🎸 ပိုက္ဆံရေသာအလုပ္ကိုစြန္႔လႊတ္ ရဲမွသာ ေအာင္ျမင္ႏိုင္မယ္ လို႔ ဆိုတဲ့ ဂစ္တာႏိုင္ေဇာ္ 🎸
ျမန္မာႏိုင္ငံ ရဲ႕ ဂီတ သမိုင္းမွာ ဂစ္တာ သူရဲေကာင္း အျဖစ္ မွတ္တိုင္ စိုက္ထူႏိုင္ခဲ့တဲ့ ဂီတသမား တစ္ေယာက္ ကေတာ့ ဂစ္တာ ႏိုင္ေဇာ္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ သူဟာ ငယ္စဥ္ ကတည္းက ဂီတ ပညာကို ႐ႈးသြပ္ ၿပီးေတာ့ သူ ဝါသနာပါတဲ့ လုပ္ငန္း တစ္ခုကို လုပ္ကိုင္ႏိုင္ဖို႔ အတြက္ ကန္ထ႐ိုက္တိုက္ ေဆာက္လုပ္ေရး တစ္ခုမွာ အေစာင့္ အလုပ္ တစ္ခုကို လုပ္ကိုင္ခဲ့ရပါတယ္။
အဲဒီ ေဆာက္လက္စ တိုက္ထဲ မွာပဲ ဂစ္တာ အၿမဲတမ္း ေလ့က်င့္ရင္း ကေန ကၽြမ္းက်င္ လာတဲ့ အဆင့္ ထိ ျဖစ္လာခဲ့သူ ျဖစ္ပါတယ္။ အခုခ်ိန္မွာေတာ့ ပရိသတ္ေတြ ခ်စ္တဲ့ အႏုပညာရွင္ ဂစ္တာ ႏိုင္ေဇာ္ရယ္လို႔ မွတ္တိုင္ စိုက္ထူႏိုင္ခဲ့သူ တစ္ဦးလည္း ျဖစ္ပါတယ္။
အစ္ကို မဂၤလာပါ ခင္ဗ် ကၽြန္ေတာ္တို႔ Meet the Successful အစီစဥ္မွာေပါ့ေနာ္ ကိုႏိုင္ေဇာ္ ရဲ႕ ဘဝ ျဖတ္ သန္း ခဲ့ပံုကို သိခ်င္ပါတယ္။ ပထဦးဆံုး အစ္ကို က အႏုပညာ ကို မ်ိဳး႐ိုး ရွိလို႔ အစ္ကို က ေရာက္ခဲ့တာလား။ ဒါမွမဟုတ္ ဝါသနာ အရ ေရာက္ခဲ့တာလား။
အစ္ကို႔ မွာ ဂီတ မ်ိဳး႐ိုးေတာ့ မရွိပါဘူး။ အေဖ က ဦးခင္စိုးလို႔ ေခၚပါတယ္။ သူက ဗဟိုေဆး႐ံု မွာ လက္ေထာက္ ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ပါ။ အေမ က ေဒၚျမစန္းလို႔ ေခၚပါတယ္။ အရပ္သူ ပါပဲ ႏွစ္ေယာက္လံုးက ဂီတ မ်ိဳး႐ုိး မရွိပါဘူး။
အေဖ ကိုယ္တိုင္ ကလည္း ဂစ္တာ သမားျဖစ္ေအာင္ ဆိုၿပီးေတာ့ ေက်ာင္းေတြ ထားေပးတာ တစ္ခုမွ မရွိ ပါဘူး။ အဲေတာ့ အစ္ကို ဂီတမ်ိဳး႐ိုး မရွိဘူး ဘာေၾကာင့္ ဂစ္တာ ဝါသနာပါလဲလို႔ ေမးရင္ေတာ့ အစ္ကို ငယ္ ငယ္ ကတည္းက အေဖ က ေရဒီယို အစ အဆံုး ဖြင့္တယ္။
