❝ ေရာ့ခ္ဒိုင္ယာရီ ❞
Music Crazy Te Te Tar Tar
အခုေျပာျပမွာက ကမၻာေက်ာ္ .....
Deep Purple အဖြဲ႔ရဲ႕ Smoke On The Water ေလာက္ မႀကီးက်ယ္ မခမ္းနားလွတဲ့ ေရာ့ခ္ဒိုင္ယာရီ စာတစ္ပုဒ္ပါပဲ။ ဒီအေၾကာင္းေတြကို ျပန္ေျပာဖို႔အတြက္ နိဒါန္းကို ဒီအတိုင္း လွည္းတန္းက စရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
Deep Purple အဖြဲ႔ရဲ႕ Smoke On The Water ေလာက္ မႀကီးက်ယ္ မခမ္းနားလွတဲ့ ေရာ့ခ္ဒိုင္ယာရီ စာတစ္ပုဒ္ပါပဲ။ ဒီအေၾကာင္းေတြကို ျပန္ေျပာဖို႔အတြက္ နိဒါန္းကို ဒီအတိုင္း လွည္းတန္းက စရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
ကမာ႐ြတ္(လွည္းတန္း)နဲ႔ေရစက္ပါတယ္လို႔ထင္တယ္။ ဒီဇာတ္လမ္းေတြအားလံုး ကမာ႐ြတ္ (လွည္းတန္း) မွာ စခဲ့တာျဖစ္ပါတယ္။
ဒီဇာတ္လမ္းနဲ႔ ပတ္သက္သူ တစ္ခ်ိဳ႕လည္း ကမၻာေျမေပၚမွာ မ႐ွိၾကေတာ့ပါဘူး။
လြန္ခဲ့ေသာ ၂၅ ႏွစ္ခန္႔က ဒီဇာတ္လမ္းေတြ ျဖစ္ဖို႔ေမေမကကၽြန္ေတာ့္ကိုျမန္မာက်ပ္ေငြငါးေသာင္း ထုတ္ေပးခဲ့တယ္။ ၂၀၀၀ ျပည့္ႏွစ္မွာ ေမေမဟာ ကၽြန္ေတာ္ ေနထိုင္တဲ့ ျပင္ဦးလြင္ကို လိုက္လာၿပီး သူ႔ဘ၀ကို အဆံုးသတ္ခဲ့တယ္။
၂၀၀၁ ခုႏွစ္။ ေမေမဆံုးၿပီးေတာ့ ဘ၀မွာ ေနာက္လွည့္ၾကည့္စရာအေၾကာင္းသိပ္မ႐ွိေတာ့ဘူးဆိုၿပီးရန္ကုန္မွာျပန္ေနမယ္လို႔ဆံုးျဖတ္
လိုက္တယ္။
ကမာ႐ြတ္(လွည္းတန္း)နဲ႔ေရစက္ပါတယ္တယ္လို႔ထင္တယ္။လြန္ခဲ့တဲ့၂၅ေလာက္ကအခု
လက္႐ွိေနေနတဲ့ဗဟိုလမ္းကျပည္ရိပ္မြန္အိမ္ရာ ဆိုတာ႐ွိဖို႔ေနေနသာသာဗဟိုလမ္းဆိုတာ
ေတာင္ ႐ွိေသးတာမဟုတ္ဘူး။
ကိုယ့္တူမေလးရဲ႕ ေက်းဇူးေၾကာင့္ အခုလက္႐ွိ ဗဟိုလမ္း ျပည္ရိပ္မြန္ အိမ္ရာမွာ ေနျဖစ္ခဲ့တယ္။ နည္းနည္းေတာ့ အဆင့္ျမင့္တယ္။ အေပၚဆံုးထပ္ (႐ွစ္လႊာ) မွာ ေနျဖစ္တယ္။ လွည္းတန္းမဟုတ္ေပမယ့္ လွည္းတန္းရပ္ကြက္ႀကီး တစ္ခုလံုးကို အခန္းတံခါး ျပဴတင္းေပါက္ကေန မိုးၿပီး ျမင္ေနရတယ္။ဟိုမွာလွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတား၊ ေဟာဒါက ယခင္ (အာတီးယားလမ္း) စသျဖင့္။
၁၉၈၆ ခုႏွစ္က ေမေမထုတ္ေပးတဲ့ ပိုက္ဆံနဲ႔ မႏၲေလးက ဟယ္ရီလင္းဆိုတဲ့ အဆိုေတာ္ တစ္ေယာက္ကို စီးရီးထုတ္ဖို႔ဆိုၿပီး လွည္းတန္းကမာ႐ြတ္မွာ ေနျဖစ္ခဲ့တာ ျဖစ္တယ္။
