ကိုယ့္ထူး ကိုယ္ခၽြန္ :ပါရဂူ (၁)
by Zay Ya on Monday, May 7, 2012 at 11:58pm
ဃူမကၠရ သ်ွတၱရ
အခန္း (၄)
ေျခသလံုး အိမ္တိုင္ ခရီးလွည့္လည္ သြားလာျခင္း၏ အညြန္႔ အေညွာင့္သည္ တစ္စံုတစ္ခုေသာ တိုင္းျပည္ ႏိုင္ငံ၌ လည္းေကာင္း၊ တစ္စံုတစ္ခုေသာ လူမ်ိဳး၌ လည္းေကာင္း၊ တစ္စံုတစ္ခုေသာ လူတန္းစား၌ လည္းေကာင္း သတ္မွတ္ ပိုင္းျခား ထားျခင္း မရွိေပ။ သူေဌး သူၾကြယ္မ်ိဳး ၌ လည္း ခရီးလွည့္လည္ သြားလာသူ ေပါက္ဖြား ျဖစ္ေပၚ လာႏိုင္သည္။ သို႔ရာတြင္ ထိုတိုင္းျပည္ ႏိုင္ငံ က လူမ်ိဳးတို႔၏ ဘဝ ေနထိုင္မႈ သည္ အရွည္ေမ်ွာ္ျပီး ၾကည့္တတ္မွ သာလ်ွင္ ထိုတိုင္းျပည္ ႏိုင္ငံ ရွိ သူေဌး သူၾကြယ္မ်ိဳး ၌ ခရီးလွည့္လည္ သြားလာသူ မ်ား ေပၚေပါက္ လာႏိုင္သည္။ တိုးတက္မႈ မရွိေသာ အရွည္ေမ်ွာ္ မၾကည့္တတ္ေသာ လူမ်ိဳး၌ ပစၥည္း ဥစၥာ ခ်မ္းသာၾကြယ္ဝ ျခင္း၏ အဓိပၸာယ္မွာ ထိုလူမ်ိဳးမ်ား အဘက္ဘက္ က က်ဆံုးမႈ သို႔ ေရွးရွဳ ေနျခင္းသာ ျဖစ္သည္။
သို႔ေသာ္လည္း ကၽြႏု္ပ္ေရးသားခဲ့သည့္ အတိုင္းပင္ ခရီးလွည့္လည္ သြားလာျခင္း၏ အညြန္႔အေညွာင့္သည္ မည္သည့္ ေနရာ၌ မဆို ျဖစ္ေပၚေပါက္ ဖြားလာႏိုင္သည္။ သို႔ရာတြင္ ခ်မ္းသာႂကြယ္ဝေသာ အမ်ိဳး၌ ေမြးဖြားလာသူ ျဖစ္ျဖစ္၊ ဆင္းရဲ ႏြမ္းပါးေသာ အမ်ိဳး ၌ ေမြးဖြား လာသူ ျဖစ္ျဖစ္ သို႔မဟုတ္ ကၽြႏ္ုပ္ ကဲ့သို႔ ခ်မ္းသာလည္း မခ်မ္းသာေသာ၊ ဆင္းရဲလည္း မဆင္းရဲေသာ အမ်ိဳး ၌ ေမြးဖြား လာသူ ျဖစ္ျဖစ္ သို႔မဟုတ္ ကၽြႏု္ပ္ကဲ့သို႔ ခ်မ္းသာလည္း မခ်မ္းသာေသာ၊ ဆင္းရဲလည္း မဆင္းရဲ ေသာ အမ်ိဳး၌ ေမြးဖြား လာသူ ျဖစ္ျဖစ္ ခရီး လွည့္လည္ သြားလာသူ ၌ တျခား အရည္အခ်င္းမ်ား အျပင္ မိမိကိုယ္ မိမိ အားကိုးျခင္း အတိုင္းအတာ သည္ ပိုျပီး ရွိသင့္သည္။
