Monday, April 6, 2015

သံုးကိုယ္တစ္စိတ္



ပူျပင္းတဲ့ေနေရာင္ေအာက္မွာ ႏိုင္ငံျခားဂီတေတးသံနဲ႔ အတူ လူ ၃ ေယာက္ ကခုန္ေနၾကတယ္။ သနပ္ခါးကို ထူပိန္းေနေအာင္လိမ္းထားၾကတဲ့ အဲဒီလူ ၃ ေယာက္စလံုးမွာ ေနကာမ်က္မွန္ ကိုယ္စီတပ္ထားၾကတယ္။ ဦးထုပ္ကိုယ္စီ ေဆာင္းထားၾကတယ္။ အက်ီၤလက္ရွည္၊ ေဘာင္းဘီရွည္ ကိုယ္စီ၀တ္ထားၾကတယ္။ သူတိုရဲ႕ လက္နဲ႔ ေျခေထာက္ေတြမွာ အခ်င္းခ်င္း သံေခ်ာင္းငယ္ေတြနဲ႔ ခ်ိတ္ဆက္ထားတယ္။
ဒီေတာ့ တစ္ေယာက္က ကတဲ့အခါ ယိမ္းတိုက္ထားသလိုမ်ိဳး ကကြက္ေတြက ညီေနတယ္။

အေ၀းကၾကည့္ရင္ လူ ၃ ေယာက္လို႔ ထင္စရာရွိေပမယ့္ အနီးကပ္ၾကည့္တဲ့အခါ တစ္ေယာက္တည္းဆိုတာေတြ႔ရမယ္။ အေရွ႕နဲ႔ အေနာက္က အရုပ္ေတြျဖစ္ၿပီး အလယ္ကတစ္ေယာက္ကပဲ သက္ရွိလူသားပါ။ ဒီလို ထင္ေယာင္ထင္မွားျဖစ္ေစတာေၾကာင့္လည္း ဒီကကြက္ကို လူစိတ္၀င္စားၾကတာ။ သံုးကိုယ္တစ္စိတ္လို႔ အမည္ေပးထားတဲ့ ဒီကကြက္ေလးရဲ႕ ပရိသတ္အမ်ားစုကေတာ့ ကေလးေတြေပါ့။

မႏၱေလးတိုင္းေဒသႀကီး၊ အမရပူရၿမိဳ႕နယ္၊ ရြာသစ္ရြာက ရွင္ျပဳ၊နားသ အလွဴပြဲတစ္ခုမွာ အဲဒီအကအဖြဲ႕ကို ပထမဆံုးျမင္ဖူးခဲ့တယ္။ ေထာ္လာဂ်ီေပၚတင္ထားတဲ့ ေဆာင္းေဘာက္က သီခ်င္းသံထြက္လာၿပီး သံုးကိုယ္တစ္စိတ္အကသမား လမ္းေပၚထြက္လာတာနဲ႔ ကေလးပရိသတ္ေတြက အရင္ဆံုး၀ိုင္းအံုလာၾကတယ္။

