Tuesday, November 26, 2013

‌ေလႀကီး‌ေလက်ယ္‌‌ေျပာျခင္‌း (၁၁၀)


 
မိတ္‌‌ေဆြတဦးက တရား႐ႈမွတ္‌နည္း ‌ေရး‌ေပးပါဆိုလို႔ သိသ‌ေလာက္‌၊ နာၾကား၊ မွတ္‌သားဖူးသ‌ေလာက္‌ ‌ေရး‌ေပးတာပါ။ တရားစာဖတ္‌ရင္‌း၊ တရားနာရင္‌း ႐ႈမွတ္‌ပါ မိတ္‌‌ေဆြ။

ပရမတ္‌ဆိုတာကို စာ‌ေတြ႔၊ ကိုယ္‌‌ေတြ႔ သိဖို႔‌ေတာ့လိုပါတယ္‌။ ဒါမွ ႐ႈမွတ္‌တဲ့အခါ ပရမတ္‌အထိ ႐ႈမွတ္‌ႏိုင္‌မွာပါ။ ပညတ္‌နဲ႔ ပရမတ္‌ကို ခြဲျခားသိဖို႔‌ေတာ့ လိုပါတယ္‌။
ပညတ္‌ဆိုတာက တကယ္‌တမ္‌း မ႐ွိပါဘူး။ပရမတ္‌ဆိုတာပဲ တကယ္‌႐ွိတာပါ။ပရမတ္‌ဆိုတာ စိတ္‌၊‌ေစတသိတ္‌၊႐ုပ္‌၊နိဗၺာန္‌ဆိုပီး ၄မ‌်ိဳး႐ွိ‌ေပမယ္‌့ ဝိပႆနာ ႐ႈမွတ္‌ရင္‌ စိတ္‌၊‌ေစတသိတ္‌၊႐ုပ္‌ကိုပဲ ႐ႈမွတ္‌ရပါတယ္‌။စိတ္‌နဲ႔‌ေစတသိတ္‌ကို ‌ေပါင္‌းပီး နာမ္‌လို႔‌ေခၚပါတယ္‌။ဒီ‌ေတာ့ ႐ုပ္‌နဲ႔နာမ္‌ပဲ ႐ႈမွတ္‌မွာပါ။႐ုပ္‌ဆိုတာက သိတတ္‌တဲ့ သ‌ေဘာ မ႐ွိပါဘူး။နာမ္‌ကပဲ သိတတ္‌တာပါ။႐ုပ္‌တရား၊နာမ္‌တရား‌ေတြ ‌ေဖာက္‌ျပန္‌‌ေျပာင္‌းလဲ‌ေနတာကို နာမ္‌က သိ‌ေနရပါမယ္‌။႐ုပ္‌နာမ္‌ အျဖစ္‌၊အပ်က္‌၊အျဖစ္‌အပ်က္‌တိုင္‌းကို အတတ္‌ႏိုင္‌ဆံုး နာမ္‌က လိုက္‌ပီး သိ‌ေပး‌ေနရံုပါပဲ။အမွန္‌ကို အမွန္‌အတိုင္‌း သိရမွာပါ။စိတ္‌႐ွည္‌သီးခံပီး ဒီစာကိုဖတ္‌ရင္‌း တတ္‌ႏိုင္‌သ‌ေလာက္‌ ႐ႈမွတ္‌‌ေစခ်င္‌ပါတယ္‌။
ပထမဆံုး ကိုယ္‌ႏွစ္‌သက္‌ရာ အရိယာပုတ္‌ကို ‌ေရြးပီး အားထုတ္‌ဖို႔ ျပင္‌ဆင္‌ပါ။ဝင္‌‌ေလ၊ထြက္‌‌ေလကိုပဲ စပီး ႐ႈ‌မွတ္‌‌ေစခ်င္‌ပါတယ္‌။ႏွာသီးဖ်ားမွာ ျဖစ္‌‌ေစ၊ဝမ္‌းဗိုက္‌မွာ ျဖစ္‌‌ေစ စိတ္‌ကိုထားပါ။ႏွာသီးဖ်ားမွာ စိတ္‌ကိုထားပီး မွတ္‌တာကိုပဲ ႐ွင္‌းျပပါမယ္‌။ႏွာသီးဖ်ားမွာ စိတ္‌ကိုထားပါလို႔ဆို‌ေပမယ္‌့ တကယ္‌တမ္‌းက ႏွာသီးဖ်ားမဟုတ္‌ပါ။‌ေျခသည္‌း၊လက္‌သည္‌း၊အသားမာ၊ဆံပင္‌စတဲ့ ‌ေနရာ‌ေတြက လြဲပီး အပ္‌နဲ႔ထိုးရင္‌ နာတတ္‌တဲ့‌ေနရာ‌ေတြမွာ ကာယပသာဒ အၾကည္‌႐ုပ္‌ဆိုတာ ႐ွိပါတယ္‌။ဒီ‌ေတာ့ ႏွာ‌သီးဖ်ားမွာ႐ွိတဲ့ ကာယ ပသာဒ အၾကည္‌႐ုပ္‌ကို ဝင္‌သက္‌၊ထြက္‌သက္‌က တိုက္‌မိတဲ့ ထိ‌ေနစဥ္‌၊ထိမိ‌ေနစဥ္‌ အခ်ိန္‌‌ေလး‌ေတြကို သိ‌ေနရမွာပါ။ဝင္‌တယ္‌၊ထြက္‌တယ္‌လို႔ စိတ္‌ထဲက(သို႔)ႏႈတ္‌က ရြတ္‌ဆို‌ေနစရာ မလိုပါဘူး။ထိတာကို သိဖို႔သာ လိုရင္‌းပါ။႐ႈမွတ္‌တဲ့အခါ ႏွာသီးဖ်ားဆိုတဲ့ ပညတ္‌ကို စိတ္‌မွာ ထင္္‌မ‌ေနရပါဘူး။ ကာယ ပသာဒ အၾကည္‌႐ုပ္‌(႐ုပ္‌တရား)နဲ႔ ျပင္‌ပက ‌ေလ(႐ုုပ္‌တရား)တို႔ ထိခိုက္‌မိတာ‌ေလးကိုသာ သိ‌ေနရမွာပါ။ထိတိုင္‌း သိ‌ေနဖို႔ လိုပါတယ္‌။မထိ‌ေသးတာ၊ထိပီးတာကို မ႐ႈမွတ္‌ရပါ။ထိ‌ေနစဥ္‌ အခိုက္‌အတန္‌႔(တစကၠန္‌႔မွ်ပင္‌ မ႐‌ွိ‌ေသာ)အခ်ိန္‌‌ေလးကိုသာ ႐ႈမွတ္‌ရမွာပါ။
ထိတာကို ထိတိုင္‌းသိ‌ေန‌ေပးပါ။ထိတာကိုပဲသိ‌ေန‌ပီး ထိပီး ထိတာ‌ေလးက တစကၠန္‌႔‌ေတာင္‌ မတည္‌ျမဲဘ‌ဲ ပ်က္‌သြားတာ‌ေလးကို သိလာမွာပါ။ထိတာကို သိတာဟာ အျဖစ္‌ကို သိတာပါ၊ထိပီး ပ်က္‌ ပ်က္‌သြားတာကို သိတာက အပ်က္‌ကိုသိတာပါ။ဒီ‌ေတာ့ အျဖစ္‌နဲ႔ အပ်က္‌ကို သိပီ‌ေပါ့။ဝင္‌သက္‌၊ထြက္‌သက္‌‌ေၾကာင္‌့ျဖစ္‌တဲ့ အျဖစ္‌၊အပ်က္‌ကို သိ‌ေနစဥ္‌အတြင္‌း မိမိခႏၶာကိုယ္‌ရဲ႕တ‌ေနရာရာမွာ ယားတာ၊ထုန္‌တာ၊က်ဥ္‌တာ၊ပူတာ၊‌ေအးတာ၊လႈပ္‌လႈပ္‌ ရြရြျဖစ္‌တာ၊႐ွိန္‌းတိန္‌းဖိန္‌းတိန္‌းျဖစ္‌တာ၊နာတာ၊ကိုက္‌ခဲတာစတဲ့ ဒုကၡ‌ေဝဒနာ‌ေတြ ‌ေပၚလာရင္‌ ‌ေပၚလာတိုင္‌း သိ‌ေပး‌ေနပါ။(ဒုကၡ‌ေဝဒနာ‌ေၾကာင္‌့ ‌ေဒါသ ျဖစ္‌တတ္‌တာကို သတိျပဳပါ မိတ္‌‌ေဆြ။ဒုကၡ‌ေဝဒနာ ဘာမွ မ‌ေပၚလာဘဲ ‌ေနလို႔‌ေကာင္‌း‌ေနတာဟာ သုခ‌ေဝဒနာပါ။သုခ‌ေဝဒနာကို တပ္‌မက္‌တဲ့ ‌ေလာဘစိတ္‌ ျဖစ္‌လာတတ္‌ပါတယ္‌။သုခ‌ေဝဒနာကိုပဲ လိုခ်င္‌‌ေနတတ္‌ပါတယ္‌။သတိျပဳပါ မိတ္‌‌ေဆြ။သုခနဲ႔ဒုကၡကို ဥ‌ေပကၡာ‌ေဝဒနာနဲ႔ ပယ္‌ပါ။ဒါမွ ကိ‌ေလသာ ၁၀ပါး မျဖစ္‌မွာပါ) ပူတယ္‌၊‌ေအးတယ္‌ ဆိုပီး ႏႈတ္‌က၊စိတ္‌ထဲက ရြတ္‌မ‌ေနရပါဘူး။သိ‌ေနရံုသာ သိ‌ေနပါ။စိတ္‌ကို ဘာဆိုဘာမွ မ‌ေတြးရပါ။‌ေတြးမိရင္‌ ‌ေတြးတဲ့စိတ္‌ကို သိ‌ေနပါ။‌ေတြးတဲ့စိတ္‌က ‌အရင္‌ျဖစ္‌‌ေတာ့ ‌ေ႐ွ႕စိတ္‌ဆိုပါ‌ေတာ့။‌ေတြးတဲ့ ‌ေ႐ွ႕စိတ္‌ကို ‌ေနာက္‌စိတ္‌က သိ‌ေပးပါ။‌ေတြးတဲ့စိတ္‌‌ေတြ ‌ေတြး‌ေနရင္‌း ပ်က္‌ ပ်က္‌သြားတာ သိရပါလိမ္‌့မယ္‌။‌ေတြးတဲ့စိတ္‌က‌ေလးဟာ တစကၠန္‌႔‌ေတာင္‌ မတည္‌ျမဲဘဲ အခုျဖစ္‌၊ခ်က္‌ခ်င္‌းပ်က္‌သြားတာ သိ‌ေနပါလိမ္‌့မယ္‌။ ဝိပႆနာဆိုတာ အ‌ေတြးမဲ့ က်င္‌့စဥ္‌ မဟုတ္‌ဘူး‌ေနာ္‌။‌ေတြးတာ‌ေတာ့ ‌ေတြးမိမွာပဲ။မ‌ေတြးဘဲ‌ေနဖို႔၊ပရမတ္‌၊႐ုပ္‌နာမ္‌၊ဓါတ္‌‌ေတြ ျဖစ္‌ပီး ပ်က္‌သြားတာကို သိ‌ေနရံုပဲ သိ‌ေနရမွာပါ။‌ေတြးတာကို ‌ေတြးမွန္‌းသိရင္‌ ‌ေတြးတာကို ရပ္‌ပီး ႐ႈမွတ္‌စရာ႐ွိတာကို ဆက္‌ပီး႐ႈမွတ္‌ပါ။အာရံုကို စုစည္‌းလို႔မရရင္‌ စိတ္‌မ႐ွည္‌ဘဲ စိတ္‌တိုလာတတ္‌ပါတယ္‌။‌ေဒါသျဖစ္‌လာတတ္‌ပါတယ္‌။႐ႈမွတ္‌‌ေနရင္‌း