မနက္ မိုးလင္း ၉နာရီ ကေန ည ၉နာရီထိ အိမ္မွာ ဖြင့္ထားတယ္။ သီးခ်င္းေတြ အကုန္လံုး ကို ငယ္ငယ္ ကတည္း က ရခဲ့တယ္ေပါ့ေနာ္။ အဲလိုႏွစ္နဲ႔ ခ်ီၿပီးေတာ့ အေဖ ဖြင့္ခဲ့တဲ့ အက်ိဳးေက်းဇူးေၾကာင့္ပဲ အစ္ကို ဂစ္တာ သမားအျဖစ္ ေသြးထဲ သားထဲမွာ အသံေတြ အကုန္လံုး စိမ့္ဝင္ေနလို႔ ဂစ္တာသမား ျဖစ္တာလို႔ ထင္ပါတယ္။
အစ္ကို က လက္ရွိမွာ ပရိသတ္ေတြလည္း သိပါတယ္။ ဂစ္တာ သူရဲေကာင္း တစ္ေယာက္ေပါ့။ ဂီတ ထဲမွာမွ အစ္ကို က ဘယ္လိုျဖစ္လို႔ ဂစ္တာ ကို တစ္စိုက္ မတ္မတ္ ေရြးခ်ယ္ ျဖစ္သြားတာလဲ။
ဂစ္တာ ကို ေရြးခ်ယ္ျဖစ္တယ္ ဆိုတာ အစ္ကို ပထမဆံုး အႏုပညာ မွာ စၿပီး Music နဲ႔ ပတ္သက္လို႔ စလုပ္ တုန္း က ဂစ္တာ မဟုတ္ဘူး။ အဓိက ပထမဆံုးက အစ္ကို တို႔ အ.ထ.က(၄) ပုဇြန္ေတာင္ ဆိုတဲ့ ေက်ာင္း ရွိတယ္။ အခု ဗိုလ္္ျမတ္ထြန္းလမ္း ဆိုတဲ့ ေက်ာင္းမွာ သူငယ္တန္း ကေန စၿပီးေတာ့ ၁၀ တန္းထိ တက္ခဲ့ တယ္။
အဲဒီမွာ ပုဇြန္ေတာင္ မွာ အ.ထ.က(၄) ပုဇြန္ေတာင္ ဘင္ခရာ တပ္ဖြဲ႕ဆိုတာ ရွိတယ္။ အဲဒီ မွာ အစ္ကိုက စၿပီး ဝင္တုန္း က သင္တန္းသားေပါ့။ ေဘးေဇာင္း မႈတ္တဲ့ Flute ေလးေတြ နဲ႔ သြားၾကတယ္။ ႏွစ္ႏွစ္ေလာက္ ၇ တန္း ၈ တန္း စၿပီး သင္ရင္းနဲ႔ အင္တာေနရွင္နယ္ လုပ္တယ္။ အဲမွာ သင္ေပးတယ္။ ေရတပ္ က ဆရာ သက္တင္ေအာင္ တို႔ေပါ့ေနာ္။ ၿပီးေတာ့ အစ္ကို တို႔ ေလမႈတ္ တူရိယာကိုလည္း သင္ရတယ္။
အစ္ကို ထင္တယ္။ အစ္ကို ဆယ္တန္းေလာက္ ေရာက္တဲ့ အခ်ိန္ မွာ ရာထူး တိုးေပးလိုက္တယ္။ ကလယ္ရီနက္ လို႔ေခၚတဲ့ အနက္ေရာင္ေလး နဲ႔ ေလမႈတ္ တူရိယာေလး ကို အစ္ကို မႈတ္ရတယ္။ အဲလို instrument ငယ္ငယ္ ကတည္း ကေတာ့ တူရိယာေတြ တီးတတ္တယ္။
အဲဒီလို မ်ိဳးေလးေတြ အစ္ကို ငယ္ငယ္ က သင္ခဲ့တယ္။ သင္ခဲ့ရင္းနဲ႔ မွ ဂစ္တာ သူငယ္ခ်င္း က ဂီတာ သင္ တန္း သြားတက္ရင္း နဲ႔ သူ႔ အိမ္မွာ ဂစ္တာ ဆရာ က လာသင္ေပးတယ္။ သင္ေပးရင္း နဲ႔ သူ တတ္ထားသမွ် အစ္ကိုကို ၾကြားရင္းနဲ႔ အစ္ကို က သူ႔ဆီ က ျပန္သင္ ရင္းနဲ႔ မွ ဂစ္တာ ဘက္ကို ေရာက္သြား တာ။
