“ခ်ီကာကုန္”
by Soe Min on Saturday, December 1, 2012 at 5:55am
“စၾကာမင္းဘုန္း မိုးသို႔ခ်ဳန္း ေပြးပုန္းေပါင္မွာ မေနသာ” တဲ႔။ မစၥတာပရက္စီးဒင္႔ႀကီးက လႊတ္ကို ဘုန္းႀကီးပါေပတယ္။ ေန႔တ၀က္သာသာကေလး ေျခခ်သြားရုံနဲ႔ က်ဳပ္တို႔ ရန္ကုန္ေရႊၿမဳိ႕ေတာ္ႀကီးဟာ ခ်ီကာဂိုၿမဳိ႕ႀကီးနဲ႔ နင္လားငါလား ေျပာင္းလဲသြားေရာ႔သလား မွတ္ပါတယ္ဗ်ာ။ စကၤာပူကို မီေအာင္ ႀကိဳးစားမဟဲ႔ဆိုတဲ႔ လူႀကီးေတာင္ ေနာက္ေကာက္ကၽြမ္းျပန္က်သြားပါေပါ႔။ အိုဗာတင္းေသာက္ေနတယ္ မထင္ပါနဲ႔။ အဟုတ္ေျပာတာပါ။ အျပင္ပန္းသ႑ာန္မွာ မီးမလာတာ၊ ေရေျမာင္းလွ်ံတာ၊ ကားလမ္းပိတ္ တာေတြက အရင္ကနဲ႔ ဘာမွမထူးဘူးဆိုေပမယ္႔ ရန္ကုန္သူရန္ကုန္သားေတြရဲ႕ စရိုက္သဘာ၀ကေတာ႔ ခ်ီကာဂိုၿမဳိ႔ႀကီးသားေတြနဲ႔ ရင္ေဘာင္တန္းလို႔ လိုက္ႏိုင္တဲ႔အျပင္ သာေတာင္ သာခ်င္ေသး။ (ခုေလာက္ဆို ႏိုင္ငံတကာအဆင္႔မီ ရန္ကုန္သားေတြအတြက္ နိုင္ငံတကာအဆင္႔မီ အဓိကရုဏ္းနွိမ္ႏွင္းေရးလုပ္ငန္းစဥ္ အဆင္႔ဆင္႔ နဲ႔ လက္နက္ပစၥည္းအျပည့္အစုံေတာင္ ျပင္ဆင္ထားၿပီးေလာက္ၿပီ။
ႏိုင္ငံတကာအဆင္႔မီ ေၾကညာခ်က္၊ ေၾကညာခ်က္ ရုတ္သိမ္းခ်က္၊ ၀န္ခ်ေတာင္းပန္ခ်က္ေတြေတာင္ ရယ္ဒီ) လွ်ာအရိုးမရွိတိုင္း ေပါက္တတ္ကရ ေျပာတယ္ထင္မွာစိုးလို႔ သက္ေသသကၠာယကေလးနဲ႔ ရွင္းျပမယ္ေနာ္။ အခုေျပာတဲ႔ “ခ်ီကာဂို” ဆိုတာ ကက္သရင္းဇီတာဂ်ဳံးႀကီး ေအာ္စကာဆုရသြားတဲ႔ ကမာၻေက်ာ္ ဂႏၱ၀င္ေတးသံစုံ ေဟာလီး၀ုဒ္ ရုပ္ရွင္ဇာတ္ကားႀကီးကို ေျပာတာပါ။ ၾကည့္ဖူးတဲ႔သူေတြဆို တစ္ခြန္းတည္းနဲ႔ ဘာေျပာခ်င္သလဲ တန္းကနဲ ဓါတ္ေပါက္သြားေပမယ္႔ မၾကည့္ရေသးသူ၊ ေမ႔ေနသူမ်ားအတြက္ အဲဒီအထဲက ဇာတ္ေကာင္စရိုက္ကေလးေတြနဲ႔ ဇာတ္ေၾကာင္းကေလးေတြ ျပန္ျပမယ္ေနာ္။ ဒီအခါ ကိုယ္႔ဆီကလူေတြကို မ်က္စိထဲ ေျပးေျပးျမင္လာလိမ္႔မယ္။
ရစ္ခ်တ္ဂီးရာ၊ ကက္သရင္းဇီတာဂ်ဳံး နဲ႔ ရီေနးဇဲလ္၀က္ဂါတို႔ ေခါင္းေဆာင္ပါ၀င္တဲ႔ အဲဒီရုပ္ရွင္ဟာ ေအာ္စကာဆုေတြ အမ်ားႀကီးရခဲ႔ၿပီး ေတးသီခ်င္းေပါင္းေျမာက္မ်ားစြာပါ၀င္တဲ႔ အေမရိကန္ျပည္ ခ်ီကာဂိုၿမဳိ႕ကလူေတြရဲ႕ စရိုက္ကို သေရာ္ထားတဲ႔ ဇာတ္ကားတစ္ကားျဖစ္ပါတယ္။ သီခ်င္းကေလးေတြႏွစ္သက္သလို သေရာ္ေမာ္ကားစာေတြေရးေလ႔ရွိတဲ႔ ကိုယ္႔လိုလူအတြက္ အသည္းစြဲဇာတ္ကားတစ္ကား ျဖစ္တယ္ဆိုတာ အံ႔ၾသစရာ မေကာင္းပါဘူး။ မၾကာခဏဆိုသလို အဲဒီကားထဲက သီခ်င္းေတြကို ယူက်ဳမွာ ရွာၿပီး နားလည္းနားေထာင္၊ ရွဲလည္းရွဲေပးဖူးတယ္။ အဲဒီရုပ္ရွင္ မတိုင္ခင္ကတည္းက ဒီဇာတ္လမ္းဟာ သူတို႔ဆီက ျပဇာတ္ရုံေတြမွာ ေတးသံစုံ ဇာတ္ျမဴးႀကီးအျဖစ္ အစဥ္အဆက္ ကျပလာခဲ႔ၾကတဲ႔ နံမည္ေက်ာ္ အႏုပညာတစ္ရပ္ျဖစ္ခဲ႔ၿပီး သူတို႔ဆီက ေက်ာင္းကပြဲေတြမွာ ကျပေလ႔ရွိတဲ႔ မိတ္အင္ယူအက္စ္ေအ ရွိတ္စပီးယားျပဇာတ္တစ္ပုဒ္လည္း ျဖစ္ပါတယ္။ ဖူးခက္ကိုေရာက္တုန္းက “Simon Cabaret Show” ဆိုတဲ႔ သူတို႔ဆီက နံမယ္ႀကီး မိုးႀကိဳးပစ္မယ္႔ ငွက္ငယ္ကေလးမ်ားကပြဲမွာလည္း