စိတ္‌ပ်ံ႕လြင္‌့ပီး ‌ေလွ်ာက္‌‌ေတြး‌ေနတတ္‌ပါတယ္‌။‌ေတြးမိလို႔ ႐ႈမွတ္‌စရာ‌ေတြ မ႐ႈမွတ္‌ႏိုင္‌လို႔ ‌ေဒါသ မျဖစ္‌ရပါ။စိတ္‌ထဲမွာ ‌ေအးခ်မ္‌း‌ေနဖို႔ အထူးလိုအပ္‌ပါတယ္‌။စိတ္‌ကို ‌ေအးခ်မ္‌းစြာ၊ပူပင္‌‌မႈ ကင္‌းစြာ ထားတတ္‌ပါ‌ေစ။‌ ေလာဘ၊‌ေဒါသစတဲ့ ကိ‌ေလသာ ၁၀ပါးလံုး ျဖစ္‌‌မ‌ေနရပါဘူး။ကိ‌ေလသာ‌ေတြျဖစ္‌လာရင္‌ ‌ေဖ်ာက္‌ဖ်က္‌ပစ္‌ရပါမယ္‌။စိတ္‌‌ေအးလက္‌‌‌ေအး ဆက္‌ပီး႐ႈမွတ္‌ပါ။႐ႈစရာကို မ႐ွာ‌ေဖြရဘူး‌ေနာ္‌။‌ေပၚလာတာကိုပဲ ႐ႈမွတ္‌ပါ။ဝင္‌သက္‌၊ထြက္‌သက္‌‌ေၾကာင္‌့ ကာယ ပသာဒ အၾကည္‌႐ုပ္‌(႐ုပ္‌တရား)နဲ႔ ‌ေလ(႐ုပ္‌တရား)၂ခု ထိမိ၊တိုက္‌မိတိုင္‌း သိ‌ေပးရမွာ(မူလ႐ႈမွတ္‌တာ)က အဓိကပါ။မိမိခႏၶာကိုယ္‌တ‌ေနရာမွာ ပူတာ‌၊‌ေအးတာ စတဲ့ ႐ုပ္‌တရား ‌ေဖာက္‌ျပန္‌မႈ‌ေတြ ျဖစ္‌လာတိုင္‌း သိ‌ေန‌ေပးပါ။ခႏၶာကိုယ္‌က ႐ုပ္‌တရား‌ေဖာက္‌ျပန္‌မႈ‌ေတြ ႐ႈမွတ္‌စရာ မ႐ွိတဲ့အခါ (မျဖစ္‌လာ‌ေသးတာ၊မ‌ေဖာက္‌ျပန္‌‌ေသးတာကို ‌ေစာင္‌့မ‌ေနရပါဘူး။ ႐ွာ‌ေဖြမ‌ေနရပါဘူး။‌ေဖာက္‌ျပန္‌ပီးတာ၊ျဖစ္‌ပီးသြားတာကို ျပန္‌‌ေတြးပီးလည္‌း မ႐ႈမွတ္‌ဘဲ)မူလ႐ႈမွတ္‌တာကိုပဲ ျပန္‌ပီး ႐ႈမွတ္‌ပါ။‌ျပငိပက အသံ(အသံ႐ုပ္‌)တခုက နားအတြင္‌းက ကာယ ပသာဒ အၾကည္‌႐ုပ္‌ကို လာတိုက္‌ပီး ၾကားသိစိတ္‌ ျဖစ္‌သြားရင္‌ ဘာသံဆိုပီး စဥ္‌းစားဆံုးျဖတ္‌မိတတ္‌ပါတယ္‌။‌ဘာအသံၾကားၾကား ဘာအသံဆိုတာ မစဥ္‌းစားရပါ။အသံတခုျဖစ္‌‌ေပၚလာတာကို ၾကားလိုက္‌ရတယ္‌။အဲဒိအသံဟာ တစကၠန္‌႔‌ေတာင္‌ မတည္‌ျမဲဘဲ အခုျဖစ္‌၊အခုပ်က္‌သြားတာကို သိပါ။ၾကားလိုက္‌တာက အျဖစ္‌ကို