အလံုးကေလးေတြ
ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္ မ်ဳိးႏွင့္ရိုးႏွင့္စာေရး၀ါသနာပါၾကသူမ်ားျဖစ္၏။ စာေရး၀ါသနာပါသည္ဆိုရာတြင္ ၀တၳဳ၊ ကဗ်ာ၊ ေဆာင္းပါး စေသာ စာေပကို ဆိုလိုျခင္းမဟုတ္။ အိမ္မွာ သတိေပးေၾကညာစာမ်ားေရးျခင္း၊ ခ်ိတ္ဆြဲျခင္း၊ ကပ္ျခင္းကို ဆိုလိုသည္။ လြယ္လြယ္ဥပမာေပးရလွ်င္ “အလိုက္သိပါ”၊ “လူကိုခင္လွ်င္ ေငြမေခ်းပါႏွင့္”ဆိုေသာစာမ်ဳိးပင္ျဖစ္၏။
အေဖ၏အဘုိးက စေျပာလွ်င္ေကာင္းမည္ထင္သည္။
(အေဖ၏အဘိုးဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ေနရာကေခၚလွ်င္ လြယ္လြယ္ကူကူ အေဖေခၚသလို အဘိုးဟု ေခၚတာပဲ ေကာင္းပါလိမ့္မည္။) အဘိုးသည္ လူေပ်ာ္ႀကီးတစ္ေယာက္ျဖစ္၏။ လူေပ်ာ္ပီပီ ကတ္သီးကတ္သတ္ေတြးတတ္သည္။ သူ႕အေတြးေတြက အေပ်ာ္အျပက္ ဆန္ေသာ္လည္း အဖိုးတန္တတ္သည္။
အဘုိးက အိမ္သာတံခါးမွာ စာေရးထားသည္။
“အိမ္သာထဲက ဘယ္သူလဲဟု မေမးပါႏွင့္”တဲ့။
ရုတ္တရက္ၾကည့္လွ်င္ ဘာမွ ထူးျခားမႈမရွိ။ ေစ့ေစ့စပ္စပ္ေတြးၾကည့္လွ်င္ေတာ့ လူတို႔၏ စပ္စပ္စုစုလုပ္တတ္ေသာ သေဘာ သဘာ၀ကို ေလွာင္ေျပာင္ထားျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
လူတခ်ဳိ႕မွာ အက်င့္တစ္ခုရွိသည္။ အိမ္သာတက္ဖို႔အလာ တံခါးပိတ္ထားတာျမင္လွ်င္ တံခါးကိုေခါက္ၾကည့္၊ လူရွိလွ်င္ ျပန္ေခါက္လိမ့္မည္။ သို႔မဟုတ္ “လူရွိလား”ေမးလိုက္၊ “ရွိတယ္”ဆိုလွ်င္ ေစာင့္ေန။ ဒီလိုမဟုတ္။
“အိမ္သာထဲက ဘယ္သူလဲ”
ဟု ေမးတတ္သည္။ ထိုေမးခြန္းမွာ ေစ့ေစ့ေတြးေလ အဓိပၸာယ္မရွိေလပင္ျဖစ္၏။ အိမ္သာထဲက လူသည္ ဘယ္သူဘယ္၀ါဟု သိလိုက္ရသျဖင့္ ဘာအက်ဳိးထူးလာမည္နည္း။ ဘာမွ်မထူး။ အိမ္သာထဲကလူအဖို႔သာ အေနရ အထိုင္ရခက္ၿပီး မလြတ္မလပ္ျဖစ္သြားစရာ အေၾကာင္းရွိသည္။ လူတစ္ေယာက္၏လြတ္လပ္စြာ အိမ္သာသြားခြင့္ကို ေစာ္ကားရာေရာက္သည္။
အဘိုး၏အိမ္သာတံခါးမွ စာတန္းကေလးသည္ လူ႕သေဘာသဘာ၀ကို ေဖာ္ျပေနသည္။
တယ္လီဖုန္းစကားေျပာရာတြင္ ျဖစ္တတ္တာမ်ဳိးႏွင့္ဆင္သည္။ ဖုန္းမွားေခၚမိၿပီး ဘယ္ကပါလားဆို၍ မဟုတ္ပါဘူး၊ ဖုန္းမွားေနပါတယ္ဆိုလွ်င္ ၿပီးေရာေပါ့။ မဟုတ္။ ဒါဆို အခုေျပာေနတာ ဘယ္ကပါလဲဟု ဆက္ေမးတတ္သည္။ ဘယ္ကို မွားဆက္မိတာလဲလို႔ သိခ်င္လိုက္ၾကေသးသည္။
☼ ☼ ☼ ☼ ☼
အဘိုး၏သမီး ကၽြန္ေတာ့္အေဖ၏အေမက်ေတာ့ အိမ္မွာစာကပ္တာတို႔ ဘာတို႔ လုပ္ေလ့မရွိ။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ အဘြားက စာမတတ္ေသာေၾကာင့္ျဖစ္၏။
အဘြား၏သား ကၽြန္ေတာ့္အေဖက်ေတာ့ စာကပ္တာ ၀ါသနာပါသလားမေမးႏွင့္။ သူ႕တစ္အိမ္လံုး ေနရာတကာမွာရွိသည္။ ေလွကားအတက္မွစသည္။
“အရည္မရ အဖတ္မရစကားေတြေျပာၿပီး ေႏွာင့္ယွက္ဖို႔ဆိုရင္ ဒီေနရာက ျပန္ၾကြပါ”
သူ႕ဧည့္ခန္းမွာေတာ့...