အဲဒီရုပ္ရွင္ထဲက “All that jazz” ဆိုတဲ႔ သီခ်င္းကို ကက္သရင္းဇီတာဂ်ဳံးႀကီး ကသြားတဲ႔အတိုင္း တေသြမတိမ္းတူေအာင္ ခမ္းခမ္းနားနား ကျပသြားတာကို ရင္သပ္ရႈေမာ ၾကည့္လိုက္ရတယ္။ ဒီရက္ပိုင္းအတြင္း ေဖ႔စ္ဘုတ္ထဲ၀င္၀င္ၾကည့္မိတဲ႔အခါ အဲဒီဇာတ္ကားထဲက ဇာတ္ေကာင္ေတြကို လူေစ႔တက္ေစ႔ ျမင္ျမင္လာလို႔ ထုံးစံအတိုင္း သီခ်င္းကေလး တေက်ာ္ေက်ာ္နဲ႔ မမ္မရီရီေကာေလး လုပ္လိုက္ၾကရေအာင္ဗ်ာ။
ဇာတ္အိမ္တည္ထားတာကေတာ႔ ဂ်ပ္စ္ေတးဂီတေတြ အလြန္ေခတ္စားေကာစ ၁၉၆၀ ၀န္းက်င္ အေမရိကန္ျပည္ ခ်ီကာဂိုၿမဳိ႕က စပါတယ္။ နံမယ္ေက်ာ္ ကဇာတ္ရုံႀကီးတစ္ခုမွာ သည္းသည္းလႈပ္နံမည္ႀကီး မင္းသမီးကေလးႏွစ္ေယာက္ ပြဲစခ်ိန္ထိ ေရာက္မလာေသးလို႔ ဇာတ္အဖြဲ႔သားေတြ ဖင္ထိုင္မက် တၾကြၾကြေမွ်ာ္ေနတုန္း မေရႊေခ်ာက သုတ္သီးသုတ္ပ်ာ စင္ေပၚတက္လာၿပီး ကန္႔လန္႔ကာဖြင္႔ခိုင္းလိုက္ပါတယ္။ ဆိုတဲ႔သီခ်င္းက All that Jazz ပါ။ အဲဒီတုန္းက ဂ်ပ္စ္ေတးဂီတဆိုတာ အခု စႏၵီျမင္႔လြင္တို႔၊ ေဂ်းမီတို႔ ထက္ထက္တို႔ ဟစ္ေဟာ႔ဆိုသလို ေခတ္အစားဆုံးသီခ်င္းေတြျဖစ္ၿပီး လူပုံစံကလည္း အလန္းလြန္ အလြန္လန္းခင္ဗ်။ လက္လက္ကိုထလို႔ လို႔ ေျပာရမယ္။ ခ်ီကာဂိုရဲ႕ အသည္းနွလုံး ျပဳံးအလွပိုင္ရွင္ကေလးပီပီ၊ ညွဳိ႔မ်က္၀န္းႀကီးေတြနဲ႔ ဖမ္းစားလို႔ ေဖာ္တန္ေဖာ္ ေက်ာ္တန္ေက်ာ္၊ ေၾကာ႔ေၾကာ႔ေမာ႔ေမာ႔ ေကာ႔ေတာ႔ေကာ႔ေတာ႔ နဲ႔ ကသြားလိုက္တာ ေအာ္စကာေပးပြဲက် ဗိုက္ႀကီးတကားတကားနဲ႔ တက္လာေတာ႔မွ ဟင္ အဲဒီအခန္းရိုက္တုန္းက ကိုယ္၀န္ႀကီးနဲ႔ေပါ႔ ဆိုတာေတာင္ မယုံႏိုင္ေအာင္ ျဖစ္ၾကရသတဲ႔။ မာမီေတြေတာင္ လိုက္ကယူရတယ္ဆိုကတည္းက သေဘာေပါက္လိုက္ေတာ႔ေနာ္။ အဆင္ေတာ႔ေခ်ာသြားသား။ ဒါေပမယ္႔ အေစာမခ်င္ဘူး။ အမွန္က အဲဒီအခန္းက သူနဲ႔အတူ အမႊာညီအမႏွစ္ေယာက္ ကရမွာေလ။ ခုေတာ႔ တစ္ေယာက္တည္း နွစ္ကိုယ္ခြဲႀကဲသြားရတာ သူ႔ခမ်ာ ဖတ္ဖတ္ကိုေမာလို႔။ ဟိုတစ္ေယာက္က ဘယ္ေရာက္သြားလို႔လဲ။ ဘယ္သူမွလည္း မသိလိုက္ၾကပါလား လို႔ မထင္နဲ႔။ သိလြန္းလို႔။ ဟိုမွာ သီခ်င္းေတာင္ မဆုံးေသးဘူး။ ျပည္သူ႔၀ိုင္းေတြက ရဲကုန္ၿပီ။ ဆီဇာရီယိုေဟာ္တယ္မွာ ညီမေလးနဲ႔ ေယာက်ၤားနဲ႔ ႏွစ္ပါးသြားတာ မိသြားလို႔ သူကိုယ္တိုင္ ႏွစ္ေယာက္လုံးကို ပစ္သတ္ၿပီးမွ စင္ေပၚတက္လာၿပီး ေသြးေအးေအး ကေနတာကိုး။ နဂိုကမွ ဆယ္လီဗ်စ္တီပါဆိုေန။ အခု နွစ္ေလာင္းၿပိဳင္လူသတ္မႈနဲ႔ ရဲကလာဖမ္းပတဲ႔။ ၀က္၀က္ကြဲကို နံမည္ႀကီးေတာ႔တာ။ ေနာင္က်ေတာ႔ သူ႔ကို “အဲဒီညတုန္းက တို႔လည္း အားေပးေနေသးတယ္ သိလား။” လို႔ ေျပာတဲ႔အခါ “မင္႔ခ်ည့္ပဲ ထင္မေနပါနဲ႔။ ခ်ီကာဂိုၿမဳိ႕တ၀က္ေလာက္ပါပါေသးတယ္။” လို႔ ေခ်ပလိုက္ေသး။ တို႔ဆီမွာလည္း ဇာတ္လမ္းေတာင္ မရိုက္ရေသးဘူး။ မႈခင္းဂ်ာနယ္ထဲမွာ ေကာ္လံျပည့္ပါလာတဲ႔ အလွအပကေလးေတြ ရွိလာၿပီ မဟုတ္လား။ “ဥပေဒေဘာင္အတြင္းကဆိုရင္ ဘာေတြပဲ ကူညီရ ကူညီရ” ဆိုတဲ႔ ကူညီပါရေစ ဒယ္ဒီႀကီးေတာင္ နံမည္ကို ႀကီးလို႔။