ေရႊခြက္ ေငြခြက္ႏွင့္ အတူ ေမြးဖြားလာေသာ သူသည္ ေရႊေငြကို အားကိုး လ်က္ ခရီးလွည့္လည္ သြားလာျခင္း၊ က်င့္စဥ္ကို က်င့္ၾကံ အားထုတ္ လို သည္ ဆိုပါလ်ွင္ ခရီးလွည့္လည္ သြားလာျခင္း ႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ စာေမးပြဲ၌ စာေမးပြဲ က်လိမ့္မည္။ အမွန္က စီးပြား ဥစၥာႏွင့္ ေၾကးေငြ ဓနသည္ ခရီးလွည့္လည္ သြားလာသူ၏ လမ္းမ၌ အေႏွာင့္အယွက္ အဟန္႔အတား ျဖစ္လာႏိုင္သည္။ စီးပြား ဥစၥာႏွင့္ ေၾကးေငြ ဓန သည္ လူ၏ လႈပ္ရွားမႈ မွန္သမ်ွကို ေအာင္ျမင္ ထေျမာက္ ေစႏိုင္သည္ ဟူ၍ ထင္မွတ္ ယူဆ ၾကသည္။ ယင္း အယူအဆ သည္ လံုးဝ မွားယြင္းေသာ အယူအဆ ျဖစ္သည္။ ဥစၥာ ပစၥည္း ၊ ေၾကးေငြ ဓနျဖင့္ မီးရထားႏွင့္ လည္း ခရီးသြားႏိုင္သည္။ သေဘာၤႏွင့္ လည္း ခရီးသြားႏိုင္သည္။ ေလယာဥ္ႏွင့္ လည္း သြားႏိုင္သည္။ ၾကီးက်ယ္ ခမ္းနား ေသာ ဟိုတယ္မ်ား ႏွင့္ အိမ္ၾကီး ရခိုင္မ်ားသို႔ အထိ ေရာက္ေအာင္ သြားႏိုင္သည္။ အကယ္၍ ခရီးလွည့္လည္ သြားလာသူမ်ားသည္ စိတ္ဓာတ္ ခိုင္မာမႈ မရွိပါက ယင္း ယာဥ္ မ်ားႏွင့္ ေနရာ ဌာန မ်ားသည္ သူ၏ စိတၱဗလ ကို ဆုတ္ယုတ္ နိမ့္က် သြားေအာင္ ျပဳလုပ္ ႏိုင္ၾကသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ အကယ္၍ ပစၥည္းဥစၥာ ခ်မ္းသာ ႂကြယ္ဝ ေသာ လုလင္ တစ္ေယာက္ေယာက္သည္ ခရီးလွည့္လည္ သြားလာျခင္း က်င့္စဥ္ကို က်င့္ၾကံ အားထုတ္လိုသည္ ဆိုပါက ဥစၥာပစၥည္း ေႂကြးေငြ ဓန ႏွင့္ အဆက္ အသြယ္ ျဖတ္ေတာက္ ပစ္ သင့္သည္။ ေတာင္းရမ္းျပီး စားေသာက္ ရသည့္ အေျခအေန မ်ိဳးသို႔ ေရာက္ မလာေစ ရန္ အတြက္ သာလ်ွင္၊ ၾကီးမား ထည္ဝါေသာ ဟိုတယ္ၾကီး မ်ားႏွင့္ တည္းခိုခန္းမ်ား၌ တည္းခို ေနထိုင္ျခင္း ျပဳ၍ မရေအာင္ သာလ်ွင္ အိတ္ ထဲ ပိုက္ဆဲ ထည့္ျပီး လွည့္လည္ သြားလာသင့္သည္။ လူတန္းစား အသီးသီးက ခရီးလွည့္လည္ သြားလာသူ မ်ားသည္ ရိုးရိုး အဆင့္တစ္ဆင့္ ၌သာလ်ွင္ ရွိေနသင့္သည္။
ခရီး လွည့္လည္ သြားလာျခင္း က်င့္စဥ္သည္ မည္သည့္ အမ်ိဳးဇာတ္ကိုမွ လည္း အေလးမထားေပ။ ဘာသာတရား သို႔မဟုတ္ အေသြး အေရာင္ ေပၚတြင္ အေျခခံေသာ မည္သည့္ လူတန္းစား ကိုမွလည္း အေလးအနက္ မထားေပ။ ခရီးလွည့္လည္ သြားလာသူ အတြက္ အလိုအပ္ ဆံုး အရာမွာ ခရီးလွည့္လည္ သြားလာသူ တစ္ေယာက္သည္ အျခား ခရီးလွည့္လည္ သြားလာသူ တစ္ေယာက္ ကို ေတြ႕ရ လ်ွင္ ေသြးခ်င္း သားခ်င္း စိတ္သေဘာထားျခင္း ပင္ ျဖစ္သည္။