အဲဒီတုန္းက ကိုယ့္ညီ သူငယ္ခ်င္းေတြျဖစ္တဲ့၊ ကိုယ္ညီေလးေတြလို ျဖစ္တဲ့၊ မႏၲေလးက ဂ်ီတီအိုင္ ေက်ာင္းဆင္းေလးေတြျဖစ္တဲ့ အင္ဂ်င္နီယာ ေပါက္စေလးေတြျဖစ္တဲ့ ကိုျမင့္လြင္ နဲ႔ ကို၀င္းတူး တို႔ ႏွစ္ေယာက္ဟာ ေရၾကည္ရာ ျမက္ႏုရာ ကမာ႐ြတ္ လွည္းတန္း ထန္းတစ္ပင္လမ္း ၿခံ၀င္းႀကီးတစ္ခုထဲက ေရနံေခ်းေတြ မည္းေနေအာင္ သုတ္ထားတဲ့ ႏွစ္ထပ္အိမ္ႀကီးတစ္လံုးကို အေဆာင္လုပ္ထားတဲ့ အိမ္ႀကီးမွာ ငွားေနၾကတယ္။
ကိုယ့္တစ္ေယာက္စာဆိုရင္ရန္ကုန္ဘယ္မွာ
ေနေနျဖစ္တယ္။ေျမနီကုန္းမွာဓာတ္ပံုဆိုင္ဖြင့္ထားတဲ့ ဦးေလးရဲ႕အိမ္ကလည္း ရွိတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဟယ္ရီလင္း ရဲ႕ စီးရီးသြင္းဖို႔ မႏၲေလးကတစ္ပါတည္းတီး၀ိုင္းပါေခၚလာေတာ့ အဲ့သလို ကိုယ္တတ္ႏိုင္တဲ့ေငြေၾကးေလာက္နဲ႔ပဲ အေဆာင္ငွားေနမွျဖစ္မွာဆိုေတာ့ အခုနက ထန္းတပင္လမ္းထဲကအေဆာင္မွာပ
ဲကိုျမင့္လြင္တို႔အဆက္အသြယ္နဲ႔ပဲေနျဖစ္ခဲ့တာ
ျဖစ္တယ္။
မႏွစ္က လႊင့္ျဖစ္ခဲ့တဲ့ ျမ၀တီက ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ရွင္သန္ေနေသာ သီခ်င္းမ်ား အစီအစဥ္မွာ ေျပာခဲ့သလို တီး၀ိုင္းနာမည္ကို “စၾက၀ဠာမီးျပတိုက္မ်ား” ေပးထားၿပီး Lead ဂစ္တာကို အဲဒီတုန္းက ကိုေအာင္ႏိုင္ ေနာက္ (ပီလြန္)ကတီးပါတယ္။အခုကြယ္လြန္သြားပါၿပီ။Drumsကဟင္နရီကိုျမ၀င္းကတီးေပးပါ
တယ္။Bassဂစ္တာကိုေတာ့လက္႐ွိျမန္မာ
ျပည္ရဲ႕ Rock Monster ျဖစ္တဲ့ ေလးျဖဴက တီးပါတယ္။သူတို႔အားလံုးကမာ႐ြတ္လွည္း
တန္း ထန္းတစ္ပင္လမ္းက အေဆာင္မွာ ေနသြားသူေတြေပါ့။ (ကိုျမ၀င္း နဲ႔ ေလးျဖဴ က မႏၲေလးတကၠသိုလ္ကေပါ့)။
သိတဲ့အတိုင္းပါပဲကမာ႐ြတ္လွည္းတန္းဆိုတာကေတာ့အနယ္နယ္အရပ္ရပ္ကပညာသင္ယူဖို႔ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ အႏုပညာနယ္ပယ္မွာ တိုးဖို႔ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ သြားေရးလာေရး၊ စားေရးေသာက္ေရးက အစ အစစ အဆင္ေျပပါတယ္။ မနက္ပိုင္း Breakfast ဆိုရင္လည္း အဖိုးနည္း၀န္ပါ။ ေန႔လည္စာ Lunch က်ျပန္ေတာ့ ေငြစေၾကးစ အနည္းငယ္နဲ႔သန္႔သန္႔႐ွင္း႐ွင္းသပ္သပ္ရပ္ရပ္နဲ႔ၿပီးတယ္။ၿမိဳ႕ထဲDowntownသြားခ်င္ရင္