အဲဒီညက ဗယ္လမာကယ္လီကို လာမဖမ္းခင္ အားက်လြန္းလို႔ စိတ္ကူးေတြယဥ္ၿပီး ၾကည့္ေနခဲ႔တဲ႔ ပရိသတ္ထဲမွာ ေရာက္ဆီဟတ္ လို႔ေခၚတဲ႔ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္လည္း ပါပါတယ္။ တေန႔က်ရင္ စင္ေပၚမွာ အဲလိုပဲ ကလိုက္ရရင္ ေသေပ်ာ္ပါၿပီဆိုတဲ႔ အိပ္မက္ေတြ အျပည့္နဲ႔ေပါ႔။ သူတို႔ အေမရိကားမွာလည္း တို႔ဆီနဲ႔ သိပ္မထူးပါဘူး။ ၀မရွိပဲ ၀ိလုပ္လို႔ မရဘူး။ နံမည္ႀကီးခ်င္ စပြန္ဆာ အရင္ရွာရတယ္။ ကဇာတ္ရုံက ဒါရိုက္တာ အဖြဲ႔၀င္ေတြနဲ႔ ရယ္ကာေမာကာ စကားေျပာေနတဲ႔ လူငယ္ကေလးတစ္ေယာက္ကို “ကၽြန္မကိုလည္း မိတ္ဆက္ေပးပါလား။ ကၽြန္မမွာလည္း အႏုပညာေတြ အမ်ားႀကီးပဲ။ ငါေလ ျမင္ႏိုင္ရင္ မင္းကို ျပခ်င္တယ္။” လို႔ စကားသြားေခၚေတာ႔ ဟိုက ဖင္ျပန္ေခါင္းျပန္ရႈိးၿပီး “ျဖစ္နိုင္သားပဲ။ လာသြားစို႔။ ၾကည့္ရေအာင္။” ဆို ေတာ္ေတာ္ကေလး အကဲခတ္ပစ္လိုက္သတဲ႔။ အကဲခတ္ပါမ်ားေတာ႔ အိမ္နီးခ်င္းေတြေတာင္ ရိပ္မိကုန္လည္း ေကာင္မေလးကေတာ႔ မရိပ္မိေသးဘူး။ အိုက္တင္ေတြ ျပလိုက္ရတာ အမ်ဳိးမ်ဳိး။ ေနာက္ဆုံး ဟိုက လစ္ခ်င္လာလို႔ “အလကားဆြဲစားတာ သူ႔မွာ ဘာအဆက္အသြယ္မွ မရွိဘူး” ဆိုေတာ႔မွ ေဒါသထြက္ထြက္နဲ႔ ေသနတ္နဲ႔ ပစ္သတ္လိုက္တာ ဘယ္ႏွစ္ခ်က္ဆိုလားပဲ။ မိန္းမေတြကို ဒါမ်ဳိးလာလုပ္လို႔ ရရိုးလား။ သိကၡာနဲ႔ေနတာေလ။ လူေပးလိုက္ရတဲ႔ သိကၡာက အေရးမႀကီးဘူး။ “အဘတ္ခံလိုက္ရေအာင္ အ ပါေပ႔” လို႔ေတာ႔ အထင္မခံနိုင္ဘူး။ (ဒါေၾကာင္႔ တို႔ဆီမွာလည္း အပ်ဳိစင္ မင္းသမီးကေလးက ဟိုသူေဌးကေလးကို တိုင္းေက်ာ္ျပည္ေက်ာ္ တရားစြဲပလိုက္တာေနမယ္။)
ေရာက္ဆီဟတ္လို လွတပတ အညၾတမိန္းမပ်ဳိေလးေတြအတြက္ ကယ္တင္ရွင္ဆိုတာ မရွားပါဘူး။ ေ၀းေ၀းသြားရွာေနစရာကို မလိုဘူး။ သူ႔မွာလည္း လင္တစ္ေယာက္လုံး ငုတ္တုတ္ရွိတယ္။ “ကိုကိုရယ္ ... သူမ်ားကိုေလ။ အဟင္႔ အဟင္႔။” ဆိုတာနဲ႔ ေမာင္မင္းႀကီးသားက “ကၽြန္ေတာ္႔အိမ္ သူခိုး၀င္ၿပီး မယားကေလးကို နသားပါယားၾကံလို႔ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ ပစ္သတ္ပလိုက္တာေပါ႔။” လို႔ ေျဖာင္႔ခ်က္ေပးတယ္။ ရယ္ခ်င္လိုက္တာ ဖတ္ဖတ္ေမာ ရင္ဘတ္ေနာက္ကေက်ာပဲ။ ရဲေတြက မင္႔အိမ္ကို အဲဒီသူခိုးက ဒီတစ္ပါတ္အတြင္းကို သုံးခါ ၀င္တာလားတဲ႔။ ေအာက္ထပ္နဲ႔ ေဘးအိမ္ကေတာင္ မွတ္မိေနတဲ႔ သူခိုးကို မင္းျမင္ဖူးသလား ေသခ်ာၾကည့္ပါဦးဆိုေတာ႔မွ ဘသားေခ်ာလည္း အရိပ္ျပအေကာင္ထင္ေတာ႔တယ္။ ေလာကႀကီးမွာ တစ္ေယာက္ေယာက္က လွည့္ပတ္ေျပာလိုက္ဆိုလိုက္တာနဲ႔ အဟုတ္ႀကီးမွတ္ၿပီး စြတ္တင္ေနတဲ႔သူေတြ ေဖ႔စ္ဘုတ္ေပၚမွာတင္ ရိုက္သတ္လို႔ မကုန္ေအာင္ ရွိပါသဗ်ား။ သူမ်ားသြား အျပစ္တင္မေနနဲ႔။ မေတာ္ ကိုယ္ပါ အဲသည္လိုလူေတြထဲမွာ မားမားႀကီးေပၚလာဦးမယ္။ လူဆိုတာ ကိုယ္႔ကိုယ္ကိုယ္ေတာ႔ လည္လွခ်ည့္ထင္ၾကတာ ဓမၼတာ။ ဒီအခန္းမွာ ေရာက္ဆီက သူ႔ေယာက်ၤားက သူ႔အေပၚဘယ္ေလာက္ေကာင္းတဲ႔အေၾကာင္း၊ ရိုးတဲ႔အေၾကာင္း၊ အလိုလိုက္တဲ႔အေၾကာင္း အဲလို ေယာကၤ်ားမ်ဳိး ရွားတဲ႔အေၾကာင္း သီခ်င္းဆိုပါတယ္။ “Funny Honey” တဲ႔။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ရာဇ၀တ္ေဘး မေပးမလြတ္တဲ႔အတြက္ ေရာက္ဆီတစ္ေယာက္ ေထာင္ထဲေရာက္သြားပါေလေတာ႔တယ္။