အထက္ပိုင္းေဒသ အလွဴေတြရဲ႕ထံုးစံအတိုင္း ေန႔လယ္ခင္းမွာ ရွင္ေလာင္းလွည့္ထြက္ၾကတယ္။ ေရႊေရာင္တ၀င္း၀င္းနဲ႔ တခမ္းတနားေဆာက္ေလ့ရွိတဲ့ အလွဴ႕ရွင္မ႑ပ္က ထြက္တယ္ဆိုရင္ပဲ ေရွ႕ေတာ္ေျပးလို႔ေခၚတဲ့ ၀တ္စံုနီ၀တ္ ျမင္းစီးသမားေလးေတြက ေရွ႕ဆံုးကေျပးတယ္။ ေနာက္မွာေတာ့ ဘုရားပင့္ေဆာင္တဲ့ကားပါမယ္၊ အလွဴ႕ရွင္ေတြရဲ႕ကားအခ်ိဳ႕ပါမယ္၊ စည္ေတာ္အဖြဲ႔နဲ႔ မင္းသားေတြပါမယ္၊ သကၤန္းပရိကၡရာေတြရြက္ထားတဲ့ အလွဴ႕ဒါယကာ၊ ဒါယိကာမေတြ ပါမယ္၊ ကြမ္းေတာင္ကိုင္ ပန္းေတာင္ကိုင္ေတြပါမယ္၊ ဂီတေဖ်ာ္ေျဖေရးကားနဲ႔ ေတးသံရွင္ေတြပါမယ္။ ျမင္းကိုယ္စီနဲ႔ ေမာင္ရင္ေလာင္းေတြ၊ အလွဆင္ထားတဲ့ ႏြားလွည္းယဥ္ေတြပါမယ္။ အားလံုးကို မ်က္စိတစ္ဆံုးျမင္ရမယ္။

အဲဒီအထဲမွာမွ သံုးကိုယ္တစ္စိတ္အကအဖြဲ႔က ေနာက္နားခပ္က်က်မွာ ပါလာတယ္။ ရြာသစ္ေက်းရြာကေန  တဲနန္းသာ၊ ျမစ္ငယ္၊ ယဥ္ေတာ္စံ စတဲ့ေနရာေတြကိုျဖတ္သန္းၿပီး အလွဴ႕ရွင္အိမ္ကို ျပန္လာတဲ့ ရွင္ေလာင္းလွည့္လမ္းေၾကာင္းတစ္ေလ်ာက္ ေဒသခံေတြက သူတို႔ကို စိတ္၀င္တစားၾကည့္ၾကတယ္။ သံုးကိုယ္တစ္စိတ္ရယ္လို႔ အကအဖြဲ႔ကနာမည္ေပးထားေပမယ့္ ကေလးေတြအသိအမွတ္ျပဳထားတာက အိုပါဂန္းနားစတိုင္ တဲ့။

ျဖတ္သန္းခဲ့တဲ့ ရြာေတြတိုင္းမွာ “အိုပါဂန္းနားစတိုင္လာၿပီေဟ့” ဆိုတဲ့အသံနဲ႔ ကေလးေတြ၀ိုင္းအံုလာၾကတယ္။ တခ်ိဳ႕ကေလးေတြက အကသမားရဲ႕ေနာက္ လမ္းမေပၚ တစ္ေကာက္ေကာက္လိုက္ၿပီးအားေပးတယ္။ တခ်ိဳ႕ကေလးေတြက ၿခံ၀န္း၀မွာ ျပဴတစ္၊ ျပဴတစ္လုပ္ၿပီးၾကည့္တယ္။ ေၾကာက္တတ္တဲ့ ကေလးတစ္ခ်ိဳ႕က မိခင္ကိုဖက္ထားရင္း မ၀ံ့မရဲၾကည့္တယ္။ ရဲတင္းတဲ့ကေလးတစ္ခ်ိဳ႕ကေတာ့ သီခ်င္းသံနဲ႔အတူ အကသမားကို လိုက္တုၿပီး ကတယ္၊ အရုပ္ေတြကို ထိေတြ႕ကိုင္တြယ္ဖို႔ႀကိဳးစားတယ္။ “သံုးကိုယ္တစ္စိတ္”လို႔ေျပာေျပာ၊ “အိုပါဂန္းနားစတိုင္”ပဲ ဆိုဆို၊ လူအမ်ားစိတ္၀င္စားမႈကိုရခဲ့တာကေတာ့အမွန္ပဲဆိုတာ ေတြ႔ရတယ္။