“အခ်ိန္ရွိသေရြ႕ အလုပ္ရွိသည္။ ကိစၥၿပီးက ျပန္”
သူ႕အိပ္ခန္းအ၀တြင္..
“မ၀င္နဲ႔”
အကယ္၍ မလိုက္နာဘဲ စြတ္၀င္သြားလွ်င္ အထဲကစာတန္းတစ္ခုက ဆီးႀကိဳေနလိမ့္မည္။
“မ၀င္နဲ႔ဆိုတာ ဘာျဖစ္လို႔ ၀င္လာသလဲ။ ဒါ သိပ္ရိုင္းတဲ့အျပဳအမူ”
ကၽြန္ေတာ့္အစ္ကိုေတြ အရက္ေသာက္တာ သူ သိသြားေသာအခါ ပိုစတာတိုက္ပြဲဆင္ၿပီး သတိေပးသည္။
“နာနာမွတ္၊ ဖိနပ္ျဖစ္မယ္”
“ငါ့အေဖသည္ အရက္မေသာက္တတ္သျဖင့္ အရက္သမားသားဟု အေခၚမခံခဲ့ရသည္ကို ဂုဏ္ယူခဲ့ရသည္။ ယခု အရက္သမားအေဖဟု အေခၚမခံရလွ်င္ ဂုဏ္တစ္ခု ထပ္တိုးလိမ့္မည္”
အေဖသည္ ငယ္ငယ္ကတည္းက စာကပ္၀ါသနာပါသူျဖစ္၏။ အဂၤလိပ္ေခတ္က အဂၤလိပ္ကုမၸဏီမ်ား၏ ဘတ္စ္ကားလိုင္းမ်ားႏွင့္ ျမန္မာလူမ်ဳိးတို႔၏ ဘတ္စ္ကားမ်ား အၿပိဳင္ေျပးဆြဲၾကရသည္။ သူတို႔က ကုမၸဏီျဖစ္၍ စနစ္က်သည္။ ဘတ္စ္ကားအသစ္ေတြ သံုးႏိုင္သည္။ သူတို႔လူမ်ဳိးက အုပ္ခ်ဳပ္ေနျခင္းျဖစ္၍ အခြင့္အေရးေတြ ပိုရသည္။ ျမန္မာဘတ္စ္ကားေတြက စုတ္လည္းစုတ္သည္၊ စနစ္တက်လည္းမရွိ။ ထို႔ေၾကာင့္ ျမန္မာကားေတြ လူစီးနည္းသည္။
ဒါကို အေဖက မေက်နပ္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကိုယ့္လူမ်ဳိး ကိုယ္အားေပးရမည္။ သို႔ျဖင့္ သူ႕ပိုက္ဆံႏွင့္သူ ပိုစတာေၾကာ္ျငာစာတန္းေတြ ရိုက္ၿပီး ျမန္မာပိုင္ဘတ္စ္ကားေတြမွာ လိုက္ကပ္သည္။ စာသားက -
“ျမန္မာဘတ္စ္ကားေတြကို ျမန္မာလူမ်ဳိးမွမစီးရင္ ဘယ္သူကစီးပါ့မလဲခင္ဗ်ာ”ဟူ၍ျဖစ္၏။
☼ ☼ ☼ ☼ ☼