ေထာင္ထဲမွာ ေရာက္ဆီေတြ႔တာကေတာ႔ သူေနရတဲ႔ အမ်ဳိးသမီးအက်ဥ္းေဆာင္က ေထာင္၀ါဒင္ႀကီး ေမထရြန္ မာမာေမာ္တြန္နဲ႔ပါပဲ။ နံမည္ႀကီးအဆိုေတာ္ ကြင္းလာတီဖာက သရုပ္ေဆာင္ပါတယ္။ ေထာင္၀ါဒါတစ္ေယာက္ရဲ႕ စရိုက္ကို သီခ်င္းတစ္ပုဒ္တည္းနဲ႔ အစအဆုံး မ်က္စိမလႊဲႏိုင္ေအာင္ သရုပ္ေဖာ္သြားတာကေတာ႔ “When you’re good to Mama” ပါတဲ႔။ အသားမည္းမည္း ၀၀တုတ္တုတ္ ကပၸလီမႀကီးက လႈပ္ကာရမ္းကာ ကသြားလိုက္တာမ်ား ဖက္နမ္းခ်င္စရာေတာင္ ေကာင္းတယ္။ “Ask any of the chickies in my pen, they’ll tell you I’m the biggest mother hen. I love them all and all of them love me, because the system works, the system called Reciprocity” တဲ႔။ သတင္းစာ၊ ေဆးလိပ္၊ စားစရာ၊ အျပင္နဲ႔ ဖုန္းေခၚဖို႔ကစလို႔ ဘယ္အရာမဆို အျပန္အလွန္ ေက်းဇူးတုန္႔ျပန္ျခင္းအားျဖင္႔ အဆင္ေျပေနတဲ႔ ေလာကႀကီးအေၾကာင္းကို လွလွပပ ဖြဲ႔ဆိုထားပါတယ္။ “There’s a lot of favors, I’ve prepared to do. You do one for Mama. She’ll do one for you.” တဲ႔ဗ်။ “They say the life is tit for tat. Yes, that’s the way I live. So I deserve a lot of tats for what I gotta give.” လို႔ ဆိုတယ္။ ဘယ္ေနရာမွာမဆို အေပးအယူမရွိရင္ ဘာတစ္ခုမွ ျဖစ္မလာတဲ႔ ကိုယ္တို႔ဘ၀ေတြအတြက္ သီခ်င္းစာသားတစ္ေၾကာင္းတိုင္း တစ္ေၾကာင္းတိုင္းဟာ ေခါင္းကိုတူနဲ႔နွက္လိုက္သလို လာလာမွန္ေနတဲ႔အတြက္ ဘယ္ေလာက္ႏွစ္သက္မိသလဲဆိုတာ ေျပာမျပတတ္ေအာင္ပါပဲ။ ငွက္ေမႊးေဒါငး္ေတာင္ႀကီးတဖားဖားနဲ႔ ပုပၸားမယ္ေတာ္ႀကီးလို ကျပသြားတဲ႔ မင္းသမီးႀကီးကို ႀကိဳက္လြန္းလို႔ နံမယ္ဘယ္လိုေခၚသလဲေတာင္ လိုက္ရွာယူရတယ္။
တရားဥပေဒစိုးမိုးမႈေအာက္က ေရာက္ဆီနဲ႔ ဗယ္လ္မာတို႔ေရာက္ေနတဲ႔ လူသတ္သမေဆာင္မွာ သူတို႔နဲ႔အတူ ျပဏ္ဒဏ္စီရင္ခံေနၾကရတဲ႔ မိန္းမပ်ဳိကေလးေတြလည္း ရွိပါေသးတယ္။ အဲဒီအထဲက ဒါဇင္၀က္က “Cell Block Tango” ဆိုတဲ႔ အကနဲ႔ ေလွ်ာက္လဲခ်က္ေပးၾကတယ္။ တကယ္ေတာ႔ သူတို႔မွာ အျပစ္မရွိရွာပါဘူးတဲ႔။ အေၾကာင္းျပခ်က္ေတြ မတူညီေသာ္ျငား သူတို႔အားလုံးမွာ တူညီတဲ႔ စိတ္ထားတစ္ခုကေတာ႔ ေယာကၤ်ားေတြရဲ႕ အသက္ဆိုတာ ဖက္ရြက္ကေလးေလာက္ေတာင္ တန္ဖိုးရွိတာ မဟုတ္ဘူးတဲ႔။ အျပစ္တစ္ခုခု က်ဴးလြန္ၿပီးတဲ႔အခါ ခိုင္လုံတဲ႔ အေၾကာင္းျပခ်က္မေပးပဲ၊ အက်ဳိးဆက္ေတြကို တာ၀န္ယူမယ္႔သူမရွိပဲ “၀န္ခ်ေတာင္းပန္တယ္ ခြင္႔လႊတ္လိုက္ေတာ႔ေနာ္။ မင္းလည္း ငါ႔ေနရာေရာက္ေနရင္ ငါ႔လိုပဲ လုပ္ရမွာ မလြဲဘူး” လို႔ လူသိရွင္ၾကား ေျပာၾကားေနၾကတဲ႔ ဒီေန႔အဖို႔ အဲဒီသီခ်င္းေလာက္ ေနာက္ခံဖြင္႔ေပးဖို႔ေကာင္းတာ မရွိဘူး။ ကသြားလိုက္တာလည္း ေကာင္းလိုက္တာ။ စီအိုင္ဒီက ၾကည္မာခင္ယိမ္းအဖြဲ႔ပဲ။