သိတာပါ။ၾကား‌ေနစဥ္‌မွာပဲ အသံ‌ေပ်ာက္‌သြားတာကို သိ‌ေပးပါ။အသံ‌ေပ်ာက္‌သြားတာကို သိတာက အပ်က္‌ကို သိတာပါ။(ကားသံ၊ဆူညံသံ၊‌ေမာ္‌တာလည္‌ပတ္‌သံ၊စကားသံစတာ‌ေတြမွာ အသံဆိုတာမ်ိဳးက အခုျဖစ္‌၊အခုပ်က္‌နဲ႔ ျဖစ္‌ပ်က္‌‌ေနတာကို သိ‌ေပးပါ။ဘယ္‌အသံမွ မတည္‌ျမဲပါဘူး။တစကၠန္‌႔‌ေလး‌ေတာင္‌ မတည္‌ျမဲတာကို သိ‌‌ေနမွာပါ။)သာယာတဲ့အသံၾကားရရင္‌ ‌ေလာဘျဖစ္‌တတ္‌ပီး မသာယာတဲ့ အသံၾကားရင္‌ ‌ေဒါသျဖစ္‌တတ္‌တာကို သတိျပဳ‌ေစခ်င္‌ပါတယ္‌။
အနံ႔တခုခုရတယ္‌ ဆိုရင္‌လည္‌း ဘာအနံ႔ဆိုတာ မစဥ္‌းစားပါနဲ႔‌ေနာ္‌။အနံ႔ရတာကို သိတာက အျဖစ္‌ကို သိတာပါ။ရ‌ေနတဲ့ အနံ႔‌ေလး တစကၠန္‌႔‌ေတာင္‌ မတည္‌ျမဲဘဲ ပ်က္‌သြားတာကို သိတာက အပ်က္‌ကို သိတာပါ။‌ေကာင္‌းတဲ့အနံ႔ရရင္‌ ‌ေလာဘျဖစ္‌တတ္‌ပီး မ‌ေကာင္‌းတဲ့အနံ႔ရရင္‌ ‌ေဒါသျဖစ္‌တတ္‌တာကို သတိျပဳပါမိတ္‌‌ေဆြ။
‌ေကာင္‌းတာ‌ေတြးမိရင္‌ ထပ္‌‌ေတြးခ်င္‌တဲ့၊သာယာမိတဲ့ ‌ေလာဘျဖစ္‌တတ္‌ပီး မ‌ေကာင္‌းတာ‌ေတြးမိရင္‌ ‌ေဒါသျဖစ္‌တတ္‌တာကို သတိျပဳပါ။
စား‌ေသာက္‌‌ေနစဥ္‌ ‌ေကာင္‌းတဲ့အရသာဆို ‌ေလာဘျဖစ္‌တတ္‌ပီး မ‌ေကာင္‌းတဲ့၊အႀကိဳက္‌တဲ့ အရသာဆို ‌ေဒါသျဖစ္‌တတ္‌တာကို သတိထားပါ။
‌ေကာင္‌းတာ၊ႏွစ္‌သက္‌စရာကို ျမင္‌ရင္‌ ထပ္‌‌ေတြ႕ခ်င္‌၊ၾကည္‌့‌ေနခ်င္‌တဲ့ ‌ေလာဘျဖစ္‌တတ္‌ပီး မ‌ေကာင္‌းတာ၊မႏွစ္‌သက္‌စရာ ျမင္‌ရရင္‌ ‌ေဒါသ ျဖစ္‌တတ္‌တာကို သတိထားပါ။
‌ေကာင္‌းတဲ့အထိအ‌ေတြ႕ ဆိုရင္‌ ‌သာယာတပ္‌မက္‌တဲ့ ‌ေလာဘျဖစ္‌တတ္‌ပီး ၾကမ္‌းတမ္‌းတဲ့၊မႏွစ္‌သက္‌စရာ အထိအ‌ေတြ႕ဆိုရင္‌ ‌ေဒါသ ျဖစ္‌တတ္‌ပါတယ္‌။