ကၽြန္ေတာ္တို႔ညီအစ္ကိုေတြ လူပ်ဳိဘ၀က အခန္းတစ္ခုတည္းတြင္ ကုတင္တစ္လံုးစီျဖင့္ အိပ္ၾကရသည္။ အစ္ကိုေတြက အခန္းနံရံမွာ ကဗ်ာေတြေရးၾကသည္။ ေျမျဖဴႏွင့္ေရာ၊ စာရြက္ႏွင့္ေရးၿပီးကပ္တာေရာ၊ သူတို႔သူငယ္ခ်င္းေတြက အိမ္မွာ တစ္လ ကိုးသီတင္း၊ တခ်ဳိ႕ဆို ႏွစ္ႏွင့္ခ်ီ၍လာေနၾကသည္။ ထိုအခါ သူတို႔လည္း နံရံကပ္ကဗ်ာေတြ ၀င္ေရးၾကသည္။ တစ္ခါတစ္ရံ အျပန္အလွန္ ကဗ်ာေရးၿပီး တိုက္ပြဲဆင္ၾကသည္။
ကၽြန္ေတာ္လည္း သူတို႔လိုကဗ်ာေတြ ေရးခ်င္သည္။ မေရးရဲ။ သူတို႔ဖတ္ၿပီး ဟားမွာေၾကာက္သည္။ သို႔ျဖင့္ သူတို႔ေရးေသာ ကဗ်ာမ်ားကိုသာ ဖတ္ေနရသည္။ ထိုအခန္းသည္ ကၽြန္ေတာ္၏ကဗ်ာသင္တန္းခန္းမျဖစ္သည္။ ကဗ်ာေတြ ေရးကပ္ထားေသာနံရံသည္ ေက်ာက္သင္ပုန္းျဖစ္သည္။ အိမ္ေထာင္အသီးသီး က်သြားေသာအခါ အစ္ကိုေတြက အိမ္ခြဲေနၾကသည္။ ကၽြန္ေတာ္က အေမႏွင့္က်န္ခဲ့သည္။
ကၽြန္ေတာ္ အိမ္ေထာင္က်ခါစတြင္ အေတာ္အသင့္အဆင္ေျပသည္ဟု ဆိုရမည္။ နာမည္ရကာစ စာေရးဆရာကေလး၊ ၀င္ေငြက မမ်ားလွေသာ္လည္း အေမရယ္၊ လင္မယားႏွစ္ေယာက္ရယ္ စားေလာက္ေသာက္ေလာက္ရွိသည္။ တစ္ခါတစ္ရံ နည္းနည္းပါးပါးပိုသျဖင့္ စုႏိုင္ ေဆာင္းႏိုင္ေသးသည္။
ကေလးတစ္ေယာက္ရလာေတာ့လည္း ျပႆနာသိပ္မရွိ။ ၀င္ေငြကေလးပိုလာသျဖင့္ ခုမိကာမိရွိေသးသည္။
ကေလးႏွစ္ေယာက္။ နည္းနည္းၾကပ္လာသည္။ ၀င္ေငြက ဒီအတိုင္း။ ထြက္ေငြက တိုးလာသည္။ စား၀တ္ေနေရးသာမက အေမ၏ က်န္းမာေရး၊ ကေလးႏွစ္ေယာက္၏က်န္းမာေရး၊ ၿပီးေတာ့ အသက္အရြယ္ အခ်ိန္အခါအရ လူမႈေရးကိစၥေတြရွိလာသည္။ ကူညီရတာ၊ ေထာက္ပံ့ရတာ။
ေနာက္တစ္ေၾကာင္းက အေရးအႀကီးဆံုးျဖစ္၏။ လူကေနေပမယ့္ ကုန္ေစ်းႏႈန္းက မေနဘူးဆိုသည့္ကိန္းပင္။