လည္း ကားမွတ္တိုင္ ဆယ္ခု မေက်ာ္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ စီးရီး အသံသြင္းဖို႔ Date ယူထားတဲ့ စတူဒီယိုကလည္း အိုေအစစ္ စတီဒီယို၊ ႐ွစ္မိုင္အေက်ာ္မွာ အခု ၅၁ ကားစီးသြားရင္ ဘာၾကာတာမွတ္လို႔ ခဏပဲ။
အဲဒီေခတ္အဲဒီကာလကပိုက္ဆံငါးေသာင္းဆိုတာ အတိုင္းအတာတစ္ခုအထိ ေတာ္ေတာ္ အသံုးခံပါတယ္။ အနည္းဆံုး စီးရီးေခြၾကမ္း တစ္ခုေတာ့လုပ္လို႔ရတယ္။လြမ္းစရာေကာင္းေအာင္ ျပန္ေျပာေနတာလို႔ေတာ့ မထင္လိုက္ပါနဲ႔။ အဲဒီတုန္းကကိုေအာင္မင္းတို႔ကိုျမတ္ေက်ာ္သိန္းတို႔ ေမာင္ႏွမေလးေယာက္ Leo အဖြဲ႔ကို ဟာမိုနီ ငွားလိုက္တာ ပိုက္ဆံ ခုႏွစ္ေထာင္ပဲ ေပးရတယ္။
အိုေအစစ္ စတူဒီယိုမွာ ခုနေျပာတဲ့ Leo အဖြဲ႔ ကၽြန္ေတာ့္စီးရီးမွာပထမဆံုးစၿပီးဟာမိုနီလိုက္တဲ့ သီခ်င္းက အခု ေလးျဖဴ ဆိုၿပီးေပါက္သြားတဲ့ “ကမၻာႀကီးကလံုးၿပီး၀ိုင္းေနေတာ့” သီခ်င္းပါပဲ။ အဲဒီသီခ်င္းကိုမွ သူတို႔ ပထမဆံုးေ႐ြးၿပီး ဟာမိုနီလိုက္တာကိုလည္း အံ့ၾသရပါတယ္။ ဟာမိုနီဆိုၿပီး အင္ဂ်င္နီယာအခန္းထဲလာၿပီး သူတို႔နားေထာင္ေတာ့လည္း အစက ႐ုပ္သိပ္မထြက္ေသးတဲ့ သီခ်င္းဟာ အဲဒီက်မွ ဂ်ာမန္စစ္တပ္ႀကီး ခ်ီလာသလား ေအာက္ေမ့ရတယ္။ နားေထာင္ရတာ စိတ္တက္ႂကြဖို႔ သိပ္ေကာင္းသြားတယ္။ Leo အဖြဲ႔ကိုယ္တိုင္လည္း ေတာ္ေတာ္ Active ျဖစ္သြားပံုရပါတယ္။
အဲဒီတုန္းက ေဇာ္၀င္းထြဋ္ ဆိုရင္ အိုေအစစ္ကို ေရာက္ေရာက္လာၿပီး က်ေနာ္တို႔အဖြဲ႔ကို မသိမသာ အကဲခတ္ပါတယ္။ အဲဒီ Judas Priest သီခ်င္းကိုလည္း “ေအးဗ်ာ... အဲဒီသီခ်င္းကို အစက ကၽြန္ေတာ္လည္း လုပ္ဖို႔ပါပဲ။ အခု ခင္ဗ်ားတို႔ လုပ္သြားေတာ့လဲ ေကာင္းပါတယ္” ဆိုၿပီး လြတ္တဲ့ငါးမွ ႀကီးတဲ့ ပံုမ်ိဳးနဲ႔ ေျပာပါတယ္။
အိုေအစစ္မွာသီခ်င္းသြင္းေတာ့ကိုယ္ကဘာမွမတီးတတ္ေတာ့ အခ်ိဳ႕အခ်ိန္ေတြ အားပါတယ္။ ဆရာဦးေဇာ္ျမင့္ (ေဇာ္ေဇာ္ေအာင္) နဲ႔လည္း လက္ဘက္ရည္ဆိုင္မွာ အနည္းအက်ဥ္း Talking ပြားျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီတုန္းက ဆရာ တကၠသိုလ္မွာပဲ ႐ွိပါေသးတယ္။ သူနဲ႔ စကားေျပာရတာလည္း တစ္ခါတစ္ခါ အေတာ္တက္ႂကြစရာ ေကာင္းပါတယ္။ တစ္ခါတစ္ခါေတာ့လည္း Modernism ေတြအေၾကာင္း ေျပာျဖစ္တယ္။ အ႐ိုးေပၚအ႐ြက္ မဖံုးရေအာင္ ဆိုတာကို သူက လက္ခံခ်င္ပံုမရဘူး။ အ႐ြက္နဲ႔ ခ်ည္း အႏုပညာျဖစ္ေအာင္ လုပ္ျပခ်င္တဲ့ စိတ္မ်ိဳး သူ႔မွာ ႐ွိပံုရပါတယ္။ အႏုပညာ္ အေပၚ ကန္႔သတ္ခ်က္ေတြ စည္းမ်ဥ္းဥပေဒသေတြကို သူမုန္းတီးေနပံုပါပဲ။(ေတာင္သူလယ္သမားဂ်ာ
နယ္မွာငါးေျမႇာင္ေတာင္ပိုးအေၾကာင္းေဆာင္းပါးတစ္ပုဒ္တစ္ေလေရးၿပီးကိုယ့္ကိုယ္ကို စာေရးဆရာ) လို႔ ထင္ေနသူနဲ႔ ေဇာ္ေဇာ္ေအာင္ ၾကမ္းတစ္ေျပးတည္း မထိုင္ႏိုင္ပါဘူးလို႔ အဲ့သလို မာန္တက္ၿပီး ဆရာဦးေဇာ္ျမင့္က ေျပာပါတယ္။
အဲဒီ ၁၉၈၆ ခုႏွစ္တုန္းကအိုေအစစ္စတူဒီယိုမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႀကိဳးပမ္းခဲ့တဲ့ ဟယ္ရီလင္း ရဲ႕ စီးရီးစ္ဟာ ကံမေကာင္း အေၾကာင္းမလွစြာနဲ႔ မထြက္ျဖစ္ခဲ့ဘူး ဆိုေပမယ့္ အဲဒီကမွ ျမန္မာပရိသတ္အတြက္ Heavy Metal ဆိုတဲ့ ေတးဂီတ အမ်ိဳးအစား တစ္မ်ိဴ း ေသာ္ဒီေ၀၊ ဟယ္ရီလင္း၊ ေလးျဖဴ၊ အငဲ စတဲ့ RockArtistေတြကိုေတာ့ေမြးဖြားေပးႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။
စီးရီးသြင္းၿပီးလို႔ ဆရာေကာင္းျမတ္က Mix Down ဆြဲေပးတဲ့ ညကိုလည္း ျပန္ေျပာင္း သတိရမိတယ္။ ေန႔သစ္မ်ားအေၾကာင္း၊ ကမၻာႀကီးကလံုးၿပီး၀ိုင္းေနေတာ့၊ ဂႏၴ၀င္ေျမာက္အိမ္အျပန္ သီခ်င္းေတြကို ျပန္နားေထာင္ၿပီး မ်က္ရည္၀ိုင္းမိတယ္။ အားလံုးၿပီးဆံုးသြားေတာ့ ည ၂ နာရီေက်ာ္ၿပီ။ လွည္းတန္း ထန္းတစ္ပင္လမ္းက အေဆာင္ျပန္ဖို႔ ေစာေနေသးတယ္။ မဂၤလာဒံုဘက္မွာ က်ိဳကၠလို႔ ဘုရားပြဲရွိတယ္။ ဘုရားပြဲေစ်းသြားၿပီး လက္ဖက္ရည္ေသာက္ၿပီး မနက္ ၅ နာရီေလာက္မွ ကၽြန္ေတာ္တို႔အဖြဲ႔ လွည္းတန္း ျပန္ေရာက္တယ္။
အခုေျပာျပေနတာေတြ အားလံုးကေတာ့ ၁၉၈၆ ခုႏွစ္ေလာက္က ေရာ့ခ္ ဒိုင္ယာရီ တစ္ပုဒ္ပါပဲ။ အဲဒီအထဲကလူတခ်ိဳ႕ဟာကမာ႐ြတ္လွည္တန္းတစ္ပိုက္မွာ ေနထိုင္သြားခဲ့ဖူးတယ္။ တခ်ိဳ႕ဟာ ကမၻာေျမေပၚမွာ မ႐ွိေတာ့ဘဲေသဆံုးသြားၾကၿပီး တခ်ိဳ႕ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏိုင္ငံရဲ႕ တစ္ခဲနက္လက္ခုပ္သံေတြရတဲ့ Celebrity ေတြျဖစ္ေနၾကတယ္။ တခ်ိဳ႕လွည္းတန္းက လူေတြ မသိၾကေပမယ့္ ေသာ္ဒီေ၀ တို႔ ေလးျဖဴ တို႔ ဟယ္ရီလင္း တို႔ဆိုတာ ေဟာဒီ ငါတို႔ လွည္းတန္း ထန္းတစ္ပင္လမ္း ဟိုနားက အေဆာင္မွာ ေနသြားတာပါကြာလို႔ ေျပာေကာင္းေျပာမယ့္သူေတြ ႐ွိေနလိမ့္မယ္။
မုဒိတာျဖင့္
✍ ေသာ္ဒီေ၀ ✍
ေမလ ၂၂ ရက္ ၂၀၁၀ခုႏွစ္
`` စၾက၀ဠာမီးျပတိုက္မ်ား ´´
ေတးဂီတအဖဲြ႕
လြန္ခဲ့ေသာ ၂၅ ႏွစ္ခန္႔က ဒီဇာတ္လမ္းေတြ ျဖစ္ဖို႔ေမေမကကၽြန္ေတာ့္ကိုျမန္မာက်ပ္ေငြငါးေသာင္း ထုတ္ေပးခဲ့တယ္။ ၂၀၀၀ ျပည့္ႏွစ္မွာ ေမေမဟာ ကၽြန္ေတာ္ ေနထိုင္တဲ့ ျပင္ဦးလြင္ကို လိုက္လာၿပီး သူ႔ဘ၀ကို အဆံုးသတ္ခဲ့တယ္။
၂၀၀၁ ခုႏွစ္။ ေမေမဆံုးၿပီးေတာ့ ဘ၀မွာ ေနာက္လွည့္ၾကည့္စရာအေၾကာင္းသိပ္မ႐ွိေတာ့ဘူးဆိုၿပီးရန္ကုန္မွာျပန္ေနမယ္လို႔ဆံုးျဖတ္
လိုက္တယ္။
ကမာ႐ြတ္(လွည္းတန္း)နဲ႔ေရစက္ပါတယ္တယ္လို႔ထင္တယ္။လြန္ခဲ့တဲ့၂၅ေလာက္ကအခု
လက္႐ွိေနေနတဲ့ဗဟိုလမ္းကျပည္ရိပ္မြန္အိမ္ရာ ဆိုတာ႐ွိဖို႔ေနေနသာသာဗဟိုလမ္းဆိုတာ
ေတာင္ ႐ွိေသးတာမဟုတ္ဘူး။
ကိုယ့္တူမေလးရဲ႕ ေက်းဇူးေၾကာင့္ အခုလက္႐ွိ ဗဟိုလမ္း ျပည္ရိပ္မြန္ အိမ္ရာမွာ ေနျဖစ္ခဲ့တယ္။ နည္းနည္းေတာ့ အဆင့္ျမင့္တယ္။ အေပၚဆံုးထပ္ (႐ွစ္လႊာ) မွာ ေနျဖစ္တယ္။ လွည္းတန္းမဟုတ္ေပမယ့္ လွည္းတန္းရပ္ကြက္ႀကီး တစ္ခုလံုးကို အခန္းတံခါး ျပဴတင္းေပါက္ကေန မိုးၿပီး ျမင္ေနရတယ္။ဟိုမွာလွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတား၊ ေဟာဒါက ယခင္ (အာတီးယားလမ္း) စသျဖင့္။
၁၉၈၆ ခုႏွစ္က ေမေမထုတ္ေပးတဲ့ ပိုက္ဆံနဲ႔ မႏၲေလးက ဟယ္ရီလင္းဆိုတဲ့ အဆိုေတာ္ တစ္ေယာက္ကို စီးရီးထုတ္ဖို႔ဆိုၿပီး လွည္းတန္းကမာ႐ြတ္မွာ ေနျဖစ္ခဲ့တာ ျဖစ္တယ္။
အဲဒီတုန္းက ကိုယ့္ညီ သူငယ္ခ်င္းေတြျဖစ္တဲ့၊ ကိုယ္ညီေလးေတြလို ျဖစ္တဲ့၊ မႏၲေလးက ဂ်ီတီအိုင္ ေက်ာင္းဆင္းေလးေတြျဖစ္တဲ့ အင္ဂ်င္နီယာ ေပါက္စေလးေတြျဖစ္တဲ့ ကိုျမင့္လြင္ နဲ႔ ကို၀င္းတူး တို႔ ႏွစ္ေယာက္ဟာ ေရၾကည္ရာ ျမက္ႏုရာ ကမာ႐ြတ္ လွည္းတန္း ထန္းတစ္ပင္လမ္း ၿခံ၀င္းႀကီးတစ္ခုထဲက ေရနံေခ်းေတြ မည္းေနေအာင္ သုတ္ထားတဲ့ ႏွစ္ထပ္အိမ္ႀကီးတစ္လံုးကို အေဆာင္လုပ္ထားတဲ့ အိမ္ႀကီးမွာ ငွားေနၾကတယ္။