ယင္းသေဘာထား သည္ ခရီးလွည့္လည္ သြားလာျခင္း က်င့္စဥ္ ထြန္းကား ျပန္႔ပြားေရး အတြက္ အျမင့္မားဆံုးေသာ မွတ္ေက်ာက္ ျဖစ္ သည္။ အဆင့္ျမင့္ ခရီးလွည့္လည္ သြားလာသူ အခ်င္းခ်င္း ညီအကို သားခ်င္းစိတ္ ေပၚလာေပလိမ့္မည္။ ခရီး လွည့္လည္ သြားလာသူ တို႔၏ အတြင္း သႏၱာန္ ၌ 'ငါ့ဟာ၊ သူ႕ဟာ' ဟူေသာ အစြဲ အနည္းႏွင့္ အမ်ား ေပ်ာက္ကြယ္ သြားလိမ့္မည္။ တရုတ္ခရီးသည္ ဖာဟီယန္ ႏွင့္ ရႊင္က်န္ တို႔၏ ခရီးမ်ားကို ေလ့လာၾကည့္လ်ွင္ ဖာဟီယန္ႏွင့္ ရႊင္က်န္ တို႔သည္ လမ္းခရီး ၌ ေတြ႕ဆံုေသာ ခရီးသည္ မ်ား အေပၚ ၌ မည္မ်ွ ခ်စ္ခင္ ၾကင္နာမႈ ရွိသည္ ဆိုသည္ကို ေတြ႕ျမင္ သိရွိ ရလိမ့္မည္။ တရုတ္ခရီးသည္ ႏွစ္ဦးတို႔သည္ သမိုင္း စာမ်က္ႏွာ မ်ားထဲ တြင္ ေမ့ေဖ်ာက္ ထားသည့္ သက္စြန္႔ ၾကိဳးပမ္း ခရီးလွည့္လည္ သြားလာျခင္း က်င့္စဥ္ကို က်င့္ၾကံ အားထုတ္ေသာ ခရီးသည္ မ်ားအား မည္မ်ွ ေလးစားသမႈ ျပဳခဲ့ၾကသနည္း။ မည္မ်ွ စိတ္ေကာင္း ေစတနာ ေကာင္း ထားခဲ့ၾကသနည္း။
ခရီးလွည့္လည္ သြားလာျခင္းသည္ ရသတစ္မ်ိဳး ျဖစ္သည္။ ကဗ်ာတြင္ ေတြ႕ရေသာ ရသထက္ မည္သည့္ နည္းႏွင့္မ်ွ အဆင့္မနိမ့္ေသာ ရသျဖစ္သည္။ ခက္ခဲၾကမ္းတမ္းေသာ လမ္းခရီးမ်ားကို ေက်ာ္ျဖတ္သြားျပီးေနာက္ အသစ္အသစ္ ျဖစ္ေသာ ေနရာ ဌာန မ်ားသို႔ ေရာက္ လာသည့္ အခါ စိတ္ႏွလံုးထဲတြင္ ေပၚေပါက္လာေသာ ပီတိသည္ ထူးျခားေသာ ပီတိ တစ္မ်ိဳးပင္ ျဖစ္သည္။ ထူးျခားေသာ ရသ တစ္မ်ိဳးပင္ ျဖစ္သည္။ ယင္းရသကို ကဗ်ာထဲက ရသႏွင့္ ႏိႈင္းယွဥ္၍ ရသည္။
ေရႊႏွင့္ေငြကို ဖက္ျပီး ခရီးသြားလိုေသာ သူသည္ ယင္းရသကို ခံစားႏိုင္မည္ မဟုတ္ေပ။ ေရႊေငြ အားကိုးႏွင့္ ခမ္းနား ထည္ဝါေသာ ဟိုတယ္ၾကီး မ်ား၌ တည္းခို ေနထိုင္ေသာ လူမ်ားကို မဟာခရီးသည္ ဟု ေခၚလ်ွင္ 'မဟာ' ဟူေသာ စကားလံုး ႏွင့္ ပတ္သက္ ၍ တရားမႈ ျပဳရာ ေရာက္လိမ့္မည္ မဟုတ္ေပ။ ထို႔ေၾကာင့္ ေရႊဇြန္း ကိုက္ျပီး ေမြးဖြား လာျခင္းသည္ ခရီးလွည့္လည္ သြားလာသူ အတြက္ ခ်ီးမြမ္း ဂုဏ္ျပဳစရာ အေၾကာင္း မဟုတ္ေပ။ ယင္းအေျခအေနသည္ ဖယ္ရွား ေဖ်ာက္ဖ်က္ ဖို႔ရန္ အတြက္ ၾကိဳးပမ္း အားထုတ္မႈ ထူးထူးျခားျခား လိုအပ္ေသာ အေႏွာင့္အယွက္ အဟန္႔အတား ျဖစ္သည္။