အိမ္ေထာင္က်ခါစအခ်ိန္တုန္းက လက္ဖက္ရည္တစ္ခြက္ တစ္က်ပ္၊ ခု.. ႏွစ္က်ပ္၊ ႏွစ္က်ပ္ခြဲ။ ဟိုတုန္းက ဆီတစ္ပိႆာ သံုးဆယ္။ ခု.. ငါးဆယ္ေက်ာ္ ေျခာက္ဆယ္။ ေဆးေတြဆိုလွ်င္ ေျပာမေနႏွင့္ေတာ့။ လားရွဴိးဘက္ကလာေသာေဆးေတြရွိေနလို႔သာ ေတာ္ေတာ့သည္။ မနက္ အိပ္ရာထတစ္ႀကိမ္၊ ညအိပ္ရာ၀င္တစ္ႀကိမ္ ျမန္မာျပည္ေျမာက္ပိုင္းသို႔ မ်က္ႏွာမူ၍ က်န္းမာခ်မ္းသာပါေစေၾကာင္း ဆုမြန္ေကာင္း ေတာင္းသင့္လွ၏။
ထားပါးေတာ့။ ဆိုလိုတာက ၀င္ေငြႏွင့္ထြက္ေငြ မမွ်သည့္ကိစၥ။ ဘယ္လိုလုပ္လွ်င္ေကာင္းမလဲ စဥ္းစားသည္။ ထိုအခါ ေဘာဂေဗဒဆိုင္ရာ ႏိုဘယ္ဆုႀကီးေတာင္ရႏိုင္သည့္ သီအိုရီတစ္ခုကို သြားေတြ႕သည္။
“တတ္ႏိုင္သမွ် ေလွ်ာ့စား၊ တတ္ႏိုင္သမွ် ပိုရွာ”
ဟူ၍ ျဖစ္သတည္း။
ေကာင္းၿပီ။ ပိုရွာဖို႔ဆိုလွ်င္ ပိုအလုပ္လုပ္ရေပလိမ့္မည္။ ပိုလုပ္လွ်င္ ပိုရႏိုင္သည့္အခြင့္အေရးကေလးရွိေနျခင္းကိုပင္ ကံေကာင္းေလစြဟု ယူေသာ္ရ၏။
ကၽြန္ေတာ္သည္ စာေရးနည္းသူတစ္ေယာက္ျဖစ္၏။ ဘာေၾကာင့္နည္းရသလဲဆိုလွ်င္ စာေရးေႏွးေသာေၾကာင့္ပင္။ ဒါေတာင္ ခုေနာက္ပိုင္းနည္းနည္းသြက္လာျခင္းျဖစ္၏။ လူပ်ဳိတုန္းကဆိုလွ်င္ တစ္ႏွစ္မွ စာအုပ္တစ္အုပ္ေလာက္ ထြက္ခ်င္ထြက္တတ္သည္။
ဤသို႔လွ်င္ စာေရးေႏွးရျခင္းအေၾကာင္းရင္းကို ဆန္းစစ္ၾကည့္လိုက္ေသာအခါ...
ေကာင္းသထက္ေကာင္းေအာင္ အခ်ိန္ယူေရးသားေနျခင္းမဟုတ္။ အခ်ိန္ၾုကာျမင့္ေနျခင္းသာျဖစ္၏။ စာေရးေႏွးျခင္းမဟုတ္။ စာေရးပ်င္းျခင္းသာျဖစ္၏။ ဘယ္ေလာက္ပ်င္းသလဲဆိုတာ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္မို႔ ေကာင္းေကာင္းသိသည္။
စာေရးစားပြဲမွာထိုင္မိလွ်င္ စာေရးေနရမည္စိုး၍ အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးျပၿပီး ေရွာင္သည္။ စာေရးဖို႔ အခ်ိန္တန္ေတာ့မွ ကိစၥတစ္ခုခု ေပၚခိုင္းသည္။ စာေရးေနတုန္း မီးျပတ္သြားလွ်င္...
