Tuesday, January 19, 2016

*ခ်စ္စမ္းေမာင္ သို႔မဟုတ္ ၾကိဳးေျခာက္ေခ်ာင္းျဖင့္ဖမ္းစားသူ* အပိုင္း- ၂

Music Crazy Te Te Tar Tar's photo.

ေနာက္ေတာ့ ဦးဘြဲ ့ၾကီးဦးေဆာင္ျပီး ဒရမ္မာ-ကိုခရမ္း၊ ေဘ့စ္ဂစ္တာ-ကိုခင္ေမာင္သန္ ့၊ ကီးဘုတ္-ကိုဗညားနုိင္ (ယခင္ ကိုင္ဇာေခြေတြမွာဦးဘြဲ ့ၾကီးနဲ ့ေတာက္ေလွ်ာက္လက္တြဲခဲ့တဲ့ ကီးဘုတ္ ပေလယားပါ၊ ) တို ့နဲ ့သူရဲေကာင္းေလးမ်ား ( Iron Cross ) ဘန္းဒ္ ကို ၁၉၈၉-၉၀ ပတ္၀န္္းက်င္ ေလာက္မွာ စဖြဲ ့ခ့ဲျပီးစီးရီးေတြေတာက္ေလွ်ာက္တီးခဲ့ပါတယ္။ ဂ်က္ျမေသာင္းအေခြကိုစတီးခဲ့တာထင္တယ္။
လိဒ္ဂစ္တာ ကို ဆရာ ဦးဘြဲ ့ၾကီးနဲ ့ ကုိခ်စ္စမ္းေမာင္တို ့ ၂ေယာက္တီးပါတယ္။ ရက္ေကာဒင္းေတြလုပ္ရင္ကိုဘဲ ဦးဘြဲ ့ၾကီးဟာ သူ ့တပည့္ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ကို Guideline ေတြခ်ေပးျပီးဆိုလိုေတြတီးေစပါတယ္။
တစ္ခိ်ဳ ့ဂစ္တာဆိုလိုေတြဆိုရင္ ဦးဘဲြ ့ၾကီး စတီးျပတာ အိုင္ဒီယာအယူအဆေတြသိပ္ေကာင္းပါတယ္။
ေနာက္ျပီးေတာ့မွ ညီေလး-မင္း ငါတီးျပတာကို Flow ယူျပီး မင္းတီးကြာဆိုျပီးခိုင္းပါတယ္။
ကို ခ်စ္စမ္းေမာင္ ထပ္တီးပါတယ္။ ဦးဘဲြ ့တီးတဲ့ဆိုလိုဟာသိပ္ေကာင္းသလို
ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္လိုက္တီးတာကလဲ ဂြဒ္ရွယ္ပါဘဲ။ ဥပမာျပရရင္- မန္းဒေလး ကိုေန၀င္း ထုတ္လုပ္ခဲ့တ့ဲ
ကိုစိုးလြင္လြင္ရဲ ့ေမာင့္မ်က္ရည္၀ိုင္းအေခြျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီ့အေခြမွာ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ရဲ ့ ေျပာင္ေျမာက္လွတဲ့
ေနာင္သမိုင္း၀င္ လိဒ္ဂစ္တာ ဆိုလိုေတြကို ခန္းခန္းနားနားၾကီးေတြ ့ျမင္ခံစားၾကရမွာပါ။
ဦးဘြဲ ့ၾကီးကေတာ့ ဘယ္သြားသြား ရွိဳးပြဲေတြလုပ္တိုင္း ျမန္မာျပည္ရဲ ့အသက္အငယ္ဆံုးဂစ္တာသူရဲေကာင္းခ်စ္စမ္းေမာင္ ဆိုျပီး ေအာ္ျပီိးမိတ္္ဆက္ေပးလိုက္တာနဲ ့တျပိဳင္နက္ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္က လိဒ္ဂစ္တာမွာသူ ့သိပ္ခံုမင္တဲ့၊ပိုင္နုိင္တဲ ့Tapping ေတြစေပါက္ျပီး သူ ့ဂစ္တာ Skill ကို အစြမ္းကုန္ျပသပါေတာ့တယ္။ ဂစ္တာကိုေျပာင္းျပန္္ေရာ၊ ပက္လက္လန္ေရာ၊ ေနာက္ျပန္ေတြေကာအကုန္တီးျပပါေတာ့တယ္။
ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္တို ့လိုက္ဖ္ရွဳိးစတီးတဲ့ပြဲကေတာ့ ရန္ကုန္တိုင္း ဥကံၠျမိဳ ့က ပြဲမွာပါ။ မင္းသားကိုစိုးသူ ကရာသက္ပန္ အေခြ စထြက္ျပီးနံမည္ၾကီးေနတဲ့အခ်ိန္မွာပါ။
ကၽြန္ေတာ္ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ ဂစ္တာတီးထားတဲ ့အေခြေတြကို နံမည္ၾကီးေတြေရာ၊နံမည္မၾကီးတဲ့သူေတြေရာ ၀ယ္ျပီးနားေထာင္ေလ့လာၾကည့္ပါတယ္။ အထူးအားျဖင့္ေမာင့္မ်က္ရည္၀ိုင္းေခြက သူ ့ဂစ္တာဆိုလိုေတြကို
ကၽြန္ေတာ္သိပ္ခိုက္ခဲ့ပါတယ္။ သူ ့လိုက္ဖ္ရွဳိးတီးတာကေတာ့မန္းဒေလးမွာလာတီးေတာ့မွေသခ်ာၾကည့္ခဲ့ဘူးတာပါ။
လိဒ္ဂစ္တာသရက္ဒ္မွာကၽြန္ေတာ္ မဆြက ေျပာခဲ့ဘူးသလို ပါဘဲ။ကၽြန္ေတာ္ ေမာင္D-Link ဟာ ဂစ္တာဘာသာရပ္ေတြအားလံုးထဲမွာ လိဒ္ ဂစ္တာကိုအခိုက္ဆံုး၊တစ္ခါ-လိဒ္ဂစ္တာရဲ ့ Technique ေတြထဲမွာမွ
ဘာလို ့မွန္္းမသိဘူး။ လက္ညွိဳး၊လက္ခလယ္ေတြနဲ ့ေပါက္ဆြဲျပီိးတီးတဲ့ Tapping Technique နဲ ့တြဲၾကိဳးေတြကို အခိုက္ဆံုးဆိုတာေလ။ ေနာက္ျပီးကၽြန္ေတာ္ ကိုဒီလင့္ခ္ဟာဘာလိို ့မွန္းေတာ့မသိဘူး။ ၊ဒံုးပ်ံ တပ္ထားသလို FingerBoard ေပၚမွာ လက္ေခ်ာင္းေလးေတြ တအားေျပးနုိင္တာ ဂစ္တာ Scale ေတြတအားျမန္ေအာင္
တီးနုိင္တာ ကို အရမ္းသေဘာက်တယ္ဗ်ာ။ D-Link ခ်ာတိတ္ဘ၀ က စင္ေပၚမွာ
လိဒ္ဂစ္တာ တီးရင္ သီခ်င္းနုတ္ထဲမွာမပါလဲ၊ Tapping ေတြ၊ အလံုးျမန္ျမန္ျဖီးလံုးေတြ ေလွ်ာက္ထည့္တီးတယ္္။ အတူတီးေနတဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြကေတာင္ ေဟ့ေကာင္ D-Link တစ္ခိ်ဳ ့ဂစ္တာဆိုလိုေတြက အဲေလာက္ၾကီးမလိုပါဘူးကြာ၊အလကားေနရင္ Tapping ေတြေလွ်ာက္မထည့္နဲ ့ကြာဆိုျပီးဟန္္႕ဘူးပါတယ္။
ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ကို ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တာ၊ေလးစားတာအဲဒါပါပါတယ္။ သူ ဟာ အသက္ငယ္ငယ္စနံမည္ၾကီးခါစမွာ Tapping Skill ေတြအရမ္းျပပါတယ္။
သူ လဲ Tapping ကိုခ်စ္ပံုပါဘဲ။ေနာက္ပိုင္းသူ ရင့္က်က္လာေတာ့ Tapping ေတြသိပ္မတီးျပခ်င္ေတာ့တာ
ေတြ႕ရပါတယ္။ ေနာက္ျပီး FingerBoard ေပၚမွာသူ႕လက္ေခ်ာင္းေလးေတြဟာဘယ္ေလာက္ျမန္ျမန္္ေျပးနုိင္္တဲ့ဆိုတဲ့ Speed ကိုသူအျမဲ ျပပါတယ္။
ေနာက္ပိုင္း ေမာင္ D-Link ဟာ အိုင္စီစတိတ္ရွိဳးတိုင္း တတ္နုိင္ရင္ ရေအာင္လိုက္ၾကည့္ျဖစ္ပါတယ္။
ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္တို ့ဦးဘြဲ ့တို ့ရဲ ့ ရဲရဲေတာက္ဂစ္တာ သံေတြကို အာသာငမ္းငမ္းနဲ ့ေသာက္သံုးခ်င္လို ့ပါ။
ေနာက္ပိုင္း ဦးဘဲြ ့ၾကီးဆံုးသြားေတာ့ ဦးဘြဲ ့ၾကီးမပါေတာ့ဘဲ IC ဟာ ျဖစ္မွျဖစ္ပါ့မလား ဆိုျပီး
စုိးရိမ္မိခဲ့ပါေသးတယ္။ ဦးဘဲြ ့ၾကီးမဆံုးခင္က IC မွာ ဦးဘြဲ ့ဟာ Arrangement ကို သူလုပ္ပါတယ္။ အင္ထရိုကိုဘယ္နွစ္ဘားဆြဲမယ္။ ကီးဘုတ္ကိုဘယ္နွစ္ဘား၊ဂစ္တာ ကိုဘယ္နစ္ဘားစသည္ျဖင့္ Arranged လုပ္တာကိုေျပာတာပါ။ဦးဘဲြ ့ၾကီး၊ ( IC က လူေတြေခၚတဲ့ ပါပါၾကီး ) မရွိတဲ့ေနာက္ပိုင္းမွာ IC ဟာ အရွိန္မပ်က္ပါဘဲ ေအာင္ျမင္မွဳသရဖူေတြအထပ္ထပ္ေဆာင္းနုိင္ခဲ့ပါတယ္။ Creative Thinking ေကာင္းတဲ့၊ၾကိဳးစားတဲ့၊ ေတာ္တဲ့ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ ဟာ ဦးဘြဲ ့ၾကီးအားထားရတဲ့ တပည့္ ဂစ္တာသူရဲေကာင္းတစ္ဦးဆိုေတာ့ ဦးဘြဲ ့မရွိရင္ IC ကို သူ ဘဲဦးေဆာင္မလား၊ Arrange လုပ္မလားလို ့ဒြိဟပြားမိခဲ့ပါေသးတယ္။ သို ့ေသာ္ ဦးဘြဲ ့မရွိေတာ့ အေတြ ့အၾကံဳရင့္ျပီးအ၇ည္အခ်င္းရွိတဲ့ IC ရဲ ့ ေဘ့စ္စစ္သူၾကီး ကိုခင္ေမာင္သန္ ့ကဘဲ ဦးဘြဲ ့ကိုယ္စား Arrangement လုပ္တဲ့တာ၀န္ကုိယူပါေတာ့တယ္။ IC ရဲ ့ မန္ေနဂ်ာကေတာ့ ဆရာ၀န္ ဦးကိုကိုလြင္ပါ။ သူ ဟာလဲလူေတာ္တစ္ေယာက္ပါ။ ေနာက္ပိုင္းလူငယ္ ေတြသိပ္မသိနိုင္ေသးတဲ့အခ်က္က
IC Manager ဦးကိုကိုလြင္ဟာ လည္း လိဒ္ဂစ္တာသိပ္ေကာင္းတဲ ့ ဂစ္တာသမားတစ္ဦးဆိုတာပါဘဲ။