“ပထမဆံုးကခိုင္းေတာ့ မကခ်င္ဘူး၊ ဇြတ္ျငင္းတာ။ အရုပ္ကိုထြင္တဲ့သူက ဇြတ္ေျပာလို႔ ကရတာ။ ပထမေတာ့ အလြဲလြဲအေခ်ာ္ေတြပဲ။ ညေတာင္မအိပ္ႏိုင္ဘူး။ လမိုင္းတင္တာေပါ့ေလ။ အဲဒီညက လူကအခုလိုမမ်ားဘူး။ အဲဒါေတာင္ ေၾကာက္တာ။ အျပင္မွာက လူေပါင္းစံုအမ်ားႀကီးဆိုေတာ့ အိပ္လို႔ေတာင္မရဘူး။ ေဟ့ ငါ့ကိုေတာ့ အရက္တိုက္ၿပီး ဇြတ္မခိုင္းနဲ႔၊ ကျဖစ္ေအာင္ကမယ္ဆိုၿပီး စကျဖစ္သြားတာ” လို႔ သံုးကိုယ္တစ္စိတ္ကကြက္ပိုင္ရွင္ ကိုေက်ာ္မင္းကေျပာတယ္။

ကိုေက်ာ္မင္းက ပိန္ပိန္ပါးပါး၊ အရပ္ရွည္ရွည္။ အေနအထိုင္ေအးၿပီး ရွက္ေၾကာက္တတ္တဲ့ လူပ်ိဳႀကီးအျဖစ္ သူ႔ရဲ႕မိတ္ေဆြအေပါင္းအသင္းေတြက ေျပာၾကတယ္။ သူကိုယ္တိုင္လည္း ရွက္ေၾကာက္တတ္တာကို ၀န္ခံေပမယ့္ အခုေတာ့ အလွဴတကာမွာလွည့္ၿပီး ကျပေဖ်ာ္ေျဖေနတဲ့သူျဖစ္လာတယ္။

ေန႔လယ္၁၂း၀၀ နာရီေလာက္က စတင္လွည့္ခဲ့တဲ့ ရွင္ေလာင္းလွည့္ပြဲက ညေန ၅း၀၀နာရီေက်ာ္မွာ အလွဴ႕ရွင္အိမ္ကို ျပန္ေရာက္ၿပီးတဲ့ေနာက္ သူနဲ႔စကားေျပာခြင့္ရတာပါ။ အလွဴ႕ရွင္အိမ္ေရာက္ၿပီး သီခ်င္း ၃ ပုဒ္ေလာက္ကျပေဖ်ာ္ေျဖေတာ့လည္း အားေပးသူပရိသတ္က ရွိေနဆဲ။ အရုပ္ေတြကို ျပန္သိမ္း၊ အက်ီၤအ၀တ္အစားေတြကို လဲၿပီး မ်က္ႏွာသစ္ေနတဲ့အခ်ိန္ထိ ကေလးတခ်ိဳ႕က သူ႔ေနာက္တစ္ေကာက္ေကာက္လိုက္ၿပီး စိတ္၀င္တစားစပ္စုေနၾကဆဲ။

“ တံခြန္တိုင္(ရြာနာမည္)ပြဲကို အျပင္ေလာကမွာ ပထမဆံုးကဖူးတာ။ အလတ္စားစက္မႈလက္မႈ ကထိန္ေပါ့။ အဲဒီမွာစၿပီးကျဖစ္တာ၊ အခေၾကးေငြနဲ႔စတာ အဲဒီမွာစတာ” လို႔ ကိုေက်ာ္မင္းက ေျပာတယ္။

အခုအခါမွာေတာ့ သူက မ်က္ႏွာကသနပ္ခါးေတြကို ဖ်က္ထားၿပီး ရွပ္အက်ီၤနဲ႔ ပုဆိုးကို ျမန္မာဆန္ဆန္ပဲ ၀တ္ထားတယ္။ အဖြဲ႔သားအခ်ိဳ႕ကေတာ့ သူတို႔ရဲ႕ပစၥည္းကိရိယာေတြကို ေထာ္လာဂ်ီေပၚျပန္တင္ၿပီး သိမ္းဆည္းေနတာေတြ႕ရတယ္။