ျပႆနာ တစ္ရပ္ ေပၚလာႏိုင္သည္။ အရာဝတၳဳ အားလံုးႏွင့္ သံေယာဇဥ္ ျဖတ္လ်က္၊ ပစၥည္းဝတၳဳ အားလံုးကို စြန္႔ပယ္လ်က္ လက္ထဲတြင္ မည္သည့္ အရာဝတၳဳကိုမွ မထားဘဲ ထြက္ခြာ သြားျခင္း သာလ်ွင္ ခရီးလွည့္လည္ သြားလာျခင္း၏ တစ္ခုတည္း ေသာ လမ္းေၾကာင္း ျဖစ္ ပါသေလာ။ ခရီးလွည့္လည္ သြားလာသူ တစ္ေယာက္ အတြက္ ဥစၥာပစၥည္း ႏွင့္ ေၾကးေငြ ဓနသည္ အေႏွာင့္အယွက္ အတားအဆီး ျဖစ္ သေလာက္ပင္ ခရီးလွည့္လည္ သြားလာသူ တစ္ေယာက္ အတြက္ ကိုယ့္ကိုယ္ ကို ယံုၾကည္မႈ၊ အားေကာင္းမႈလည္း ထူးထူး ျခားျခား လိုအပ္ေသာ အရာ ျဖစ္သည္။ မိမိ ကိုယ္ကိုယ္ ယံုၾကည္မႈ၊ အားကိုးမႈ မရွိေသာ သူသည္ မည္သည့္ အခါမွ အဆင့္ျမင့္ ခရီးလွည့္လည္ သြားလာသူ မျဖစ္ႏိုင္ေပ။ အဆင့္ျမင့္ ခရီး လွည့္လည္ သြားလာသူ၏ တာဝန္ ဝတၱရားသည္ မိမိ လူမ်ိဳးကို လည္းေကာင္း၊ မိမိ ဘာသာတရား ကို လည္းေကာင္း၊ မိမိ ေဆြမ်ိဳးသားခ်င္း ကို လည္းေကာင္း မွဲ႕စြန္း ထင္းသြားေအာင္ မျပဳလုပ္ျခင္း ျဖစ္သည္။ အကယ္၍ ခရီးလွည့္လည္ သြားလာသူ တစ္ေယာက္သည္ အဆင့္ျမင့္ ေသာ စံနမူနာ ႏွင့္ ဂုဏ္ သိကၡာ ရွိေသာ အျပဳအမူကို ထိန္းထားမည္ ဆိုလ်ွင္ ပစၥဳပၸန္ ႏွင့္ အနာဂတ္ ၏ ခရီးလွည့္လည္ သြားလာသူမ်ားသည္ လည္းေကာင္း၊ ႏိုင္ငံတစ္ႏိုင္ငံႏွင့္ ႏိုင္ငံ အားလံုး၏ ခရီး လွည့္လည္ သြားလာသူ မ်ားသည္ လည္းေကာင္း အက်ိဳး ျဖစ္ထြန္း လာေပလိမ့္မည္။
ေထာင္ေပါင္း မ်ားစြာေသာ ခရီးလွည့္လည္ သြားလာသူမ်ား ထဲက စုန္းျပဴး ေပၚလာျပီး ယင္းစုန္းျပဴးေၾကာင့္ ခရီးလွည့္လည္ သြားလာျခင္း က်င့္စဥ္ ညစ္ေထး စြန္းထင္းသြားလိမ့္မည္ ဟူ၍ ေတြးေတာ ပူပန္ မေနသင့္ေပ။
