Thursday, May 24, 2012

ခုႏွစ္သံခ်ီ (၁)


by Maung Maung Than on Thursday, May 24, 2012 at 7:42pm 

(၁)

``ေတာင္ေတာင္ျမင့္ ေတာင္ျမင့္ ဂႏၶမာ၊ ၾကာတိုင္းေမႊး၊ ေရႊျပည္ေတာ္ ေမွ်ာ္တိုင္းေ၀း၊ ေရကန္သာ ၾကာတိုင္းေအး၊ ေရႊျပည္ေတာ္ ေမွ်ာ္တိုင္းေ၀း´´

သျဖန္ကို အဆံုးသတ္ၿပီး မသန္းသန္းေအးကို ၾကည့္ေနမိသည္၊ ထံုးစံအတိုင္း သူေက်ာင္းလာတက္ခ်ိန္ ဆိုင္းခန္းထဲ၀င္လာပါက က်ေနာ္တို ့ႏွစ္ေယာက္ ေအာင္ေျမသာစံကို တီးက်ဆိုက်ပါသည္၊ ဒသနိက ေက်ာင္းသား ကိုသိန္းေဇာ္တစ္ေယာက္ ေဘးမွာ အျမဲထိုင္၍ ဇိမ္ယူေလ့ရွိသည္၊ မသန္းသန္းေအးအတြက္ကေတာ့ သူ ့အိမ္မွာ တီးေပးမဲ့လူ တစ္ပံုတစ္ေခါင္းေပမဲ့ က်ေနာ့္အတြက္ေတာ့ အဲဒီအခ်ိန္ အဆိုသင္တန္းက ဒီအဆင့္ကို မေရာက္ၾကေသး၊ သူလာမွပဲ ေအာင္ေျမသာစံကုိ အဆိုနဲ ့တီးရ၏။
စည္းနဲ ့လက္ခတ္ကို သိမ္းၿပီး အတန္းတက္ေတာ့မည္ဟန္ျပင္ေနသူအား၊

`ခဏေလာက္ မသန္းသန္းေအး က်ေနာ္ေျပာစရာရွိလို ့ပါ၊´


မေျပာစဖူး အပိုစကားေျပာမိလိုက္သမို ့ သူ ့မ်က္လံုးမ်ားတြင္ တမ်ဳိးျမင္သြားဟန္။

`ဘာမ်ားလဲ ကိုေမာင္ကို´

`က်ေနာ္တို ့ က်ေနာ္တို ့´

က်ေနာ္မဟုတ္ပဲ က်ေနာ္တို ့ဆိုလိုက္၍ မ်က္လံုးမ်ား တည္ၿငိမ္သြားျပန္၏၊ ေဘးမွ ကိုသိန္းေဇာ္ကပင္ နားစြင့္လာေနေခ်ၿပီ။

`က်ေနာ္တို ့ဆိုင္းသင္ခ်င္လို ့ပါ၊´

`ကိုေမာင္ကိုတို ့အခု တီးေနၾကတာပဲမဟုတ္လား၊ ဘယ္လို ဘယ္မွာ သင္ခ်င္လို ့လဲ´

`တီးေနတာပါပဲ ဟုတ္ပါတယ္၊ ဒါေပမဲ့ သိတဲ့အတိုင္းပဲ ဧည့္ခံတီးေတာ့မယ္ဆိုရင္ သမတ၇ံုတီးလံုးတီးလိုက္ ပပ၀င္းရံုတီးလံုးတီးလိုက္၊ ကေရာင္းရိုက္ရင္လဲ ျမမန္းဂီရိက မတက္ေတာ့ဘူး၊ အဲဒါညက က်ေနာ္တို ့တိုင္ပင္ထားတယ္ ဆရာ့ဆီမွာ ဆိုင္းသင္ျခင္လို ့အဲဒါ မသန္းသန္းေအးကို ေျပာဘို ့က်ေနာ့္ တာ၀န္ခ်ထားတာေလ´

ဆရာ၊ ဟုတ္ပါသည္ ဆရာဦးစိန္လွေမာင္၊ ယဥ္ေက်းမႈ ဆိုင္း အၾကံေပး၊ အဘစိန္ေဗဒါၾကီး၏ သားတပည့္၊ မသန္းသန္းေအးက ဆရာ့ သမီးအၾကီးဆံုး၊ က်ေနာ္တို ့ဆိုင္းပညာသင္ဘို ့ေရြးထားေသာ ဆရာ၊