နံမည္မႀကီးေသးခင္မို႔ လူကလြဲရင္ ဘာမွ ေပးစရာမရွိတဲ႔ ေရာက္ဆီဆီက ျခဴးတစ္ျပားမက်ႏိုင္မွန္းသိေသာ္ျငား အရြယ္ကေလး ရုပ္ကေလးသနားကမားနဲ႔မို႔ ေျမွာက္စားမယ္႔သူေတြ႕ရင္ ေတာက္ၾကြားႏိုင္တာ အကဲခတ္မိတဲ႔ မာမာဟာ ခ်ီကာဂိုက နံမယ္ေက်ာ္ ေရွ႕ေနႀကီး ဘီလီဖလင္႔ရဲ႕ လိပ္စာကဒ္ကို ဒစ္ေကာင္႔နဲ႔ ေပးလိုက္ပါတယ္။ အေမရိကန္က နံမည္ေက်ာ္ေရွ႕ေနႀကီးဆိုတာလည္းပဲ တို႔ဆီက ေရွ႕ေနႀကီးေတြနဲ႔ အတူတူပါပဲ။ အင္မတန္တိက် ျပတ္သားတယ္။ ေဒၚလာ ၃၀၀၀ မျပည့္ရင္ လက္ခံစကား မေျပာႏိုင္ဘူးလို႔ဆိုရင္ ၂၉၉၉က်ပ္နဲ႔လည္း မလာနဲ႔။ ဥပေဒရဲ႕မ်က္နွာဆိုတာ အဲသလို ေက်ာသားရင္သား မခြဲျခားပဲ တိတိက်က် လိုက္နာရတာေလ။ ေရွ႕ေနႀကီးဘီလီရဲ႕ စရိုက္ကို သရုပ္ေဖာ္တဲ႔ သီခ်င္းကေလးကေတာ႔ “All I care about is love.” တဲ႔။ တင္းၾကပ္ျပတ္သားတဲ႔ စည္းကမ္းေအာက္က တရားဥပေဒဘက္ေတာ္သားႀကီးမွာလည္း ၾကင္နာသနားတတ္တဲ႔ အသည္းနွလုံး ရွိပါေသးတယ္။ ကေလးမေလးက တစ္ျပားမွ မေပးႏိုင္ေသာ္လည္းပဲ ကေလးမေလးကို အသုံးခ်ၿပီး ပိုက္ဆံရွာလိုက္ရင္ေတာ႔ သူလိုခ်င္တဲ႔ ေရွ႕ေနခ ကာမိသြားမွာ အမွန္္ပဲ လို႔ တြက္မိတဲ႔အတြက္ ဒီကေလးမကို ထင္ေပၚလို႔ စင္ေတာ္က ေကာက္ဖို႔ရာ စတုတၳမ႑ဳိင္ႀကီးနဲ႔ ေထာက္ေပးလိုက္ပါေတာ႔တယ္။
အဲဒီေခတ္တုန္းကေတာ႔ ေဖ႔စ္ဘုတ္မွ မေပၚေသးတာ ပိတ္သတ္ႀကီးရယ္။ ဂ်ာနယ္နဲ႔ သတင္းစာေတြပဲ အားကိုးရတာေပါ႔။ ေဖ႔စ္ဘုတ္သာရွိရင္ သူမ်ားအကူေတာင္မလိုဘူး။ Fan Page တစ္ခုေကာက္လုပ္ၿပီး ဗုတ္တလုပ္ေတာက္တဲ႔ ကစားခိုင္းလိုက္ရင္ နန္းခင္ေဇယ်ာကေလးေတာင္ အိုေကသြားတာ ေတြ႔ဘူးလား။ အရင္ဆုံး ဂ်ာနယ္လစ္ေတြနဲ႔ အင္တာဗ်ဴးလုပ္ဖို႔အတြက္ အင္းနိုးဆန္႔ရုပ္ခံ အျဖဴထည္ကေလးျဖစ္ေအာင္ ဆံပင္ေတြကိုေဆးဆိုးၿပီး ေတာရုပ္ကေလး ျပန္ေဖာ္ယူရတာေပါ႔။ ရင္နာဖြယ္ရာ ဇာတ္အိမ္ကေလးကလည္း ဆင္ရဦးမွာဆိုေတာ႔ ေကာင္မကေလးကို မိဘမဲ႔ကြန္္ဗင္႔ေက်ာင္းကထြက္တဲ႔ ဗိုင္းေကာင္းေက်ာက္ဖိ ေက်ာင္းသူေလးအျဖစ္ ေမြးထုတ္ရတယ္။ (ရိုဟင္ဂ်ာေတြ ရြာလိုက္မီးတိုက္ခံရတယ္ဆိုတာမ်ဳိး ေနပါလိမ္႔မယ္) ေကာင္မေလးမွာ အျပစ္မရွိဘူးဆိုရုံနဲ႔ အမႈက မၿပီးဘူး။ အျပစ္ရွိတဲ႔သူ တစ္ေယာက္ေယာက္ေတာ႔ ဆြဲစိမွ ပြဲသိမ္းလို႔ရမယ္။ အျမင္ကပ္တဲ႔လူ ေလွ်ာက္မရွာနဲ႔ဦး။ ဘယ္သူမွ မသိတဲ႔သူ ဆြဲထည့္ရင္ ဘယ္သူမွ စိတ္မ၀င္စားဘူး။ ေရပန္းအစားဆုံး၊ လူသိအမ်ားဆုံးတစ္ေယာက္ေယာက္ကို ဖြလိုက္မွ ၾကားလိုက္တာနဲ႔ “မဟုတ္ကဟုတ္က ဟယ္” ဆို ၀ုန္းကနဲထလာ၊ ၿပီးေတာ႔မွ “ကဲ ေျပာစမ္းပါဦး ေသေသခ်ာခ်ာ” လို႔ ျပန္နားေထာင္ယူရတဲ႔ သတင္းမ်ဳိးျဖစ္ေအာင္ ေခ်ာက္ခ်ရတယ္။ ဆဲခ်င္တဲ႔သူေတြ ဆဲခ်င္သေလာက္ဆဲပေလ႔ေစ။ မပူနဲ႔။ လူဆဲေလ ပြဲဆူေလ လို႔ မွတ္။ အေရးႀကီးတာက နဂိုက ဘယ္သူမွ မသိတဲ႔ နံမည္တစ္ခုဟာ လူတကာ ပါးစပ္ဖ်ားမွာ ေရပန္းအစားဆုံး ျဖစ္ေနရမယ္။ (ငါးမင္းေဆြႀကီးေတာင္ အဲဒီနည္း သုံးသြားတာပဲဟာ) ဇာတ္လမ္းထဲမွာေတာ႔ ပုဂၢဳိလ္ေရးေတြကိုေရွာင္ၿပီး ေခတ္ေပၚဂ်ပ္စ္ဂီတရဲ႕ ေသြးေဆာင္ျဖားေယာင္းမႈေၾကာင္႔ ေရတိမ္နစ္သြားရရွာသူ ဆယ္ေက်ာ္သက္ မိန္းမပ်ဳိကေလးတစ္ေယာက္ ေနာင္တႀကီးစြာနဲ႔ လူငယ္ေတြ သူ႔လို လမ္းမွားမေရာက္ဖို႔ မွာၾကားတဲ႔ အကြက္ကို ခင္းပါတယ္။ ဘယ္ဟာေတြ ဘယ္လိုပဲဆင္ဆင္ သုံးတဲ႔လက္နက္နဲ႔ ရတဲ႔ဒဏ္ရာကို ၾကည့္လိုက္ရင္ ဘယ္လိုမွ မုန္လာဥလုပ္လို႔ မရႏိုင္တာကိုလည္းသိေတာ႔ (ဘုရားစူးရေစ႔။ ရုပ္ရွင္အေၾကာင္းေျပာေနတာေနာ္။ ဟိုေတြးသည္ေတြး ေတြးပါနဲ႔။ ခိခိ) အဲဒီေသနတ္ႀကီးက မိုးေပၚကက်လာၿပီး နွစ္ေယာက္သား လုံးလားေထြးလား လုရင္းက မေတာ္တဆ က်ည္ဆန္ထြက္သြားတယ္ လို႔ ထြက္ဆိုခ်က္ေပးၿပီး သတင္းေဆာင္းပါးမ်ားစြာနဲ႔ ေကာက္ခ်က္ေတြ မွတ္ခ်က္ေတြ မလူပ်ံသြားေအာင္ ေရးလိုက္ရွဲလိုက္ၾကတာ Like ေတြ မေရမတြက္ႏိုင္ ရသြားသတဲ႔။ (လုပ္ထားဦးေပါ႔ေအ။ ေနာက္လက် kyats/byte နဲ႔ ေကာက္ေတာ႔မွ ဘယ္ေလာက္ထိ ဆက္ရွဲနိုင္မလဲ ၾကည့္ရေသးတာေပါ႔)။ ဇာတ္ကားတစ္ကားလုံးရဲ႕ အႏွစ္သာရဟာ ဒီအခန္းပဲ လို႔ ေျပာခ်င္ပါတယ္။ ရစ္ခ်တ္ဂီရာႀကီး ေျပာင္ေျမာက္စြာ သရုပ္ေဆာင္ထားတဲ႔ “We both reach for the gun” သီခ်င္းကို ဂ်ာနယ္လစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ေသာင္းေသာင္းဖ်ဖ် အားျဖည့္ေပးထားပါတယ္။
ဆယ္လီဗ်စ္တီျဖစ္ဖို႔ဆိုတာ လူေတြ ဘာႀကိဳက္တတ္သလဲ သိဖို႔ပဲ လိုပါတယ္။ အခုေတာ႔ ေရာက္ဆီဆိုတာ ဟီးရိုးအင္းမေလး ျဖစ္သြားၿပီ။ သူကခ်င္တဲ႔ ဇာတ္ခုံေပၚမွာ သူကိုယ္တိုင္ နံမယ္ႀကီး အႀကီးႀကီးေရးလို႔ ကႏိုင္ၿပီ။ သီခ်င္းနံမည္ကိုက “Roxie (The name on everybody’s lips)” တဲ႔။ သို႔ေသာ္လည္း သူတို႔ေလာကသားေတြဘ၀က ဟုန္းကနဲေတာက္လာၿပီးရင္ ဟုတ္ကနဲၿငိမ္းသြားတတ္တာ ဓမၼတာေလ။ ေရာက္ဆီတက္လာေတာ႔ ဗယ္လ္မာမွိန္သြားတယ္။ သတင္းစာထဲမွာေတာင္ သူ႔သတင္းက ေနာက္ေက်ာဖုံး ေအာက္ဖက္ေထာင္႔မွာ စာေလးနွစ္ေၾကာင္းေလာက္နဲ႔ပဲ ပါေတာ႔တယ္။ ဒါေၾကာင္႔ အထည္ႀကီးပ်က္ရုပ္ကို လူမသိေအာင္ဖုံးၿပီး ေရာက္ဆီနဲ႔ သြားညွိရတာေပါ႔။ သူက ဒီေလာကမွာ စီနီယာ၊ လုပ္ကြက္ေတြ ခြင္ေတြ အေၾကာင္း ေကာင္းေကာင္းသိတယ္။ အရင္တုန္းက သူနဲ႔သူ႔ညီမနွစ္ေယာက္တြဲကတဲ႔ ကကြက္မ်ဳိး သူနဲ႔ ေရာက္ဆီနွစ္ေယာက္ ျပန္ပြဲထုတ္လိုက္ရင္ ဘယ္လိုေနမလဲ၊ “I can’t do it alone” သီခ်င္းနဲ႔ ကသြားတဲ႔ ကက္သရင္းဇီတာဂ်ဳံးဟာ အဲဒီအခန္းနဲ႔ ေအာ္စကာရသြားပါတယ္။ မီးျမင္႔ေနေသးတဲ႔ ေရာက္ဆီက ေခ်လႊတ္လိုက္ၿပီး လက္မခံပါဘူး။ သူ႔စန္းကေလးဟာလည္း ဘာမွေတာင္ မၾကာလိုက္ဘူး။ လူသတ္မႈေတြ တစ္မႈၿပီးတစ္မႈေပြေနတဲ႔ ခ်ီကာဂိုမွာ သူ႔ထက္စိတ္၀င္စားစရာေကာင္းတဲ႔အမႈေတြေနာက္မွာ မွိန္္တိန္တိန္ကေလး ျဖစ္လာေရာ။ နဂိုကတည္းက မတတ္ပလုပ္လြန္းလို႔ အစာမေၾကျဖစ္ေနတဲ႔ ဘီလီကေတာင္ သူ႔အမႈကို တန္းလန္းထားၿပီး ေနာက္တစ္မႈကူးမယ္႔ဆဲဆဲမွာ ေရာက္ဆီက ေနာက္တစ္ကြက္ဆန္းေအာင္ ထြင္ရျပန္ပါတယ္။ ေခြကနဲမူးလဲလို႔ ႏွာနွပ္ျပၿပီးတဲ႔ေနာက္မွာ မ်က္ရည္ေလးစမ္းစမ္းစမ္းစမ္းနဲ႔ မေပါ႔မပါးျဖစ္ေနေၾကာင္း သတင္းထုတ္ျပန္ေရာ။