သူတို႔အက အဖြဲ႕ေအာင္ျမင္လာတာကလည္း မေမွ်ာ္လင့္ဘဲ ျဖစ္ခဲ့တာလို႔ ဆိုရမယ္။ ျမစ္ငယ္ၿမိဳ႕မွာ အစိုးရရဲ႕ မီးရထားတြဲျပင္စက္ရံုရွိတယ္။ စက္ရံု၀န္ထမ္းေတြကိုခ်ည္း သီးသန္႔ေနရာခ်ထားတဲ့ ပန္းနာမည္နဲ႔ ရပ္ကြက္ေတြရွိတယ္။ ျမစ္ငယ္ၿမိဳ႕မဟာဘံုကထိန္က ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ အစည္ကားဆံုး၊ အႀကီးက်ယ္ဆံုးဘံုကထိန္ေတြထဲမွာ တစ္ခုပါ၀င္တယ္။

ႏွစ္စဥ္ ႏွစ္တိုင္း ကထိန္ခင္းတဲ့အခါအတီးအမႈတ္ အကအခုန္ေတြနဲ႔ သူ႔ထက္ငါ အၿပိဳင္အဆိုင္ ဆင္ႏြဲေလ့ရွိတယ္။ အဲဒီကထိန္ပြဲမွာ အေပ်ာ္သေဘာနဲ႔ အရုပ္ေတြကိုတီထြင္ၿပီး အခ်င္းခ်င္း ၿပိဳင္ဆိုင္ကျပၾကရာကေန အခုေတြ႕ေနရတဲ့ သံုးကိုယ္တစ္စိတ္အကက တျခားအလွဴေတြမွာ အခေၾကးေငြနဲ႔ လိုက္လံေဖ်ာ္ေျဖရတဲ့အထိ ေအာင္ျမင္လာတယ္။

“တကယ္တမ္း ဒီအကကို စထြင္တာက ကၽြန္ေတာ္တို႔မဟုတ္ဘူး။ ထိုင္းမွာ အရင္ရွိၿပီးသား။ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ေတြ႕လို႔ ကိုယ္ဘာသာကိုယ္ အရုပ္ထြင္လိုက္တာ။ အကုန္လံုးကလည္း စက္ရံု၀န္ထမ္းေတြခ်ည္းပဲ။ ကထိန္မွာ တစ္ႏွစ္တစ္ခါ ထူးထူးဆန္းဆန္းေလးေတြျဖစ္ခ်င္လို႔ လုပ္လိုက္တာ။ လုပ္ခြင့္လည္းရပါတယ္။ ကထိန္ဆိုတာကေတာ့ ၿပိဳင္ၾက၊ ဆိုင္ၾက ဆိုေတာ့ သူ႔ထက္ငါ ထူးထူးဆန္းဆန္းေလးေတြ လုပ္ၾကတာေပါ့” လို႔ အကအဖြဲ႕သားတစ္ဦးျဖစ္တဲ့ ကိုေက်ာ္စိုးလိႈင္က ေျပာတယ္။

သူတို႔အကအဖြဲ႔ေလးမွာ အဖြဲ႔၀င္ (၁၀) ေယာက္ေလာက္ရွိၿပီး ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ေလာက္က စၿပီး အဖြဲ႔ေလးျဖစ္လာခဲ့တာပါ။ လက္ရွိမွာ သံုးကိုယ္တစ္စိတ္အရုပ္၊ ေဂၚဇီလာအရုပ္၊ ကင္းေကာင္အရုပ္နဲ႔ ေခါင္းေလာင္းအရုပ္ေတြရွိတယ္။ မိန္းကေလးတစ္ဦးကို ေလွာင္အိမ္ထဲမွာထည့္ၿပီးကိုင္ထားတဲ့ ကင္းေကာင္အရုပ္နဲ႔ သံုးကိုယ္တစ္စိတ္အရုပ္ေတြကေတာ့ လူႀကိဳက္အမ်ားဆံုးျဖစ္ၿပီး ျပင္ပက ငွားရမ္းမႈေတြလည္း အမ်ားဆံုးျဖစ္တယ္။