ကိုယ့္တစ္ေယာက္စာဆိုရင္ရန္ကုန္ဘယ္မွာ
ေနေနျဖစ္တယ္။ေျမနီကုန္းမွာဓာတ္ပံုဆိုင္ဖြင့္ထားတဲ့ ဦးေလးရဲ႕အိမ္ကလည္း ရွိတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဟယ္ရီလင္း ရဲ႕ စီးရီးသြင္းဖို႔ မႏၲေလးကတစ္ပါတည္းတီး၀ိုင္းပါေခၚလာေတာ့ အဲ့သလို ကိုယ္တတ္ႏိုင္တဲ့ေငြေၾကးေလာက္နဲ႔ပဲ အေဆာင္ငွားေနမွျဖစ္မွာဆိုေတာ့ အခုနက ထန္းတပင္လမ္းထဲကအေဆာင္မွာပ
ဲကိုျမင့္လြင္တို႔အဆက္အသြယ္နဲ႔ပဲေနျဖစ္ခဲ့တာ
ျဖစ္တယ္။
မႏွစ္က လႊင့္ျဖစ္ခဲ့တဲ့ ျမ၀တီက ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ရွင္သန္ေနေသာ သီခ်င္းမ်ား အစီအစဥ္မွာ ေျပာခဲ့သလို တီး၀ိုင္းနာမည္ကို “စၾက၀ဠာမီးျပတိုက္မ်ား” ေပးထားၿပီး Lead ဂစ္တာကို အဲဒီတုန္းက ကိုေအာင္ႏိုင္ ေနာက္ (ပီလြန္)ကတီးပါတယ္။အခုကြယ္လြန္သြားပါၿပီ။Drumsကဟင္နရီကိုျမ၀င္းကတီးေပးပါ
တယ္။Bassဂစ္တာကိုေတာ့လက္႐ွိျမန္မာ
ျပည္ရဲ႕ Rock Monster ျဖစ္တဲ့ ေလးျဖဴက တီးပါတယ္။သူတို႔အားလံုးကမာ႐ြတ္လွည္း
တန္း ထန္းတစ္ပင္လမ္းက အေဆာင္မွာ ေနသြားသူေတြေပါ့။ (ကိုျမ၀င္း နဲ႔ ေလးျဖဴ က မႏၲေလးတကၠသိုလ္ကေပါ့)။
သိတဲ့အတိုင္းပါပဲကမာ႐ြတ္လွည္းတန္းဆိုတာကေတာ့အနယ္နယ္အရပ္ရပ္ကပညာသင္ယူဖို႔ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ အႏုပညာနယ္ပယ္မွာ တိုးဖို႔ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ သြားေရးလာေရး၊ စားေရးေသာက္ေရးက အစ အစစ အဆင္ေျပပါတယ္။ မနက္ပိုင္း Breakfast ဆိုရင္လည္း အဖိုးနည္း၀န္ပါ။ ေန႔လည္စာ Lunch က်ျပန္ေတာ့ ေငြစေၾကးစ အနည္းငယ္နဲ႔သန္႔သန္႔႐ွင္း႐ွင္းသပ္သပ္ရပ္ရပ္နဲ႔ၿပီးတယ္။ၿမိဳ႕ထဲDowntownသြားခ်င္ရင္
လည္း ကားမွတ္တိုင္ ဆယ္ခု မေက်ာ္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ စီးရီး အသံသြင္းဖို႔ Date ယူထားတဲ့ စတူဒီယိုကလည္း အိုေအစစ္ စတီဒီယို၊ ႐ွစ္မိုင္အေက်ာ္မွာ အခု ၅၁ ကားစီးသြားရင္ ဘာၾကာတာမွတ္လို႔ ခဏပဲ။