ကြက္ရွင္မတ္အႀကီးႀကီး ထြက္လာတာက “ဘယ္သူနဲ႔ရတာလဲ” ပါ။ နဂိုကတည္းကမွ ႏွစ္ပင္လိမ္ထားၿပီးသား။ အခုေရာက္ေနတာက ေထာင္ထဲ။ ေရွ႕ေနႀကီး ဇ ကလည္း ေသးမွတ္လို႔။ သံသယ၏အက်ဳိးဆိုတာ တရားခံသာလွ်င္ ခံစားခြင္႔ရွိတယ္ဗ်။ ဒါမ်ဳိးက် ဥပေဒသမားေတြက သိပ္သြက္တာ။ အရာရာ အေထာက္အထားနဲ႔သာလွ်င္ စကားေျပာတယ္။ ေဆးစစ္တဲ႔ဆရာ၀န္ကို ကိုယ္၀န္ရွိမရွိေမးတယ္။ ဟိုက “ရွိတယ္” ဆိုရင္ “ဂယ္ႀကီးလား”ေတြ ဘာေတြ မေမးေတာ႔ဘူး။ “တရားရုံးမွာ သက္ေသခံမွာလား” ပဲ ေမးတယ္။ ဟိုက “အင္း” ဆို “ရၿပီ။ ေဘာင္းဘီဇစ္ျပန္တပ္လိုက္ဦး။” ပဲ ေျပာတယ္။ ဟုတ္တယ္ေလ။ သက္ေသခိုင္လုံေနမွေတာ႔ ေလဥပဲျဖစ္ျဖစ္ တရား၀င္ေနၿပီ။ ထိုင္ရမလို ထရလို ပ်ားတုပ္သြားတဲ႔သူကေတာ႔ ေရာက္ဆီရဲ႕ ခ်စ္လင္ႀကီးပါပဲ။ ခက္တာက တေလာကလုံးက သူ႔ကို ရွိတယ္လို႔ေတာင္ သေဘာမထားၾကေတာ႔ ဘယ္သူကမွလည္း အဘက္လုပ္ၿပီး ေမးျမန္းေျဖၾကားမေနပါဘူး။ ဒီမွာ ခံစားခ်က္ေတြ ေပါက္ကြဲၿပီး သူဆိုတဲ႔သီခ်င္းက “Mr Cellophane” တဲ႔။ ဘယ္သူပဲျဖစ္ျဖစ္ လူလည္ေခါင္မွာ လက္ႀကီး ေ၀ွ႕ကာယမ္းကာ ေအာ္ဟစ္လွမ္းေခၚေနရင္ တစ္ေယာက္မဟုတ္တစ္ေယာက္ေတာ႔ သတိျပဳမိဖို႔ ေကာင္းပါတယ္တဲ႔။ ခုေတာ႔ သူဘာလုပ္လုပ္ ဘာေျပာေျပာ ဘယ္သူကမွ ျမင္ပုံေတြ႔ပုံမရလို႔ သူ႕ကိုယ္သူ ရွိန္းဆာယာဖိုေမာက္ၿပီး ကိုယ္ေပ်ာက္ေနေရာ႔သလား လို႔ သံသယ၀င္မိပါသတဲ႔။ ေလာကႀကီးမွာ သူ႔လို ကိုၾကည္လင္ ျဖစ္ေနတဲ႔သူေတြကလည္း နည္းေတာ႔ မနည္းပါဘူး။ မိုးေလ၀သက ဦးထြန္းလြင္ႀကီးဆို နာဂစ္၀င္ကာနီးတုန္းက တေၾကာ္ေၾကာ္ သတိေပး ဟစ္ေအာ္ေနရွာေသာ္လည္း သူ႔ကို ဘယ္သူမွ မျမင္ရုံတင္ မဟုတ္ဘူး။ ၾကားလည္း မၾကားၾကဘူး။ တကယ္ေတာ႔ သမာေဒ၀နတ္ေတြက အဲသလို အေရးႀကီးတဲ႔ သတင္းနိမိတ္စကားမ်ားပါးခ်င္ရင္ မင္းၾတားႀကီးအိမ္က သားေတာ္ႀကီး မယ္ေတာ္ႀကီးမ်ားကိုသာ အိပ္မက္ေပးလိုက္ေရာေပါ႔။ ဒီ႕ထက္ အေရးတယူေဆာင္ရြက္ၾကမွာ မလြဲဘူး။ အဲဒါေၾကာင္႔ထင္ပါရဲ႕။ ေနာက္ကို လူေတြ မၾကည့္ၾကည့္မိေအာင္ လွယမင္းကေလးေတြ ခ်ိတ္ေရာင္စုံဆင္ျမန္းၿပီး ေျမပုံတုတ္နဲ႔ထိုးၾကေလေတာ႔တယ္။
အခ်က္အလက္နဲ႔ သက္ေသေတြ ျပည့္စုံလာတဲ႔အခါ လူပုံအလည္မွာ ဆိုေရးရွိကဆိုအပ္လွစြာ ေလွ်ာက္လဲခ်က္ေပးတဲ႔သီခ်င္းကေတာ႔ “Razzle Dazzle them” တဲ႔။ မူးေ၀အီေနာက္သြားေအာင္သာ ေမႊေႏွာက္ ေျခာက္ျခားပလိုက္စမ္းပါ။ တကယ္ေတာ႔ လူေတြက နားလည္ခ်င္ေယာင္သာေဆာင္မယ္။ တကယ္နားလည္တဲ႔သူတစ္ေယာက္မွ မပါပါဘူးတဲ႔။ ကိုယ္႔ကိစၥမပါရင္ ေသေသခ်ာခ်ာ စိတ္၀င္စားတဲ႔သူလည္း ရွားပါသတဲ႔။ ဒါေၾကာင္႔မို႔ ဆန္းျပားတာေလးေတြ မ်က္စိလွည့္စားတာကေလးေတြသာ ပါေအာင္သုံးပါ။ လူေတြက အံ႔အားသင္႔ၿပီး အဲဒီေနာက္ ေမ်ာပါသြားရင္ အမွန္တရားဆိုတာ ဘယ္သူမွ သတိရေတာ႔မွာေတာင္ မဟုတ္ဘူးတဲ႔။ ေခ်ာင္ပိတ္မိေနရင္ ရူးခ်င္ေယာင္သာေဆာင္လိုက္။ စကားေတြအမ်ားႀကီး ေျပာၿပီးတဲ႔အခါ ၾကားတဲ႔သူက ဘာကိုမွ မွတ္မိေတာ႔မွာ မဟုတ္ဘူးတဲ႔။ ေကာင္းလိုက္တဲ႔အကြက္ေတြဗ်ာ။ ဒီကေန႔ထိ အဲဒီအကြက္ေတြ ဘယ္ေလာက္ အသုံးတည့္ေနေသးသလဲဆိုတာ ေဖ႔စ္ဘုတ္မွန္မွန္တက္ရင္ သေဘာေပါက္ လာလိမ္႔မယ္။