`ဟုတ္ၿပီေလ အေဖ့ကို ေမးၾကည့္ေပးမယ္၊´

ေနာက္တစ္ေန ့ညေနဘက္ သူသင္တန္းကအျပန္မွာ က်ေနာ္ ပတၱလ်ားခန္း သင္တန္းသားမ်ား သီခ်င္းတက္ေပးေနတံုး ၀င္ေျပာသြားသည္၊ အေဖက သင္ေပးမယ္တဲ့၊ စေနေန ့ေတြ လာႏိုင္မယ္ တခ်ိန္ကို ၂၅ိ၊ (ေၾကးအိုးတစ္ပြဲ ၃ိ ေခတ္ကဆိုေတာ့ အခုေခတ္ေငြနဲ ့ ၆၀၀၀ ေလာက္က်ပါသည္)။


(၂)

စသင္တဲ့ေန ့က စစျခင္းက်ေနာ္ မရွိတာ မွတ္မိေနသည္။

စေနေန ့ အဲသည့္ သစ္ေတာေက်ာင္းသား စတုတၱႏွစ္တြင္ စက္မႈတကၠသိုလ္သို ့ ေမာ္ေတာ္ယဥ္ပညာ သြားသင္ရသည္၊ မွတ္မွတ္ရရ နားလည္လိုက္မိသည္မွာ မႈးၾကီးတင္ေမာင္ (ျမတ္ထန္) ေမာ္ေတာ္ကားအေၾကာင္း သင္စဥ္က ေျပာသည့္ ဖြတ္ကင္းပလပ္ေခၚ Plug အလုပ္လုပ္ပံုေတာ့ အေသအခ်ာ နားလည္လိုက္သည္။

ဂ်ပ္ဆင္နား ေရာက္ခါနီးထဲက ပတ္မသံ တထီထီ ၾကားေနရသည္၊ ေၾကးသံကလည္း တလြင္လြင္၊ ေမာင္းကေတာ့ က်ေနာ္ေရာက္မွ ၀င္ရမည္၊

ဆိုင္းခန္းအ၀တြင္ ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူမ်ား အျပည့္၊ ထံုးစံအတိုင္း၊ အရင္ကေတာ့ အကသင္တန္းမို ့ ၾကည့္သူမ်ားပါသည္၊ ဒိေန ့ ဆိုင္းသင္တန္း၊

က်ေနာ္ အ၀တြင္ လူေတြတိုးေနတံုးပင္ ဆိုင္းစတီးၿပီ၊

ဆိုင္း၀ိုင္းမွ ဒံုးလံုး ဒဲလံုးအသံေတြသာထြက္လာသည္၊ ပတ္မၾကီး အသံက အာရ္စီ ဆိုင္းခမ္းမေလးအတြင္း ဟိန္းထြက္ေနသည္၊
အဲဒီအခ်ိန္က ႏွဲမရွိေသး၊ ယခု ဆံုးသြားၿပီးျဖစ္ေသာ ရူပေဗဒမွ ဆရာေသာင္းႏွင့္ ယခု မေကြးျမိဳ ့ ေထြအုပ္ ၾကီးျဖစ္ေနသည္ၾကားရေသာ ဥပေဒေက်ာင္းသား ခင္ေမာင္ျမင့္တို ့၏ ပေလြသံ၊ ေနာက္ ေအာင္ၾကည္ျမင့္ သခ်ၤာ၏ ေၾကးေနာင္သံ၊

အထုူးျခားဆံုးက၊ အထူးျခားဆံုးက

ဆရာ့အသံ၊ လက္တီးတီးရမည့္ တီးလံုးကို ပါးစပ္မွ က်ယ္ေလာင္စြာ မည္ဟီးေနေသာ ဆိုင္းသံကို ေဖါက္ထြက္၍

`မီးေရးဒိုဆို ဒိုေရဒိုေရ မီးေရးဒိုဆိုဒို၊ မီးေရမီးေရ မီလားဆို၊ မီးေရမီးေရ လာေရးဒို´

