တိန္ မွားေနျပီ"
"အန္တီပါ ဟ့ဲ"
"အဲ... သူမ်ားမွားတာၾက သိထွာ"
ကဲ ျပန္ရုိက္မယ္... ...... အုိေခ... ..
ရယ္ဒီ 5-4-3-2-1-Go... ... ...
"..... ..... ..... "
"ဟာ... ကတ္ ကတ္ ကတ္"
ျပန္ရုိက္မယ္... ...
ရယ္ဒီ 5-4-3-2-1-Go... ... ...
"... ... ... ... ..."
"အား မွားျပန္ျပီ ကတ္ ကတ္ ကတ္ ကတ္ ဂန္႔"
============
6. ကင္မရာနဲ႔ မီးေၾကာင့္
============
အဲဒီ အန္တီၾကီးက ခီနခီနမွားေနေတာ့ ရုိက္တာကုိ ခဏနားျပီး စိတ္ေအးေအးထားဖို႔ ေျပာရတယ္... ..
"အန္တီရယ္... စိတ္ကုိေလွ်ာ့ထားပါ၊ ရီဟာဇယ္လုပ္တုန္းက အုိေခေနရဲ႕သားနဲ႔"
"ရီဟာဇယ္အိုေခတာေတာ့မွန္တာေ
အဲဒီမွာ ေဘးကေန အသာၾကည့္ေနတ့ဲ ဆရာဦးဟုတ္လိႈင္က ဝင္ေျပာတယ္... ...
"ကဲ... ဒါဆိုရင္ ဒီက အစ္မၾကီး အဆင္ေျပေအာင္... ငါတို႔က မီးမထိုး ကင္မရာမဖြင့္ဘဲ ရိုက္ၾကစို႔"
"ငင္... ဆရာ၊ အဲလိုရုိက္လို႔ ရလို႔လား ဟင္"
"အာ... မေအေပး ရြ႔ဲေျပာေနတာ ဟ"
"တိပါပူး၊ ဆရာတီထြင္ထားတ့ဲ ရုိက္ကြင္း နည္းပညာသစ္လားလို႔ ငိ ငိ"
"ခြီး မသား၊ စိတ္ညစ္ရတ့ဲ အထဲ နင္ကတမ်ဳိး"
=======
7. Lunchner
=======
ဒီလိုနဲ႔ပဲ... ...
ေန႔လည္စာနဲ႔ ညစာ ႏွစ္ခုေပါင္း (Lunchner) ကုိ ည ၉နာရီခြဲမွာ စားခ့ဲရပါေၾကာင္း။
အမွတ္တရေတြပါပဲဗ်ာ
သန္၄ကုိ-ေပါက္ကရေရးသည္။
https://www.facebook.com/
0 comments:
Post a Comment