လူတိုင္း လူတိုင္း၏ မ်က္ေမွာက္၌ ခရီးလွည့္လည္ သြားလာသူ၏ အသြင္ အျပင္ အစစ္အမွန္ကုိ ခ်ျပ၍ ရမည္ မဟုတ္ေသာ္လည္း၊ အရည္အခ်င္း ရွိသူကို ေလးစားေသာ၊ ယဥ္ေက်းမႈ ရွိေသာ၊ ဗဟုသုတ ႂကြယ္ဝေသာ၊ အေျမာ္အျမင္ ရွိေသာ မိန္းမ ေယာက်ၤားမ်ား ၏ စိတ္ႏွလံုး ထဲတြင္ ခရီးလွည့္လည္ သြားလာသူမ်ား ႏွင့္ ပတ္သက္၍ ထူးထူးျခားျခား ေလးစားလိုသည့္ စိတ္ထား ေပၚေပါက္ လာေအာင္ ျပဳလုပ္ျခင္းသ္ ခရီးလွည့္လည္ သြားလာသူတိုင္း၏ တာဝန္ ဝတၱရား ျဖစ္သည္။
ခရီး လွည့္လည္ သြားလာသူသည္ မိမိ အတြက္ လမ္းကိုသာ ျဖဴးေျဖာင့္ေအာင္ မလုပ္ဘဲ လမ္းတြင္ ဆူးေျငာင့္ခလုတ္မ်ား ရွိသည္ ဆိုလ်ွင္ ယင္းဆူးေျငာင့္ခလုတ္ မ်ားကို အနာဂတ္ ခရီးလွည့္လည္ သြားလာသူ မ်ား၏ ေျခေထာက္တြင္ စူးဝင္ မသြားေအာင္ ဖယ္ရွား ပစ္သင့္သည္။ ယင္း သေဘာထားမ်ိဳး ကို ထားႏုိင္သူမွာ မိမိကိုယ္ကို ယံုၾကည္မႈ၊ အားကိုးမႈ ရွိသူမ်ားသာ ျဖစ္သည္။
ခရီး လွည့္လည္ သြားလာသူ သည္ ေျမွာက္ပင့္ ေျပာဆုိျခင္းကို မလိုလားေပ။ သို႔ရာတြင္း ယင္း၏ အဓိပၸာယ္မွာ လူ႕ယဥ္ေက်းမႈ အရ ေလာကြတ္ ပ်ဴငွာ ျပဳမူ ဆက္ဆံျခင္းကို လည္း ပစ္ပယ္ ရမည္ဟု ဆုိလိုသည့္ အဓိပၸာယ္ မဟုတ္ေပ။ ခရီးလွည့္လည္ သြားလာသူ သည္ မိမိ ၏ စရိုက္ႏွင့္လည္းေကာင္း၊ မိမိ ၏ သေဘာသဘာဝျဖင့္ လည္းေကာင္း၊ ကမၻာေလာက၏ မည္သူ႕ကိုမွ မိမိ၏ အေပၚက လူျဖစ္သည္ဟူ၍ မထင္မွတ္ေအာင္ ျပဳလုပ္ထားရမည္။ သို႔ရာတြင္ တစ္ျပိဳင္နက္ တည္းမွာပင္ မည္သူ႕ကိုမွလည္း မိမိ ထက္ နိမ့္က်သည္ ဟူ၍ မထင္မွတ္သင့္ေပ။ တစ္ေျပးတစ္ညီတည္း ၾကည့္ျခင္း သည္ ခရီးလွည့္လည္ သြားလာသူ၏ တစ္ခုတည္းေသာ အျမင္ ျဖစ္သည္။ အားလံုးအား ေသြးခ်င္းသားခ်င္း သေဘာထားျခင္းသည္ ခရီးလွည့္ လည္ သြားလာသူ၏ အျပဳအမူ ဟူသမ်ွ ထဲက အႏွစ္သာရ ျဖစ္သည္။
မိမိကိုယ္ မိမိ စိတ္ခ် ယံုၾကည္သူ ပုဂၢိဳလ္ တစ္ဦး တစ္ေယာက္ အတြက္ လက္ျဖန္႔ခံ ထမင္းေတာင္းစားသူ ျဖစ္ဖို႔ မလိုေပ။ ထမင္း လက္ျဖန္႔ခံ ေတာင္းစား သူ ျဖစ္ဖို႔ မလို ဟု ေျပာသည့္ အတြက္ ဆြမ္းခံစားေသာ ရဟန္းေတာ္ မ်ားသည္ ေျခသလံုး အိမ္တိုင္ ခရီး လွည့္လည္ သြားလာသူမ်ား မျဖစ္ႏိုင္ ဟူ၍ မထင္မွတ္သင့္ေပ။ အမွန္က