ေနာက္ ဗိန္းေမာင္း

`(ဆိုလာဒို၊ မီးေရးဒို၊ ဆိုလာဒို၊ မီးေရးဒို၊ ဆိုလားဆိုမီ ဆိုမီးေရဒို၊ ဆိုလားဆိုမီ ဆိုမီးေရဒို)၂´

က်ေနာ္ေမာင္းေခ်ာင္ကို ေရာက္ေနပါၿပီ၊ ျမန္မာသံစဥ္လဲ ျဖစ္ ေနာက္ က်ေနာ္ အပိုင္ႏိုင္ဆံုး ဒိုေရမီဖါ သေကၤတမ်ားျဖင့္ ဆရာက ေအာ္ေပးေနသည္မို ့ လံုး၀ အခက္အခဲမရွိေတာ့၊ ေနာက္မွ အသာလုိက္ၿပီး တီးယံုပါပဲ။

`ရၿပီ၊ ရပ္´

ဗိန္းေမာင္းသံရပ္သြားသည္။

ဆရာက ဆိုင္း၀ိုင္းသို ့သြားၿပီ၊ ေဌး၀င္း (ဘူမိေဗဒ)ကို အေခၚဒိုးျပေနသည္၊ တူးေဗ်ာင္းေဗ်ာင္း တူးေဗ်ာင္းေဗ်ာင္း တူးေဗ်ာင္းေဗ်ာင္း ေဗ (ထိ)၊ ထိက ပတ္မသံပါ၊

က်ေနာ္တို ့ဆီေရာက္လာသည္၊ ကဲ လက္တီးေတြ လိုက္တီးစမ္း၊ ပတၱလ်ားႏွင့္ သူခ်ေပးသည္။

အသည္းထဲစြဲသြားခဲ့သည့္ စာသားမ်ား၊ ေနာင္ ပြဲဆိုင္းတီးတိုင္း ရင္ထဲကေန ေအာ္မိသည့္စာသားမ်ား၊ ယခု ေရးေနရင္း ယခင္ တကၠသိုလ္ အသိုင္းအ၀ိုင္း အဆင့္အတန္းကို လြမ္းဆြတ္ မ်က္ရည္က်ေစသည့္ စာသားမ်ား။

`ေရႊဘုန္းေတာ္ တိုးပါလို ့၊ ေရႊမိုးေတြရြာ၊ ႏိုင္ငံေတာ္ ျပည္အေရးက သာလွတယ္ေလး´

သံမွန္ ပုလဲကီးမွာ တီးေနပါသည္၊
ေနာက္အပုဒ္၊

`ေရႊဘုန္းေတာ္ေရာင္ ေနလို ေတာက္ပါလို ့ ေရႊစက္ေအာက္မွာတဲ့ တူညီညီ၊ မိုးသံ ေလသံႏွင့္ နတ္ေရကန္ သာေမာ၊ ၀ေျပာငဲ့စီ၊ (မင္းေပါင္းခပါတဲ့ ေနေတာ္ျပည္ ေနေတာ္ျပည္) ၂။ ေရသီတာ ၾကာအင္း ေမႊးပါဘိျခင္း´

ေနာက္အပုဒ္၊ ေလးခ်ဳိး သျဖန္သေဘာမ်ဳိးျဖင့္ ျမင္ေန ေတြ ့ေနရတဲ့ စာသားမ်ား၊ ယခု သံစဥ္ႏွင့္ ေကာင္းလွျခည့္၊

`ေတာင္ထိပ္ေပၚမွာ ႏြယ္ခ်ဴိေနွာပါလို ့၊ ဥၾသတြန္တဲ့ လရာသီ၊ ကဆုန္နယုန္ ၀ါဆိုပန္း လန္းျပန္ခဲ့ၿပီ၊ (တေပါင္းလရယ္တဲ့ ပြဲေတာ္မွီ ပြဲေတာ္မွီ)၂၊ သရဖီနဲ ့ ကံေကာ္ပန္း၊ ျမတ္စြယ္ေတာ္ ယဥ္မဆံုးတယ္ သံုးေတာ္ရပန္း´