သူ IC ကို ပဲ့ကိုင္ေနတဲ့အခ်ိန္္မွာဂစ္တာကိုင္တာကိုလံုး၀မေတြ႕ရေတာ့ေပမဲ့။ ဟိုးအရင္ ျမန္မာရုပ္ျမင္သံၾကားမွာ
စေနေန ့စတီရီယိုသီခ်င္းက႑လာလို ့ရွိရင္ လိဒ္ဂစ္တာ ကို ကၽြမ္းကၽြမ္းက်င္က်င္တီးေနတဲ့ ကိုကိုလြင္ကို မၾကာခဏ သတိထားေတြ႕ခဲ့ဘူးပါတယ္။ အထူးအားျဖင့္ ကိုကိုလြင္ဟာ စည္သူလြင္ရဲ ့ျငိမ္းသတ္လို က္သီခ်င္း ဂစ္တာဆိုလို မွာ လိိဒ္ဂစ္တာ Tapping ေတြကို ကၽြမ္းက်င္စြာ ေပါက္ဆြဲ တီးျပေနတာ ကို လား မသိဘူး MRTV မွာ ၾကည့္ဖူးတာ သတိယမိေနပါေသးတယ္။ နွစ္ေတြကဆယ္စုနွစ္ေတာ့ၾကာခဲ့ပါျပီ။
ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္အေၾကာင္းတင္ျပေနရင္းကေန IC Band နဲ ့မန္ေနဂ်ာ ဦးကိုကိုလြင္အေၾကာင္း
ေရာက္ကုန္ျပီး ေတာ့ပစ္ ေခ်ာ္သြားလို ့၊ ကဲ-ဆရာခ်စ္အေၾကာင္းျပန္ဆက္ပါဦးမယ္။
IC ရဲ ့ ဖန္ဆင္း ရွင္ ဂစ္တာဘုရား ၾကီး ဦးဘြဲ ့မပါေတာ့တဲ့ IC ရဲ ့ပထမဆံုး LiveShow ကို ေမာင္ D-Link အမ်ိဳးသားဇာတ္၇ံုမွာျဖစ္ေအာင္သြားၾကည့္ခဲ့ပါတယ္။ အမ်ိဳးသားဇာတ္ရံုလိုက္ကာၾကီးဟာ ကိုဗညားနုိင္ရဲ ့ထိတ္လန္ ့တုန္လွဳပ္ဖြယ္ရာ Suspense ဆိုင္သဇင္ဇာ သံၾကီးေနာက္ခံထားျပီး မွဳတ္္ထုတ္လိုက္တဲ့ မီခိုးလံုးအတုေတြၾကားမွာ တျဖည္းျဖည္း မတက္လာရာမွာ Ibanez ဂစ္တာကိုကိုင္ျပီး။ စူးရွ ျပင္းထန္တဲ့ ရဲရဲေတာက္ လိဒ္ဂစ္တာသံေတြနဲ ့
အတူ အေျပးေလး ထြက္လာတဲ့ ျမန္မာျပည္ရဲ ့ ဂစ္တာသူရဲ ေကာင္း ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ တို ့ရဲ ့ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ပါဘဲ။

0 comments:

Post a Comment

စာမေရးျဖစ္ေတာ့တာေၾကာင့္ က်ေနာ္ႀကိဳက္ၿပီး ဖတ္ေစခ်င္တဲ့ စာေလးေတြကို တင္ထားပါတယ္ဗ်ာ

Followers

Total Pageviews

အမွာပါးစရာမ်ားရွိေနရင္

Pop up my Cbox

Blog Archive

အျခားက႑မ်ားကို ေလ့လာရန္

ရွာေဖြေလ ေတြ႔ရွိေလ

စာေပျမတ္ႏိုးသူမ်ား

free counters
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...