ဆြမ္းခံစားျခင္းသည္ ခရီးလွည့္လည္ သြားလာသူ ႏွင့္ ဆန္႔က်င္ဘက္ မျဖစ္ေပ။ မိမိ ကိုယ္ကို ေသးသိမ္သူ ျဖစ္ေအာင္ ျပဳလုပ္ေသာ၊ မိမိ ၏ ဂုဏ္သိကၡာကို လက္လြတ္ ဆံုးရွံဳးသြားေအာင္ လုပ္ေသာ ထမင္းေတာင္းခံ စားေသာက္ျခင္း မ်ိဳးသာလ်ွင္ ခရီးလွည့္လည္ သြားလာသူ အတြက္ မလိုလားအပ္ေသာ အရာ ျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္လည္း ရဟန္းေတာ္ မ်ား ဆြမ္းခံစားျပီး ရပ္တည္ ေနႏိုင္ရန္ အတြက္ မွာမူ ဗုဒၶဘာသာ ႏိုင္ငံမ်ားသာ လ်ွင္ ျဖစ္ႏိုင္ေပလိမ့္မည္။ ဗုဒၶဘာသာ မဟုတ္ေသာ ႏိုင္ငံမ်ား၌ ျဖစ္ႏိုင္ဖို႔ အေျခအေန မရွိေပ။
မဟာ့မဟာ ခရီးသည္ၾကီး ျဖစ္ေတာ္မူေသာ ဗုဒၶသည္ ဆြမ္းခံဝတ္ ႏွင့္ မိမိ ကိုယ္ မိမိ ယံုၾကည္စိတ္ခ်မႈကို သို႔မဟုတ္ မိမိ ဂုဏ္သိကၡာ ကို သဟဇာတ ျဖစ္ေအာင္ ဖန္တီး ျပဳလုပ္ထားျခင္းသည္ အလြန္တရာ အံ့ဩဖြယ္ ေကာင္းလွေပသည္။
ဗုဒၶဘာသာ ႏိုင္ငံမ်ား၌ ခရီးလွည့္လည္ သြားလာၾကေသာ ရဟန္းေတာ္မ်ား သည္သာလ်ွင္ ယင္းခရီး၏ ႏွစ္သက္ျမတ္ႏိုးဖြယ္ရာကို သိရွိ နားလည္ၾကသည္။ ဗုဒၶဘာသာ ႏိုင္ငံမ်ား၌ ရွိၾကေသာ ရဟန္းေတာ္ အားလံုး ခရီးလွည့္လည္သြား လာၾကသူမ်ား မဟုတ္သည္မွာမူ သံသယ ျဖစ္ဖြယ္ မရွိေပ။ ရဟန္း သံဃာေတာ္ မ်ား ေလာက၌ ပထမ အဆင့္ ခရီးလွည့္လည္ သြားလာသူ မ်ား၏ ဦးေရမွာမူ ပို၍ပင္ နည္း သည္။ သို႔ရာတြင္ ရဟန္းေတာ္ မ်ား၏ ပထမ အဆင့္ လမ္းညႊန္ ျဖစ္ေတာ္မူေသာ ပုဂၢိဳလ္ျမတ္ ဖန္တီး ထားေတာ္ မူခဲ့သည့္ လမ္း၌ ျမက္ပင္ မ်ား ထူထပ္စြာ ေပါက္ေနေသာ္လည္း ယင္းလမ္းကို ရဟန္းေတာ္ မ်ားသည္ ခုတ္ထြင္ ရွင္းလင္း ပစ္ႏိုင္ၾကသည္။
ခရီးလွည့္လည္ သြားလာျခင္းကို ေဖာ္ျပေသာ ဤ 'ဃူမကၠရ သ်ွတၱရ က်မ္း' ၌ ဗုဒၶဘာသာ ရဟန္းေတာ္မ်ား အေၾကာင္းကို သီးျခား စဥ္းစားရ လိမ့္မည္။
~ ဆက္ရန္
.................
May 8th 2012 @1:00 PM
.................
http://zayya.wordpress.com/
http://zayya.blog.com/
http://zayyah.blogspot.com/
..................
0 comments:
Post a Comment