`(ေဘာ္ျဖဴေဘာ္ျဖဴ ျမင္းပ်ံနဲ ့လူ၊ ေဘာ္ျဖဴခြာခင္း ေျပးပါဘိခ်င္း)၃။´

က်ေနာ္၊ ေအာင္ၾကည္ျမင့္ႏွင့္ ပုေလြ ႏွစ္ေယာက္ ၊ ဤသီခ်င္း ေလးပုဒ္ဆိုပါေတာ့ အျမန္ရေအာင္က်င့္ေနခိုက္ ဆရာက ပတ္၀ိုင္းႏွင့္ ပတ္မေခ်ာင္ဆီသို ့ထြက္သြားသည္၊ ပတ္မေခ်ာင္ကို သူအင္မတန္ခ်စ္တဲ့ လူရႊင္ေတာ္ဘ၀ကို စြန္ ့လႊတ္ၿပီး ဆိုင္းထဲ ဆင္းလာရသည့္ ကိုသန္းထြဋ္ကိုင္ေနသည္။ ဘာေတြလုပ္ေနၾကသည္ သတိမထားမိ၊ ကိုယ့္သီခ်င္းမ်ား မမွားေအာင္ လုပ္ေနရသျဖင့္ပါ။

`ရၿပီ၊ အားလံုး၊ စမယ္´

ဆရာ့အသံေပၚလာသည္။ ဆိုင္းခန္း(အကခန္းအျပင္ဘက္တြင္ နားေထာင္ ၾကည့္ေနၾကေသာ ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူ ပရိသတ္က မနဲလွပါ။

`ေမာင္ေဌး၀င္း´

`ပတတ္၊ ဂ်ိ´ ဆိုသည့္၀ိုင္းမွ ပတတ္ဟုေခၚသံႏွင့္ ပတ္မမွ ဂ်ိဟု ဆို ့လိုက္သံ ထြက္ေပၚလာသည္။

`မင္းတို ့မွတ္ထား၊ ဒါ ပထမဆံုး သင္ခန္းစာပဲ၊ ေနာက္ကို စမယ္လို ့တေယာက္ကိုတေယာက္ လိုက္ေမးေနစရာ မလိုဘူး၊ ၀ိုင္းဆရာက ပတတ္ဆိုတာနဲ ့ပတ္မက ဂ်ိလို ့ခံေပးမယ္၊ က်န္တဲ့လူေတြ အားလံုး၊ အသင့္ျဖစ္ေအာင္ ခ်က္ျခင္းလုပ္ၾကေပေတာ့´

`ကဲ၊ တီးေပးေတာ့´

ဆရာ့ `မီးေရးဒိုဆို ဒိုေရဒိုေရ မီးေရးဒိုဆိုဒို၊ မီးေရမီးေရ မီလားဆို၊ မီးေရမီးေရ လာေရးဒို´

နွင့္အတူ က်ေနာ္တို ့ခုႏွစ္သံခ်ီ ပထမပုဒ္ကို စုေပါင္း၍ စတီးၾကပါၿပီ။

`ေရႊဘုန္းေတာ္ တိုးပါလို ့၊ ေရႊမိုးေတြရြာ၊ ႏိုင္ငံေတာ္ ျပည္အေရးက သာလွတယ္ေလး´

ပတ္၀ိုင္းမွ သီခ်င္း သံစဥ္ကို လိုက္မတီးပါ၊ သူ ့ဆီမွ တူးေပ်ာင္းေပ်ာင္း တူးေပ်ာင္းေပ်ာင္း တူးေပ်ာင္းေပ်ာင္း ဆိုေသာ အသံသာ မွန္မွန္ထြက္ေပၚလာပါသည္။ ဆရာက ၿပီးေတာ့ရွင္းျပသည္၊ က်ေနာ္တို ့ယခုအပုဒ္မ်ားတြင္ ပတ္မမွာ ေပးေနေသာ ပတ္မခ်က္က ေမ်ာက္မင္းအူသံတြင္ သံုးေသာ အမဂၤလာ ပတ္မခ်က္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ သို ့ရာတြင္ ေမ်ာက္မင္းအူသံတီးလွ်င္ ပတ္၀ိုင္းမွ အခု တီးေပးေနေသာ တူးေပ်ာင္းေပ်ာင္း တူးေပ်ာင္းေပ်ာင္း တူးေပ်ာင္းေပ်ာင္း ဆိုတာမပါေၾကာင္း၊ ဒါေၾကာင့္ ယခု ပတ္၀ိုင္းမွ ေခၚေပးေနေသာ အသံပါမွ မဂၤလာ ျဖစ္၍ ၀ိုင္းဆရာမွ အပ်င္းၾကီးလို ့ေခၚမေပးလွ်င္ အမဂၤလာ ျဖစ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ။