ေရာက္ရင္း နဲ႔ ဂစ္တာ သမား ျဖစ္ေတာ့ ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ား ကေတာ့ အစ္ကို ကို ဂစ္တာသမား ျဖစ္ေအာင္ ဂစ္တာ ဘက္ကို ေရြးခ်ယ္ တာလို႔ ထင္တာ အမွန္ေတာ့ ေလမႈတ္ တူရိယာ ကို စၿပီး ဝါသနာပါတာ။
ဒါေပမယ့္ အဲဒီ အခ်ိန္က လမ္းသရဲ တူရိယာ ဆိုၿပီးေတာ့ ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ား က ဂစ္တာကို မႀကိဳက္ၾက ဘူးေပါ့။ အဲဒီေတာ့ အခုန က ညီေလးေမးတဲ့ ေမးခြန္း ပါပဲ။ ဂစ္တာ ကို တီးရင္းနဲ႔ မွ ထပ္ၿပီးေတာ့ ခြဲျခမ္း စိတ္ျဖာ သြားတာ က ဂစ္တာ ရစ္သမ္လည္း တီးေနတာပဲ။ တီးေနရင္းနဲ႔ မွ အစ္ကို႔ အေဖ က ရစ္သမ္ တီးတာ မႀကိဳက္ဘူး။
ေရွး အဖိုးႀကီးေတြ ကေတာ့ အိမ္မွာ ရစ္သမ္ တီးရင္း ဆိုၾကရင္ သူက လက္မခံဘူး။ လက္မခံဘူး ဆို တစ္ခါ တေလ က်ရင္ အေဖ က မတားဘူး သူကိုယ္တိုင္ လည္း မယ္ဒလင္ေလး တီးတယ္။ ပင္စင္ ယူၿပီးတဲ့ အခ်ိန္မွာ မယ္ဒလင္ေလး အိမ္မွာ ေလ့က်င့္ရင္း တီးတယ္။
တီးရင္း နဲ႔ အေဖ က ဘာေျပာလဲဆိုေတာ့ မင္းတို႔ ဂစ္တာ ငါနားေထာင္တာ ဘာမွ မကြဲျပားဘူးတဲ့။ တစ္ျဗန္းျဗန္း နဲ႔ ႀကိဳးေတြပဲ တီးေနတာ ပဲတဲ့ နားေထာင္လို႔ ဘာမွ ျပတ္ျပတ္ သားသား မယ္လိုဒီ မပါဘူးေပ့ါ။
အဲဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္က တစ္ရက္လည္း က်ေရာ ႐ုပ္ရွင္႐ံုႀကီးေအာက္မွာ လိစ္ဂစ္တာတီးနည္း ဆိုတဲ့ စာအုပ္ေလး ဆရာ ပီမိုနင္း ရဲ႔ စာအုပ္ေလး ကၽြန္ေတာ္ ၀ယ္လာတယ္။
အဲဒါ ေၾကာင့္ လိစ္ တီးနည္း ကို ကၽြန္ေတာ္႔ဟာ ကၽြန္ေတာ္ စာအုပ္ နဲ႔ ၾကည့္ၿပီး တီးေရာ ရစ္သမ္ တီးေပးတဲ့ သူငယ္ခ်င္း ကလည္း သူက ရစ္သမ္ပဲ တတ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ ကို ရစ္သမ္ပဲ သင္ေပးတယ္။ အဲဒါ နဲ႔ လိစ္တီး နည္း ႏုတ္ေလး ပါတယ္။ ဘင္ခရာ သင္တန္းမွာလည္း ကၽြန္ေတာ္ က ႏုတ္ ကၽြမ္းခဲ့တာကိုး အဲႏွစ္ခုေပါင္းၿပီး ကၽြန္ေတာ္ တီးၾကည့္တဲ့ အခါ က်ေတာ့ မယ္လုိဒီေပၚလာတယ္ေပါ့။