“ဘာမွအသံုးမက်ဘူး”
ဟု လွ်ပ္စစ္ဓာတ္အားေကာ္ပိုေရးရွင္းကို အသားလြတ္ဆဲၿပီး စိတ္ထဲကႀကိတ္၍ ၀မ္းသာသည္။ ဖေယာင္းတိုင္မီးခြက္ ထြန္းေရးဖို႔ စိတ္မကူး၊ ေရနံဆီ၀ယ္လို႔မရ၊ ဖေယာင္းတိုင္ ေစ်းႀကီးတယ္။ (စာအုပ္ေကာင္းေကာင္းတစ္အုပ္ဖတ္ေနတုန္း မီးပ်က္သြားလွ်င္ကား ဖေယာင္းတိုင္မရွိလွ်င္ပင္ ခုနစ္က်ပ္၊ ရွစ္က်ပ္တန္ ဘက္ထရီအကုန္ခံၿပီး လက္ႏွိပ္ဓာတ္မီးထိုး၍ ဖတ္တတ္ေပသည္)
ေနာက္ဆံုး ဘယ္လိုမွေရွာင္လႊဲမရဘဲ စာေရးရၿပီဆိုေတာ့လည္း ၾကာၾကာမထုိင္။ ဖင္မၿငိမ္။ စာတစ္ပုိဒ္ေလာက္ေရးလိုက္၊ လမ္းထေလွ်ာက္လိုက္၊ ျပတင္းမွေငးလိုက္ လုပ္တတ္၏။ တစ္ခါတစ္ခါ ၀ါက်တစ္ေၾကာင္းဆံုးေအာင္ေရးဖို႔ေတာင္ စိတ္မရွည္။ တစ္၀က္တစ္ပ်က္ထားခဲ့ၿပီး လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ ထြက္ခ်င္ထြက္သြားတတ္သည္။
ဤသို႔လွ်င္ ကၽြန္ေတာ္သည္ အလုပ္ေတာ့ ႀကိဳးစားမလုပ္ခ်င္ဘဲ စာေလးဖတ္လိုက္၊ လက္ဖက္ရည္ထိုင္လိုက္၊ သူငယ္ခ်င္းေတြ အိမ္ ေလွ်ာက္လည္လိုက္ႏွင့္ “ဘက္စံုပ်င္းရိျခင္း”ကိုသာ အေဖာ္ျပဳခဲ့ရာ...
☼ ☼ ☼ ☼ ☼
ဤေနရာတြင္ ေစာေစာကေျပာခဲ့ေသာ အိမ္မွာစာကပ္သည့္ကိစၥ ၀င္ေရာက္လာျခင္းျဖစ္ပါ၏။
ကၽြန္ေတာ္သည္လည္း မ်ဳိးရိုးဗီဇအရ အိမ္မွာ သတိေပးေၾကာ္ျငာစာ ကပ္ခ်င္သည့္၀ါသနာေလးရွိသည္။ သို႔ရာတြင္ ဒီလိုကိစၥမ်ဳိးမွာ ၾသဇာရွိသည့္လူမွေကာင္းသည္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔အေဖလို လူမ်ဳိးဆိုလွ်င္ အိမ္သူအိမ္သားအားလံုးက ေလးစားလိုက္နာမည္။ ကၽြန္ေတာ့္လို ေကာင္မ်ဳိးက်ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ဦးေလးတစ္ေယာက္လိုျဖစ္မွာ စိုးရသည္။
ဦးေလးသည္ အေဖ့ကိုအားက်ၿပီး သူ႕အိမ္မွာ စာေတြကပ္တတ္သည္။ သူ႕အလုပ္ႏွင့္ပတ္သက္ေသာ ပစၥည္းကိရိယာေတြကို စနစ္တက်စီထားၿပီး “ဒီလိုသပ္ရပ္ေနပါေစ”ဟု ျမားျပၿပီး စာကပ္ထားသည္။ သူ႕ကို ဘယ္သူမွမေၾကာက္ၾကသျဖင့္ ထိုစာ၏ေအာက္မွာ ပစၥည္းေတြက အၿမဲလိုဖရိုဖရဲ။
ကိုယ္ေရးသည့္စာကို သူမ်ားက မလိုက္နာ မေလးစားလွ်င္ ကိုယ္ပဲ သိကၡာက်မည္။ မလိုက္နာလို႔ဆိုၿပီး စာကို ျပန္ဖ်က္ပစ္ဖို႔ကလည္း ရွက္စရာ။ ထိုစာသည္ ကိုယ့္ကို အၿမဲေလွာင္ေျပာင္သလိုျဖစ္ေနေတာ့မည္။
တကယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္အိမ္မွာ အေမရယ္၊ မိန္းမရယ္၊ ေက်ာင္းမေနရေသးေသာ ကေလးႏွစ္ေယာက္ရယ္သာရွိ၏။ သူတို႔ေတြမွာ စာထုတ္ၿပီး သတိေပးရေလာက္ေအာင္ အျပစ္မရွိ။ သူ႕တာ၀န္သူ ေက်ၾကသူေတြခ်ည္း။
အလုပ္ကို ဖိဖိစီးစီးမလုပ္ဘဲ အပ်င္းထူသူက ကၽြန္ေတာ္တစ္ေယာက္ပဲရွိသည္။ ဒီေတာ့ ကိုယ့္ကိုယ္ကို သတိေပးစာကပ္ဖို႔ပဲ ရွိေတာ့၏။
ဘယ္လို သတိေပးစာမ်ဳိးကပ္မလဲ။ ဒႆနိကေဗဒသင္ခဲ့သူပီပီ နည္းနည္းႀကီးႀကီးေတြးသည္။ ဂရိေတြးေခၚရွင္ႀကီးေသးလိစ္ အဆိုအမိန္႔။ ဂရိဘာသာျဖင့္...