အာရံုတိုင္းဟာ၊အျဖစ္‌အပ်က္‌တိုင္‌းဟာ တစကၠန္‌႔‌ေတာင္‌ မတည္‌ျမဲဘဲ အခုျဖစ္‌၊အခုပ်က္‌ၾကရတာပါ။
လမ္‌း‌ေလ်ွာက္‌ရင္‌း ႐ႈမွတ္‌ရင္‌လည္‌း ႂကြတယ္‌၊လွမ္‌းတယ္‌၊ခ်တယ္‌၊ထိတယ္‌ ဆိုတာကို စိတ္‌ထဲ၊ႏႈတ္‌က မရြတ္‌ဆိုရပါဘူး။သိရံုသာ သိ‌ေန‌ေပးပါ။ကိုယ္‌အမူအရာ အ‌ေျပာင္‌းအလဲ‌ေတြကို အ‌ေသးစိတ္‌ အတတ္‌ႏိုင္‌ဆံုး လိုက္‌ပီး သိ‌ေန‌ေပးပါ။ႂကြခ်င္‌၊လွမ္‌းခ်င္‌၊ခ်ခ်င္‌တဲ့ စိတ္‌‌ေတြရဲ႕ ျဖစ္‌ပီးပ်က္‌သြားတာကို သိ‌ေန‌ေပးပါ။လမ္‌း‌ေလွ်ာက္‌ရင္‌း လွည္‌့ခ်င္‌လာမယ္‌၊လွည္‌့‌ေနတယ္‌၊လွည္‌့လိုက္‌တယ္‌၊လွမ္‌းခ်င္‌တယ္‌၊လွမ္းလိုက္‌တယ္‌၊ႂကြသြားတယ္‌၊‌ေျခ‌ခ်ခ်င္‌တယ္‌၊ခ်လိုက္‌တယ္‌၊ထိသြားတယ္‌စတဲ့ ကိုယ္‌၊စိတ္‌ အ‌ေျပာင္‌းအလဲ အျဖစ္‌အပ်က္‌တိုင္‌းကို အတတ္‌ႏိုင္‌ဆံုး ပရမတ္‌အထိ ႐ႈမွတ္‌ပါ။
ထိုင္‌မွတ္‌ရတာ ‌ေညာင္‌းလို႔ အရိယာပုတ္‌‌ေျပာင္‌းမယ္‌ဆိုရင္‌(လႈပ္‌ခ်င္‌လာရင္‌) အရိယာပုတ္‌ ‌ေျပာင္းလိုတဲ့(လႈပ္‌ခ်င္‌တဲ့၊ျပင္‌ခ်င္‌တဲ့)စိတ္‌က‌ေလး အရင္‌ျဖစ္‌လာတာကို သိပါ။ပီးရင္‌ လႈပ္‌႐ွားတဲ့အခါ လႈပ္‌႐ွားမႈတိုင္‌းကို အ‌ေသးစိတ္‌ လိုက္‌ပီး သိ‌ေန‌ေပးပါ။အကုန္‌မ႐ႈမွတ္‌ႏိုင္‌လည္‌း အတတ္‌ႏိုင္‌ဆံုး သိ‌ေနဖို႔လိုပါတယ္‌။အျဖစ္‌‌ေတြပဲ သိ‌ေနပါ၊အပ်က္‌‌ေတြပဲ သိ‌ေနပါ၊အျဖစ္‌‌ေရာ၊အပ်က္‌‌ေရာ သိ‌ေနပါ။
တစံုတခု၊တစံုတ‌ေယာက္‌‌ေၾကာင္‌့ ႐ႈ‌မွတ္‌‌ေနတာ ပ်က္‌စီးသြားလို႔ ‌ေဒါသမျဖစ္မိဖို႔ သတိထားပါ။ကိ‌ေလသာ ၁၀ပါး မျဖစ္‌ဖို႔သာ လိုရင္‌းပါ။ဝိပႆနာ႐ႈမွတ္‌တာက ကိ‌ေလသာနည္‌းဖို႔၊‌ေလ်ာ့ဖို႔၊ကုန္‌ဖို႔ပါ။ က္‌ိ‌ေလသာ၁၀ပါး တိုးပြားဖို႔ မဟုတ္‌ပါဘူး။