ေပၚလာေတာ့့ အဲဒီ ဂစ္တာ သီခ်င္းေလးေတြ ေရာင္းတဲ့ စာအုပ္ေလးေတြ ကၽြန္ေတာ္ ယူယူၾကည့္ၿပီး တီးရင္း တီးရင္း မယ္လိုဒီ အသံထြက္လာတယ္။ ထြက္လာေတာ့ တစ္ရက္ က်ေတာ့ အေဖ က အိပ္ရာ ထလာတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ တို႔ ဂစ္တာ တီးတာကို မင္း အခု တီးတာေတာ့ ငါႀကိဳက္တယ္တဲ့။ အသံ ပီတယ္ေပါ့။ သူေျပာတာ လိစ္ကို ေျပာတာေပါ့ေနာ္။
ငါ့အေဖ က လိစ္ အသံကိုေတာ့ ႀကိဳက္တယ္။ လိစ္ အသံသည္ လူႀကီးေတြ နားနဲ႔ ယွဥ္ၾကည့္ရင္ အသံပီတယ္။ ရမ္သမ္ က်ေေတာ့လည္း လံုးေထြးေနတာေပါ့။ အဲတာ နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ က လိစ္သမားျဖစ္ေအာင္ ေျဖးေျဖးခ်င္း ဆက္ေလ့လာရင္း နဲ႔ ဆရာေတြ နဲ႔ သင္ေပါ့ေနာ္။ အခုက်ေတာ့ တစ္ႏိုင္ငံလံုး မွာ သိတဲ့ အခ်ိန္မွာ ဂစ္တာသမား ဆိုတာ အရင္ေခတ္ က စကားလံုးနဲ႔ ေျပာမယ္ ဆိုရင္ လိစ္သမားပါ။
ေက်ာင္းမွာ ကတည္းက အစ ပ်ိဳးခဲ့တဲ့ ဂီတ ပညာဟာ သူ႔ ဘဝကို ဂစ္တာႏိုင္ေဇာ္ရယ္ လို႔ ျဖစ္လာေစ မယ့္ ေျခ လွမ္း တစ္ရပ္ ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ လိစ္ ဂီတာ တီးခတ္ တာကုိ စတင္ သိကၽြမ္း ရင္းႏွီးလာၿပီး တဲ့ ေနာက္ ပိုင္းမွာ သူဟာ ဂစ္တာ ကိုပဲ တစ္စိုက္ မတ္မတ္ေလ့က်င့္ဖို႔အ တြက္ စိတ္အား ထက္သန္ခဲ့ပါတယ္။
တစ္ခါ တစ္ခါ ကၽြန္ေတာ့္သားသမီးေတြ ကို အၿမဲတမ္းေျပာတယ္။ ဂစ္တာ သမား မလုပ္ နဲ႔ အဆိုေတာ္ မလုပ္ နဲ႔။ ေဘးက အဆိုေတာ္ေတြ က ကၽြန္ေတာ့္ကို စိတ္ဆိုးတယ္။ ကိုုႏိုင္ေဇာ္ က ဘာျဖစ္လုိ႔ ကိုယ့္ သားသမီးကို မလုပ္ခိုင္း ရတာလဲေပါ့ေနာ္။ ကၽြန္မ / ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြဟာ ဘာျဖစ္လို႔လဲေပါ့။
အဆိုေတာ္ မလုပ္ နဲ႔ ဂစ္တာ သမား မလုပ္နဲ႔။ မဟုတ္ဘူး အဆိုေတာ္ ဂစ္တာသမား လုပ္တယ္ ဆိုတာ ထီထိုး သလိုပဲ။ ေပါက္ရင္ေတာ့ အေၾကာင္း မဟုတ္ဘူး မေပါက္ရင္ အမ်ားႀကီး ဒုကၡေရာက္တာ။ အစ္ကိုက ေျပာျပ တယ္။ ညီေလးေမး သလိုပဲ ဒုကၡေတြ အခက္ခဲေတြ ဆိုတာ အစ္ကိုတို႔ ဘဝမွာ မ်ားလြန္;အားႀကီး လို႔ အခု စာေရး ဆရာလုပ္ေတာ့ လူေတြ က ဖတ္လို႔ ေကာင္းေနတာေပါ့ေနာ္။ ေရးပါအံုး ေရးပါအံုးဆို ေရးလုိ႔ မကုန္ ဘူး။