သံုးကိုယ္တစ္စိတ္အရုပ္ကေတာ့ ေနာက္ဆံုးမွာမွ ျပဳလုပ္ခဲ့တဲ့အရုပ္ျဖစ္ေပမယ့္ အခုခ်ိန္မွာေတာ့ အေအာင္ျမင္ဆံုးနဲ႔ ပြဲေရအမ်ားဆံုးကရတဲ့ အရုပ္ျဖစ္လာခဲ့တယ္။ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ကုန္ပိုင္း ကထိန္ရာသီမွာ စတင္ကျပခဲ့တဲ့အဲဒီအရုပ္က အခု ၂၀၁၅ ခုႏွစ္ မတ္လကုန္အထိ ပြဲေရ ၂၅ ပြဲကခဲ့ရတယ္။

“ ဒီအရုပ္ေတြလုပ္ရတာလည္း လြယ္ပါတယ္။ ဌာနမွာက အေလအလြင့္ပစၥည္းေတြကလည္းရွိေတာ့ အရုပ္မွာသံုးလို႔ရတဲ့ ေဖာ့ေတြ၊ ေကာ္ေတြသံုးၿပီးလုပ္ရတာေပါ့။ အဓိကက စိတ္ကူးေလးပါပဲ” လို႔ အဖြဲ႔မွာ အရုပ္ေတြပင္တိုင္ျပဳလုပ္သူျဖစ္တဲ့ ကိုယဥ္ၾကည္ကေျပာတယ္။

အခုေတာ့ သံုးကိုယ္တစ္စိတ္ကကြက္နဲ႔ လူသိမ်ားလာတဲ့ သူတို႔အဖြဲ႔ေလးက ျမစ္ငယ္ၿမိဳ႕တ၀ိုက္အျပင္ ေရနံေခ်ာင္း၊ ျမင္းၿခံ၊ ေမၿမိဳ႕၊ေရဦး၊ ျမင္းမူ စတဲ့ေဒသေတြအထိ လိုက္ကခဲ့ရၿပီး သံုးကိုယ္တစ္စိတ္ကကြက္ပိုင္ရွင္ ကိုေက်ာ္မင္းလည္း ပြင့္လင္းရာသီမွာ ရံုးပိတ္ရက္တိုင္း လက္မလည္ေအာင္ကိုျဖစ္လာခဲ့တယ္။

“ အဓိကကေတာ့ ပိတ္ရက္ေတြပဲ ဦးတည္လုပ္ရတာေပါ့။ ကိုယ္က အစိုးရ၀န္ထမ္းလည္းျဖစ္ေနေတာ့။ အဲလိုမွ မရရင္ေတာ့ ခြင့္ယူရတာေပါ့။ အရာရွိေတြကလည္း ခြင့္ျပဳၾကပါတယ္” လို႔ ကိုေက်ာ္မင္းကဆိုတယ္။

သူရဲ႕မိဘေတြကလည္း မီးရထားစက္ရံုမွာပဲ ၀န္ထမ္းေတြအျဖစ္လုပ္ကိုင္ခဲ့ၾကၿပီး အၿငိမ္းစားယူခဲ့ၾကသလို ကိုေက်ာ္မင္းကလည္း  ျမစ္ငယ္မီးရထားတြဲျပင္စက္ရံုမွာ လက္သမား(ကၽြမ္းက်င္ ၄) အျဖစ္လုပ္ကိုင္ေနသူပါ။