`ေရႊဘုန္းေတာ္ေရာင္ ေနလို ေတာက္ပါလို ့ ေရႊစက္ေအာက္မွာတဲ့ တူညီညီ၊ မိုးသံ ေလသံႏွင့္ နတ္ေရကန္ သာေမာ၊ ၀ေျပာငဲ့စီ၊ (မင္းေပါင္းခပါတဲ့ ေနေတာ္ျပည္ ေနေတာ္ျပည္) ၂။ ေရသီတာ ၾကာအင္း ေမႊးပါဘိျခင္း´

ဆရာ စိတ္လြတ္ကိုယ္လြတ္ လိုက္ဆိုေနပါသည္။ ဆရာ ့အသံကေကာင္းလွပါေပ့ ဆရာ့မ်က္ႏွာ အင္မတန္ကိုယ္လုပ္ခ်င္ေနေသာ အလုပ္ကို စိတ္ၾကိဳက္လုပ္ရ၍ ေပ်ာ္ရႊင္ေနေသာ မ်က္ႏွာ၊

ေရႊဘုန္းေတာ္ေရာင္ ႏွစ္ေခါက္ၿပီးသြား၍ က်ေနာ္တို ့လက္တီးမ်ား ေတာင္ထိပ္ေပၚမွာကို ကူးပို ့ခ်ုိးခ်လိုက္ၾကသည္။

`ေတာင္ထိပ္ေပၚမွာ ႏြယ္ခ်ဴိေနွာပါလို ့၊ ဥၾသတြန္တဲ့ လရာသီ၊ ကဆုန္နယုန္ ၀ါဆိုပန္း လန္းျပန္ခဲ့ၿပီ၊ (တေပါင္းလရယ္တဲ့ ပြဲေတာ္မွီ ပြဲေတာ္မွီ)၂၊ သရဖီနဲ ့ ကံေကာ္ပန္း၊ ျမတ္စြယ္ေတာ္ ယဥ္မဆံုးတယ္ သံုးေတာ္ရပန္း´

အလို၊ ၀ိုင္းႏွင့္ ပတ္မက အခ်ဳိးေျပာင္းသြားပါကလား၊ သံမွန္သံစဥ္ထဲတြင္ စိတ္ေနေအာင္ တီးေနၾကေသာ က်ေနာ္တို ့သီခ်င္းသံၾကားထဲတြင္ သူတို ့ႏွစ္ေယာက္ ေဆာ့ေနၾကပါၿပီ၊ တူးေပ်ာင္းေပ်ာင္း တူးေပ်ာင္းေပ်ာင္း တူးေပ်ာင္းေပ်ာင္း ေဗထိဟူေသာ Repetitive ဒိုးခ်က္မွ ခြဲထြက္လာခါ၊

၀ိုင္း။    ေဗတိုးပတ္
ပတ္မ။  ေဗထီပတ္

ေဗတိုးပတ္
ေဗထီပတ္

ေဗတိုးပတ္ေဗ
ေဗထီးပတ္ေဗ

ေဗတိုးပတ္ေဗ
ေဗထီးပတ္ေဗ

ေဗတိုးပတ္ေဗ၊ တိုးပတ္ေဗ
ေဗထီးပတ္ေဗထီးပတ္ေဗ

ေဗတိုးပတ္ေဗ၊ တိုးပတ္ေဗ
ေဗထီးပတ္ေဗထီးပတ္ေဗ

ေပ်ာင္းေပ်ာင္း ေပ်ာင္းေပ်ာင္း
ၿဗီးၿဗီးၿဗီးၿဗီး

ေပ်ာင္းေပ်ာင္း ေပ်ာင္းေပ်ာင္း
ၿဗီးၿဗီးၿဗီးၿဗီး

ေပ်ာင္းေပ်ာင္း
ထီဗထီးေဗထိ

ေပ်ာင္းေပ်ာင္း
ထီဗထီးေဗထိ

အဲဒီမွာ က်ေနာ္တို ့ဘက္က ေတာင္ထိပ္ေပၚမွာ ပထမပုဒ္ၿပီးသြားလို ့ သူတို ့ကလံဲ တပ္ေဗတုိေဗတိုေဗတို ေဗတုိေဗတိုေဗတိုတပ္ ထီထီထင္းေပါင္ေဂ်ထိဆိုၿပီး အရင္ တူးေျပာင္းေျပာင္းကို ျပန္ေရာက္သြားေလရဲ ့၊