ဘာေၾကာင့္လည္း ဆိုေတာ ဒုကၡ ဆိုတာ အစ္ကိုတို႔ ဘဝ မွာ ႐ိုးသြားၿပီ။ ႐ိုးသြား လြန္းအားႀကီးလို႔ တစ္ခါ တစ္ ခါ က်ေတာ့ ဂစ္တာ ကို ဂစ္ တာသမား အသစ္ ဘဝ မွာ ဂစ္တာ တီးေနရင္း နဲ႔ ကိုယ့္ကို ဒုကၡေပးတဲ့သူေတြ မ်ားလြန္း အားႀကီးေတာ့ အဲဒီ ဂစ္တာကိုေတာင္ စိတ္နာတဲ့ ဘဝေရာက္တယ္။
ေတာ္ၿပီကြာ ဂစ္တာကို တစ္သက္လံုး မကိုင္ေတာ့ဘူး။ ဂစ္တာသမား ဆိုတာ ဒီေလာက္ ဒုကၡေရာက္တဲ့ အလုပ္ တစ္ခု။ ငါဘာလို႔ လုပ္မိလဲ မသိေနာ္။ အဲဒီေတာ့ ဂစ္တာ ကို မျမင္ခ်င္ေတာ့ဘူး ဆိုတဲ့ ဘဝ ထိေအာင္ ေရာက္ဘူးတယ္။ ဂစ္တာ ကို မတီးဘူး။ ငါ ဂစ္တာကို လံုးဝ မကိုင္ေတာ့ဘူး။ ငါ့ကို ဒီေလာက္ ဒုကၡျဖစ္တဲ့ တူရီယာ ကို ငါ မတီးေတာ့ဘူး ဆိုေတာ့ အဲလိုမ်ိဳး ခါးသီးတဲ့ စိတ္ေတြ ျဖစ္ဖူးတယ္။
ဒါေပမယ့္ အခုနက ေျပာသလို ဘာကိစၥ မ်ိဳးက ျဖစ္သလဲ ဆိုေတာ့ ဥပမာ တစ္ခု အစ္ကိုေျပာျပမယ္။ အစ္ကို တို႔ လက္သင္ ဘဝေပါ့။ အစ္ကို႔ ကို ယံုၾကည္လို႔ စီးရီး တစ္ခု လာအပ္တယ္။ လာအပ္ေတာ့ သူငယ္ခ်င္း က အပ္တယ္။ သူငယ္ခ်င္း ကလည္း အစ္ကို ျဖစ္ေစခ်င္တယ္ေပါ့ေနာ္။ မင္းကို ငါ စီးရီးတစ္ခု အပ္မယ္ ဆို အစ္ကို ကလည္း အိမ္မွာ အသားကုန္ က်င့္တာေပါ့။
ႏုတ္ေတြ လုပ္ က်န္တဲ့ ေဘ့ သမားရယ္၊ ကီးဘုတ္ သမားရယ္ ကိုလည္း ပေရာ္ဖက္ရွင္နယ္ေတြေပါ့ အဲေခတ္ က တီးႏိုင္တဲ့ သူေတြ ငွားၿပီး စတူဒီယုိ တစ္ခုမွာ သြားတီးၾက တယ္။ တီးလည္း တီးေရာ အဲဒီမွာ အဓိက ပုဂၢိဳလ္ တစ္ေယာက္ က အစ္ကို႔ကို တစ္အား ဒုကၡေပးတယ္။
အစ္ကို က သူတို႔ တီးဖို႔ ပိုက္ဆံလည္းေပးရေသးတယ္။ အနစ္နာ ခံၿပီးေတာ့လည္း အ ကုန္လံုး ေအာက္ေျခ သိမ္း ကစ ႏုတ္ စာရြက္ေလးက ေျပးသြားခ်ိတ္ ေပါ့။ ကိုယ္က ကိုယ့္ထက္ေတာ္တဲ့ လူႀကီးေတြနဲ႔ တြဲခ်င္လုိ႔႔သာ လုပ္ရတာ။ သူက အစ္ကို႔ ကို တစ္ခ်ိန္လံုး ဒုကၡေပး အရက္ ဝယ္ခိုင္း ဒုကၡေပး ေနာက္ဆံုး က်ေတာ့ မင္း ဒီတီးလံုးေတြ တီးလို႔ မရဘူး မင္းလက္ နဲ႔ မျဖစ္ဘူး။