ငယ္စဥ္ကတည္းက အတန္းပညာကို ၿပီးဆံုးေအာင္မသင္ၾကားျဖစ္ခဲ့ဘဲ လက္သမားအျဖစ္လိုက္လုပ္ခဲ့တဲ့ အေတြ႔အႀကံဳေတြက မီးရထားတြဲျပင္စက္ရံုမွာ၀င္လုပ္တဲ့အခါ အမ်ားႀကီးအေထာက္အကူရခဲ့တယ္လို႔ သူကဆိုတယ္။

ကိုေက်ာ္မင္းက “ ငယ္ငယ္တုန္းကေတာ့ အင္ဂ်င္နီယာလိုမ်ိဳးျဖစ္ခ်င္ခဲ့တာ။ ဒါေၾကာင့္လည္း လက္သမားလိုက္လုပ္တာ။ ပညာကလည္းတစ္ပိုင္းတစ္စဆိုေတာ့ေလ” လို႔ ငယ္ဘ၀အေၾကာင္း ျပန္ေျပာျပတယ္။

သူ႔ရဲ႕ငယ္ဘ၀မွာ အမ်ားသူငါနည္းတူ ထူးထူးျခားျခား မရွိလွေပမယ့္ အခုေတာ့ ျမစ္ငယ္ၿမိဳ႕၊ မဥၨဴရပ္ကြက္မွာေနတဲ့ ကိုေက်ာ္မင္းကို သံုးကိုယ္တစ္စိတ္အရုပ္နဲ႔တြဲၿပီး အနီးတစ္၀ိုက္မွာေနထိုင္ၾကသူေတြက ေကာင္းေကာင္းသတိထားမိလာၾကၿပီ။ သူကိုယ္တိုင္လည္း ဒီကကြက္မွာ နစ္ေမ်ာၿပီး သေဘာက်လာတတ္ခဲ့ၿပီ။အသက္(၄၀)ေက်ာ္မွ အကသမားတစ္ေယာက္အျဖစ္ အႏုပညာပိုးက ၀င္ခဲ့ၿပီ။

“တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ေတာ့ ၀ါသနာကပါလာတယ္။ ပိုၿပီး ထူးျခားသြားတာက ဘယ္ဟာလူ၊ ဘယ္ဟာ အရုပ္ဆိုၿပီး ရုတ္တရက္ခြဲျခားမရေအာင္ လွည့္စားႏိုင္တယ္ဆိုတဲ့ Mood ကေလးရေတာ့ ပိုေပ်ာ္တယ္” လို႔ သူဆိုတယ္။

လက္ရွိမွာေတာ့ သံုးကိုယ္တစ္စိတ္ကကြက္နဲ႔ လိုက္ဖက္တဲ့ ႏိုင္ငံျခားသီခ်င္း ၅ ပုဒ္ပဲ ေလ့က်င့္ထားႏိုင္ပါေသးတယ္။ အရုပ္ရဲ႕ဒီဇိုင္းအေနအထားအရလည္း ကခ်င္တဲ့ကကြက္တိုင္းကို စိတ္လြတ္ကိုယ္လြတ္ကခုန္လို႔ရတဲ့အေနအထားမ်ိဳး မရွိေၾကာင္း သူက ရွင္းျပတယ္။ ခုန္ေပါက္တာ၊ လက္နဲ႔ေျခေထာက္ေတြကို အတြင္းဘက္ကို ဆြဲယူေ၀့၀ိုက္တဲ့အကမ်ိဳးေတြမွာ အရုပ္ေတြအားလံုး ဟန္ခ်က္ညီေအာင္ စိတ္ႀကိဳက္လုပ္လို႔မရႏိုင္တာေတြ႔ရတယ္။