အဲဒီအထဲမွာ ဂ်ာနယ္လစ္ေတြ အတုခိုးလိုက္နာစရာ စူပါပါ၀ါအကြက္ေတြလည္း ပါတယ္ဗ်။ တရားရုံးက စီရင္ခ်က္ မခ်ရေသးဘူး။ သူတို႔ဂ်ာနယ္ကို “လြတ္ေစ” တစ္ေစာင္၊ “ေထာင္က်ေစ” တစ္ေစာင္ အဆင္သင္႔ရိုက္ထားၿပီး တရားရုံးျပဴတင္းေပါက္က လက္ကိုင္ပု၀ါနဲ႔ အခ်က္ျပလိုက္တဲ႔အေစာင္ကို တန္းျဖန္႔ဖို႔ အသင္႔ျပင္ထားတယ္။ ဘာမလြတ္စရာရွိမလဲဗ်ာ။ ဘီလီႀကီးက ပိုင္လြန္းလို႔ ဦးပိုင္ မွည့္ထားတာပဲ ဥစၥာ။ သူသုံးသြားတဲ႔ အကြက္ေတြက ခင္ဗ်ားတို႔ က်ုပ္တို႔ ေရးေနတဲ႔ စမာကလာအကြက္ေတြ တစ္ကြက္မွ မပါဘူးဗ်။ တကယ္႔ ပြဲေတြ႔ ျမစ္ခ်င္းၿပီး ေဆးစြမ္းေကာင္းႀကီးေတြပဲဟာ။ ဒီအခန္းေရာက္တဲ႔အထိမွ ခင္ဗ်ားမ်က္စိထဲမွာ ခ်ီကာဂိုဆိုတာ ရန္ကုန္နဲ႔ အတူတူပါလား လို႔ မခံစားရေသးရင္ ေတာ္ေတာ္ႀကီး ပိန္းေနၿပီ လို႔သာမွတ္။ ေနာက္ဆုံးဇာတ္သိမ္းခန္းကေလးေတာ႔ ၾကည့္သြားလိုက္ပါဦး။ သီခ်င္းေလးက "Nowadays" တဲ႔။ ဆယ္လီဗ်စ္တီတို႕မည္သည္ လင္ကိုသတ္လို႔ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ဟိုအေခြဒီအေခြေတြ ထြက္လာလို႔ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ပါးရိုက္ တရားစြဲ ရုံးထဲကနၷားထဲ ဟိုးေလးတေက်ာ္ျဖစ္တာေတာင္ “ေအးေမတၱာ သို႔ေပတဲ႔ မပ်က္ေပါင္ရွင္” ဆိုတာမ်ဳိးဗ်။ ပိုၿပီးေတာ႔ေတာင္ နံမယ္ေက်ာ္ေက်ာ္သြားရတာမို႔လို႔ အဲဒီသိုင္းကြက္မ်ဳိးကိုေတာ႔ ေစ်းကြက္နည္းနည္းေအးသြားတဲ႔သူေတြက အသက္ကယ္ေဆးအျဖစ္ က်ားကန္ဖို႔ သုံးေလ႔ရွိပါတယ္။
အခုလည္း ေဖ႔စ္ဘုတ္ေပၚမွာ ေမာင္စံဖားကေလးကို ရုိးအီၿငီးေငြ႔ၿပီး အခ်စ္ေလ်ာ႔ခ်င္ခ်င္ျဖစ္ေနတဲ႔ ပိတ္သတ္ႀကီးဆီက အာရုံျပန္စိုက္လာေအာင္ ဒီခ်ီကာကုန္ေတးသံစုံဖာတ္ျမဴးႀကီးကို ကိုယ္တိုင္သီဆိုကျပ အသုံးေတာ္ခံရေကာင္းမလား မသိပါဘူး။ မိုးယုစံကေလး နဲ႔ ၀တ္မႈန္ေရႊရည္ကေလးနဲ႔ဆို ဘယ္လိုေနမလဲ။ ကေလးမေလးေတြ မီေအာင္ မလိုက္ႏိုင္မွာပဲ စိုးတာပါ။ မာမာေမာ္တြန္အခန္းကိုေတာ႔ ကိုယ္ခ်င္းကိုယ္ခ်င္းေတြမို႔ ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္းပဲ ေခၚလိုက္ေတာ႔မယ္။ ဇာတ္သိမ္းခန္းက်ရင္ စက္ေသနတ္နဲ႔မပစ္ဘူးဗ်။ ပိုၿပီးေခတ္မီေအာင္ မီးေလာင္ဗုံးဆိုတာကေလးေတြကို ကန္႔လန္႔ကာႀကီးဘက္ လွည့္ေဖာက္မယ္။ ဒါမွ ေရမီးအစုံနဲ႔ ေရႊစည္းခုံကေန ေတာင္းပန္လို႔ရမွာ။ ပရက္ရႈိးလာတဲ႔ သတင္းေထာက္ေတြထဲက ေရအလွ်ံဆုံးတစ္ေယာက္ေလာက္ကို အဘဥကၠလာကိုကိုလို ေနာက္ကကားနဲ႔ လိုက္ရိုက္လုဖို႔လည္း စီစဥ္ထားတယ္။ ဒီတစ္ပြဲၿပီးလို႔မွ ၀က္၀က္ကြဲ မေပါက္ရင္ေတာ႔လား။ ဟင္း ဟင္း။
0 comments:
Post a Comment