အစ္ကို က ေနာက္ဆံုး သတ္မွတ္တဲ့ အခ်ိန္ မျပည့္မခ်င္း တီးတယ္။ ဂ်ဳတီျပည့္ခါနီး မွ တီးေတာ့ အစ္ကိုက လက္ေတြတုန္ ဆရာႀကီးေတြ က တြဲ မေခၚဘဲ နဲ႔ ဒုကၡေပးေတာ့ အေယာင္ေယာင္ အမွားမွားေတြ ျဖစ္ ၿပီးေတာ့ အဲ ဂ်ဳတီ မွာ အရွက္တကြဲ အက်ိဳးနည္း နဲ႔ အစ္ကို တီးတာေတြ အကုန္လံုး အလြဲလြဲ အေခ်ာ္ေခ်ာ္ ျဖစ္ သြားတယ္။
အဆိုေတာ္လည္း စိတ္ဆိုး တာေပါ့။ အစ္ကို က မႏိုင္ ဘဲနဲ႔ အလုပ္တစ္ခု ကို လက္ခံတယ္ေပါ့ေနာ္။
ေျပာခ်င္ တာက သူတို႔ ကို ခ်စ္လြန္းလို႔ ကိုယ္က ပိုက္ဆံေပးၿပီးလည္း ေခၚတီးရေသးတယ္။ အစ္ကို ကို ေပ်ာ္ေအာင္ မလုပ္ဘဲနဲ႔ အစ္ကို ကို ဝိုင္းႏွိမ္ေတာ့ ေနာက္ဆံုး က်ေတာ့ အစ္ကို တီးတဲ့ အလုပ္ေတြ မေအာင္ျမင္တဲ့ အခ်ိန္ မွာ စတူဒီယို က ဂ်ဳတီျပည့္ၿပီ ျပန္ေတာ့ဆို အစ္ကိုတို႔ အားလံုး က ျပန္ ရတယ္။
ေနာက္ထပ္ တီးမယ့္ ပိုက္ဆံလည္း မရွိေတာ့ဘူး။ အဲဒီလို ဒုကၡေရာက္တာေလ။ ေနာက္ေတာ့ သူတို႔က အစ္ကို ထပ္ၿပီးေတာ့ မညွာတာ ပဲနဲ႔ အျပစ္ေတြပဲ တင္တာေပါ့ေလ။ အစ္ကိုေနာက္ဆံုး အျပန္ၾကေတာ့ လမ္းမွာ ငိုေတာင္ ငိုတယ္။ အစ္ကို႔ သူငယ္ခ်င္းနဲ႔ ငိုတယ္ေပါ့ေနာ္။
ေတာ္ၿပီကြာ ငါ အဲဒီ အလုပ္ မလုပ္ေတာ့ဘူး ဆိုၿပီးေတာ့ အစ္ကို လံုးဝ ဂစ္တာ ကို မတီးေတာ့ဘူး ဆိုၿပီး တစ္ပတ္ေလာက္ ဂစ္တာ မတီးပဲ စိတ္ထဲမွာ ေမ့ပစ္လိုက္တယ္ေပါ့။ ငါ့ဘဝမွာ ဂစ္တာလည္း မရွိေတာ့ ဘူးေပါ့ ငါ့က ဂစ္တာ ကို ခ်စ္သေလာက္ ဂစ္တာ သမားေတြက ငါ့ကို ျပန္ဒုကၡေပးတယ္။
ၿပီးေတာ့ ငါ့ကို အခု သြားတဲ့ ခရီးမွာ ကူညီမယ့္ သူက တစ္ေယာက္ မွ မရွိဘူး။ ရွိသမွ်လူအားလံုးက ဒုကၡေပး မယ့္ သူႀကီးပဲ အဲဒီေခတ္က ျဖစ္ေနတဲ့ ျပႆ နာေပါ့ေနာ္။ အဲတာ နဲ႔ အစ္ကို မတီးေတာ့ဘူး ဆိုၿပီး ဆံုးျဖတ္ လိုက္တယ္။