အဲဒီေခတ္အဲဒီကာလကပိုက္ဆံငါးေသာင္းဆိုတာ အတိုင္းအတာတစ္ခုအထိ ေတာ္ေတာ္ အသံုးခံပါတယ္။ အနည္းဆံုး စီးရီးေခြၾကမ္း တစ္ခုေတာ့လုပ္လို႔ရတယ္။လြမ္းစရာေကာင္းေအာင္ ျပန္ေျပာေနတာလို႔ေတာ့ မထင္လိုက္ပါနဲ႔။ အဲဒီတုန္းကကိုေအာင္မင္းတို႔ကိုျမတ္ေက်ာ္သိန္းတို႔ ေမာင္ႏွမေလးေယာက္ Leo အဖြဲ႔ကို ဟာမိုနီ ငွားလိုက္တာ ပိုက္ဆံ ခုႏွစ္ေထာင္ပဲ ေပးရတယ္။
အိုေအစစ္ စတူဒီယိုမွာ ခုနေျပာတဲ့ Leo အဖြဲ႔ ကၽြန္ေတာ့္စီးရီးမွာပထမဆံုးစၿပီးဟာမိုနီလိုက္တဲ့ သီခ်င္းက အခု ေလးျဖဴ ဆိုၿပီးေပါက္သြားတဲ့ “ကမၻာႀကီးကလံုးၿပီး၀ိုင္းေနေတာ့” သီခ်င္းပါပဲ။ အဲဒီသီခ်င္းကိုမွ သူတို႔ ပထမဆံုးေ႐ြးၿပီး ဟာမိုနီလိုက္တာကိုလည္း အံ့ၾသရပါတယ္။ ဟာမိုနီဆိုၿပီး အင္ဂ်င္နီယာအခန္းထဲလာၿပီး သူတို႔နားေထာင္ေတာ့လည္း အစက ႐ုပ္သိပ္မထြက္ေသးတဲ့ သီခ်င္းဟာ အဲဒီက်မွ ဂ်ာမန္စစ္တပ္ႀကီး ခ်ီလာသလား ေအာက္ေမ့ရတယ္။ နားေထာင္ရတာ စိတ္တက္ႂကြဖို႔ သိပ္ေကာင္းသြားတယ္။ Leo အဖြဲ႔ကိုယ္တိုင္လည္း ေတာ္ေတာ္ Active ျဖစ္သြားပံုရပါတယ္။
အဲဒီတုန္းက ေဇာ္၀င္းထြဋ္ ဆိုရင္ အိုေအစစ္ကို ေရာက္ေရာက္လာၿပီး က်ေနာ္တို႔အဖြဲ႔ကို မသိမသာ အကဲခတ္ပါတယ္။ အဲဒီ Judas Priest သီခ်င္းကိုလည္း “ေအးဗ်ာ... အဲဒီသီခ်င္းကို အစက ကၽြန္ေတာ္လည္း လုပ္ဖို႔ပါပဲ။ အခု ခင္ဗ်ားတို႔ လုပ္သြားေတာ့လဲ ေကာင္းပါတယ္” ဆိုၿပီး လြတ္တဲ့ငါးမွ ႀကီးတဲ့ ပံုမ်ိဳးနဲ႔ ေျပာပါတယ္။
အိုေအစစ္မွာသီခ်င္းသြင္းေတာ့ကိုယ္ကဘာမွမတီးတတ္ေတာ့ အခ်ိဳ႕အခ်ိန္ေတြ အားပါတယ္။ ဆရာဦးေဇာ္ျမင့္ (ေဇာ္ေဇာ္ေအာင္) နဲ႔လည္း လက္ဘက္ရည္ဆိုင္မွာ အနည္းအက်ဥ္း Talking ပြားျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီတုန္းက ဆရာ တကၠသိုလ္မွာပဲ ႐ွိပါေသးတယ္။ သူနဲ႔ စကားေျပာရတာလည္း တစ္ခါတစ္ခါ အေတာ္တက္ႂကြစရာ ေကာင္းပါတယ္။ တစ္ခါတစ္ခါေတာ့လည္း Modernism ေတြအေၾကာင္း ေျပာျဖစ္တယ္။ အ႐ိုးေပၚအ႐ြက္ မဖံုးရေအာင္ ဆိုတာကို သူက လက္ခံခ်င္ပံုမရဘူး။ အ႐ြက္နဲ႔ ခ်ည္း အႏုပညာျဖစ္ေအာင္ လုပ္ျပခ်င္တဲ့ စိတ္မ်ိဳး သူ႔မွာ ႐ွိပံုရပါတယ္။ အႏုပညာ္ အေပၚ ကန္႔သတ္ခ်က္ေတြ စည္းမ်ဥ္းဥပေဒသေတြကို သူမုန္းတီးေနပံုပါပဲ။(ေတာင္သူလယ္သမားဂ်ာ