အရုပ္ကို အနီးကပ္ေလ့လာၾကည့္တဲ့အခါ လက္ရာကၾကမ္းပါတယ္။ အေ၀းကေန ရုတ္တရက္ၾကည့္လိုက္ရင္ လူနဲ႔အရုပ္ ခြဲျခားမသိႏိုင္ေပမယ့္ အနီးကပ္ၾကည့္တဲ့အခါ လက္ရာမွာအားနည္းခ်က္ေတြရွိေနတယ္။ ဒါကလည္း ဘံုကထိန္မွာ အေပ်ာ္သေဘာသက္သက္နဲ႔ ကိုယ့္စက္ရံုတြင္းမွာ ရရာပစၥည္းနဲ႔ ၾကံဖန္လုပ္ကိုင္ခဲ့ရတာေၾကာင့္ ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ အရုပ္ေတြကို ဒီ့ထက္ပိုေကာင္းေအာင္ လုပ္ႏိုင္ရင္၊ ကကြက္ေတြ ပိုၿပီးတီထြင္ႏိုင္ရင္ ပိုၿပီးေအာင္ျမင္လာလိမ့္မယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ေတြးမိတယ္။

တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ အေပ်ာ္သေဘာကေန Professional ဘက္ကိုေရာက္လာတဲ့ သူတို႔အဖြဲ႔အေနနဲ႔လည္း အဲဒီအခ်က္ကို ေကာင္းေကာင္းသတိထားမိၾကမယ္ထင္ပါတယ္။

“ ပထမဆံုးစၿပီး ကေတာ့ ေအာက္က အ၀တ္ေတြ မခံထားေတာ့ သံေခ်ာင္းေတြက လူ႔အသားကို ပြန္းတာေလ။ ေနာက္ပိုင္းေတာ့ လိုတဲ့ေနရာေတြမွာ အခုအခံေတြထားတာ၊ ေဘာင္းဘီတစ္ထည္ ထပ္၀တ္တာမ်ိဳးေတြလုပ္ရတယ္” လို႔ ညာဘက္ေျခခ်င္း၀တ္က အမာရြတ္ေလးကို ညႊန္ျပရင္း ကိုေက်ာ္မင္းက ဆိုတယ္။

အတတ္ႏိုင္ဆံုး ေပါ့ပါးေအာင္ျပဳလုပ္ထားေပမယ့္ အရုပ္(၂)ရုပ္နဲ႔ သံေခ်ာင္းေတြရဲ႕ စုစုေပါင္းအေလးခ်ိန္(၁၀)ပိသာေလာက္ကိုထမ္းပိုးၿပီး ေနပူပူေအာက္ အခ်ိန္ေန႔တစ္ပိုင္းေလာက္ လမ္းေလ်ာက္ ကခုန္ရတဲ့အလုပ္က သိပ္ေတာ့မလြယ္ကူမွန္း ကၽြန္ေတာ္ခန္႔မွန္းမိပါတယ္။

“ အဓိကအလုပ္ကေတာ့ မီးရထားလုပ္ငန္းပါပဲ။ ဒါကေတာ့ ၀ါသနာအရ လိုက္ကတဲ့သေဘာပါ။ မီးရထားမွာကေတာ့ အသက္ႀကီးတဲ့အထိ လုပ္ရမွာပါပဲ။ ကတာကိုလည္း ကႏိုင္တဲ့အထိ လိုက္ကေနမွာပါပဲ”  လို႔ ကိုေက်ာ္မင္းက ဆိုပါတယ္။

ေဇာ္ေနာင္လင္း

0 comments:

Post a Comment

စာမေရးျဖစ္ေတာ့တာေၾကာင့္ က်ေနာ္ႀကိဳက္ၿပီး ဖတ္ေစခ်င္တဲ့ စာေလးေတြကို တင္ထားပါတယ္ဗ်ာ

Followers

Total Pageviews

အမွာပါးစရာမ်ားရွိေနရင္

Pop up my Cbox

Blog Archive

အက္ဒမင္

အျခားက႑မ်ားကို ေလ့လာရန္

ရွာေဖြေလ ေတြ႔ရွိေလ

စာေပျမတ္ႏိုးသူမ်ား

free counters
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...