ႏွစ္ရက္ သံုးရက္ေလာက္ေနေတာ့ မေနႏိုင္ဘူး။ မိုးလင္း တာနဲ႔ ဂစ္တာ ကိုပဲ သတိရတယ္။ ဂစ္တာ ကို ငါ မတီးေတာ့ဘူးကြာ ဆိုၿပီးေနေပမယ့္ ဂစ္တာ က အျပစ္ မရွိဘူးေလ။ လုပ္တဲ့ သူေတြ ကသာ အျပစ္ရွိတာ။ ဒါေပမယ့္ အခုနကေျပာသလိုေပါ့ အစ္ကို ဂစ္တာသမားျဖစ္ဖို႔ ဒါေလးေတြက ေသးေသးေလးပဲ ရွိေသး တယ္။
အစ္ကို ဒုကၡေရာက္ ခဲ့တဲ့ ခရီးေတြက အမ်ားႀကီး။ ၿပီးေတာ့ လူတိုင္း ကို ကူညီတယ္။ ခ်စ္လို႔ ကိုယ္က အခု စာနယ္ဇင္းပြဲေတြ မွာ မိတ္ဆက္ စကားေျပာတယ္ ဆိုတာက အရင္တုန္း က အစ္ကို တို႔ ဘဝေတြမွာ အသစ္ေတြ ကို ခါးခါး သီးသီး ဒုကၡေပးတဲ့ ဒဏ္ ခံခဲ့ရလို႔ ေနာက္တက္မယ့္ အဆိုေတာ္ေတြ မ်ိဳးဆက္သစ္ေတြ အဲဒီလို မျဖစ္ေအာင္ ေပါင္းကူး တံတား အေနနဲ႔ အစ္ကို က အၿမဲတမ္း အမွတ္တရ စကားေလး စိတ္ဓာတ္ ပိုင္းဆိုင္ရာမွာေပါ့ေနာ္။
အားေပးတဲ့ စကားေတြ ေျပာတာပါ။ အစ္ကိုတို႔ေခတ္ က ေတာ္ေတာ့္ ကို ခြဲျခား ဆက္ဆံျခင္း ကိုလည္း ခံရ တယ္။ ဒါေၾကာင့္ မို႔လို႔ ဂစ္တာ သမား တစ္ေယာက္ ဘဝမွာ အစ္ကုိ အခက္ခဲေတြ အမ်ားႀကီး ႀကံဳခဲ့ ရမွာပဲ ဆိုတဲ့ စကားေျပာရင္ အစ္ကို႕ဘဝ မွာ အမ်ားႀကီး ရွိတဲ့ ထဲက တစ္ခုပဲ ေရြးၿပီးေျပာတာပါ။
အစ္ကို႔ အေနနဲ႔ အခုနက လို အျဖစ္ပ်က္ေတြ ခါးသီးတာေတြ ႀကံဳခဲ့ရတဲ့ အခါ မွာ ဒီ လမ္းေၾကာင္းကို လည္း ဆက္ေလ်ာက္ ခ်င္တဲ့ အခါ က်ေတာ့ ေနာက္ တစ္ေခါက္ျပန္ေလွ်ာက္မယ္ ဆိ္ုတဲ့ အခ်ိန္မွာ က်ေနတဲ့ စိတ္ဓာတ္ေတြ ကို အစ္ကို ဘယ္လိုမ်ိဳး ကိုယ့္ကိုယ္ ကို အားတင္းၿပီးေတာ့ ေရွ႕ဆက္ခဲ့သလဲ။
အစ္ကုိ က ေမြး ကတည္းက စိတ္ တစ္ခုပဲ ရွိတယ္။ အစ္ကို က ေလ့လာ ခ်င္တဲ့ စိတ္ တစ္ခုပဲ ရွိတယ္။ နာမည္ႀကီးခ်င္ တာလဲ မဟုတ္ဘူး။ အစ္ကိုေျပာတဲ့ သေဘာ က အစ္ကို အခု ဂစ္တာ ကို တီးရသည္ျဖစ္ေစ မတီး ရသည္ျဖစ္ေစ ဂစ္တာ နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ စာအုပ္ေတြ ကို အစ္ကို ေလ့လာတယ္။
0 comments:
Post a Comment