ျမတ္စြယ္ေတာ္ယဥ္မဆံုးတယ္ သံုးေတာ္ရပန္း ၿပီးသြားတာနဲ ့

`(ေဘာ္ျဖဴေဘာ္ျဖဴ ျမင္းပ်ံနဲ ့လူ၊ ေဘာ္ျဖဴခြာခင္း ေျပးပါဘိခ်င္း)၃။´

အိုဗ်ာ၊ ေနာက္ surprise တစ္ခု၊ ကိုသန္းထြဋ္ရဲ ့ ပတ္မခ်က္ဟာ ကဆုန္ေပါက္ေနတဲ့ ျမင္းရဲ ့ခြာသံ၊
ဗ်ီးဗထိဗ်ိ၊ ဗ်ီးဗထိဗ်ိ၊ ဗ်ီးဗထိဗ်ိ၊ ဗ်ီးဗထိဗ်ိ၊

ဆိုင္းခန္းဟာ ပတ္မသံ ရကြင္းသံေတြနဲ့ ျမိဳင္လွခ်ည့္၊ အျပင္ဘက္မွာ အၾကီးအက်ယ္ ကေနၿပီထင္ၿပီး အေျပးအလႊားေရာက္လာတဲ့ ေက်ာင္းသားေတြကို ျမင္ေနရတယ္၊ က်ေနာ္တို ့ေသြးေတြ ဆူလာတယ္၊ ၾကက္သီးေမႊးညင္းထလို ့၊

`မီးေရးဒိုဆို ဒိုေရဒိုေရ မီးေရးဒိုဆိုဒို၊ မီးေရမီးေရ မီလားဆို၊ မီးေရမီးေရ လာေရးဒို´

ဗိန္းေမာင္းျပန္၀င္လာၿပီ၊ အခုေတာ့ၿဒန့္ဆိုတဲ့ ေနာက္မွာ၊

ေရး၊လာ၊ တီ၊ ေရးလားတီဆို ဆိုၿပီး ေတတ်ာသတ္ေနတယ္၊ ေျဗာင္းကနဲ

လားဆိုဖါေရ ဒိုလာဒိုေရဖါ ဆိုတဲ့ ဦးဘသန္း ပြဲၾကိဳက္ခင္ အစမွာ ၀င္ထားတဲ့ တီးလုံးေလး၀င္လာတယ္၊

ဆရာက လိုက္ဆိုျပတယ္၊

လာျပန္ၿပီတဲ့ ဆိုသေလတဲ့

ေနာင္ ဖါဆိုလာဖါဆိုလာ လာဒိုဖာဆိုလာဆိုတဲ့ အေခၚေလးကို ဆရာက

`တကၠသိုလ္၊ တကၠသိုလ္၊ တကၠသိုလ္´တဲ့၊ အို စိတ္ေတြထဲ ၾကည္ႏူးလိုက္တာ၊ အခုျပန္ေရးေနတဲ့အခ်ိန္ေတာ့ မ်က္ရည္စို ့စရာေပါ့၊ တကယ့္ သမားစဥ္အဆိုက ေရႊျမို ့ေတာ္ပါ၊ ဆရာက က်ေနာ္တို ့ရဲ ့တကၠသိုလ္လို ့ေျပာင္းဆိုေပးလိုက္တာ ဒိေန ့အထိ မ်က္ေရက်စရာ ဂုဏ္ၿပဳမႈပါပဲ

`တကၠသိုလ္ဆိုင္း´ ဆိုၿပီး ခုနွစ္ေပါက္မွာ ေတတ်ာသတ္ပလိုက္ပါတယ္။

ကိုသန္းထြဋ္က ထီထီနဲ ့ပတ္မကို အသံေပးေနေသးတယ္ ေနာက္ဂ်ိဆိုၿပီး ပိတ္လိုက္မွာ ဆိုင္းခန္းတခန္းလံုးျငိမ္ၾကသြားတယ္၊