ဒါ‌ေတြက မ်က္‌စိမွိတ္‌ပီး ႐ႈမွတ္‌တာကို အဓိကထားပီး ‌ေရး‌ေပးသြားတာပါ။မ်က္‌စိဖြင္‌့ပီး ႐ႈမွတ္‌တယ္‌ ဆိုရင္‌ ကိ‌ေလသာ ျဖစ္‌စရာ အာရံု‌ေတြကို ‌ေ႐ွာင္‌ဖို႔လိုပါတယ္‌။‌ကိ‌ေလသာ မျဖစ္‌‌ေအာင္‌ ‌ေကာင္‌းစြာ ႏွလံုးသြင္‌းတတ္‌ဖို႔ လိုပါတယ္‌။ျမင္‌သမွ် အာရံုတိုင္‌းကို ပရမတ္‌က်က် ျမင္‌တတ္‌ပါ‌ေစ။ဒါဆို တပ္‌မက္‌စရာအာရံုဆိုတာ မ႐ွိ‌ေတာ့ပါဘူး။အၾကည္‌႐ုပ္‌၆ပါးနဲ႔ ထိ‌ေတြ႔သမွ် အာရံုတိုင္‌းမွာ ကိ‌ေလသာ မျဖစ္‌ရ‌ေအာင္‌ ‌ေကာင္‌းစြာ ႏွလံုးသြင္‌းပီး ပရမတ္‌အထိ‌ေရာက္‌‌ေအာင္‌ ႐ႈျမင္‌ဖို႔လိုပါတယ္‌။ ၅မိနစ္‌၊၁၅မိနစ္‌၊နာရီဝက္‌၊၁နာရီ စသည္‌အားျဖင္‌့ တတ္‌ႏိုင္‌သ‌ေလာက္‌ အခ်ိန္‌‌ေလးအတြင္‌းမွာ ကိ‌ေလသာ ၁၀ပါး မျဖစ္‌ဘဲ ပရမတ္‌အထိ‌ေရာက္‌‌ေအာင္‌ ႐ႈမွတ္‌ပါ။ကိုယ္‌ ႐ႈမွတ္‌ႏိုင္‌သ‌ေလာက္‌ ‌ေန႔စဥ္‌ ႐ႈမွတ္‌ပါ။စားရင္း‌၊‌ေသာက္‌ရင္‌း၊သြားရင္‌း၊လာရင္‌း၊‌ေနရင္‌း၊ထိုင္‌ရင္‌း၊အိပ္‌ရင္‌း၊‌ေလ်ာင္းရင္‌း၊ခ်က္‌ျပဳတ္‌ရင္‌း၊စီးပြား႐ွာရင္‌း၊အလုပ္‌လုပ္‌ရင္‌း အ‌ေျခအ‌ေနတိုင္‌းမွာ ၁မိနစ္‌‌ေလာက္‌‌ေလးပဲျဖစ္‌ျဖစ္‌၊တရားအသိ၊တရားအျမင္‌၊ကိ‌ေလသာ ၁၀ပါး ကင္‌းစြာ၊ပရမတ္‌အထိ‌ေရာက္‌‌ေအာင္‌ ႐ႈမွတ္‌ပါ မိတ္‌‌ေဆြ။ တရားအသိ၊သံ‌ေဝဂဥာဏ္‌၊ပရမတ္‌အျမင္‌‌ေလး‌ေတြကို အနည္‌းငယ္‌ခ်င္‌း၊‌ျဖည္‌းျဖည္းခ်င္‌း စု‌ေဆာင္‌းသြားပါ။အခ‌်ိန္‌တန္‌လာရင္‌ မဂ္‌ဖိုလ္‌ဆိုတာ ရလာမွာပါ။အဓိကက ပရမတ္‌ဆိုတာကို ကိုယ္‌‌ေတြ႔ သိဖို႔လိုပါတယ္‌။၁စကၠန္‌႔‌ေလာက္‌‌ေလးပဲျဖစ္‌ျဖစ္‌ ပရမတ္‌ကို သိလိုက္‌တာဟာ တခ်ိန္‌ခ‌်ိန္‌မွာ၊ဘဝတခုခုမွာ ကိုယ္‌့အတြက္‌ တမဂ္‌၊တဖိုလ္‌ရဖို႔ အ‌ေထာက္‌အပံ့ျဖစ္‌လာပါလိမ္‌့မယ္‌ မိတ္‌‌ေဆြ။ပရမတ္‌ကို ကိုယ္‌‌ေတြ႔မသိရင္‌ အႏွစ္‌ ၆‌ေသာင္‌း‌ေလာက္‌ တရားအားထုတ္‌လည္‌း သမာဓိ‌ေလာက္‌သာရပီး မဂ္‌ဖိုလ္‌ရဖို႔ ‌ေဝး‌ေနပါလိမ္‌့မယ္‌။သာသနာပ ကာလမွာ လူ႔သက္‌တမ္း အႏွစ္‌၁သိန္‌း‌ေလာက္‌၊၁သိန္‌း‌ေက်ာ္‌အထိ အသက္‌႐ွည္‌ၾကရင္‌ သမထကို အႏွစ္‌‌ေသာင္‌းနဲ႔ခ်ီပီး အားထုတ္‌ဖူးတတ္‌ၾကပါတယ္‌။အႏွစ္‌၆‌ေသာင္‌း အသက္‌႐ွည္‌တဲ့‌ေခတ္‌မွာ အႏွစ္‌၃‌ေသာင္‌းမက သမထ႐ႈမွတ္‌ဖူးတတ္‌ၾကပါတယ္‌။ဒါ‌ေပမယ္‌့ ပရမတ္‌ကို ကိုယ္‌‌ေတြ႔မသိျမင္‌‌ေတာ့ မဂ္‌ဖို္‌လ္‌မရၾကပါဘူး။အခု ကိုယ္‌က ပရမတ္‌ကိုပဲ သိ‌ေအာင္‌ ႐ႈမွတ္‌‌ေနတာဆို‌ေတာ့ မဂ္‌ဖိုလ္‌ဆိုတာ ရလာမွာပါ။အခ်ိန္‌‌ေတာ့ ‌ေစာင္‌့ရပါလိမ္‌့မယ္‌။၁စကၠန္‌႔၊၁မိနစ္‌‌ေလာက္‌‌ေလး ပရမတ္‌ကို သိျမင္‌လိုက္‌တာဟာ တခ်ိန္‌ခ‌‌်ိန္‌မွာ၊ဘဝတခုခုမွာ မဂ္‌ဖိုလ္‌ရဖို႔ ‌ေကာင္း‌ေသာ အ‌ေထာက္‌အပံ့ျဖစ္‌မယ္‌ဆိုတာ ‌ေသခ်ာပါတယ္‌ မိတ္‌‌ေဆြ

0 comments:

Post a Comment

စာမေရးျဖစ္ေတာ့တာေၾကာင့္ က်ေနာ္ႀကိဳက္ၿပီး ဖတ္ေစခ်င္တဲ့ စာေလးေတြကို တင္ထားပါတယ္ဗ်ာ

Followers

Total Pageviews

အမွာပါးစရာမ်ားရွိေနရင္

Pop up my Cbox

Blog Archive

အက္ဒမင္

အျခားက႑မ်ားကို ေလ့လာရန္

ရွာေဖြေလ ေတြ႔ရွိေလ

စာေပျမတ္ႏိုးသူမ်ား

free counters
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...