“Ex Nihilo Nihil Fit”
ျမန္မာလို...
“ဘာမွမရွိေသာအရာမွ ဘာမွျဖစ္မလာႏိုင္”တဲ့။
ေနာက္တစ္ခုက ေဟရာကလိုက္တပ္၏အဆို...
“ျမစ္တစ္ခုအတြင္း၊ ႏွစ္ႀကိမ္ဆင္းရန္ မျဖစ္ႏိုင္”
မျဖစ္ေသးပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္လိုခ်င္တာက စာေရးခ်င္ေအာင္၊ မပ်င္းေအာင္ တြန္းအားေပးသည့္စာမ်ဳိး။ စာေပဆိုင္ရာ စာတမ္းတစ္ေစာင္တြင္ ဖတ္ဖူးေသာစကားတစ္ခုရွိသည္။ ဘယ္သူ႕အဆိုအမိန္႔လဲေတာ့ မမွတ္မိ။
“Literature is half a trade and half an art”
“စာေပဟူသည္ ကုန္သြယ္မႈတစ္၀က္၊ အႏုပညာတစ္၀က္ျဖစ္သည္”တဲ့။
အမယ္ မဆိုးပါလား။ သို႔ရာတြင္ ကုန္သြယ္မႈဆိုတာႀကီးက စီးပြားေရးဆန္သည္။ လိပ္ျပာမလံု။
ရႈပ္ပါတယ္။ ရိုးရိုးပဲေရးတာေကာင္းတယ္။
“မပ်င္းနဲ႔”
ဆိုလွ်င္ေကာ။ ေတာ္ၾကာ သူမ်ားေတြျမင္လွ်င္ ဒီအရြယ္ေရာက္မွ ေက်ာင္းသားသူငယ္ေလးလို သတိေပးေနရတုန္းပါလားဟု ထင္မည္။ စဥ္းစားရင္းစဥ္းစားရင္း ဖ်တ္ခနဲ အႀကံေပၚလာသည္။ ေကာင္းလိုက္တဲ့စာသားေလး။ ဘာမွ်ႀကီးႀကီးက်ယ္က်ယ္မဟုတ္။ စာလံုး ေလးလံုးထဲနဲ႔ အဓိပၸာယ္အမ်ားႀကီးပါေသာ၊ စာေရးခ်င္စိတ္ကို ထိပ္ဆံုးထိ တြန္းတင္ေပးေသာ....
“၄၅၀၀”
ဆိုသည့္ ဂဏန္းကေလး ေလးလံုးမွ်သာ။
စာေရးစားပြဲေရွ႕တည့္တည့္နံရံတြင္ ထိုေလးလံုးကို ေျမျဖဴျဖင့္ေရးၿပီးသည့္အခ်ိန္မွစ၍ ကၽြန္ေတာ္ စာေရးစားပြဲမွာ ဖင္ၿမဲလာသည္။ စာလည္း ပိုေရးျဖစ္လာသည္။ လက္လည္းသြက္လာသည္။ တစ္ခါတစ္ရံ ငုပ္ေနရရွာေသာ ပ်င္းရိျခင္းေရာဂါေပၚလာၿပီး စားပြဲမွထရန္ ဖင္ၾကြလိုက္မိလွ်င္ပင္ ထိုစာကိုျမင္သည္ႏွင့္ ဖုတ္ခနဲ ျပန္ထိုင္က်သြားသည္သာျဖစ္၏။
ထုိဂဏန္းေလးလံုးကား ကၽြန္ေတာ့္အေပၚတင္ရွိေနေသာ ေၾကြးၿမီအရပ္ရပ္ စုစုေပါင္းတန္ဖိုးပင္ျဖစ္ေပေတာ့သတည္း။
မင္းလူ
-------------
မိုးေ၀မဂၢဇင္း၊
ဧၿပီ၊ ၁၉၈၈။
0 comments:
Post a Comment