စုမတီးခင္ တဖြဲ ့စီ သီခ်င္းတက္ေနၾကတယ္၊ ဘာေတြ လုပ္ေနၾကမွန္း မသိ၊ ဘယ္လို ေပါင္းစပ္မယ္ မသိ၊ တီးလဲတီးေရာ တီးေနတဲ့လူေတြေတာင္ မထင္ထားတဲ့ စုေပါင္းမႈ၊

ျမန္မာ့ဆိုင္းပညာ၊

နားေထာင္ၾကည့္ေနတဲ့လူေတြတင္မက တီးထုတ္ ဖန္တီးလိုက္တဲ့လူေတြကိုယ္တိုင္ကို ကိုယ့္ဘာသာ အံ့အားသင့္ၿပီး ျငိမ္ေနမိၾကတယ္။

`ေအး အဲဒါ ဆိုင္းပညာပဲ၊ ေနာက္ စံနစ္မက်ထိန္းသိမ္းထားတာမဟုတ္ဘူး၊ ဆရာ့ဆီမွာ အဘစိန္ေဗဒါဆီကေန အေမြရလိုက္တဲ့ နန္းတြင္းပုရပိုက္ျဖဴေတြရွိတယ္၊ ဘယ္သီခ်င္းဘယ္အပုဒ္မွာ ဘယ္စည္းနဲ့တီးရမယ္၊ ပတ္မခ်က္က ဘယ္လိုေပးရမယ္၊ အသံက ဘယ္ကီး စသည္၊ စနစ္တက် ထိန္းသိမ္းခဲ့ၾကတဲ့ ပညာေတြပဲ၊ ဒါေတြနဲ ့လြဲဖယ္ တီးမႈတ္လို ့ကေတာ့၊ အတီးသမားဆိုရင္ လက္ျဖတ္၊ အဆိုသမားဆိုရင္ လွ်ာျဖတ္ပဲ´

`အေဖေမာေနၿပီ၊ ထိုင္လိုက္အံုး´ အခုမွပဲ သူ ့ကို သတိျပဳမိလိုက္သည္။

`ဆရာ ဒီေန ့အတြက္ ဥာဏ္ပူေဇာ္ခပါ ခင္ဗ်ား´

အပန္းေျဖရိပ္သာ စာေရးၾကီး အကိုေစာက ဥာဏ္ပူေဇာ္ခေငြကို စာအိပ္ေလးျဖင့္ လက္ကမ္းေပးသည္။

ဆရာက က်ေနာ္တစ္ခါမွ မျမင္ဘူးေသာ၊ ေနာင္က်ေနာ္လဲ အတုခိုးေလ့ရွိေသာ ကိစၥေလးတစ္ခုကို လုပ္ျပပါသည္။

က်ေနာ္တို ့ဆိုင္းခန္း၏ ေျမာက္အရပ္ဘက္တြင္ရွိသည့္ မႏၱေလးျမိဳ ့ဘက္သို ့မတ္ရပ္ မ်က္ႏွာမူၿပီး လက္အုပ္ခ်ီလို ့

`ဆရာသမားမ်ား သင္ၾကားေပးေသာ အတတ္ပညာျဖင့္ ယခုကဲသို ့ လုပ္ကိုင္ စားေသာက္ႏိုင္ပါသျဖင့္၊ ဆရာသမားတို ့၏ အက်ဳိးေက်းဇူးကို ေအာင့္ေမ့ သတိရ ပူေဇာ္အပ္ပါသည္´တဲ့ ခင္ဗ်ား။

0 comments:

Post a Comment

စာမေရးျဖစ္ေတာ့တာေၾကာင့္ က်ေနာ္ႀကိဳက္ၿပီး ဖတ္ေစခ်င္တဲ့ စာေလးေတြကို တင္ထားပါတယ္ဗ်ာ

Followers

Total Pageviews

အမွာပါးစရာမ်ားရွိေနရင္

Pop up my Cbox

Blog Archive

အက္ဒမင္

အျခားက႑မ်ားကို ေလ့လာရန္

ရွာေဖြေလ ေတြ႔ရွိေလ

စာေပျမတ္ႏိုးသူမ်ား

free counters
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...