နယ္မွာငါးေျမႇာင္ေတာင္ပိုးအေၾကာင္းေဆာင္းပါးတစ္ပုဒ္တစ္ေလေရးၿပီးကိုယ့္ကိုယ္ကို စာေရးဆရာ) လို႔ ထင္ေနသူနဲ႔ ေဇာ္ေဇာ္ေအာင္ ၾကမ္းတစ္ေျပးတည္း မထိုင္ႏိုင္ပါဘူးလို႔ အဲ့သလို မာန္တက္ၿပီး ဆရာဦးေဇာ္ျမင့္က ေျပာပါတယ္။
အဲဒီ ၁၉၈၆ ခုႏွစ္တုန္းကအိုေအစစ္စတူဒီယိုမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႀကိဳးပမ္းခဲ့တဲ့ ဟယ္ရီလင္း ရဲ႕ စီးရီးစ္ဟာ ကံမေကာင္း အေၾကာင္းမလွစြာနဲ႔ မထြက္ျဖစ္ခဲ့ဘူး ဆိုေပမယ့္ အဲဒီကမွ ျမန္မာပရိသတ္အတြက္ Heavy Metal ဆိုတဲ့ ေတးဂီတ အမ်ိဳးအစား တစ္မ်ိဴ း ေသာ္ဒီေ၀၊ ဟယ္ရီလင္း၊ ေလးျဖဴ၊ အငဲ စတဲ့ RockArtistေတြကိုေတာ့ေမြးဖြားေပးႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။
စီးရီးသြင္းၿပီးလို႔ ဆရာေကာင္းျမတ္က Mix Down ဆြဲေပးတဲ့ ညကိုလည္း ျပန္ေျပာင္း သတိရမိတယ္။ ေန႔သစ္မ်ားအေၾကာင္း၊ ကမၻာႀကီးကလံုးၿပီး၀ိုင္းေနေတာ့၊ ဂႏၴ၀င္ေျမာက္အိမ္အျပန္ သီခ်င္းေတြကို ျပန္နားေထာင္ၿပီး မ်က္ရည္၀ိုင္းမိတယ္။ အားလံုးၿပီးဆံုးသြားေတာ့ ည ၂ နာရီေက်ာ္ၿပီ။ လွည္းတန္း ထန္းတစ္ပင္လမ္းက အေဆာင္ျပန္ဖို႔ ေစာေနေသးတယ္။ မဂၤလာဒံုဘက္မွာ က်ိဳကၠလို႔ ဘုရားပြဲရွိတယ္။ ဘုရားပြဲေစ်းသြားၿပီး လက္ဖက္ရည္ေသာက္ၿပီး မနက္ ၅ နာရီေလာက္မွ ကၽြန္ေတာ္တို႔အဖြဲ႔ လွည္းတန္း ျပန္ေရာက္တယ္။
အခုေျပာျပေနတာေတြ အားလံုးကေတာ့ ၁၉၈၆ ခုႏွစ္ေလာက္က ေရာ့ခ္ ဒိုင္ယာရီ တစ္ပုဒ္ပါပဲ။ အဲဒီအထဲကလူတခ်ိဳ႕ဟာကမာ႐ြတ္လွည္တန္းတစ္ပိုက္မွာ ေနထိုင္သြားခဲ့ဖူးတယ္။ တခ်ိဳ႕ဟာ ကမၻာေျမေပၚမွာ မ႐ွိေတာ့ဘဲေသဆံုးသြားၾကၿပီး တခ်ိဳ႕ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏိုင္ငံရဲ႕ တစ္ခဲနက္လက္ခုပ္သံေတြရတဲ့ Celebrity ေတြျဖစ္ေနၾကတယ္။ တခ်ိဳ႕လွည္းတန္းက လူေတြ မသိၾကေပမယ့္ ေသာ္ဒီေ၀ တို႔ ေလးျဖဴ တို႔ ဟယ္ရီလင္း တို႔ဆိုတာ ေဟာဒီ ငါတို႔ လွည္းတန္း ထန္းတစ္ပင္လမ္း ဟိုနားက အေဆာင္မွာ ေနသြားတာပါကြာလို႔ ေျပာေကာင္းေျပာမယ့္သူေတြ ႐ွိေနလိမ့္မယ္။
မုဒိတာျဖင့္
✍ ေသာ္ဒီေ၀ ✍
ေမလ ၂၂ ရက္ ၂၀၁၀ခုႏွစ္
`` စၾက၀ဠာမီးျပတိုက္မ်ား ´´
ေတးဂီတအဖဲြ႕
0 comments:
Post a Comment